Jump to content
canon

Проблем с шпилки на Хонда Акорд 2004

Recommended Posts

Здравейте колеги!
Дълго време разглеждах по форума, но не можах да намеря точен отговор на това, което ме интересува.
Случи се така, че след скорошна смяна на гумите, едната от шайбите не е била завъртяна добре, при което едната шпилка се е счупила. Днес, докато се опитвах да затегна останалите четири, се счупи още една.
Работата е там, че не съм много навътре в това да го играя автомонтьор и затова реших да се допитам до вас.
Търсих в няколко сервиза шпилки и гайки, включително и в оторизирания сервиз на Хонда в град Пловдив. Нямало в момента в наличност. Прочетох няколко мнения относно въпросния проблем и срещнах отговори от рода на „аз отидох на стругар“, „във въпросният сервиз щяха да ми одерат кожата за подобен проблем“ и стигнах до извода да потърся съвпадащи шпилки от друг модел кола.
Исках да попитам, някой може ли да ми даде размер на шпилките, за да знам какво да търся. И сложна ли е смяната им, ако се опитам да го направя сам? Ако не е работа за мен, можете ли да ми препоръчате добър сервиз в град Пловдив?
Много благодаря за отделеното време! Ще очаквам отговорите ви... че вече в чудо се хващам. :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега! Свързах се с един човек от Пловдив, дадоха ми неговите контакти.
Благодаря ви за бързите отговори! Златни сте! :thumbs:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оня ден и мен ме сполетя същото. Купих си онлайн от някакъв сайт намаленочасти.ком за 6 лв. бройката уж оригинални. Смяната не е трудна, свалят се накладките и диска. Работата е за около 30 мин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, колега!

 

Тази година при слагането на летните и на мен ми се случи.

 

Аз се оправих като ходих в Евроболт - намира се до Областна администрация под дългия блок отдясно. Имаха и шпилки и болтове. Само носих свалена моя друга и така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен миналата година се скъсаха две, миналия месец като слагах летните една.. Кво става с тия шпилки не знам, някой ако има обяснение..  Иначе ми ги смениха между другото в Юби ко, при смяната на маслото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обяснението е само в това, как се затягат гайките. Ако не се прилага усилие над 100Нм (максимума е 120Нм), не би следвало да има проблем с шпилките, но ако се стягат "с всичка сила", тогава се получат и такива неща. В гумаджийници съм питал с каква сила са настроени пистолетите им, е никой не знае, но си стягат яко   :angry:  

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 но ако се стягат "с всичка сила", тогава се получат и такива неща. В гумаджийници съм питал с каква сила са настроени пистолетите им, е никой не знае, но си стягат яко   :angry:  

 Аз използвам електрически пистолет захранван от акумулатора за развиване и завиване. Завивам с него докато чукне един път, после дозатягам равномерно със стандартния ключ. Ако се използва стандартния ключ, едва ли биха се повредили шпилките...Виждал съм обаче негодници, които скачат с крака на ключа...

И аз нямам обяснение защо всички сервизи се престарават не само с гайките...И тук и в БГ, почти винаги гумите се препомпват, маслото се препълва, гайките се презатягат. Вчера купих най-после и бензинов Акорд, (за пръв път от автокъща) Бяха го сервизирали и като се прибрах- маслото над максимума...Бяха сложили и 2 нови гуми, ще проверя гайките...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи го от БГ или ЮК?

Тук не само предобрят, но и са мърлячи. Издирал съм си ръцете да чистя след тези "майстори". Всеки един път съм ги молил да не ми чупят щипките, всеки път ги чупят, и на всичкото от горе нямат резервни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи го от БГ или ЮК?

Тук не само предобрят, но и са мърлячи. Издирал съм си ръцете да чистя след тези "майстори". Всеки един път съм ги молил да не ми чупят щипките, всеки път ги чупят, и на всичкото от горе нямат резервни.

От UK е. Нещо подобно на този Clarke от ebay

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=corded+impact+wrench&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1311.R1.TR3.TRC2.A0.H0.X12v+impact+wrench.TRS0&_nkw=12v+impact+wrench&_sacat=0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Бяха го сервизирали и като се прибрах- маслото над максимума...Бяха сложили и 2 нови гуми, ще проверя гайките...

Sory, че е извън темата, но ето нивото на маслото сменено преди един ден. Очевидно не гледат нивото, а наливат от варела колкото пише в книгите, а и не са доизточили старото...Те може и смяната на филтъра да са спестили, като гледам маслото не е мн. бистро. Ето как се справят с най-простата операция смяна на масло. Сега трябва да тегля с голяма спринцовката излишното...сигурно 0.3л повече.

Един път съм сменял и в БГ- същата работа и на забележката- не ми казвай как се сменя масло, аз цял живот съм го правил...

post-30849-0-00475100-1463080451_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...