Jump to content
Whererabbit

Изборът на милионера или защо подяволите си купих Акорд

Recommended Posts

Преди време карах Галант 2.0 дизел и всички ме "бъзикаха", че съм много богат щом съм си купил тази кола - колата на милионерите...но както са казали - Кеф цена няма...та и аз така - визия, удобство и комфорт да си ебе... Реших да я сменя и понеже винаги съм искал да си взема Хонда, а и всички казват колко са хубави и здрави и i-CDTi двигателя е "ебахти и якия двигател" си викам "защо не?" и БУМ Акордче 2005 Спорт с малко тунинзи, разни шукаритетчета по нея и много неща подменени (вървеше с една папка фактури и сервизни извадки) - това е колата, брат...

 Нарочно започвам на нов ред - вкарах я в сервиза на Хонда в Стара Загора... не пиша име да не излезе реклама, но пичовете са професионални - посрещнаха ме с думите "Кой кретен я е правил тази кола?"...и всичко, което беше сменено се наожи да го сменя пак...+ дискове на около 20000 км, защото видиш ли предните "мастори" не знаели, че накладките имат вътрешна и външна и малко ми се изкривили дисковете...Но не това е причината да започна това реване... на около 8 месеца откакто я взех започнах да си чувам веригата...и ме предупредиха да внимавам...и внимавах докато не оставих 1000 лева капаро...и между другото ми замина съединителя и маховика тресе...

 И пак започвам на нов ред... купих на бащата една таратайка 2006 година, която ми излезе същите пари + монтажа на гъзовата уредба, колкото на мен ми излиза веригите+всичко, защото така и така се отваря, съединител+маховик и малко предница+дискове...

 Да...кеф цена няма..ама на мен ми бърка в правото черво направо...не е като да не си я харесвам, да не кажа обичам...ама ми ебава мамата...

 

Причината да рева тук, е че ще го прочетете и със сигурност ще ме разберете, защото каращите Рено и ФауВе не могат...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 i-CDTi двигателя е "ебахти и якия двигател"

 

Ей тука си прав.. двигателя е много як.. ама само двигателя :)

Остатъка от колата си е кекав и тва е..

 

ПП. Между другото всичко, което си сменил си е консуматив.. Вярно скъпи неща, но консумативи.. Рано или късно живота им свършва. Сменяли сме ги всички. Който не е - ще дойде и неговия ред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oй, ой, ой - какви високопарни думи, какви генерални изводи!

Колега, това Акордче от кого го взе? Кой е предишния му собственик? Ако е някое гъзленце-пишлеменце, което не му е сменяло консумативи, мачкало го е в червената зона на оборотите, форсирало го е на студен двигател и друг куп безумия.....тогава не Хонда, ами на Хонда Хондата да си вземеш пак няма да издържи!

Аз пък да ти кажа за моя Акорд - сменям си консумативите, никакъв извънреден ремонт не съм правил, бахти колата здрава, нито пука, нито хлопа, качествена изработка, двигателя мърка като котенце, уникален автомобил.

Колега, не Акорда е виновен, а поддръжката и стила на каране!

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите ни идват, че ги взимаме вече доста карни. Хората са им взели хубавото, а при нас са във втори и трети живот!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О да... съгласен съм със всичко, и зная, че е поддръжка и се води консуматив...и че с моето каране тези неща няма да ги сменя повече...

Иначе предният собственик си се грижеше за нея, но просто не е уцелил майстори :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега като гледам на къде е тръгнало съвременното автомобилостроене,ние с акордите сме направо цвете.Няма ги някогашните качествени материали.То сега нито метала е метал,нито пластмасата е пластмаса.А това,че си купуваме карани коли,мисля че никой не е застрахован от това да попадне на не читав екземпляр,или да бъде излъган от роден автоджамбази.Така,че нека ние да сме над автомобилите си,а не те над нас

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дамм... Другия път пак иди в Хонда сервиза. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път смех, ей така отгоре отгоре ако бе зачел у форума щеше да видиш, че верига,колектор и маховик са си норма...Пищещите тук щели а те разберат, ами аз не моа те разбера, що не чете и що не си взе бензин.В цялата схема има един виновен и той е авторът на темата...

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма лоши коли-има лоши собственици...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път смех, ей така отгоре отгоре ако бе зачел у форума щеше да видиш, че верига,колектор и маховик са си норма...Пищещите тук щели а те разберат, ами аз не моа те разбера, що не чете и що не си взе бензин.В цялата схема има един виновен и той е авторът на темата...

Ако си беше взел бензин, да не би веригата му да струва 30 лв. :)  или дисковете и накладките щяха да са му на половин цена ? .

Или пък никога нямаше да му се износи съединителя, е вЕрно, сега ще даде едни 1000 лв. допълнително за маховик, ама при бензинката щеше да ги е дал предварително за газова уредба, иначе пък ще ги дава постепенно за гориво  . ;)

Нещата са си все същите, колкото по нова кола караш, толкова по скъпа е поддръжката и, ама пусти и кеф, нали нямал цена . :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... колкото по нова кола караш, толкова по скъпа е поддръжката ... :D

Mдaaa, извода е - Не си купувайте ПО-нова кола, рискувате да попаднете на такава, която е в началото на края на дните си :D

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

За пореден път смех, ей така отгоре отгоре ако бе зачел у форума щеше да видиш, че верига,колектор и маховик са си норма...Пищещите тук щели а те разберат, ами аз не моа те разбера, що не чете и що не си взе бензин.В цялата схема има един виновен и той е авторът на темата...

Ако си беше взел бензин, да не би веригата му да струва 30 лв. :)  или дисковете и накладките щяха да са му на половин цена ? .

Или пък никога нямаше да му се износи съединителя, е вЕрно, сега ще даде едни 1000 лв. допълнително за маховик, ама при бензинката щеше да ги е дал предварително за газова уредба, иначе пък ще ги дава постепенно за гориво  . ;)

Нещата са си все същите, колкото по нова кола караш, толкова по скъпа е поддръжката и, ама пусти и кеф, нали нямал цена . :D

 

А да ми намериш някой сменял верига на бензинова, оня ден смених съединител на моята, читав е 400 лева, колкот на една астра...Смея да твърдя, че на газ се возя малко по-икономично от дизел, естествено не смятам първоначалната инвестиция...

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

За пореден път смех, ей така отгоре отгоре ако бе зачел у форума щеше да видиш, че верига,колектор и маховик са си норма...Пищещите тук щели а те разберат, ами аз не моа те разбера, що не чете и що не си взе бензин.В цялата схема има един виновен и той е авторът на темата...

Ако си беше взел бензин, да не би веригата му да струва 30 лв. :) или дисковете и накладките щяха да са му на половин цена ? .

Или пък никога нямаше да му се износи съединителя, е вЕрно, сега ще даде едни 1000 лв. допълнително за маховик, ама при бензинката щеше да ги е дал предварително за газова уредба, иначе пък ще ги дава постепенно за гориво . ;)

Нещата са си все същите, колкото по нова кола караш, толкова по скъпа е поддръжката и, ама пусти и кеф, нали нямал цена . :D

Веригата не е 30, но е далеч по-евтина от 1000лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На бензиновата най малко веригата изкарва двойно да не кажа и тройно като километри.
Аз лично съм си купил защото мисля да правя извращения с мотора и предпочитам всичко да е ново.
Та веригата ми струваше  38.16$ и още 30$ за доставка - демек има няма 120лв и това ОЕМ в пакетче Хонда
post-9862-0-48779200-1465727625_thumb.jpg

 

Ето още снимки ако има невярващи.
post-9862-0-47157900-1465727917_thumb.jpg

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път смех, ей така отгоре отгоре ако бе зачел у форума щеше да видиш, че верига,колектор и маховик са си норма...Пищещите тук щели а те разберат, ами аз не моа те разбера, що не чете и що не си взе бензин.В цялата схема има един виновен и той е авторът на темата...

Абе, че не е смЕх - не е, но в общи линии си е смях.

И то най-вече заради мисленето на собствениците на каручки с бензинови двигатели, че трябва да ги карат до гроб, след това да ги завещаят на децата си, накрая и на внуците си, пък ако може да не пипнат нищо по тях.

Колата е като жената, телевизора, телефона и т.н. - такъв ти е бил късмета, а и както се уцели... :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам защо си мислите, че в каквато и да била кола не се влагат средства. Не влгат тези които не им пука.. Ако искаме да пътуваме спокойно, влагаме. Не се кахърете, а си карайте колите, е*е*е жените и това е!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

За пореден път смех, ей така отгоре отгоре ако бе зачел у форума щеше да видиш, че верига,колектор и маховик са си норма...Пищещите тук щели а те разберат, ами аз не моа те разбера, що не чете и що не си взе бензин.В цялата схема има един виновен и той е авторът на темата...

Абе, че не е смЕх - не е, но в общи линии си е смях.

И то най-вече заради мисленето на собствениците на каручки с бензинови двигатели, че трябва да ги карат до гроб, след това да ги завещаят на децата си, накрая и на внуците си, пък ако може да не пипнат нищо по тях.

Колата е като жената, телевизора, телефона и т.н. - такъв ти е бил късмета, а и както се уцели... :)

 

 

 

Още смЕх, значи викаш вие дизелджиите сте по-широкоооо скроени от забутано селските бензинови типове, купуващи си коли с цел завещание...смЕх...

Не намирам за нормално да блееш кат купуваш и после да ревеш , не намирам за нормално и да си купя 10 годишна кола с почти задължителни предполагаеми 2-3 хилки за първата година, посхвана ли...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да ми намериш някой сменял верига на бензинова, оня ден смених съединител на моята, читав е 400 лева, колкот на една астра...

 

 

 

Стига да искаш, веднага ще ти намеря, :)  всеки понавъртял повече километри стига неизбежно до този момент, а аз вчера вземах съединител за дизелов акорд и е 290 лв., не 400 . ;)

 

На бензиновата най малко веригата изкарва двойно да не кажа и тройно като километри.

Аз лично съм си купил защото мисля да правя извращения с мотора и предпочитам всичко да е ново.

Та веригата ми струваше  38.16$ и още 30$ за доставка - демек има няма 120лв и това ОЕМ в пакетче Хонда

 

Да, даже петорно изкарва  на бензинката веригата . :D

Не гледай какво пише на километражите на дизелите, когато сменят вериги, тези 150- 160 хиляди които показват са всъщност двойно и тройно, просто при новия внос е на мода, всичко да е на 150000 "реални" километра .

То ако говорим само за верига, тази за дизела няма и 120 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Караш не караш минат ли годинките ,колата си иска своето.В повечето случай по вида и от вън и вътре познаваш що за същество я кара

Редактирано от JHM
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз изобщо не съм говорил за бензин...а и не съм си го и помислял...просто както каза колегата отгоре - иде му времето...преди години бягах по 15 км на ден...сега като пребягам 3 и ме болят колене, глезени...гъз...А иначе четох много из форума и купих кола със сменен съединител, който явно се оказа не баш читав... И дали ще е бензин или дизел е въпрос на вкус...бащата си мечтаеше за Рено Канго 4х4 на бенз...купих му и сега е щастлив, а аз псувам....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още смЕх, значи викаш вие дизелджиите сте по-широкоооо скроени от забутано селските бензинови типове, купуващи си коли с цел завещание...смЕх...Не намирам за нормално да блееш кат купуваш и после да ревеш , не намирам за нормално и да си купя 10 годишна кола с почти задължителни предполагаеми 2-3 хилки за първата година, посхвана ли...

Далече съм от мисълта, да те оприличавам на забутан селски бензинов тип , но ако държиш, за в бъдеще мога и така да се обръщам към теб.

И да, не е нормално да блееш като купуваш - но всички не разбират от коли и вечно ще има някой прецакан.

Ако на колегата му е било писано да изтегли късата клечка и бензинова да си беше купил , пак щеше да е прецакан.

Ти сега "посхвана" ли ...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензин, газ, дизел... Въпрос на вкус, казало кучето и си облизало гъза. Не виждам смисъл от караници. Аз съм избрал бензинова на газ, щото съм стиснат и обичам да минавам 190 км с 13 лв. Бургас - София - Бургас, докато си търсех кола, с дизела на приятел, излезе над 130 лв, а след това с моята загазена - 60 лв. Това е положението. Останалото е съвестна поддръжка, ако искаш да въртиш километри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Още смЕх, значи викаш вие дизелджиите сте по-широкоооо скроени от забутано селските бензинови типове, купуващи си коли с цел завещание...смЕх...Не намирам за нормално да блееш кат купуваш и после да ревеш , не намирам за нормално и да си купя 10 годишна кола с почти задължителни предполагаеми 2-3 хилки за първата година, посхвана ли...

Далече съм от мисълта, да те оприличавам на забутан селски бензинов тип , но ако държиш, за в бъдеще мога и така да се обръщам към теб.

И да, не е нормално да блееш като купуваш - но всички не разбират от коли и вечно ще има някой прецакан.

Ако на колегата му е било писано да изтегли късата клечка и бензинова да си беше купил , пак щеше да е прецакан.

Ти сега "посхвана" ли ...?

 

Абе ти на луд ли се правиш, почти задължителните верига, маховик и колектор, които сумарно са 3 бона при бензина ги няма и няма от къде да дойдат, претенциите са ми само до там, нататък всичко е късмет...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

 

За пореден път смех, ей така отгоре отгоре ако бе зачел у форума щеше да видиш, че верига,колектор и маховик са си норма...Пищещите тук щели а те разберат, ами аз не моа те разбера, що не чете и що не си взе бензин.В цялата схема има един виновен и той е авторът на темата...

Ако си беше взел бензин, да не би веригата му да струва 30 лв. :) или дисковете и накладките щяха да са му на половин цена ? .

Или пък никога нямаше да му се износи съединителя, е вЕрно, сега ще даде едни 1000 лв. допълнително за маховик, ама при бензинката щеше да ги е дал предварително за газова уредба, иначе пък ще ги дава постепенно за гориво . ;)

Нещата са си все същите, колкото по нова кола караш, толкова по скъпа е поддръжката и, ама пусти и кеф, нали нямал цена . :D

А да ми намериш някой сменял верига на бензинова, оня ден смених съединител на моята, читав е 400 лева, колкот на една астра...Смея да твърдя, че на газ се возя малко по-икономично от дизел, естествено не смятам първоначалната инвестиция...
Моя съединител в опаковка на хонда +2л.масло също оригинално,пристигна до моята врата за 500лв.Също не ме притеснява да си смятам първоначалната инвестиция за газова,защото за 10 месеца е изплатена.А относно колегата какво лошо е казал,просто е споделил страданията си с идин дизел, които някои премълчават. Не че ще реве ами ще се дере.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и БУМ Акордче 2005 Спорт с малко тунинзи, разни шукаритетчета

Когато колата се купува за "БУМ" време, когато се описва не със състоянието й, а с малко тунинзи и шукарийчета, така става.

 

Очаквай включване и от потенциометъра на педала на газта, който има живот около 100х км и е хроничен проблем дори и за бензиновите Акюри, в които се вгражда. На бас по 315лв :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Абе ти на луд ли се правиш, почти задължителните верига, маховик и колектор, които сумарно са 3 бона при бензина ги няма и няма от къде да дойдат, претенциите са ми само до там, нататък всичко е късмет...

Изглежда "посхвана ли..." ти е трудна задача.

Или казано по друг начин, за да разбереш - със стила ти на писане, ти почти директно се опитваш да кажеш на колегата ,че е голям глупак защото не си е взел бензинов двигател и обръщаш темата му в друга посока:

 

 

..... що не чете и що не си взе бензин.В цялата схема има един виновен и той е авторът на темата...

Затова беше и моята реакция, а не да влизам в безсмислени спорове.

Иначе колегата е чел  и е знаел какво може евентуално да стане, но въпреки това е искал точно този модел с този двигател и на базата на документите по ремонтите на колата от предишния собственик, я е купил и очаквал всичко да е на ред - обаче се е получило малко по-различно.

Ама сега "реве" - ми нека си реве, или по-точно казано, просто споделя.

 

И никой не спори за маховика, веригите и другите консумативи.Да скъпи са по-принцип, но не само при дизеловия двигател на Хонда, а при всички по-нови дизелови мотори.Така че всеки си прави избора сам.

 

Пожелавам ти ,милиони безпроблемни километри с бензиновия Акорд.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е леко безмислена. Обърна се на нафта срещу бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно така стана... И да - темата за Акордите съм я чел няколко пъти, колата е гледана няколко пъти преди да се закупи, включително от "мастор" и диагностик... предвид факта, че имаше и папка с документи за извършени ремонти, от които сменен съединител, колектор (сложен е чугунен), рейка, окачване (предница и задница), предни дискове и накладки (предни и задни) и като цяло беше гледана, вътрешно и външно, сметнах, че си заслужава... За веригата знаех, че ще "ревне", защото както казах бях чел за този проблем, но със сменен съединител не очаквах да го "изплюе" след 20000 км... 

За пореден път казвам - Не съм си и помислял за бензинов Акорд и сега пак не си мисля... просто съединителя ме изненада и реших да си излея мъката във форума...

 

 

 

и БУМ Акордче 2005 Спорт с малко тунинзи, разни шукаритетчета

Когато колата се купува за "БУМ" време, когато се описва не със състоянието й, а с малко тунинзи и шукарийчета, така става.

 

Очаквай включване и от потенциометъра на педала на газта, който има живот около 100х км и е хроничен проблем дори и за бензиновите Акюри, в които се вгражда. На бас по 315лв :)

 

Братчет, "БУМ" беше ефекта, а не времето и не съм я купил, защото е лъскава, а защото беше в добро състояние към момента...и си беше скъпичка, което за мен беше оправдано, защото ми спестява смяна именно на колектори и съединител с маховик...е поне колектор няма да сменя...(да чукна на дърво)...

 

И темата не е "за-против" дизела и колко бензина е по-як, а за това, че някой някъде е дал едни 2500 лева за "оригинални" части и труд, после някой друг е купил кола, която е "поддържана в добър сервиз" и го е издухал квадратен... Иначе има малко тунинзи и шукаритетчета, които предния собственик е слагал с много любов, аз също им се радвам, но не лъскавината или джантите за 1700 довара са причината да я купя.... 

 

Уважавам бензинжиите, не ме разбирайте погрешно...ако не си бях купил този Акорд мислех да си взема бензинов или мазда 6, също бензинова, просто винаги съм искал (през последните 3 години поне) точно този модел, спорт, дизел...и сега си хленча... и благодаря на Веселия за темите и често кисна във сайта му...основно за нафта, но сега ще е и за едни 3-4 палки...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

 

 

Абе ти на луд ли се правиш, почти задължителните верига, маховик и колектор, които сумарно са 3 бона при бензина ги няма и няма от къде да дойдат, претенциите са ми само до там, нататък всичко е късмет...

Изглежда "посхвана ли..." ти е трудна задача.

Или казано по друг начин, за да разбереш - със стила ти на писане, ти почти директно се опитваш да кажеш на колегата ,че е голям глупак защото не си е взел бензинов двигател и обръщаш темата му в друга посока:

 

 

..... що не чете и що не си взе бензин.В цялата схема има един виновен и той е авторът на темата...

Затова беше и моята реакция, а не да влизам в безсмислени спорове.

Иначе колегата е чел  и е знаел какво може евентуално да стане, но въпреки това е искал точно този модел с този двигател и на базата на документите по ремонтите на колата от предишния собственик, я е купил и очаквал всичко да е на ред - обаче се е получило малко по-различно.

Ама сега "реве" - ми нека си реве, или по-точно казано, просто споделя.

 

И никой не спори за маховика, веригите и другите консумативи.Да скъпи са по-принцип, но не само при дизеловия двигател на Хонда, а при всички по-нови дизелови мотори.Така че всеки си прави избора сам.

 

Пожелавам ти ,милиони безпроблемни километри с бензиновия Акорд.

 

Минчо ти па не четеш, въобще не ми дреме , че и при другите дизели стрували толкова, калкулирането на 30 процента от стойността скоро след покупката, превръщат придобиването на стар дизел в екзотично и безмислено упражнение, "посхвана ли"

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е излишно са спорите, всяка една кола си иска подръжка. Моето дизелово комби го имам точно от година и до сега (за над 30 000 км) съм сменил предни и задни накладки и четките на динамото. Запознат съм с цените на съединителя (по-скоро на маховика) и на веригата, но стряскащите цени са в официалния представител на любимата ни марка, същите части могат да се намерят на няколкократно по-ниска цена. По-горе един колега беше написал, че цената на ангренажната верига е под 120 лв... е, ако ми се наложи, що трябва да я купувам от Бултрако, когато мога да я взема на далеч по-ниска цена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле мале...........

Пичове и мацки уважавайте се малко бе....... не ви е срам........

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт е, че веригата, съединителя + маховика и колектора са към 3 бона. Но не е вярно, че на всеки дизел трябва да се сменят - нито, че трябва да се сменят моментално. Веригата се проверява лесно при покупка. Съединителя се проверява лесно с тест (който съм го описал). Дори да трябва да се сменят евентуално - често цената на дизеловите коли го оправдава (с 3000лв по-ниска спрямо модел със същите екстри, но 2.0 или 2.4 бензин). За мен плюс е, че без да си слагаш газова в багажника (което са още 1500лв и намалено багажно пространство) имаш значително по-нисък разход, имаш значително по-голям пробег (аз лично съм правил по над 1000км на един резервоар на дълъг път не веднъж) и ако смяташ да караш колата много - дизелът си избива консумативите.

 

Номерът е да си направиш сметката предварително, а не да ревеш, че голямата оферта не е толкова голяма в крайна сметка.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минчо ти па не четеш, въобще не ми дреме , че и при другите дизели стрували толкова, калкулирането на 30 процента от стойността скоро след покупката, превръщат придобиването на стар дизел в екзотично и безмислено упражнение, "посхвана ли"

 

 

 

Ех..., Минке Минке - ти пък като си се зачела.....

А и между другото, знаеш ли пък на мен колко ми дреме, за грешното ти калкулиране и процентите, а още повече кое смяташ за екзотично и безсмислено упражнение.

 

п.п. Вярна ще се окаже поговорката, за "микрофона и акъла", ама дреме ти.

       Хайде от мен със здраве, пък ти продължавай да дерзаеш.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на JapCar за мнението. Той по принцип си е доста обстоятелен, което е супер! :)

 

Иначе аз вече почти година карам също Акорд 7, пре-фейс, дизел, комби. НЕ съм я проверявал в Бултрако за километрите, имаше сервизна книжка и документ за продажба от Швейцария, в които пишеше, че 2014г. е била на 140 000км. Разчитам на тях. Сега е вече на 186 000км. Аз я купих на 160 000км. 

 

Сменил съм:

  • ГНП, с такава от английски акорд на 30 000 мили - 250лв (явно съм я купил с проблемна помна, ама диагностиката нищо не показваше)
  • хидравличната рейка от италиански акорд, катастрофирал на 100 000 км - 400лв (определено не добре поддържана от предишният собственик)
  • предпазен клапан за високото налягане на горивната рейка - 320лв (и това е било проблемно преди да я купя, но пак нямаше как да го видя като я купувах)
  • задна дясна главина - не помня колко точно беше но ми се върти в главата нещо около 300лв (беше си напълно здрава, аз я изкъртих в една яма по хубавите ни пътища)
  • предно дясно каре - не е сменено, а рециклирано - 300лв, ама гледам, че в София тази "услуга" е 150лв (също беше добре преди да мина през въпросната яма)
  • предни дискове и накладки АТЕ - 240лв (не, че старите не вършеха работа, ама исках да си сложа нови. Даже старите ми седят в мазето и са годни за употреба)
  • 2 пъти масло и маслен филтър - 300лв
  • зимни и летни гуми - 1300лв
  • комплект 3 чистачки - 50лв (предната голямата я смених 2 пъти) 
  • ходил съм около 20 пъти на автомивка :)
  • откраднаха ми катализатора, на негово място има резонаторно гърне 70лв

Добавил съм още AUX изход за 35лв от Китай, смазах си сам моторчето на вратата на комбито (често срещан проблем при комбитата) с тефлонова за грес, която ползвам за вилката на колелото. 

Сега имам някакъв проблем с мощността, който се появи наскоро. Ще видим там с колко пари ще олекна.

Имам и всеизвестният проблем с колектора, но честно казано ме мързи да търся чугунен, за това не съм го оправил. Но и неговият ред ще дойде скоро. За това си знаех още като я купувах.

В книжката нямаше информация да е сменян съединителя и веригата, но и двете работят без никакви признаци за проблеми. Да се надяваме, че така ще си продължи.

 

Сега съм я пуснал за продажба, не че толкова искам да я продам, просто знам, че няма да стане бързо. Малко си смених приоритетите последната година и реших, че по-скоро комбито не ми върши вече работа. Пак ще търся Хонда, пак ще е Акорд и най-вероятно пак ще е дизел. И да се надяваме да е 8-ца. :) 

 

За мен лично в България е най-добре човек да си купи бензинка, да сложи газ и да кара под 15к км на година. Така половината проблеми, които биха му изскочили при пробег над 30к км на година с бензина няма да ги види изобщо. Аз карам по над 40к км на година и изобщо не си и помислям за бензин. Да не говорим за загубата на багажно пространство. 

 

За автора на темата, аз лично те разбирам напълно. Така се чувсвах и аз когато трябва да сменя първите 3 неща от списъка горе. Уж я гледахме колата, диагностика не се е бързало, ама просто някои неща не ни е писано да ги видим, когато трябва. За това после си плащаме. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хвърлям по един поглед на темата и стигам до извода, че кефа цена няма,

От както имам колата съм имал само един принудителен и един пожелателен ремонт. На обща стойност около 700лв.

Обаче като си листна Cost analysis нещата стоят страшно.

 

Honda Accord 2.4i K24A3
LPG, year 2007, 140 kW (190 PS), automatic

 

Total costs

  6.338,08     Vehicle costs in BGN/km 0,35  

Total driven distance: 18.347 km
Period: 15.06.2015 until 15.06.2016 (366 days)

 

В семейството имаме и втора кола.

 

Opel Corsa B 1.4i C14NZ
LPG, year 1994, 44 kW (60 PS), manual

 

Total costs

  930,91     Vehicle costs in BGN/km 0,13   Total driven distance: 7.158 km
Period: 15.06.2015 until 15.06.2016 (366 days)

 

В тези цифри е включено всичко! Застраховки, чистачки, гуми, джанти, обслужвания, гориво и тн... всичко, всеки един лев похарчен по колата.

 

И в крайна сметка излиза нещо което всички знаем, но не ни харесва.

Искаме хубави коли с екстри... комфортни, мощни, добре изглеждащи и тн...

Е те си искат своето. Ако на някои не му се дават пари... да си взема малка икономична кола без екстри, без електроника и тн...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, извинявай, че ти се бъркам в колите, ама...

тук е Корсата. Общо разходи (с горивото, без покупката) - 3493лв (2084лв за части и поддръжка) за 12039км или по 0.29лв/км от които 0,17лв/км са за части и поддръжка.

тук е Хондата. Общо разходи (с горивото, БЕЗ покупката) - 11737лв (8376лв за части и поддъжка) за 25498км или по 0,46лв/км, от които 0,33лв/км са за части и поддръжка.

Като сложим това, че хондата има каско опела няма. Хондата е със сменени гуми, опела не и разликата от 2 пъти е съвсем оправдана. Направи сравнение с аналогичен вектра/сигнум.

И между сивик 5 и сивик 8 разликата е в пъти, но двете нямат нищо общо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да повярвам, че тази тема още се дискутира. На други важни теми и въпроси, липсват отговори и дискусия, но тук е напечено.

Това единствено показва, че на българина му дай да си чеше езика и ще ти изкара вода от безброй кладенци...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...