Jump to content
JHM

Скърцане на педала на съединителя?

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Аз я смазах (оста) обилно и от доста време,не съм го чул да скърца.:)

Редактирано от JHM
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След малко като събера сили ще се отбия да я гресирам и моята :D

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гресирах и оста, но сигурно, защото е по-гъста и нямаше никакъв резултат от смазването

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръскай със спрей.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам налична дълбоко проникваща смазка на спрей. Ползвам я за ръждясали резбови съединения. Тук дали ще помогне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз, направих си втулки отдавна и я смених, всякъш по-добре, но стопли се времето и започна това пукане пак, даже има едно скърцане, когато не се чува пукане и съм излязъл отвън колата и натискам педала се чува , явно вече в самата кутия е не знам и а. Та завъртях оста на 180 градуса, ефект нулев. В големите жеги се почва, зимата почти го няма.С какво мажете сферата? С вд40 става ли? Да попитам и от време на време ми се разскърцва и педала на спирачката, къде и с какво да мажа там?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.02.2018 г. at 18:46, D_U_D_E написа:

След смазване с какво ли не и мало трайния ефект, и четене по чужбински форуми, смазката която трябва да се ползва е силиконова грес за О-пръстени както е писал и колега "JapCar" в началото на темата. Тестовете и борбата продължават. :)

А тази силиконова грес на спрей ли е или? Може ли линк например каква да си купя? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примерно тази, поне аз тази намерих и поръчах, но още НЕ съм я пробвал :)

link

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дълго време го борих този проблем, дори след смяна на въпросните втулки. Пробвах с вд40(не е препоръчително май) както и с 3 други смазки, ефекта който се получаваше беше от никакъв до 4-5 дни тишина. Накрая смених горна помпа на съединителя и всичко изчезна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

image.thumb.png.f20e5a22a057809ace6b44a5883605f1.png     Toва съм използвал и още няма скърцане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А силиконов спрей ще стане ли? Вие къде мажете, самата ябулка нали? 

Редактирано от Nikito82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, имам същия проблем със Сивик 2010.

 

Този съединител откакто е купена колата постоянно пука и скърца и когато това се случи става и по-твърд както са писали колегите по-горе.

В Бултрако като го смажат изкарва месец-два и после пак наново...

 

Cap_Slow, тази горна помпа продава ли се отделно, сам ли я сменя?

 

Толкова много мнения по тази тема и всички са с еднакви оплаквания пък гледам, че може проблема да е от различни неща, в това няма логика при еднакви симптоми. :wacko:

Редактирано от sskostov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, sskostov написа:

Cap_Slow, тази горна помпа продава ли се отделно, сам ли я сменя?

 

 

Продава се отделно, цените са варират от 80-90лв до ОЕМ за 270лв с отстъпка. Аз си взех оригинална. Не съм я сменял сам. Въпреки това обаче последните дни при всичките тези валежи, забелязвам че понякога (1 път на 10 шофирания) се появява някакъв специфичен звук откъм педала на съединителя(не пукане и скърцане като преди) и при отпускане на въпросния се усеща леко провлачен хода на педала. 
Това само когато вали дъжд и то не всеки път. Към момента не съм предприемал никакви мерки да се справя с тази нова дреболия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намазах го и аз с мехлема който колегата alexandur сподели, та да видим. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз пробвах с WD-40 литиева грес - https://www.emag.bg/bjala-litieva-gres-wd-40-400-ml-44391/pd/DYNRPDBBM/

Ефекта е за 2-3 дни... Някой откри ли правилната смазка ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблемът се появи наскоро, а като свалих втулката, видях, че е без видими повреди и деформации. Почистих я хубаво и първо опитах с обикновена силиконова грес, с която ефектът беше 5-6 дни, защото самата грес от горещините стана много течна и изтече. След това намазах с медна грес, с която си мажа спирачките. За 2 седмици беше безшумно, след което скърцането се върна, но го има само веднъж, ако не съм карал колата няколко часа, след което не скърца нито веднъж. Така е до следващата почивка от няколко часа. Така вече от 2 седмици и е задоволително добре. При следващото мазане ще опитам хубаво да почистя и да шлайфам леглото на втулката, самата втулка, както и болта (оста, която държи педала за буталото на помпата), защото ми се стори, че не е гладък. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, ogi28b написа:

При следващото мазане ще опитам хубаво да почистя и да шлайфам леглото на втулката, самата втулка, както и болта (оста, която държи педала за буталото на помпата), защото ми се стори, че не е гладък. 

 

image.thumb.png.0ec2f16045d516ad3d431fbf2a1ed280.png  На тази втулка няма какво да и се шлайфа . Коструктивно е доста тънкостенна.

 

image.thumb.png.f20e5a22a057809ace6b44a5883605f1.png     Toва съм използвал и още няма скърцане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за снимката на смазката, а за втулката - ще я прегледам внимателно да не би да има някакво нараняване по повърхността, това имах предвид. Макар че там мястото е такова, че не предполага да има такива неща. Като я свалях предните пъти - не я гледах подробно. Само видях, че е кръгла и няма повреда като описаната в началото на темата (имаше една снимка, на която изглеждаше смачкана)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някога съм писал в темата, но вече не помня какво...

Мисля, че в повечето случаи причината не е във втулката, не съм я свалял до сега.

първо смазвах със силиконова смазка за О пръстени в тубичка, напоследък с WD40. Спира скърцането за 2-4 месеца и после пак... Смазвам/пръскам на пръта където влиза в помпата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скърцането е от помпата,стига сте ги мазали тия втулки,нищо не се постига!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 37 минути, Shorty написа:

Скърцането е от помпата,стига сте ги мазали тия втулки,нищо не се постига!

Нали това съм писал: "Смазвам/пръскам на пръта където влиза в помпата."

Ако втулките са износени, няма да е скърцане, а луфт, щракане и едва ли ще се чува толкова...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти да,ама повечето още вярват ,че със смазване на тая пластмасова втулка,ще постигнат нещо.Сменете си помпата ,но не с такава от евтините и скърцането ще спре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен след година затишие пак се почна в края на лятото скърцането , въпреки че съм с чисто нов OEM съединител.Ще сме сменя помпата явно , но според вас струва ли да се се взима оригинална при положение , че почти всички коли са с този дефект и явно тая помпа е дриснала по дефолт.За 3 пъти по малко пари има читави марки , някой ползвал ли е , доволен ли е?

Редактирано от SKYLINE

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tози парт номер  46920S7AA01  е заменен  с 46920-S7A-A04 за който се твърди ,че проблема е решен.За съжаление не намирам точната публикация.

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А намазах  с пастата, която препоръча aleksandur и 3 месеца няма проблем, друг е въпроса че при натискане на педала отвън, предполагам в кутията се чува скърцане. 

От време на време ми скърца педала и на спирачката, някои да знае къде да се намаже? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.10.2018 г. at 21:00, Nikito82 написа:

А намазах  с пастата, която препоръча aleksandur и 3 месеца няма проблем, друг е въпроса че при натискане на педала отвън, предполагам в кутията се чува скърцане. 

От време на време ми скърца педала и на спирачката, някои да знае къде да се намаже? 

 

Имам го това скърцане от някъде 2 месеца, казаха ми че тук нямало какво да се смазва като при съединителя и евентуално трябва да се подмени цялата система. При мен в началото скърцаше само при натискане, после само при отпускане на педала, а в момента и при натискане и при отпускане. От студа сега се надявам малко да изчезне, но като цяло съм се примирил вече. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Откъде може да се вземе тази паста която действа? Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички. За да се смени тази втулка не трябва да се сваля педала. Вади се шплента и щифта, и втулката излиза много лесно.

Разбрах го по друга причина, по трудния начин...ама се наложи. Свалях педала, защото...се счупи в основата. Може на някой да му е полезно.

Сваля се лесно, 2 гайки и 1 болт за ключ 12. Ако изгледате клипчето ще се види колко е лесно и бързо. Дано не се налага никому! Заварих го и сега всичко е ок.

Поздрави!

 

0-02-04-e8c97867fa2c77fe947e43e2c97d63b9e22cdbaa2ec2e977d1d06191e5c0e039_b264ec07.jpg

0-02-05-8cbc89491960697bbc1191f05c417ec11d72af95b773410fc0c8c25484c6ba91_ea2b5266.jpg

0-02-05-50514a71f436bc338e8a474c134580a872a6c6d97ea1d76911a9a631fd450cb6_c76ba907.jpg

  • Благодаря 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.03.2019 г. at 19:58, Damasko написа:

Здравейте.Откъде може да се вземе тази паста която действа? Благодаря

Аз по Интернет я купува, не си спомням от къде точно. Действа към 6месеца. Преди 2месеца пак напълних с нея. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен със затоплянето на времето ми изчезна скърцането откъм педала на спирачката, но се завърна скърцането откъм педала на съединителя. Горна помпа сменяна с ОЕМ такава преди малко над година и 20 000км... пак ще влизам във филма с гресиране, пръскане и не знам си какво. Не го намирам за сериозно това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Cap_Slow написа:

Горна помпа сменяна с ОЕМ такава преди малко над година и 20 000км... пак ще влизам във филма с гресиране, пръскане и не знам си какво. Не го намирам за сериозно това.

А защо смени помпата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото освен скърцането се чуваше някакво покъртително щракане/пукане и по едно време мислех, че буквално е възможно педала да се счупи :D

 

Бях ходил тогава и до бултрако, които ми казаха, че май не са били свидетели на чак толкова силно изявен проблем и дори след диагностика, установиха, че проблема идва от механизма на съединителя (което в последствие не се оказа така, но както и да е). 

В крайна сметка и бултрако и Слави установиха, че проблема идва от помпата и я смених.

Може би и в последните седмици и аз не ѝ бях помогнал, пръскайки с какво ли не, от вд40 до силиконова грес, само и само да има няколко дни тишина. В последните ѝ дни живот изкарваше максимум 3-4 дни преди да се разкърца пак. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този път,използвах графитна смазка спрей,но и аз като колегата съм пръскал и мазал с какво ли не. При мен ефекта е по продължителен,към 5-6 месеца. Направи ми впечатление, че започва да скърца,при влажно време отвън.:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен в Бултрако Пловдив ми казаха, че сменят целия  педал на съединителя и се оправя 😉 . И аз пръснах с wd40 и после с малко грес и нямам проблем вече над година, по същото време смених и горна помпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 19 минути, isullivan написа:

На мен в Бултрако Пловдив ми казаха, че сменят целия  педал на съединителя и се оправя

Чак се учудвам как са били толкова уверени, защото при мен не не беше така и не даваха гаранция.За мен също е безумие да сменяш педал,скърцането може да идва от една от пластмасовите втулки (ако е износена) или в горната помпа,дори и здрава да е!

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми казаха, че втулките били здрави, но целия механизъм се бил износил. Стори ми се доста странно, но звуците които се чуваха при натискане на педала наистина бяха тревожни и им повярвах. 

Оставих им 120лв капаро и половин месец чакахме механизма да дойде. След като дойде и я вкараха за смяна и ми се обадиха след 1 час, че проблема бил в помпата, но я нямали налична... 

 

Реално на хубавците им дадох 30-40лв за диагностики, сглобявания, разглобявания, 50лв таксита и поне 20лв бензин. Мислех си да им вдигна един скандал, но имах и други нещата на главата. Да не споменавам, че дори се опитаха да поставят под въпрос връщането на капарото, нямали били такава практика... 

  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Cap_Slow написа:

Мислех си да им вдигна един скандал, но имах и други нещата на главата.


Колега, къде си се наиграл? Бихме искали все пак да знаем такива подробности.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм писал, че ходих в бултрако, но някой може и да разтълкува мнението ми като да се отнася и за Слави, затова уточнявам, че действието се разви в сервиза на бултрако на ботевградско. 

 

От тогава съм бил там само веднъж и то по принуда, че случайно имаха налична частта, която ми трябваше и реших направо при тях да правя колата. Иначе смело бих пропуснал. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 
   Имах същия проблем, опитвах с WD40 и течна грес, но помагаше само за ден - два.
Смених горна помпа на съединител (след като прочетох мненията в тази тема) и всичко изчезна. На старата помпа ясно се виждаше и усещаше луфт между цилиндъра и рамото, който луфт всъщност създаваше скърцането и чукането при натискане и връщане на педала на съединителя.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се маха щифта? Купих си втулката и не успях да го изкарам, като пробвах да го дръпна с клещи и не поддава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...