Jump to content
Veseliq

Тема за обсъждане на автомобили (Акорд) от обяви!

Recommended Posts

Имай предвид, че това е доста постно изпълнение, подлакътникът е единствената екстра. Липсват климатроник, круиз, мултиволан, шибидах, нави (безсмислено за България). Разбира се, ако тези неща не ти трябват, няма никаква драма. Ходи я виж и ако двигателят е добре, си я взимай, тъй като цената е много добра.

 

Обърни внимание, че единият маркуч е омотан с някаква синя лепенка.

Редактирано от Knoxville

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе тя вътре е запазена, но само като видиш, че липсва лепенката за типа фреон е ясно, че е правено сериозно. Но дали е съвестно, при положение, че са я зарязали с клюмнали фарове и броня???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то други няма в нета дето да ми хванат окото  :|

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой да е гледал на живо този акорд: http://www.cars.bg/c1950335

и въобще всякаква информация ще ми е от полза :dunno:?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обявата в Мобиле-то е по-евтина http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11482337356434715&slink=1r72dl

Има един колега от форума , "Кембо" -от Пазарджик, който внася от Испания, но телефона не е неговия. Знам, че има съдружник, с който работят, а сина му избира читави екземпляри, понеже живее там. Дали обаче тази е тяхна ???

Иначе колцата изглежда чудесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне на вид изглежда истински Type S. Всичко си е на мястото. Даже и джантите не са подменени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , Тайп еС-а, който се продава в Пазарджик, не е нито мой, нито на моята комбина. Иначе колите лично ги избирам аз в Испания ( когато отида и няма читав екземпляр, просто не взимам който и да е) .За хора, желащи информация за въпросната кола, може да ми се обадят да им кажа ,защото аз лично имах интерес към колата, когато се продаваше на Палма де Майорка.

За всички, който не ме познават - обявите ми винаги започват с моето име - там, където ми няма името, значи колата не е моя . Поздрави.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам написаните по-горе редове, а "между тях" вероятно е ясно и че колата има "питанки".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, предстои ми покупка на втори семеен автомобил и след много чуденки, изборът клони към Accord 7-ма генерация. Искаше ми се да е с новия фейс, но явно финансите няма да са достатъчно, тъй-като ще се слага и ГИ. Регистрирах се във форума, понеже смятам, че това е мястото, където бих получил най-достоверна и компетентна информация за ХОНДА. Конкретно на темата: харесах си ето тази кола http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11481011090617900&slink=1s9rkk . Някой може ли да ми каже нещо по-конкретно за нея, понеже съм от друг град и в момента нямам възможност за пряк оглед. При разговор с продавача, той спомена, че от смяна до смяна на маслото (10W40) долива по 1л. На мен лично това ми изглежда доста притеснително. Другото, което ме притеснява е, че от закупуването на автомобила досега, клапаните никога не са регулирани, а от форума чета, че на около 30 000км трябва. Това възможна причина ли е за доливането на масло?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл и дано си харесаш нещо - модела е добър. Хубавото на конкретният екземпляр е, че може да провериш пълната му история, понеже пише, че е купен нов от Бултрако. Не вярвам от нов да е каран с 10/40 масло, понеже то не е коректното за мотора (особено за 2 литровия). Рег на клапаните трябва да е правена все някога, но това няма общо с разхода на масло. Отделно зависи колко и какъв тип е пробега между смените. Иначе колцата изглежда запазена, но е бедно оборудвана. Няма дори круиз контрол - нещо добро за дълъг път. Разгледай и други обяви и почети още теми във форума ни, за да придобиеш повечко впечатления.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами проверка на историята на автомобила, доколкото разбрах, може да бъде изискана само от собственика. Без инициатива от неговаа страна съм с вързани ръце (или има и друг начин за проверка) :punch: ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако интересът ти към конкретната кола е сериозен, идете с него и той ще иска данните, а и ще огледат возилото - за твое успокоение.

Ако ще слагаш газ, разгледай и големия 2.4 мотор с автоматика. Разликата в цената е пренебрежима в сравнение с удоволствието, което ще получаваш ежедневно.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...предната добавка на бронята, по мое мнение, е много красива, но до тук се изчерпва всичко хубаво в конкретния акорд.

Прав си да се притесняваш за маслото. Дори и Бултрако не слагат 10-40, а 5-40, което поне е синтетично. За да се кара с 10-40, човекът явно се опитва да се бори с разход на масло по този начин или е подведен от някой "майстор".

Оборудването е възможно най-ниското.

Това, че евентуално ще има сервизна история е един малък плюс към големия минус, че е карана над 10г в България.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, уж е обслужвана в официалния представител, пък и е наливано 10w40...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според официалния представител на Хонда ( знаете кой е), 10w40 покрива изискванията на производителя. Това е цитат, който чух по телефона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да изкажа мнение по темата е ,че преди около 4 г бяха пуснали във въпросното представителство следната промоция: 60 лв - смяна на масло, маслен филтър и общ преглед на техническото състояние и окачването на автомобила . Отидох със стария си рекс и ги попитах какво масло ще сложат . Ясно, че е наливно, но казаха, че щом колата е над 150000 км, ще е 10-40. Това е, което мога да кажа от опит с масла в Бултрако. А ако колата е още на изплащане при тях и няма промоция, и трябва вие да си платите маслото, дали ще сложат 10-40 ??????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги,

 

Моля да си кажете своето мнение за една стара, но пък лачена Honda Accord 1.8i 1998г - http://www.cars.bg/c1953582

 

" Нов Внос от Германия. Внесена в България на 23.12.2016г.

 Притежава немски валиден TUV. Реални километри.

 Изключително добре поддържан и запазен автомобил.

 Лети джанти Borbet 17 цола. Всичко по колата функционира. "

 

Колата на снимките изглежда доста добре с тези джанти и ми харесва, че дори и за годините си има стегната стойка.

 

Благодаря Ви колеги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Наскоро излезе следната кола - http://www.cars.bg/c1988158

Някой да има преки впечатления след оглед, оправдава ли си цената или е здрана от каране и километрите на таблото са далеч от реалните :)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая я измиха тази кола.

Това и е третата обява, която виждам:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11485552572219877&slink=1vjl93

Първата не беше от София.

Ако махнат дистроника, DVD/TV и ще са точни в описанието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да има преки впечатления след оглед

Сериозно ли питаш?!

От София си писал, че си, а колата - също. Няма го фактора "разстояние", поради който повечето хора питат първо тук.

В обявата е предложено, че може да се прегледа в някой от трите Хонда сервиза в града. Съответно отпада и фактора "технически неграмотен съм".

Тогава... освен, ако не разчиташ на мнението на някой, който е ходил да я гледа, повече отколкото на това на специалисти в сервиз, не виждам смисъла от въпроса. Единственият ефект от подобно запитване би бил популяризиране на обявата и в крайна сметка някой друг да я вземе, вместо теб, ако колата става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за въпроса, сигурно само аз нямам половин ден за оглед и реших да попитам в правилният раздел :).

Добре е да сложите и добавка в темата, какво е минималното разстояние между колата и питащия, за да бъде получен адекватен отговор, ако някой има такъв ;).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаххаха, колеги, колата Акорда е мой. Наистина нямаше време да я наснимам и измия почти цяла седмица:)).Колата е безупречна, няма нищо, което е необходимо да се сменя(обслужва).

Двд съм натиснал по грешка, но колата си е със Дистроник

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Двд съм натиснал по грешка но колата си е със Дистроник

Моля да поспоря за дистроника. Нито емблемата е "стъклената", зад която е радара, нито копчето за разстоянието на волана го има. Също копчето за пускане трябва да е ACC, а не course.

Извинявам се за off-a.

Ето снимка на кола с дистриник: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/75/Honda_Accord_2.4i_Facelift_front-1.JPG

https://www.readkong.com/static/4e/0d/4e0d6bd9a205723fab1bec8e0b423426/the-honda-accord-2006-model-shown-throughout-is-2-4-i-vtec-1394766-9.jpg

И волан: https://www.readkong.com/static/4e/0d/4e0d6bd9a205723fab1bec8e0b423426/the-honda-accord-2006-model-shown-throughout-is-2-4-i-vtec-1394766-2.jpg

Но тази е и със (ADAS) LKAS и за това пише mein. http://forums.hondabg.com/uploads/gallery/album_2199/gallery_31251_2199_64714.jpg

 

Успех и на продаващия, и на търсещия :).

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз нямам половин ден за оглед и реших да попитам

Сигурно е така. Но в такъв случай ще трябва доста да почакаш, докато измежду отговори от типа на "еб@си таралясника", някой ти напише "гледах я колата, супер е, че и даже ще те оставя ти да я вземеш". И като отидеш, може и да разбереш, че твоите критерии не съвпадат с неговите... или току виж се окаже, че ти го пише продавачът на колата.

 

Всеки си решава сам. Явно аз този подход не го разбирам.

 

Успех! :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа,относно Дистроник-а е на Лекса.Обърках колите :)))Няма нужда от спорове :))

Почти са като Сиамски близнаци.

post-29954-0-23260400-1487618588_thumb.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само коригирай и тия 105 хил. и обявата е чук...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина никои вече не вярва на пробег,но всички искат да е минимален :)).Имах преди 3години (мисля) един Акорд 7 седан(автоматик) на 58000км-Червен,колата беше като нова.Стоят хората пред него гледат и не можело да бъде :))).Моите си ги избирам доста,има достатъчно котори :)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коментираният Акорд 2.4 auto  е със сменен заден десен стоп с такъв от преди фейслифта.

Редактирано от ВесКо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ВеКо,

 

Кое те ориентира, че е сменен с такъв от преди фейслифта? :) аз също разбрах за подобна интервенция по колата, явно си личи и ми е интересно по кое точно? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това и задната броня е боядисана, което не е проблем, но си личи дори на снимка, а на живо предполагам още повече ще се набива на очи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно така, всичко е документирано. Сменена е външната част и броните са боядисани.

post-29954-0-09044400-1487765267_thumb.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Здравейте! Искам да попитам за мнението ви за тази кола , дали някой я е виждал на живо и пробвал , дали си заслужава?http://www.cars.bg/c1954087 Другото е , че е с 19 джанти, а в 1 пост тук четох , че не препоръчително повече от 17-http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93137 ? Притеснява ме и цената за смяна на съединител принципно, и разхлабването на веригата, дали след 200 000 к се налага? Защото съм теглил заем и евентуално, ако взема кола на подобна цена, ще ми останат около 1000 лв за обслужване. А ме притисняват тези неща, да не стане, че не мога да я поддържам! Мерси предварително! Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dinko, тия коли в дизелов вариант бяха на 200к км още 2010та, тази по-вероятно да е на двойно. Ако ти трябва заем за автомобил за 9000лв, тази дизелова седмица не е за теб. Ако излезе, че е за смяна на верига на двигател + съединител/маховик, това са 2500лв от раз. Обслужването ти е 400лв с горивния филтър, накладки и дискове не са евтини, а ти сигурно ще искаш и да я регистрираш, да плащаш данъци и застраховки. Джантите са ти най-малкия проблем - ще ги продадеш и ще вземеш 17ки.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, мерси за съвета !

Редактирано от vesivanova
Предходното мнение не се цитира!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Динко ,не е твоята кола. Това значи, че моята бензинка за 6700лв я взех и над 10 хилки ми излезе всичко по началното стягане и обслужване, като сметнах всичко, и с регистрацията .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) явно е така, за съжаление, май си надценявам възможностити ! Мерси за отговорите ! Явно трябва да се насоча към автомобил с по-евтина поддръжка ! Редактирано от vesivanova
Предходното мнение не се цитира и др.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поддръжката на читава бензинка не е скъпа, но покупката на "гледан" автомобил с регистрация в БГ си е цифра, но си струва пред "нов внос". Има един лаф "Човек или си плаща, или си плаща -щот не си е платил". Горчивата истина е такава, но не се отказвай, все пак искаш "силата на мечтите". 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че много хора ще ме оплюят, но дизел 2ра ръка - НИКОГА. Приятел с чисто нова Корола, на около 30к КМ, на година и половина ( да, кара се 90% градско ) в момента му свети DPF-a.

При малко повече късмет и чакане може да се вместиш в 10к за бензинка. Но първоначалните разходи са си доста сериозни.

Моята я взех за 8700, и оттам се почна:

100лв КАТ

100лв Винетка ( не задължителна )

760лв каско на 4 вноски

ГО около 200 и нещо ( не помня )

Първоначално обслужване, с 2 смени на масло на автоматика, около 850лв.

И това е при положение, че имах само за смяна един горен шарнир за 24лв ( 30лв труд ) и хидравличния маркуч ми е за рециклиране - около 120-150лв, нов е 500.

 

Общо взето, имаш едни 1200-1500лв, които са ти първоначалните и това е, ако нямаш нещо за смяна.

 

Честно казано, аз бих се насочил към 6-та генерация, не съм гледал скоро обявите, но може да се намери нещо читаво за около 5000лв, регистрация + обслужване + някое ремонтче + газ и си свиркаш, и пари ще ти останат.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търпение му е майката и ходене по огледи, за да се натрупат впечатления за модела. Пробегът не е фактор и не бива да се "отписват" колите на много километри, понеже не цифрите ги скапват, а отношението към експлоатацията и поддръжката. Броячът е лесен  https://www.youtube.com/watch?v=iC4btv-B4bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този от клипа даже и тел.номер си е изписал.Дори и в затвора да е,пак ще имате връзка с него:).Изчакай малко,ако искаш 7-мак,защото мисля че се наблюдава лека тенденция на цените на долу. Може да си въобразявам, но вече излизат и екземпляри в ценовия диапазон от 6-7000.Говоря за бензинови но комби, които на последък, като че ли почват да ми се виждат доста привлекателни.Явно "хондахолизма"превзема все повече съзнанието ми:).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...