Jump to content
fenabg

Д13б2 един мега проект

Recommended Posts

Малко желязо

post-11665-0-84077000-1467483187_thumb.jpg

post-11665-0-49766100-1467483223_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вътък глъвъ  :punk:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК... За блоковете на д13 и д15 стана ясно...

 

А какво е положението при д14 спрямо тях?

 

Много лъскава тази глава  :matrix: ...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д13/14/15 са със еднакви блокове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При д14 става ли този вид трансплантация? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По горе Жоро е писал на него го правих д14

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло с окачването съм приключил отпред на 90% . Защо на 90 ми не ми хареса състоянието на тампоните на напречните носачи ище се сменят и те на малко по късен етап . Две снимки от развиването на лявото каре. 

 

post-11665-0-87481500-1468061851_thumb.jpg

post-11665-0-38422500-1468061874_thumb.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че все още има хора, които развиват този мотор. Фен, тоя филм май съм го гледал аз :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сложих и резервуара. Утре ще..

Даже и бензин сипах.

post-11665-0-41627600-1468266187_thumb.jpg

post-11665-0-74229400-1468266201_thumb.jpg

post-11665-0-84908400-1468266235_thumb.jpg

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесна тема, ще е следя с интерес. Лека работа желая и отново поздравления за мерака.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:punk:

post-11665-0-82825100-1468434877_thumb.jpg

post-11665-0-54706100-1468434911_thumb.jpg

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така се прави кола, вземайте пример. Евала Фен, ако бях наблизо щях да дойда да изядем по един еклер :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и на Роси и да се кара с акъл, че Метката ми се оплака след ралито, че му омекнали коленете! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..като цяло не си мислете че ще приключа  до тук..........................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено,че така се прави мотор,може да е класически built ама е направен като по книга затова голямо "Браво".Всичко изчистено измито изпипано,а не да е събрано у бързината с кви части дойде само и само да се дава Газ.

 

п.п. само така човек

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет и към Ванката и към собственика - Тези колектори нямат планка за захващане към блока и отделно малко преди меката връзка на колектора има още една планка за захващане. Тя също липсва. Резултата от това е едно дрънчене на ламарина, ако гърнето отзад е акустично(камерно). Установих на Д16у8, че ако се махне болта за закрепване на колектора към блока се получват много неприятни вибрации същите като на този колектор. Затова, за да се излекува този проблем го закрепете.

Някои слагат резонатор след колектора за мен това е един прекрасен начин да загубиш мощност. Тествах го и специално при мен колата просто загуби ниските и средните обороти.

Другия ми съвет е към собственика - Изолирай си колектора с термолента. Помога. Пак от личен опит го казвам.

Последния ми съвет е - Ползвай или панелен или конусовиден филтър затворен във филтърна кутия. Входа на кутията захрани с въздух от бронята. Предполагам, че не искаш да режеш - Затова може да се направи един елипсовиден тромпет, който да взема въздух от най-долната част на бронята.

Тествах го това на Митцубиши галант. Решихме да сложиме просто една гофрирана алуминиева тръба която води директно към фабричната филтърна кутия. Резултата се усеща! Представям си какво ще бъде като се изпипа с плавни преходи с тромпети и добре оформена филтърна кутия.

 

Инак за точния човек за точната работа!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И един от мен- махнете го това обикновенно газово. Ако собственика/ собственичката има възможност мога да я свържа с грамотен газаджия / ако Иво от Джерман не се включи/ за поставяне на ГИ на разумна цена. Плочката спъва мотора, а тая кола трябва да й се раздава цялата газ. 

 

п.п. Ако има записвания за кръгчета или возене се записвам . Това ми беше мечтата да го направя на старата ми кола. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовата на този етап не искам и да я виждам..дайте предложения за крайно гърне :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.2/1 с 0.86 гарнитура.

Следва окачеане, има смяна на тампони,разработка,интеик, генерация, настройка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Един съвет и към Ванката и към собственика - Тези колектори нямат планка за захващане към блока и отделно малко преди меката връзка на колектора има още една планка за захващане. Тя също липсва. Резултата от това е едно дрънчене на ламарина, ако гърнето отзад е акустично(камерно). Установих на Д16у8, че ако се махне болта за закрепване на колектора към блока се получват много неприятни вибрации същите като на този колектор. Затова, за да се излекува този проблем го закрепете.

Някои слагат резонатор след колектора за мен това е един прекрасен начин да загубиш мощност. Тествах го и специално при мен колата просто загуби ниските и средните обороти.

Другия ми съвет е към собственика - Изолирай си колектора с термолента. Помога. Пак от личен опит го казвам.

Последния ми съвет е - Ползвай или панелен или конусовиден филтър затворен във филтърна кутия. Входа на кутията захрани с въздух от бронята. Предполагам, че не искаш да режеш - Затова може да се направи един елипсовиден тромпет, който да взема въздух от най-долната част на бронята.

Тествах го това на Митцубиши галант. Решихме да сложиме просто една гофрирана алуминиева тръба която води директно към фабричната филтърна кутия. Резултата се усеща! Представям си какво ще бъде като се изпипа с плавни преходи с тромпети и добре оформена филтърна кутия.

 

Инак за точния човек за точната работа!

Мерси за идеите, колега ;) Иначе тоя колектор няма нищо общо с китайските... На моя и на един фр. се налагаше доста преправяне, за да стане. А пича си докара от Америка цяла генерация и колектор... Колектора не стига, че заставаше накриво, но и за капак беше на 7-8 см. от земята. На майстора лошо му стана като го видя. И след толко преправяне, рязане и заваряване... Мерси :) Имам чувството, че в някоя от темите имаше доста изписано за тия китайци...

При мен се получи това дразнещо дрънчене, а моят колектор има планка на блока, та и преди резонатора. При мен дрънчи около 2к оборота и после изчезва, но е доста изнервящо... И аз имах съмнения за тоя резонатор и губенето на мощност, но ако се махне, няма ли да стане много шумна колата...

Поздравления на фена за положения труд и старанието, с което се прави колата :) (Наистина по колата се свърши много работа.. :)

Стискам палци всичко да мине без проблеми и Роси да се радва на колата мнооого дълго време ;)

оффтопик: Фен, сложил съм в реката да се изстудява бЕрата. А, приготвил съм и един интейк да ти донесеМ   :)))

Редактирано от mvelichkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата вече има зад гърба си (задната си броня) 700км., та за сега всичко е Ок. ( с изключение на някои малки проблеми, но ще се доизкусури всичко). Скоро взимаме раздвижна ролка, генерацията да се нареди след изпускателния колектор, крайно гърне с боб :D Смяна на масло и настройки... И дано всичко да е наред и да продължим напред с другите идеи... Малко повтарям фена, ама да дам инфо до къде сме :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече сме с нова генерация

post-35078-0-41949800-1469278824_thumb.jpg

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адреса на фирмата, че съм бесен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен тази конфигурация, която е направена убива въртящ момент и мощност в целия работен диапазон на двигателя. Мое мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въх! Следя темата,но това явно е недОразумение.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най- тъпото е, че говорихме едно, а те направиха друго. Докато се качим в кафенето да си вземем кафе... те вече бяха нарязали... Даже говорих с колега, който е правил там генерация и специално ме прати при тоя човек в ем комплект, но или човекът беше друг, или... не знам... Остави размерът на тръбата. Първо отрязаха колектора, после меката връзка и резонатора не са както трябва. И на всичкото отгоре взеха ебати цифрата за една тръба и един резонатор. И на мен ми е тъпо, защото уж отидох да помагам и да гледам какво правят, а в следващия момент осраха нещата... Говорим за ем комплект Павлово.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правихме го в Ем комплект, уж имаше добри отзиви, но тия глупаци развалиха хубавия колектор..нищо, все някой трябва да е първи... Не знам дали е недоразумение, но си личеше, че на човека не му се работи, ама нали казаха,че били добри.Тръбата е 56 вътрешно. Колата дали е убита или не ще се разбере на пистата! :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eми като не питате така става. Поздравления за проекта уникален е, но тази генерация... Защо им платихте и си взехте колата без да я оправят? Цените им са няма да коментирам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

56 е идеален размер. Аз вече похледнах от положителната страна на нещата отрязалиса стеснението на колектора което малко или много е плюс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бивало е след меката връзка да сложат един фланец,за да има разглабяне.А не да разкачаш от двойката всичко надолу.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марта тряя правя окачване тея дни та нищо чудно да си и сложа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бях на почивка 10дни  инак аз щях да си я направя . няма драма с тая генерация не е яд ще си я коригирам.

 

 

 

ACID BURN 4-тактова сенокосачка д13/4/5 и тн . буталата имат работен такт на всеки 90 градуса а не 180.

 

п.п колата вече е при мен в петък или събота ще се настройва.

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно ли тия така са я сговнярили ... 

Фела, 

Не е проблема да я оправиш- знаем, че можеш, но те такова изпълнение не бях виждал. Искам само да попитам колко 350лв взеха за това сътворение ? 

На мен тия ми бяха обявили 200лв за старата кола да ми изтеглят от резонатора, който беше на мястото на катализатора назад тръбата до крайното гърне на Ф50 вътрешно и то, като ми запазят стоковото крайно. Щели там по еди си каква си технология да го направят. 

Е, нямаха този шанс. Направиха ми я за 65 или 70лв не помня вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нека да спрем с генерацията като цяло . има да се сложи един фланец и тва е, назад е идеална днес я погледнах !

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук

Изчистих темата от спама.Моите извинения към Фена,че и аз писах тук.

Цялата драма се събира в една дума:"Бесен съм" и разбирам чудесно смисъла и......

Другите мнения преместих в линка горе.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марта тряя правя окачване тея дни та нищо чудно да си и сложа.

какво окачване ще и слагаш ? само да не е едно фк ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За амортесиори е рано.

post-11665-0-43039300-1469626560_thumb.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...