Jump to content
Deodriver

Мнение за Honda CR-V 3 (конкретни обяви)

Recommended Posts

Много често на табелата за обслужване пише на колко километра трябва да се направи следващата смяна на маслото. 

Този автомобил без газово тук в Италия няма кой да мине 300+км на бензин. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vespa,  може би си прав, ще проверя какво точно пише. Ако следващата смяна е трябвало да е на 181к. значи колата е карана 37к. км. с едно масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

 

може ли някой да сподели, дали е гледал тази обява:

 

https://www.cars.bg/offer/5e7263a9b61dc212111941f2

 

Опитвам се да помогна на един възрастен господин да си закупи Хонде, започнах с българските сайтове.

 

Благодаря,

Д.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я гледал лично аз, но ми изглежда читава. Може да се намерят читави бензини на българския пазар, просто трябва търпение. Не е нужно да се ходи до други държави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.03.2020 г. at 15:30, Vorpatril написа:

Здравейте, 

 

може ли някой да сподели, дали е гледал тази обява:

 

https://www.cars.bg/offer/5e7263a9b61dc212111941f2

 

Опитвам се да помогна на един възрастен господин да си закупи Хонде, започнах с българските сайтове.

 

Благодаря,

Д.

Ей това джамбазите какво са си ахресали това число около 150-160к за километрите не знам.Първото което ми се наби на очи е километрите и акумулатора вече сменен а уж гаражна .

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vorpatril ти скоро купува и сравнително знаеш цените.Бърза проверка в мобиле.де(изключвайки обявите на А12,които са измамни араби с фалшиви обяви с коли за продаване извън ЕС) на CRV 2008 бензин се продава минимум на 16-17 к и то ниво комфорт или максимум елеганс.

За тази цена 14 400 търговеца е предвидил и печалба ,а и е предвидил пари,които да свали.Т.е. колата става много по-евтина. И уж фул екстри ,а няма навигация. Струва ми се,че стелката на една от снимките е много нова.Ако това е така старата е вероятно изтъркана от многото километри.

Успех!

Редактирано от AzSum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Господинът се оказа доста претенциозен (което в никакъв случай не е недостатък), и с по-голям бюджет. В Германия има 10-тина броя 2.0, автомат, 2015-2018, за 20-22 бинки. Въпросът е, как да се докара в тази обстановка...

 

@AzSum другарю, не ви разбрах за обявите на А12 - какво е това, автокъща?

 

Благодаря, колеги. Дано се справим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vorpatril Да, това е белгийска автокъща, но дефакто араби. https://www.mobile.de/bewertungen/SALLAUMLOGISTICSCENTERNV?lang=en&referrer=https%3A%2F%2Fsuchen.mobile.de%2Ffahrzeuge%2Fdetails.html%3Fid%3D276165268%26damageUnrepaired%3DNO_DAMAGE_UNREPAIRED%26fuels%3DPETROL%26isSearchRequest%3Dtrue%26makeModelVariant1.makeId%3D11000%26makeModelVariant1.modelId%3D5%26minFirstRegistrationDate%3D2013%26pageNumber%3D1%26scopeId%3DC%26sfmr%3Dfalse%26sortOption.sortBy%3DsearchNetGrossPrice%26sortOption.sortOrder%3DASCENDING%26searchId%3Df5ff2f83-34f4-6912-c422-f6aaa54d5f73#1

 

Докато търсих кола установих,че общо взето каквато и марка да търсиш в мобиле и сортираш по цена обикновено изскача тяхна обява на челно място.

Официално името им е SALLAUM LOGISTICS CENTER NV. Често обявите им са фалшиви, на неестествено ниски цени, а и често пишат че колата е само за експорт извън ЕС. Но като прегледаш рейтинга им от клиенти всичко ти става ясно. Мисълта ми е , че цените им подвеждат клиент за средната цена на даден модел.

 

Както и да е ,това беше лирично отклонение.Има и още няколко такива автокъщи със стотици обяви,често на несъществуващи коли.С цел да ти отмъкнат капаро и други измами.

 

Щом бюджета ви е по-висок неминуемо ще изскочи нещо добро.Успех !

  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.03.2020 г. at 15:30, Vorpatril написа:

Здравейте, 

 

може ли някой да сподели, дали е гледал тази обява:

 

https://www.cars.bg/offer/5e7263a9b61dc212111941f2

 

Опитвам се да помогна на един възрастен господин да си закупи Хонде, започнах с българските сайтове.

 

Благодаря,

Д.

Здравей @Vorpatril
Тъй като от скоро съм се ориентирал към Хонда от 3-та генерация и следя няколко обяви само, че в Mobile.bg сред, които е и тази Хондичка. линк
Бих желал да споделиш мнение с какви впечатления си от Хондата, също така и продавача. Смяташ ли, че има нещо нередно с колата или с продавача?

Както каза @AzSum и на мен ми е странно уж има всички екстри за модела, а няма навигация. Не, че ако я купя намя да и сложа една китайска навигация, но въпросът е принципен. 
И това със стелката също го забелявах, че е нова, а в обявата продавача написал цитирам: "Автомобила се продава във вида в който е закупен без да е пудрен и гласен! Реална кола в отлично състояние!", което малко не ми вдъхва доверие.

Ще съм благодарен, ако някой от другите колеги във Форума има свободно време и желание да ми прави компания за един оглед по-нататък.
Ще почерпя за което!:drunk:

Благодаря
Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола , за да е с претапициран волан сигурно е на над 300 000км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяташ ли, че ако я закарам в Бултрако Моторс чрез задълбочена автодиагностика ще могат да ми кажат реалните километри? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много обичат да пишат "всички екстри". Най-високото ниво не е "luxory" а е екзекютив. Тази кола няма нави (съответно и камера за заден ход, гласови команди, блутуут) AFS и CMBS също няма. Не виждам и инфо дисплей. Освен волана, са претапицирани и подлакътниците, но това не е нищо особено, тъй като от завода излиза с целофан на тези места и всяко втора е така или съдрана. За тази цена може да я погледнеш, но търси някой който знае какво да гледа.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

могат да видят кога за последно е била в хонда сервиз и на колко км е влязла!

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега @frizzante, съгласен съм с теб за ектрите, не мога да ги разбера защо в почти всички обяви пишат всички екстри за модела, а половината не са налични, а цената е все едно купуваш модел от 2015 г.

Какво мислите сравнявайки тези две Хонди, коя бихте ми препоръчали.
Honda Cr-v 2.0i Luxury или тази Honda Cr-v 2.0i
Километрите изобщо не ги гледам защото е ясно, че на 99,9% са си играли с тях. Знам, че и от снимки няма как да разбереш, коя е по-читава а само на място с оглед, но все пак бих послушал съветите ви като по-опитни. 
Какво ще кажете?

Поздрави!

Редактирано от Taskata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пречи да погледнеш и двете.

Първата пише,че е от Словения, а трябва да видиш и втората от къде е.

Нека ти маркирам някои неща,ако решиш че са ти полезни.

Имах леки контакти с Кентавър,които продават втората. До сделка не се стигна, но докато ги проучвах имаше сравнително добри отзиви за тях.

1.Ако Кентавър ти продадат колата с фактура ще спестиш няколкостотин лева,защото няма да ходиш при нотариус.

2.По принцип много рядко се връщат километри на бензин понеже хората не минават толкова много километри,т.е. и да са върнати няма да са с 200-300к

3.Разгледай внимателно сервизните книжки.Дали съвпадат дати и километри и разгледай печатите по тях.И провери дали някоя не е имала газова уредба,защото тогава скритите километри ще са много.

4.Бултрако може да ти кажат километри само ако е влизала при тях или е минавала при обща сервизна акция в Европа.

5.Хубавото е,че R20 мотора е здрав и може и да не очакваш скъп ремонт

6.Пробвай по VIN да я провериш в нета.Най-важно е да не е имала някакъв сериозен удар,който да е повредил геометрията на колата.

Успех!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@AzSum, Благодаря ти много за информацията, която ми предостави. Със сигурност ще ми е от полза.  :bow:
За сега смятам малко да задържа и през това време се надявам, да се появи някой по-добър "екземпляр".  :)

Разбира се, ако другите колеги имат предложения, наблюдения или съвети относно тези Хонди могат да споделят. 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом имаш време е супер.Ще изскочи нещо въпреки,че в един момент се изнервяш и може да загубиш контрол и да вземеш нещо просто, за да вземеш :)

Аз чаках и избирах 4 месеца.В един момент бях тръгнал да внасям от Канада. Ако ти се занимава това също е вариант.Ще ти дам контакти ако решиш.

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обявата от "частно лице" явно не е точно от частно лице. Личи си непознаването на модела, както колегите споменаха. Не бих се доверил на описанието в обявата. Най подвеждащ е споменатият разход 8/100 - повярвай, много е далече от истината! Хладилна жабка няма.

От друга страна цената е много добра, ако си склонен да рискуваш.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих погледнал втората. Ако се абстрахираш от липсата на някой екстри според цената е добре сякаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Банда съжалявам, ако съм наспамил много.
Попаднах на една друга Хонда само, че е в гр. Стара Загора и по снимките съдя, че това е в бившия оторизиран сервиз на Хонда "Ай Ем Ай" ЕООД.
Как мислите, читави ли са в този сервиз? :ermm: И Какво мислите за това CR-V, заслужава ли си парите защото ми изглежда добра? :cool:

Honda Cr-v 2.0 Executive, Нави, Кожа, Панорама

Очаквам вашите отговори.
Благодаря и поздрави!


21580744122049841_PI.thumb.jpg.b42e95636628a95b5a9f0fbe3438933c.jpg21580744122049841_7j.thumb.jpg.a81fdb99203ad02d9908e9ecb87639f5.jpg21580744122049841_OJ.thumb.jpg.295b9baf944e8b25467b4d44430a22f2.jpg21580744122049841_ZF.thumb.jpg.baf0f4f273331fc70bfb2539c778ca9e.jpg21580744122049841_od.thumb.jpg.63372c39654e4ce6682dc9317c860823.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази е екзекютив и има екстрите за това ниво. Липсва само екстрата автоматик, но не си казал с каква кутия търсиш, предните бяха автоматик. Това е кола докарана от Германия за продан, продавача е запознат с модела, бивш дилър, но това е малко нож с две остриета ако разбираш какво имам предвид...

"Перата" на волана са командите за гласовото (работи само на анг. със зор) и ACC (adaptive cruise control) системата. Не знам защо са "пера" за тях, но са просто бутони. Предполагам повечето хора под пера ще разбират, че може да сменяш предавки от волана а това не е така. Имаш и AFS (адаптиращи светлини) и CMBS (с-ма за предотвратяване на сблъсък). Последното работи с ACC като му задаваш 3 нива на дистанция от автомобила пред теб и съответно той го следва до скороста която си задал като макс съответно и намаля ако намали. CMBS може да спира колата (не нацяло) и опъва коланите отпред ако нещо излезе пред колата внезапно. Също издава звуков сигнал преди да те намали ако твоята скорост е (по-спомен) 15 км/ч или 20 км/ч по-висока от колата пред теб и я доближаваш без да намалиш или смениш лентата за движение. Сензора е зад предната емблема и тя всъщност е различна за коли с CMBS. Тая конкретна кола е ок на прима виста, изключвам отвратителните стелки и липсата на навигационни карти за бг. Също има странни добавки към праговате, не знам ОЕМ ли са, не са ми познати. За мен и цвета е грешен, но въпрос на вкус. Трябва да се види и за ръжда, Германия... Помисли автомат ли искаш или ръчка.

 

 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро първите две не според мен. Не ми харесват обявите, миришат. И как пък всичко нов внос е на 150-160 хил 😂 

Третата, последната, според мен е добре на обява и си заслужава да се види. Горницата от цената се компенсира от екстрите, които другите нямат. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм от Стара Загора и тая кола оня ден я мярнах на витрината им.

Първо относно сервиза аз никога не съм го ползвал, но доста хора включително някои познати са много доволни. Все пак нямам преки впечатления.Преди да купя колата обаче няколко пъти говорих с тях по телефона и въпреки,че няма как да ми вземат пари по телефона бяха много любезни и изчерпателно коментирахме въпросите ми. Ако се наложи няма да се колебая да ги ползвам, но това е информацията с която разполагам.Имат и магазин в центъра от много години за части за японски коли.

Можеше тогава да я погледна ако знаех,че  си я набелязал.Преди да купя аз следях обявите им, винаги пускат по 1 бр все 3та ген и дизел, а аз исках 4та бензин.Така,че сега съм изненадан.

@frizzante е маркирал важни неща като за мен най-важното е автомата . Цял живот съм карал с ръчни скорости включително и продължавам със служебната ми кола, но автомата е изключително удобство.Освен това при евентуална продажба би взел по-добра цена на автомат.

CMBS е голямо удобство.Реално на магистралата комбинацията на CMBS + круиза е супер яко.Единствено трябва да свикнеш как да я ползваш,понеже ми се е случвало когато тръгна да изпреварвам и доближа прекалено предната кола cmbs да ми убива скороста и да ми осуети изпреварването.просто трябва да се изнесеш малко по-рано.

Ако питаш мен тая кола ако бе автомат веднага трябваше да я вземеш. Сега ти трябва да си прецениш, но ако автомата не ти е решаващ си заслужава да я видиш.Рядко на пазара изскача 3та ген с CMBS.Тия 180 000 км предполагам са реални а и не са нищо за бенз.двигател.

Сигурен съм и че поне 1000 лв ще ти свалят, а и може да договориш няколко месеца гаранция на двигателя и/или обслужване.Все пак са сервиз на Хонда.

Ако имаш въпроси не се колебай да питаш.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти дизел ли търсиш или бензин?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, frizzante написа:

Тази е екзекютив и има екстрите за това ниво. Липсва само екстрата автоматик, но не си казал с каква кутия търсиш, предните бяха автоматик. 

Тая конкретна кола е ок на прима виста, изключвам отвратителните стелки и липсата на навигационни карти за бг. Също има странни добавки към праговате, не знам ОЕМ ли са, не са ми познати. За мен и цвета е грешен, но въпрос на вкус. Трябва да се види и за ръжда, Германия... Помисли автомат ли искаш или ръчка.

 

 

@frizzante, благодаря ти за подробната информация. Относно екстрите харесва ми, че си има всичко за модела екзекютив. 
Когато започнах да търся кола държах да е ръчка, понеже до сега не съм карал автоматик, но след дълго четене из форума тук, разговори с приятели и колеги успяха да ме убедят, че автоматика си е лукс и е за предпочитане. Единственото, което ме спираше е .. беше написано някъде из форума "Автоматика мисли вместо теб, но и харчи вместо теб". Бях скиптичен към автоматика, че харчи повече, но вече не ми е такъв фактор.
А иначе за стелките съгласен съм с теб отвратителни са, но това лесно се сменя в първия магазин. Аз повече държа в една кола на здравината на ходовата част и екстрите, цветът не ми е толкова от значение.

 

 

Преди 11 часа, Bizzito написа:

По-скоро първите две не според мен. Не ми харесват обявите, миришат. И как пък всичко нов внос е на 150-160 хил 😂 

Третата, последната, според мен е добре на обява и си заслужава да се види. Горницата от цената се компенсира от екстрите, които другите нямат. 

@Bizzito, съгласен съм с теб за предните две обяви. Колкото повече ги разглеждах толкова повече и на мен ми "миришеха". :D
За новия внос, който винаги е на по 150 000 - 160 000 км всички го знаем, няма и да го коментирам. :whistle:
Тази последната и аз смятам, че си заслужава разходката до Стара Загора. 

 

 

Преди 2 часа, AzSum написа:

@frizzante е маркирал важни неща като за мен най-важното е автомата . Цял живот съм карал с ръчни скорости включително и продължавам със служебната ми кола, но автомата е изключително удобство.Освен това при евентуална продажба би взел по-добра цена на автомат.

CMBS е голямо удобство.Реално на магистралата комбинацията на CMBS + круиза е супер яко.Единствено трябва да свикнеш как да я ползваш,понеже ми се е случвало когато тръгна да изпреварвам и доближа прекалено предната кола cmbs да ми убива скороста и да ми осуети изпреварването.просто трябва да се изнесеш малко по-рано.

Ако питаш мен тая кола ако бе автомат веднага трябваше да я вземеш. Сега ти трябва да си прецениш, но ако автомата не ти е решаващ си заслужава да я видиш.Рядко на пазара изскача 3та ген с CMBS.Тия 180 000 км предполагам са реални а и не са нищо за бенз.двигател.

Сигурен съм и че поне 1000 лв ще ти свалят, а и може да договориш няколко месеца гаранция на двигателя и/или обслужване.Все пак са сервиз на Хонда.

Ако имаш въпроси не се колебай да питаш.

@AzSum, благодаря ти, че и ти се отзоваваш. :) Както отговорих и на frizzante преди държах да е ръчка, защото съм си свикнал и не съм се качвал на автоматик, но след дълго разпитване относно автоматика за плюсове и минуси мисля, че вече държа да е автоматик, но конкретно този екземпляр ми изглежда много добре и си има доста неща, които другите коли в mobile.bg ги нямат. Единственият недостатък в тази кола е, че не е автоматик. Със сигурност ако отида да я огледам и ми хареса ще мога да и сваля поне с 1 000 лв. особенно сега във време  на пандемия, защото забелявах, че първоначално са я пуснали на 15 990 лв. а сега е достигнала 14 980 лв.


 

Преди 2 часа, sttekata написа:

Колега ти дизел ли търсиш или бензин?

 

Бензинка си търся.

Редактирано от Taskata
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Taskata написа:

преди държах да е ръчка, защото съм си свикнал и не съм се качвал на автоматик, но след дълго разпитване относно автоматика за плюсове и минуси мисля, че вече държа да е автоматик

При мен беше абсолютно същото.Относно разхода едва ли ще е повече от литър разликата, а и много зависи от задкормилното устройство.Ако е слаб шофьор и хич не се сеща да сменя скорости може и с ръчка да харчи повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, AzSum написа:

Относно разхода едва ли ще е повече от литър разликата, а и много зависи от задкормилното устройство. Ако е слаб шофьор и хич не се сеща да сменя скорости може и с ръчка да харчи повече.

Така е съгласен съм, че за разхода на гориво има значение на 99 % задкормилното устройство. :geek:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, frizzante написа:

Какъв е бюджета?

Около 13-14 хил. ще ми се в евро, но уви.. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко сложно ще е с този бюджет екзекютив,автомат, бензин, нов вноас. Не е невъзможно, но ще чакаш да ти излезе късмета. Имай предвид, че след това имаш едно + 1000 лв (регистрация, еко такса, гражданска, винетка, каско...) и още 1000 лв за обслужване. Ако се наложи и гуми нещо, дискове...
Защо не разгледаш регистрирани коли?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, frizzante написа:

Малко сложно ще е с този бюджет екзекютив,автомат, бензин, нов вноас. Не е невъзможно, но ще чакаш да ти излезе късмета. Имай предвид, че след това имаш едно + 1000 лв (регистрация, еко такса, гражданска, винетка, каско...) и още 1000 лв за обслужване. Ако се наложи и гуми нещо, дискове...
Защо не разгледаш регистрирани коли?

Разбирам те какво имаш в предвид. Имам едно на ум като цифра както спомена регистрация, еко такса, гражданска, винетка, каско обслужване и т.н. 
За тези регистрираните малко не ми вдъхват доверие, не че тези вносните са може би по-читави, но... 
Тези регистрираните може да са установили, че трябва голям ремонт и за това да искат да се оттърват от колата. Има много за разсъждаване защо ли я продават, но както и да е.. и за това не искам да рискувам. Това не означава, че не пречи да разгледам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има десетки причини да си продаваш колата...Тея които идват внос са били същите преди да станат тук нов внос. Ако си я докараш ти лично е едно, но от джамбазин си е направо все тая. Зависи предния какво е правил с нея и зависи от теб да гледаш какво купуваш и също доза късмет. Примерно тази:
https://mobile.bg/21584808294859291
Ако ти свали 500 лв да речем си е оферта, стига колата да е читава.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Стана ми любопитно

Преди 16 часа, frizzante написа:

... CMBS (с-ма за предотвратяване на сблъсък). Последното работи с ACC като му задаваш 3 нива на дистанция от автомобила пред теб и съответно той го следва до скороста която си задал като макс съответно и намаля ако намали. CMBS може да спира колата (не нацяло) и опъва коланите отпред ако нещо излезе пред колата внезапно. Също издава звуков сигнал преди да те намали ако твоята скорост е (по-спомен) 15 км/ч или 20 км/ч по-висока от колата пред теб и я доближаваш без да намалиш или смениш лентата за движение. ...

 

Увод:

Караш със включен АСС. Настигаш по-бавно МПС и скоростта ти започва да намалява. 

 

Въпрос:

Какво се случва ако в този момент натиснеш газта, без да се изнасяш за изпреварване?

Скоростта ти продължава ли да пада, или започваш да се приближаваш?

АСС и CMBS остават ли включени, или се самоизключват?

 

Питам, защото не съм карал кола, но карам камиони със ACC, CMBS и Lane Departure Alert, както с ръчни, така и автоматици (DSG) с бутони за ръчен режим.

Таааа, когато настигна по-бавен камион и нямам възможност да изпреваря, защото лентата е заета, просто натискам газта. По този начин запазвам скоростта си, продължавам да настигам предишния и се изнасям за изпреварване, веднага щом мога. Е, понякога не ми се получава, ама в повечето случаи работи.

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я доближиш с по-голяма скорост от нейната ще намали на нейната скорост според дистанцията която си задал и ще стой там. Ако смениш лентата и вече не засича нищо отпред радара ще ускори на това което си задал. Обаче в момента в който пипнеш педал тоест дадеш газ всички системи спират и поемаш управлнието ти. Ако продължиш да си даваш газ без да сменяш лентата и го застигаш в един момент почва да църка че пред теб има нещо и в един момет ще ти стегне колана и ще забие муцуната. Не съм си правил експерименти точно с това ако ме разбираш. Иначе веднъж ми изкара ангелите на магистралата. Карам си със 130 км/ч на ACC в дясна лента и един от изпреварващите се прибра рязко пред мен ама да речем на 20 м, но без да намаля човека, реално не ми пречеше (явно зад него имаше ниско летящ и да му направи път) и това нещо както си бях отпуснат на седалката така ми удари спирачките и ми стегна колана...Просто ако си задал 120 м дистанция и изведнъж излиза нещо на 20 м и това полудява. Абе има си недостатъци, няма как...

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, AzSum написа:

....Ако е слаб шофьор и хич не се сеща да сменя скорости може и с ръчка да харчи повече.

Ти да видиш!

Искаш ли да ти дам да минеш цяла София само на 3-та скорост , след това да я минеш на която и да е правилна скорост според теб и да видиш, че на 3-та ще изхарчи по-малко !?!

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази връзка... тези стрелки или подсказки за сменяне на скоростите, каква точно им е идеята ? Пестене на гориво ли ? Хич не ми пасват на карането:) Малко раничко иска да сменям :)) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Игнорирай ги, по-скоро са за украса, отколкото да вършат работа.

Софтуеърно са настройвани, грубо казано в лабораторни условия, т.е. как би трябвало да се случват нещата на теория. На практика не е точно така, защото в лабораторията няма как да се отчетат реалната пътна обстановка. Въведените данни са усреднени.

 

В този ред на мисли, Емич, пак съм аз

 

Преди 12 часа, Emicha написа:

Ти да видиш!

...

 

Много си прав, ама AzSum, т.е. ToyE също много прав

 

На 30.04.2020 г. at 9:54, AzSum написа:

... много зависи от задкормилното устройство. Ако е слаб шофьор ...

 

Добрата новина при ай-витеците е, че са адаптивни. Настройват се според стила на каране на задкормилното устройство. А още по-добрата новина е, автоматика също е адаптивен, и той се настройва. Така че, ако шофьорът е Шофьор, получаваме много добра комбинация, т.нар. "три в едно" - интелигентен vtec, интелигентна АСК и интелигентен Шофьор.

 

п.п. Само за протокола.

Установявам, че АСС, CMBS и още някои системки на камиона, са по-интелигентни от същите на Хонда. Ама не са по-интелигентни от Шофьора (бел.ав. - разбирай от Мен). :D

 

п.п.п. На времето (БаМааМу, кога минаха 8г), когато съпругата ми си купи първия i-vtec, 1.3 100 коня със 6-степенна ръчка, не знаех нищо за колата - Сивик 9. Прибираме се у дома и подхващам ревютата. В първото от тях за ск.кутия пишеше -"Ако наистина желаеш да стигнеш бързо някъде, трябва доста да се потрудиш със скоростния лост".

Редактирано от Krasi-mir
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

i-vtec-а си адаптира поведението спрямо стила на каране ли? Ако е така, не знаех. Т.е. в една и съща ситуация (скорост, предавка, натискане на педала, товар на двигателя) може да се държи различно при един шофьор спрямо друг?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, адаптира се.

Както повечето знаят, v-tec променя, грубо казано, бройката работещи клапани. 

Интелигентния v-tec, a.k.a. i-vtec, има добавена още една система - VTC, която, пак грубо казано, променя момента на отваряне на клапаните. Точно тук идва адаптирането в зависимост от стила на каране. Ако караш пенсионерски (като Емича :P) имаш добър, икономичен автомобил. Ако караш агресивно (като Мен), получаваш една прилична "бегачка", за сметка на разхода на гориво.

При АСК е същото - ако галиш педала превключва предавки по-рано, съответно по-късно ако мачкаш газта.

Комбинацията от двете ... вече казах. ;)

 

п.п.Когато за пръв път карах 9-ката на съпругата ми, сам, за 2-3 дни, се вкарах в проблем. Връща се Тя от работа и влиза през вратата в стойка "Ф" - "АБЕ, ТИ, какво си направил на колата ми?!? Не дава да й пипна газта, веднага излита!!!".

Таааа, тетака ;)

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, но i-vtec не се адаптира към нищо. Винаги работят по зададени стойности в картите на компа, независимо от стила на каране. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...