Jump to content
Chumata

Икономик Мини-ме

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Колеги,след като не развих идеята за турбо на икономика ми,тъй като е еври-дей,за момента се задоволих с 4-2-1 изпускател,тръба на ф50 с два резонатора на ф55,отварях си с40 кутията,и смених файнъла с 4.4.

П.п Въпроса ми е заслужава ли си да сложа разпределителен вал от у8 и инжектори 240цц от у8,раздвижена ролка съответно и еку п28,дали да е сгъстя малко от към главата или с бутала и въпроса е,най вече всички тези операции заслужават ли си ? Или да мина само с еку п28 и настройка,в момента е замервана с купе 1.6 125 сгъстено,върви с 2коли пред него и също с д14 мини ме,малко повече дърпа ? ;)

Редактирано от Madness

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

d15z8 в црх по време на настроика ,пълен витек

И защо реши че точно с п28 само ще се случат нещата

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко първо извън темата - Казваш Д16У8 сгъстена и мини-ми Д14 са по-бавни от Д15з6 със само колектор, изпускателна система на ф50 и крайно предавателно число 4.437? Извинявай, но ми е трудно да го повярвам. Освен, ако шофьорите не са свикнали още на колите си де.

Не мога да ти отговоря точно на въпросите ти, не съм го правил, не съм го пипал. Ще те попитам обаче какво искаш от колата? Ако кажем имаш прецизни инструменти, с които да мериш и установиш реалното състояние на частите и съответно после направиш корекции по тези части, ако е необходимо ще получиш един сравнително здрав двигател, който ще бъде във вариант близък до Д16у8. Най-много от към глава. За мен това е малко ненужно като работа, защото карантиите в Д16у8 глава ще са равномерно износени и ще можеш да си осигуриш нормална за тези части работа.

Всичките ти въпроси са свързани с това какво искаш да правиш. Ако искаш леко да я засилиш. Настрой я. Според мен не си заслужава да пипаш нещо по главата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

d15z8 в црх по време на настроика ,пълен витек

И защо реши че точно с п28 само ще се случат нещата

Фен какво друго предлагаш за икономика от към настройка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко първо извън темата - Казваш Д16У8 сгъстена и мини-ми Д14 са по-бавни от Д15з6 със само колектор, изпускателна система на ф50 и крайно предавателно число 4.437? Извинявай, но ми е трудно да го повярвам. Освен, ако шофьорите не са свикнали още на колите си де.

Не мога да ти отговоря точно на въпросите ти, не съм го правил, не съм го пипал. Ще те попитам обаче какво искаш от колата? Ако кажем имаш прецизни инструменти, с които да мериш и установиш реалното състояние на частите и съответно после направиш корекции по тези части, ако е необходимо ще получиш един сравнително здрав двигател, който ще бъде във вариант близък до Д16у8. Най-много от към глава. За мен това е малко ненужно като работа, защото карантиите в Д16у8 глава ще са равномерно износени и ще можеш да си осигуриш нормална за тези части работа.

Всичките ти въпроси са свързани с това какво искаш да правиш. Ако искаш леко да я засилиш. Настрой я. Според мен не си заслужава да пипаш нещо по главата.

И аз клоня повече само към настройка,имаче аз съм хеч,колегата беше с купе със 17/40 195 а аз с 15/50-195, и пича казва,че колата му преди била с п28 настроена,а сега е с стоков комп....другия е с вървежно мини ме,изтърбушено отзад цялото,но беше с 16ки 9ж .... Но работите са на кантар вървим до 2ра заедно на 3та почвам леко да опъвам,но пък той е до 9к оборота аз до 7к печелил две купи 1во място до 1.4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали е 1.4

Сменяй вал с кобилици, комп обд1 с витек, и настройвай. Няма си познаеш колата.повече инфо за комп на лични щот имам.

Между другото икономика е 9.6 степен та няма много смисъл да пилиш работещ мотор, като умре тогава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,а в моя случай осен раздвижена ролка,инжектори обд2 240,ще са нужни ли и делкото ще трябва ли да се преправя? Да си направя сметка колко човъркане ще иде.....,че все пак е еври дей,в Пловдив уж има кой да настройва,но все пак препоръки не са излишни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еври дей и с турбинка става ...и ще си върви доволно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,а в моя случай осен раздвижена ролка,инжектори обд2 240,ще са нужни ли и делкото ще трябва ли да се преправя? Да си направя сметка колко човъркане ще иде.....,че все пак е еври дей,в Пловдив уж има кой да настройва,но все пак препоръки не са излишни.

ако е с й8 вал може и с такава ролка но си е хубаво раздвижна , делкото ползваш твоето , обд 1 комп , obd2b prehodnik kym обд1 

като цяло работа за един ден

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А захващането на делкото променям ли го,с рязане на ушите или не ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се светне със стробоскопа ще си каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажем горните интервенции ги направя,инжектори да сменям ли болт он,и чета противоречиви мнения относно дросел на ф60 с интейк?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дросела винаги е в плюс за тея сетъпи 60 мм повече не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оптимално сгъстяване за да не се получат детонации на този мотор е от към шлайф на глава или бутала, до колкото се разрових колега с д15б2 бутала и биели е строшил мотора от д16з6 нестават ,та въпроса е стружкамна главата или бутала и биели в комбинация с мини ме сет ще е перфектно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...