MariqnKZ 13 #1 Posted July 20, 2016 Здравейте колеги проблема е следния сложихме двигател б16а2 в 4та генерация оригинално с двигател д15б2 немрихме доста електрически схеми в интернет но нито една точна моля някой който е правил такава интервенция да помогне благодаря предварително . Share this post Link to post Share on other sites
Wyvern 379 #2 Posted July 20, 2016 Така както си го написал едва ли някой ще може да ти помогне. Кажи какъв е точно проблема: не пали, пали и гасне, въобще не върти? Share this post Link to post Share on other sites
MariqnKZ 13 #3 Posted July 20, 2016 Не пали идва ток до свещите помпата подкачва но не иджа ток до дюзите по аутодата го дават от 11 до 14 волта когато колата е на контакт. Share this post Link to post Share on other sites
fenabg 2977 #4 Posted July 20, 2016 С кое обд сте и какво сте правили по инсталацията? Share this post Link to post Share on other sites
ObiChLiFk0 495 #5 Posted July 20, 2016 Ток към инжекторите мисля , че идва от изходящите вериги на ECU-то. Както е питал Фена над мен , кажи ОБД ??? ползвате и вижте пин аута на ECU-то на кои пинове са инжекторите. Share this post Link to post Share on other sites
Wyvern 379 #6 Posted July 20, 2016 (edited) Не точно. 12V към инжекторите трябва да има постоянно, когато колата е на контакт или работи. Това, което идва от ECU-то е масата. Edited July 20, 2016 by Wyvern 1 Share this post Link to post Share on other sites
MariqnKZ 13 #7 Posted July 20, 2016 Колата е с инсталация обд1 от д16з6 само че по късно ще постна схемата по която работихме. Share this post Link to post Share on other sites
MariqnKZ 13 #8 Posted July 20, 2016 Взехме буксите от един компютър пм5 и в схемата пишеше кои пин на ориганалната инсталация към кои пин на обд 1цата да свържем. Share this post Link to post Share on other sites
Wyvern 379 #9 Posted July 20, 2016 ПМ5 е ОБД0 до колкото знам аз. Ако инсталацията ви е ОБД1 трябва да гледате схемата за п28, п30 или п06. Share this post Link to post Share on other sites
fenabg 2977 #10 Posted July 20, 2016 Схемата е следната според мен. Когато компа ако е пм5 обд0 някои им е казал и са взели инсталация от з6 за мотора която им е крайно ненужна. И ако е така те там са я оплескали. Share this post Link to post Share on other sites
MariqnKZ 13 #11 Posted July 20, 2016 Взехме инсталация от з6 защото такава намерихме,тя не е ли идентична с на тази на б16а2. Share this post Link to post Share on other sites
Assassin 28 #12 Posted July 20, 2016 Взехме инсталация от з6 защото такава намерихме,тя не е ли идентична с на тази на б16а2. Фена, по-скоро има предвид че сте пооплескали минаването от обд1 инсталация, към комп обд0... Share this post Link to post Share on other sites
MariqnKZ 13 #13 Posted July 20, 2016 Добре някои не може ли да даде работеща схема от обд0 към обд1? Share this post Link to post Share on other sites
AMD 342 #14 Posted July 20, 2016 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=48658 ЕЦУ то какво е последно Share this post Link to post Share on other sites
fenabg 2977 #15 Posted July 20, 2016 Ма защо ти е обд1 като компа е нула. Share this post Link to post Share on other sites
fenabg 2977 #17 Posted July 20, 2016 Взехме буксите от един компютър пм5 и в схемата пишеше кои пин на ориганалната инсталация към кои пин на обд 1цата да свържем.? Последно Share this post Link to post Share on other sites
MariqnKZ 13 #18 Posted July 21, 2016 Значи искаме да сложим компютър п30 с инсталация обд1 но нали трябва да я свържем към оригиналната затова са буксите от пм5цата. Share this post Link to post Share on other sites
Wyvern 379 #19 Posted July 21, 2016 Чакай сега че нещо не става ясно - инсталацията на мотора е обд1, на купето е обд0, ще ползваш п30, който е обд1 но си взел букси от пм5, който е обд0 и буксите му няма да станат на п30 компа. Share this post Link to post Share on other sites
MariqnKZ 13 #20 Posted July 21, 2016 Колега ако искаш пиши на лично да ти обясня по подробно каво сме правили. Share this post Link to post Share on other sites
BlackDeviL 0 #21 Posted July 21, 2016 За да ползваме оригиналното запалване ползваме букси от пм5 свързани към обд1 инсталацията,за да не я режем. Нещо като преходник от Обд0 към обд1,но остана само проблема с дюзите до които не идва ток.По принцип знам че към тях трябва да има постоянно подаден плюс, а компютъра чрез подаване на маса ги затваря. Sent from my C6903 using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Wyvern 379 #22 Posted July 21, 2016 (edited) Нещо бъркате. Инсталацията от д16з6 няма букси за компа. На 5г сивик тя се свързва с букси към инсталацията на купето, които са до предните амортисьори от двете страни на мотора. Как е вързана тази инсталация на вашето купе? Най-лесния начин да си оправите инжекторите е да си прозвъните жиците от компа до инжекторите. Ако там няма проблем, остава да не отива 12в до тях. Инжекторите получават 12в по жици жълто с черна ивица, които се събират в нещо като разпределителна кутия. Когато колата е на контакт там трябва да отива 12в. Edited July 23, 2016 by Markony Уточнение Share this post Link to post Share on other sites
MariqnKZ 13 #23 Posted July 25, 2016 Колеги колата запали проблема беше ,че нямаше минус до компютъра . Share this post Link to post Share on other sites