Jump to content
niki_honda

От спортно към нормално окачване?

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги, понеже от скоро имам акорд 7 2.4 със спортно окачване, но като че ли ми идва малко твърдичко явно аз не съм свикнал още или просто си е такова не знам. Колите които карах преди това не са били със спортно и возеха меко и за момента не мога да свикна с това. Колата се държи уникално на извънградски пътища особен в завои, визията също е много добра заради понижението. Дайте съвети какво да правя, дали да я остява така или да търся обикновени амортисьори и пружини за смяна? Принципно ако реша да го сменя, сменям само тях или и нещо друго? Също така има ли разлика между амортисьорите на дизела, 2.0 бензин и 2.4?

Редактирано от niki_honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това в момента е амортисьора ми. Не съм сигурен обаче, дали не е само със спортни пружини или и амортисьорите са спортни.

20160708_183200aqaqAynVWx9_sredna.jpg

Редактирано от niki_honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам ми изглежда само пружините да са сменени.
Купи 4 втора ръка и си свиркай.
Аз от как купих Акорда се "родих" от към пазене от неравности и дупки, че предната ми кола беше на 5см от земята и беше голям филм шофирането по БГ пътищата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това е, че аз не съм сигурен дали ми трябват само пружини или и амортисьорите са заедно с тях. Ако са само понижаващи пружини, няма ли да вози пак същото като оригиналното, но просто ще е по ниска, а мойта си вози твърдо като за спортно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако пружините са твърди нормално е да втвърди положението от тях...
99% съм сигурен че само пружини ти трябват.
За да си сигурен и ти, влез на канал(зачисти мястото дето пише марката) и виж какви са амортесьорите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ,както гледам и за мен са само спортни пружини.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти дни ще пробвам да видя надписите на амортисьорите на някой канал за 100% сигурност и ако е така е ще сменям само пружините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не разваляй хубавия Акорд.. Свиква се със спортното окачване, пък и като знам как вози такъв акорд, не мога да повярвам че е толкова твърд.
:D

Редактирано от B.Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от гледната точка и навика... и най-вече от пътищата по които се кара. За извънградско е супер спор няма, ама за София на моменти ми избива зъбите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Особено на новополежиния асфалт, там е уникално, чудиш се какво да ремонтирш по предницата, и в следващия момент минаваш на Бай Тошов асфалт и си викаш - а оправи се бе, е малко е шумен асфалта, но е равен, не ти тресе цялата предница и не подскачаш зради пропадания насред магистралата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Повдигам темата, за да не пускам нова. Колата е юбилейна спорт 2.2 дизел. Видимо е по-ниска от другите (около 20мм бях чел тук) и честно казано много ме кефи тази стойка и по-твърдата возия. В никакъв случай не искам да сменям окачването. Интересува ме обаче в кои елементи на окачването е разликата, спрямо другото окачване (пружини+амортисьори, само пружини), понеже когато гледам в някой онлайн сайт за части, колата не се дели на спорт и екзекютив (примерно). Съответно ако ми се наложи да купувам пружини, ще купя от другия вид?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мисля че като е юбилейна и ще и сложат по ниски пружини, по скоро предния собственик е правил "Тунинг" :D

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, rollin написа:

Аз не мисля че като е юбилейна и ще и сложат по ниски пружини, по скоро предния собственик е правил "Тунинг" :D

Колата е закупена от представителство на Хонда в Германия. Била е тяхна собственост и са я карали като служебна.

Ако някой си е тунинговал служебния автомобил... :blink: Но пък има всякакви.

Бъркам ли, че за модела се предлага и заводско спортно окачване?

До колкото се рових из нета, разбрах, че има Accord Sport SE i SE GT. Последната е пусната в лимитирана бройка и пише, че и двата варианта са с такова окачване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най лесно се проверява като си напишеш рамата в ей тоя сайт http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda и видиш парт номера на окачването
След това ще го сравним с моето примерно и ще стане ясно...
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз що си мисля че разликата между Спорт, Type S и стандартното окачване е само пружините. Познат имаше подобна кола спорт пакет дизел и беше с H&R пружини, както е и Type S-a.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак и аз не съм сигурен, за това по парт номер най вярно ще е си мисля аз
Е това е моята
http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3079&nplgrp=4&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2003&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.4 TYPE S&nplblk=B__2800

Редактирано от rollin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е този сайт. Благодаря много, колега. Сега ще го разгледам по-обстойно.

На бърз поглед пружините и амортисьорите са различни.

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3550&nplgrp=4&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2008&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=2.2 SPORT&nplblk=B__2800

 

По-ясно ще стане, ако някой колега с дизел даде сравнение.

Редактирано от dakatash

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ви се свидят 1500лв за качество , H&R пружините в комплекта на жълтото Кони за модела е голям лукс. Кеф ти меко , кеф ти твърдо , регулираш според нуждите. Заслужава си инвестицията.(Пружините в комплекта са понижаващи , при най-високото положение на амортесьорите падате с 3см надолу). 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, dakatash написа:

По-ясно ще стане, ако някой колега с дизел даде сравнение.

СРАВНЕНИЕ

 

Capture.thumb.PNG.c41651b802ee1d92dff30b8778e73836.PNG

Редактирано от ogi28b
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До тука 3 коли и при 3те всичко е различно :D

Някой да не е с комби ? Иначе моята е седан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина и трите варианта са различни. Благодаря за сравнението.

Моята е седан.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е с като на @rollin пружината но друг амортисьор.

 1848668079_2019-02-0409_58_41.thumb.jpg.41605b33a549cd01672016f480a240b7.jpg

Редактирано от isullivan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имайте на предвид че само това колата да е с ксенон може би ще промени парт номера че на самите амортисьори има едни държачи за машинките на фаровете.
Моята е с ксенон и предполагам на колегата @isullivan е без и за това е друг парт номера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С ксенон съм, явно има и разлика между преди и след фейслифта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с тези планки е голям филм. Смалява избора до минимум. А и всяка интервенция по амортисьора не е за препоръчване (заварки, стискане и тн). Срещали ли сте решение? Или само точните такива трябват?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, h5rov написа:

Това с тези планки е голям филм. Смалява избора до минимум. А и всяка интервенция по амортисьора не е за препоръчване (заварки, стискане и тн). Срещали ли сте решение? Или само точните такива трябват?

ВиК скобка с болтче.. 

От онези с гумата отгоре.. 

През отворите за болтчето хвани биалетката.. Нагласи скобата по стария амортисьор..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...