Jump to content
Whererabbit

Акорд 2.2 2005г. прекъсва/претриса при ускорение

Recommended Posts

Добър ден, преди около 2 дни при изпреварване на 5 (120-140 км/ч) Акорда предруса на два пъти, след което продължи да ускорява както обикновено. След този случай я понатиснах в целият диапазон на оборотомера и не ми направи проблем. Днес на излизане от Стара Загора посока Казанлък направи абсолютно същото, но този път на 4 (90-100) пак претресе на два пъти, все едно натискам рязко и за кратко спирачката. След това...като предния път на 4 от 1500 до 4000 оборота и на 5 от 1500 до 3000 оборота нямаше никакви проблеми. Някакви идеи и предложения, защото сърцето ми прескача като ми се случи това нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много вероятно е да има проблем с датчика на педала за ускорение, но причините може и да са други, затова трябва да се направи диагностика, която ще каже най-точно.

На твое място бих покарал така колата, докато започне да прави този проблем малко по-често.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми изкарва грешка никаква...а и имам усещането, че е загубила малко мощност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак има значение с какъв уред ги четеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О да, спор няма, но не ми изкарва грешка на таблото, а моята диагностика не е особено прецизна, но утре ще я вържа да видя дали ще намери нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти се крие в горивния филтър. Коментирана е темата многократно и до сега единственото решение е подмяната му с оригинален или такъв от Бош ;) Аз лично пробвах 3 различни филтъра и чак с Боша спря да го прави.

За протокола - предполагам, че нямаш притрисане, а по-скоро забиване на муцуна ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра е оригинален и е на около 20000 км...и не е точно забиване на муцуната, а по скоро като натискане на спирачка или кратко бутане на съединителя....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симптомите отговарят на 100% на горивен филтър - имах идентичен проблем. Какво ще рече "оригинален е"? Оригинален от кутийка "Хонда" или оригинален на някоя уж известна марка? Понеже Бош имат 2 модела, които "стават" за тази кола, но само един отговаря на part-number-а, който Хонда дават. Ако не си абсолютно сигурен, вземи "оригинален" от Бултрако или друго официално представителство. По спомен беше 80-120лв, но се сменя веднъж на 40 хиляди и си сигурен, че е безпроблемен.

 

Не мисля, че може да е педала на газта, понеже дори педала да прекъсва просто ще спира да ускорява. Каквото става като пуснеш педала на всяка кола. Няма да "прекъсва/претриса".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш подходящ софт или достъп до такъв,направи един лог по време на движение на налягането на горивото в рейла,данни от дебитомера,като зададеш и желаната стойност.По възможност постави колата в условията,които по-горе си описал и след това може да го качиш тук и да се дискутира повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми филтъра е купуван по вина на колата и е на Хонда...67 лева с 40% отстъпка. Като се прибера по Търново ще се пробвам да пусна диагностиката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховик...оказа се, че е тръгнал да си ходи... Сега седя и се чудя защо от всички варианти най-скъпият се случва винаги на мен...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно колата е карана дълго със съединител, който е приплъзвал. Поне като смениш това, няма да останат много повреждащи се части :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъпдейт, за да стане поне малко полезна темата - появи се същия проблем и най-накрая записа грешка - ниско налягане на рейката. На живи данни е перфектно всичко обаче. Утре отивам да сменя горивния филтър и ще направим едно пълно почистване на резервоара. Ще пиша когато има резултати!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резервоара може да го почистиш само свален ;) от опит.

Изчисти и всичко по всмукателната система - ЕГР клапан , всмукателя и разни други ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами....резервоара е абсолютно чист, смених филтъра и налях добавка за почистване на горивната система... Всмукателите са чистени преди около 20 хиляди км... На връщане от сервиза я тормозих бая и нямаше забиване на муцуната, но то така или иначе не беше постоянно явление. Ако не се появи повече ще ъпдейтна темата отново. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и аз имам същия проблем със "забиването" във високите обороти само,смених горивния филтър с Bosh,но уви никаква промяна, колата ми е ремапната,когато газта е до долу на 2,3 или четвърта дори влиза в авариен режим и загасва!Тези симптоми ги няма като не я настъпвам,иначе пали добре и върви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте и мойто акордче прави този проблем смених филтъра и пак не става влиза в авариен режим и загасва случва ми се няколко пути докато изпреварвам и става много опасно колата губи мощност и загасва после трудно пали и не не ми позволява да вдигна повече от 2000х. оборота докато не се изчисти грешката  

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Hristiqn Nedelchev написа:

Колеги помагайте и мойто акордче прави този проблем смених филтъра и пак не става влиза в авариен режим и загасва случва ми се няколко пути докато изпреварвам и става много опасно колата губи мощност и загасва после трудно пали и не не ми позволява да вдигна повече от 2000х. оборота докато не се изчисти грешката  

 

Горивния филтър е много важно да е оригинален, особено ако колата ти е преди фейса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е оригинален преди фейса е дали ще се оправи ако сложа оригинален направих и диагностика и ми казаха че губи налягане. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път:

 

bosch 0 450 906 442

 

Сложи този и ще се оправи...

Особено ако влиза в сервизен режим и дава "fuel pressure lower than expected"..

 

Успех!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно от филтъра губи налягане, не му стига нафтата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах си оригинален филтър ще пристигне на 10ти  ще го сложа и се надявам да се оправи другият вариант ми казаха помпа но тя е в краен случай защото нова е 4200лв. благодаря за съветите ще пиша пиша когато го сложа какво е станало. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...