Jump to content
sv5

скърцане в кормилото

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Карам Хонда Сивик,7 генерация.

От близо 5 години имам такова скърцане,ходил съм на 10-12 "велики"майстори и...не могат да разберат от къде е.

Ходовата ми част е добре с излючение на 2-та тампона на стабилизиращата щанга,които имат много малък луфт при натиск с щанга.

Скърцането се чува около основата на кормилната рейка, ниско долу и отпред,като се усеща вибрацията и във волана.

Появява се при рязко увиличаване на скоростта,спиране и когато колата изкачва голямо нагорнище.

Чува се това прискръцване и когато увиличавам бързо скоростта и завъртам леко волана ляво-дясно,ляво-дясно.

След 5 годишно ходене на майстори бих "свалил" шапка на човека,който открие проблема!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея дали това ще ти помогне, но понеже и при мен имаше подобен случай, да кажа какво всъщност стана. И аз съм със 7-ма генерация Кибик, и при мен също имаше подобно скърцане, идващо (както на мен ми се струваше) от волана. Даже си мислех, че там някъде из колоната има тампон, който трябва да се смаже, но въобще не беше от това.

Скърцането се чуваше много рядко и само след като съм карал над 500-600 км. за деня, никога с тръгването. В сервиза, който посещавах по това време, ми казваха: "Ама сега можеш ли да ми го възпроизведеш? Не? Ела пак, когато заскърца постоянно." Аз се притеснявах да не е нещо сериозно по ходовата част, но те всеки път профилактично уж я преглеждаха и ме успокояваха, че всичко е наред, да съм си карал така.

Та с годините това скърцане си се появяваше когато си поиска, без някаква закономерност и през големи интервали от време (обикновено при леко навиване на волана и то еднократно "скрц", след което може да не го чуеш с месеци). Почти се бях примирил, когато един ден го чух на отворен прозорец при преминаване през дупка. Четох, четох (нищо не разбирам, но от сервизи ми побеля косата, та се налага) и реших, че са биалетките. Без да се консултирам повече със сервизи си ги поръчах, отидох да ми ги сменят и скърцането изчезна. Та през цялото това време е скърцала предна лява биалетка, която ме уверяваха, че е наред и нищо й няма. И аз като теб горе-долу 5 години се "борих" с това.

Та ти пожелавам успех в борбата с твоето скърцане и сервизите. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора,колега.

Беалетките съм ги сменял преди година и то с качествени,а и при влизане в дупки няма нищо.

По-скоро звука идва при изтеглявето на предните движещи колела и когато дърпат с повече напън.

Най-вече се чува,когато ускорявам или качвам нагорнище.

Самият звук е като от разсъхнат гумен тампон.

А,забравих да кажа,че при мокро време или влажно прискърцването изчезва.

Моето лично усещане е,че е някасъв тампон или връзка на кормилната рейка със следващото звено.

Вече си числя дали да не рацхвърля тази рейка и за смазвам всичко по нея здраво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем на субаруто ми -> скъсан маншон на рейка, съответно шарнира на вътрешния накрайник набит с прах и лайна, когато окачването има вертикален ход се чува скърцане, виж си маншоните на рейката

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...