Jump to content
vazmuten

Нeстабилно поведение на пътя на HONDA CRV при висока скорост

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Колеги, рядко карам извънградско CRV-то 2014, но вчера по магистралата Перник-Благоевград при 140 км/ч по GPS (към 150 по показания на километража) при минимален страничен вятър, до колкото изобщо го имаше, колата беше изключително нестабилна - гумите са летни, 17" всичките бяха проверени преди пътя и бяха на 2.2 bar(32 PSI), в колата бяхме 4 души с багаж. Сравнявам я с Toyota Avensis 2002, която при подобна скорост се залепя за пътя все едно „влиза в релси“, докато CRV-то се опитва да „отлети“ и ме принуждава да я удържам здраво стиснал волана с две ръце. Представям си по аутобаните на Германия, ако се кара с максимална скорост, какво ще стане. Това нормално ли е и характерно ли е за по-високите SUV-чета (примерно BMW X5) или само CRV-то е калпаво?

Редактирано от vazmuten

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално, моят е предишния модел и не съм усещал подобно нещо при тази скорост. Направи реглаж на предния мост или виж да не е паднала тежеста от някоя гума(джанта)

 

Редактирано от georgivanov1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С моята съм стигал 170 км/ч в Германия и не съм забелязал подобни проблеми.

При много силен вятър и при 90 върви леко на страни, но не се люшка. Все пак е с по-голяма странична площ от нормална кола.

Да не е имало някакви плавни неравности на платното /или налкон/?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 90 и при мен няма проблем, но при 140 при виражите със слизане и качване по вече упоменатата магистрала, определено колата не "заспива" за пътя и волана не се 'втвърдява". 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не  е имало моментни пориви на вятър? Такова е усещането при непостоянен вятър.

Редактирано от alman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А магистралата бат бойко ли я е строил? Ако да и на мен ми се случи този проблем на път за морето преди 2 години. Проблема не е във вашият автомобил

Поздрави

 

Enviado do meu ALE-L21 através de Tapatalk

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тествай я пак... може да е нещо моментно от вятъра. На мен ми прави впечатление, че моята (3ген.) е достастабилна, но все пак преди това карах RD1 на което аеродинамиката (както си казвах още като го купувах) му е като на хладилник МРАЗ и там люлееше повечко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да го срявняваш с Авенсиса - центърът на тежестта там е доста по-ниско.

Аз карам CR-V подобно на твоето и поведението му не е кой знае колко по-различно от Jeep Cherokee 2015 или Hyundai Tucson 2016 - споменавам тези, защото имам преки наблюдения.

И все пак, моето го гоних вече до 195 (по километраж) и поведението му беше съвсем прилично. Между другото, при мен гумите ги дават 2.4 предни, 2.3 задни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумите го дават при мен на Европейския модел 2.3 (PSI 33), а в Америка 2.1 (30 PSI): http://www.puretyre.co.uk/honda-crv-tyre-pressure-placard/

Някой има ли смислено обяснение за това ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери си амортисьорите да не са за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как на 1 година кола ще хвърли амортисьори?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1 не е ... на 2 е колата, но освен от амортисьори или от стабилизиращите щанги (+биалетите към тях) не виждам логика колата да се люлее.

Едва ли караш без биалети/щанги, т.е. да са откачени/свалени :)

Редактирано от sttekata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко им е наред с амортисьорите и щангите - явно по-високите коли при вятър и калпави виражи по нашите маристрали стават нестабилни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 години държат оригиналните амортисьори,биелетки зависи в кой град ..2-3 години изкарват на легнали полицаи..

Колега пробвай да си поиграеш с налягането на гумите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най- вероятно усещането от Авенсиса те кара да мислиш, че има проблем с колата. Аз като се качих на моето ЦРВ 3та от Акорд 6та със спортно окачване усещането ми беше същото. Изпревари при тази скорост със страничен вятър тир да видиш каква е тръпка :D Тази причина и шума в купето ме замислят за Акорд 7 или евентуално 8, но ще изчакам да мине зимата и ще решавам :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най- вероятно усещането от Авенсиса те кара да мислиш, че има проблем с колата. Аз като се качих на моето ЦРВ 3та от Акорд 6та със спортно окачване усещането ми беше същото. Изпревари при тази скорост със страничен вятър тир да видиш каква е тръпка :D Тази причина и шума в купето ме замислят за Акорд 7 или евентуално 8, но ще изчакам да мине зимата и ще решавам :)

Точно за тази "тръпка" става дума при 'лек' страничен вятър от страната на тира, който изпреварваш. В момента в който го подминеш едва удържаш колата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се провери какви са разликите в окачването,щото тройката с 170 е като камък..на 180 става леко страшно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз често минавам по същата магистрала , и мога да кажа че е много зле , не са само виражите проблемни , а много места има като напречни вълнички които те карат да усещаш колата все едно имаш мека гума дори при 110-120км дърпа леко и се усеща вибрация , в завой се усеща още по неприятно . Старата ми кола мерцедес е-клас 2'2 цди комби авангард е много ниска , буквално на 4 пръста от асвалта . Карам я 7 години и сега още и се мятам , така нестабилна никога не съм я усещал както по тази магистрала , а црв-то по нищо не му отстъпва въпреки че е с 4 пръста по-голям клирънс . Моят съвет е да внимавате по тази магистрала , освен това в участъка наистина се появява и изчезва вятър в зависимост от страничните хълмове , по мостове и т.н. . Зимата ще е много опасна защото ще създаде предпоставка за заледяване дори в наглед чисто време , има няколко места .... усойни и по мостове където може да кондензира и да замръзва влага дори при слънчево време ако темп. са под 0-та. Проблема не е във вашия телевизор , както се казва.

 

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk

 

 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с црв 4 и принципно съм много доволен по отношение на стабилността на колата, особенно в завой, сравнявайки я дори и с лека кола.

Но преди три семици, по същата тази магистрала при подобна скорост и аз усетих доста неприятно, че буквално се люшкам на пътя. Пооплаших се, че съм спукал гума, но нямаше никаквъв страничен шум, като при забавяне стабилността се връщаше, а при ускоряване отново ставаше трудно управляема. Даже усетих болка от коригиране на посоката на колата в ръката.

И тогава се сетих да погледна клоните на дърветата, които се огъваха от спорадичните пориви на вятъра.

Свалих до 120 и нямах пивече никакви проблеми до София.

И се замислих, че може би често очакваме чудеса срещу законите на физиката и си мислим че техниката може да наделее и точно тогава става фатално...

А всъщност, бях със семейството си и дори нямах причина да бързам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октомври 2012 по тази магистрала от началото до края, с БМВ Е46 комби 200км/ч и

Сивик 1.6 ВТИ  200км/ч, никакви проблеми, няма вятър, няма виражи!

СРВ-то е като корабно платно, същото беше и със Стийма, носи те вятъра, като платноход!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази така наречена "магистрала"  не позволява каране с много висока скорост - има неравности, много завои и т.н.  Учуден съм как някои колеги "постигат" рекорди! Може би с GT-R....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...