Jump to content
Дамян

HR-V , ХР-В 1,6 105к.с. 4х4 1999г. умря в движение.

Recommended Posts

Здравейте!

Както си карах по магистралата, колата изгасна, зелената лампа с ключ на таблота премигна все едно е изваден и от тогава не светва повече и не подава ток към свещите.

След оглед се оказа че кабела за масата който излиза от акумулатора и се връзва към двигателя е прегризан и ако е изгубила маса в движение най-вероятно компютъра е изгорял.

От друга страна са открили още един кабел за маса от купето към двигателя и маса има при замерване.

Някой да е имал такъв проблем?

Какви стъпки за диагностика предлагате?

Ако се тества с друг компютър ще светне ли лампата за ключа? Ако е от него, и се вземе друг компютър с ключ, ще е необходимо ли още нещо?

Ако компютърът е здрав от бобината ли е?

Благодаря за съдействието!
Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей,Правилно са те ориентирали,но проблема е станал по друг начин.Компютъра освен че управлява двигателя,управлява и възбуждането на генератора.При скъсване на масата от акомулатора компютъра е загубил база за регулиране и динамото е насукало напрежения от сорта на 100в. ВЪпроса е след това дали е опрял скъсания кабел към двигателя за малко или е останал висящ.По принцип цялата електроника има защити срещу импусли в захранването до 40в.От там нагоре нищо не се знае...

Хубаво е след като се възстанояват връзките да се пробва да се закачи диагностика,която ако тръгне ..има шанс компютъра да е оцелял или да се ремонтира и да тръгне.

Иначе се сменя комп със имобилайзер със ключ и след това се обучават към останалите компютри...АБС,табло и т.н. в зависимост от оборудването...

 

П.П.После трябва и да се установи причината за скъсването....

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,Правилно са те ориентирали,но проблема е станал по друг начин.Компютъра освен че управлява двигателя,управлява и възбуждането на генератора.При скъсване на масата от акомулатора компютъра е загубил база за регулиране и динамото е насукало напрежения от сорта на 100в. ВЪпроса е след това дали е опрял скъсания кабел към двигателя за малко или е останал висящ.По принцип цялата електроника има защити срещу импусли в захранването до 40в.От там нагоре нищо не се знае...

Хубаво е след като се възстанояват връзките да се пробва да се закачи диагностика,която ако тръгне ..има шанс компютъра да е оцелял или да се ремонтира и да тръгне.

Иначе се сменя комп със имобилайзер със ключ и след това се обучават към останалите компютри...АБС,табло и т.н. в зависимост от оборудването...

 

П.П.После трябва и да се установи причината за скъсването....

Toва как може да стане при положение че колата не е в движение и се намира на камбаните в София?

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея къде са камбаните..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хващаш някой да те дръпне до сервиза и от там нататък си в техни ръце. Дамяне, ти на колко си бре?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...