Jump to content
dimitrov_83

Съвет за покупка на CR-v

Recommended Posts

Само за протокола, в потвърждение на това:

... кой знае какво е сипано. ...

Моето CR-V 2 пъти "пали" чека и ме вкарва в авариен режим от момента, в който го платих, докато го закарах у дома.

 

Първия път светна заради недостатъчно гориво в резервоара :)

Втория - на излизане от магистралата с обратен завой и по-височка скорост. Веднага при приятел с комп и показа недосататъчно налягане на vtec клапана. Смених стария, незнайно-какъв бълвоч в двигателя и вече трета година не съм виждал "чека".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера като налях бензин (защото ми светна лампата за горивото и чека изгасна... Но, нали си има лампа за горивото - защо трябва да свети чека за тая работа? За съжаление не посмях да инсталирам M- VCI драйвъри, защото ми пищи за вирус, а не искам да рискувам лаптопа на синчето, че оттам си прави транзакции.

 

 

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Tя лампата за гориво си светеше, дилъра ме беше оставил на изпарения.

 

Обичам да пробвам автомата на баир. Качвам се, тръгвам и на баира смачквам газта, за да пробвам кикдауна и как набира нагоре. Да, ама бензина отишъл назад, системата засмуква въздух, ECU-то отчита фатална грешка, чека светва и ме вкарва в авариен режим :)

 

Двата случая, които описах, отчитат временни грешки. Гася, пуша една цигара и паля. ECU-то вече не е в авариен режим, ама чека остава да си свети.

 

п.п. Добави го това CR-V при Авенсиса, плийз ;)

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

В какъв смисъл да го добавя към Авенсиса? М/у другото - сутринта дадох на контакт Хондата и от таблото над CD changer-a започна едно щракане (?) Натиснах малко кората и спря. Прави го само когато е на контакт...

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добави го в профила си, до Авенсиса в графата "кара". Желателно е и да запишеш, например, CR-V 2, K20**, автоматик. Така, при евентуална твоя следваща тема-въпрос с проблем, няма да се налага всеки път да обясняваш, какво точно караш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е защото си разкачал акомулатора, сега докато си намести чакрите и ще спре.

 

таблото над CD changer-a започна едно щракане (?)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минахме през Kwik fit service в Нотингам, засякоха маслото и казаха, че не сме го мерили на равно - било Ок. Миризмата я разбрах откъде е - първото гърне с ламбда сондите е със изгнили шпилки по фланците и отдолу е отворено 1мм някъде, но е достатъчно на бавен ход да вкара смрад в купето. Това е засега.

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
първото гърне с ламбда сондите е със изгнили шпилки по фланците и отдолу е отворено 1мм някъде

 

То затова и ти свети чека, може би.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хондата вече я докарахме на самоход в България :) За регистрацията трябва да се настроят (май невъзможно), или да се сменят фаровете. Ще я мислим тия дни. Мина си 3000 км със светещия чек, разход м/у 8 - 10 /100 според настъпването. Благодаря за отговорите на всички!

 

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

Редактирано от Georgiev crv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само с регулиране е трудна до невъзможна работа. Питай в КАТ, където ще я регистрираш, дали ще мине номера с лепенките. Ако не стане, купуваш фарове за ляв волан. Може и от някоя морга да купиш фарове със счупени стъкла и да прехвърлиш рефлекторите в английските фарове, ама си е играчка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, някъде бях чел, че могат да се сложат "лупи". Нямам представа какво е. Идеята със счупените фарове е ок, макар и трудоемка наистина. С лепенки вече не става в кат (а във Виена някой дори ми ги отлепи от фаровете през нощта (?)

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да сложиш лупи или трябва да отваряш фаровете или да сложиш фарове с лупи, които са си ***** мамата като цена. Няма да ти давам линкове, че ше се уплашиш. A, и лупата е само на късите.

Спрямо парите, които си дал за деснячката е абсурдно ...

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=oaZ1la5MbDc#t=633.5622569444445 за преди фейслифт

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

 

Да, така е наистина, ще обмисля нещата. Благодаря!

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

Редактирано от Georgiev crv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги

 

Предварително искам да се извиня ако съм сбъркал мястото за тази тема.Случая е такъв че карам Хонда Акорд Купе  2000г вече 7 г  и съм страшно доволен . Дойде време обаче да сменя колата с нещо по голямо и по практично (членовете на семейството ми се увеличават) затова съм се насочил към ЦРВ 2005-2006 дизел. Доста прочетох и до колкото видях основен проблем е съединителя и маховика на дизела. Молбата ми е ако може някой да даде съвет какво точно да се гледа при покупка и евентуално как да се разбере дали съединителя е читав. Дизел държа да е защото жената за газ не иска и да чуе а пък и екстрите към дизелките са повечко. Също ако някой може да даде някое добро предложение за около 10 000 хил. ще съм много благодарен.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В кой КАТ ще минаваш? Аз преди два месеца минах през софийския с лепенки, въпреки, че ги регулирах на стенд , лъча който свети в ляво за английския банкет, го бях свалил под линията и пак се заядоха. Накараха ме да си сложа лепенки, Тогава само щели да ме пуснат. след дВа часа :biggrin: бях при тях с лепенки и познай, чесаха се , ама ме пуснаха. Другото с което ще имаш проблем е задния ти фар за мъгла, при теб свети в дясно, а за нашите пътища трябва да е в ляво.

От една морга си купих фасонка за фара, там където трябва да е, е кръгче като за фасонка, но с пластмаса, която трябва внимателно да изрежеш за да намамиш фасонката вътре, прокарваш си един кабел, между двата стопа, под пластмасата на бронята и светиш като за пред Кат отЗад.

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Кат Бургас - тук няма надежда и за лепенки..

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Накарай някой брадчед да ти я регистрира У СоФето и после да ти я прехвърли, по евтино ще ти излезе. А и в БГ в момента не може; да намериш европски фар. А ти трябва само (твое) пасажерския. Първо отиди на стенд да ти свалят лъча(възможно е), направи се на луд в КАТ че си ги сменил и ако минеш ШЕ черпиш, ако не, номера с брадчеда от София.

Редактирано от zmiata29
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблеми, но застраховката ѝ изтича скоро. Няма как да отида без застраховка до София, или другаде, без да я удължа (£)

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Хасково по възможност, не в София. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
гледам някакви обяви за фарове - 2002 - 2006 фейса, например ако ми трябва само десния има по 160 лв. Не знам дали са подходящи. Във Бургас има склад втора ръка за авточасти и там давали под наем фар, само за регистрацията. Кое е по добре, според теб. Направи ми впечатление, когато спомена, че европски фар в момента не мога да намеря в България

 

При положението в БГ, където 60% от авточастите са от английски коли, трябва с очите си да видиш, че се сваля от европейски индивид. Много е трудно да се разпознае кой от каква кола е.

По принцип по-добре за насрещните а и за теб, автомобила да е с фарове за нащо движение.

Моят съвет е да вземеш два фара под наем, да минеш прегледа с него и да се спазариш ако всичко е точно, да си доплатиш и да си останат за теб. Шофьорският(при теб) дава въпросният лъч, който ти осветява банкета, а оригиналният английски е с права линя, която не пречи на тези срещу теб, но банкета ти е по слабо осветен.

Другото за което ти писах по горе е задният ти фар за мъгла, който трябва да свети от пасажерската(при теб) страна.

Успех!

Редактирано от zmiata29
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам си наясно, ама да подкрепя Змея нагледно.

Английските фарове светят така \__ \__ а европейските така __/ __/.

Ако сменяваш фарове, смени и двата. Ако не ти пречи по-слабото осветяване на банкета, вземи 2 фара под наем и после си сложи лепенки на английските фарове. Не е задължително лепенките да са купени от магазин. С предишното ми CR-V излизах във Франция за няколко дни и си бях залепил алуминиево самозалепващо фолио. Получава се това _ __ _ __ и понеже е сребристо, почти не се забелязва на фона на големия лъскав рефлектор. Регистрирал съм 2 коли в Сф-окръг с такива лепенки.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това за фаровете го знам - много е неприятно да те заслепяват. Когато ми свиха лепенките (айде, да речем, че може и да са паднали), смъкнах фаровете максимално надолу, но на къси има много слаба осветеност при това положение. Това със фолиото е интересно - може би трябва да се лепи на стенд? Гледам по сайтовете продават някакви фарове, нови по 160-170 лв - въпроса ми беше по - скоро за тях. Тази (_----/) осветеност мисля, че с фолио не може да се получи. Благодаря!

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи пасажерския под наем, мини прегледа и после си търси(дебни) бюджетен вариант, а сфолио се получава, но губиш банкета. Прави се на стена вечер, колата трябва да е на 10на метра от стената, купуваш си пица на парче, изяждаш пицата и картонената(триъгълна) подложка я ползваш за бленда да си видиш и очертаеш полето, което трябва да облепиш с фолио, по спомен на малката страна на триъгълника(който трябва да се образува), беше около 3см, върха тръгва от средата на фара(има точка). Лепенката върви успоредно на бронята.

Редактирано от zmiata29

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По фаровете има означения (кодове). По спомен там си пишеше всичко, за коя страна е, за какъв тип крушка и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По фаровете има означения (кодове) и т.н.

За HRVто взех европейски,за сравнение, трима човека се дзверихме цял ден у тая пущина и Ьок дори и по рефлекторите нямаше разлика. Та за това тоя уплах, но пък HRVто мина само с реглаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, вечер карам много рядко, но въпреки всичко банкета е важен. Относно фаровете на заем - търся, звънях на Франц - а в Бургас, ама нямали. Сега си джиткам с Тотка (Авенсиса) :)

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в Русе няма шанс за стикери. Като цяло скоро няма да има шанс и за десен волан. Британците се наиграха с тоя Брекзит и ЕУ скоро ще ги отрежат ,както си е и правилно.Ще останат само английските донори..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Георгиев, пиши ми на лично, ще ти дам координати на момчето, което ми купи тотализираното ЦРВ, може да измислите нещо, въпреки че ми строшиха цялата лява страна (демек и фара). Германка беше колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като започнах в тази тема, продължавам в нея.. Та, след епизодично търсене на фарове (европейски), попаднах на тия в Германия. Може ли да каже някой как да ги разпозная за каква дирекция са. Писах на продавача, но разбира се това не е гаранция.. 5846e1fed46837251e82e433cefa3440.jpg9f431af2f15b6781cd81a77e0f47a62e.jpg

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря :) P. S - защото видях под надписа "Honda" едно RH, затова попитах.

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

Редактирано от Georgiev crv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаше индикация нямаше да е само RH, a RHD. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На стикера, залепен отзад на фара има някакви номера. Кои от тях трябва да проверя дали са за моя модел, защото продавача също не е много сигурен?

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не се вижда с това качество на снимките, но сигурно са Stanley. Ако виждаш ОЕМ номера можеш да провериш него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По OEM номера ми излиза, че са за фейслифта от 2004-2006, но не знам дали ще паснат за модел от 2002 - 2004.

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А виж, това е друго нещо.

Освен, че са различни и са по-хубави (:D) така и не се появи някой, който да е пробвал и да каже съвместими ли са фаровете и стоповете на ЦРВ-тата от преди и след фейса.

Или ако е писал аз съм пропуснал.

 

Не знам колко ти искат за онези, но комплект нови с крушки е 180-90 евро.

http://www.ebay.de/itm/Scheinwerfer-Set-rechts-links-Honda-CRV-02-04-LWR-inkl-OSRAM-Lampen-1342282-/221605439824?fits=Make%3AHonda&epid=1443435100&hash=item3398b6a950:g:~pkAAOSw9uFW9la~ 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, всичко което съм изровил от мрежата е, че фейслифта е със H1, за разлика от предфейса, който е със H4. И малка разлика във извивката, което не пречело на монтажа. Не знам тази разлика как ще се отрази на ел. инсталацията, защото H1 и H4 са на различен принцип на работа. Мисля да го науча по трудния начин, тъй като и аз не намерих достоверна информация.. P. S. - ще кажа, когато пристигнат колко са ми излезли. Иначе цената на тия, които си посочил е добра, отчитайки факта, че са със крушки. Но доставката по DHL ще вдигне още цената.

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

Редактирано от Georgiev crv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но доставката по DHL ще вдигне

 

Извинявам се предварително, ако модераторите решат да трият!

Направи си регистрация в gabco.org и действай, при тях доставката от Германия е 3.2лв на започнат килограм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко тежат фаровете, но германеца ми снима касовия бон с цена на доставката от Германия до България по DHL - 23 €. Вярно, че излиза по - скъпо от Габко, но ми беше трудно да обяснявам на немеца какво е Габко.

 

Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо трябва изобщо да му обясняваш??? :)

 

М/у другото подозирам, че половината и повече мнения тук ще ги отделя в нова тема... специално за фарове.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...