Jump to content
Djack_

Дебитомер Акорд 2.0 Tdi

Recommended Posts

Счупиха ми дебитомера на колата и сега започна да прекъсва и предърпва :lol: Ще съм благодарен ако някой може да ми помогне :lol: Благодаря предварително на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Djack_
:P:P:P

Счупиха ми дебитомера на колата и сега започна да прекъсва и предърпва :P Ще съм благодарен ако някой може да ми помогне :P Благодаря предварително на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Не е от дебитомера.Такъв Акорд се движи около 1 месец с откачен дебитомер,и даже ECU-то не разбира за това да светне Чек Енжина.Не си си попълнил адреса,но притичай до сервиза на Омбре има една масова диагноза най вероятно и ти страдаш от нея.А ако все пак случайно се окаже от дебитомер/шанса е под 5%/ има и дебитомер но скъпичък.С нажежаема жица е тоя модел и повечето не работят от давна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак къде се намира този сервиз да отида на диагностика за да се установи проблема!!!

Координати Омбре ! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е установен доста отдавна,и е единствения по сериозен фабричен недостатък на Акордите с Дизелов двигател.Посети сервиза и ще продължиш да се возиш щастливо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е установен доста отдавна,и е единствения по сериозен фабричен недостатък на Акордите с Дизелов двигател.Посети сервиза и ще продължиш да се возиш щастливо.

Аз досега не съм имал никакви други съществени проблеми с автомобила, но този проблем ми "разката фамилията". Какъв е този дефект все пак???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъвто и да е, ходи в сервиз кадето са наясно.Не е толкова задължително при Омбре ,просто да знаят какво е нужно да се оправи.Топлата вода е открита отдавна,от любопитство ли те интересува или си мислиш че и сам можеш да си помогне.Искаш съвет давам ти и ти помагам.Ще ти кажа каде е проблема ще се заровиш в колата и после и в сервиз няма да ти помогнат.Всичко което ти кажа в пове4е не ти помагам с него.Затова си закарай колата там кадето ремонтират коли с марка Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де що се пак не споделиш какъв е? То и на мене ми стана интересно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз че ще ходя в сервиз - това е ясно ,но в пловдив се убедих че за хонда читав няма(поне аз не съм открил такъв) :hondarulez: А относно ремонта няма да го правя сам а ми стана доста интересно какво е защото твоето мнение прозвуча доста категорично и явно знаеш за какво става навъпрос. И на мен ще ми е по-лесно като знам къде е проблема да го опиша по-точно и да насоча майстора към проблема. :hondarulez: И все пак благодаря ти за помоща и успокоението ,че не е непоправимо. Досега където съм ходил незнаят какво да ми кажат, по-скоро отговарят напосоки :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в кабелният сноп от компютъра към помпата.Кабелите на местата кадето се разклоняват не са запоени или на куплунзи а са защипани на студена спойка.Там на тия места се получават слаби връзки в определен момент и се прекъсва връзката между управляващия блок и горивната помпа.Има няколко Дизела вече с оправена инсталация и проблема изчезва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в кабелният сноп от компютъра към помпата.Кабелите на местата кадето се разклоняват не са запоени или на куплунзи а са защипани на студена спойка.Там на тия места се получават слаби връзки в определен момент и се прекъсва връзката между управляващия блок и горивната помпа.Има няколко Дизела вече с оправена инсталация и проблема изчезва.

Благодаря още един път за съдействието :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немо Кар търсиш Емо, сервиза не е за Хонда но човека е от най-добрите в Пловдив За инсталации и всичко свързано с двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немо Кар търсиш Емо, сервиза не е за Хонда но човека е от най-добрите в Пловдив За инсталации и всичко свързано с двигателя.

Kaде се намира колега? Ако можеш ми дай някакви координати или адрес. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Djack_

За мен е най-важното да ми направят колата както трябва.Трябва ли да си запазвам час при Омбре предварително колега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Желателно е да се уговориш за ден и час.Умишлено не исках да ти казвам открито проблема защото при прекъсване на определени кабели,към помпата,се прекъсва и аварийно фабричния имобилайзер след което тая кола никой неможе да я запали повече.Освен ако не си купиш нов имобилайзер с нов ключ от Хонда за достатъчно много пари за да не ровиш никога повече по колата си.Именно за това се притеснявах да ти кажа,защото ще я закараш на някой си Бай Данчо примерно,ще му обясниш проблема и той ще ти отговори "Абе лесна работа бе момче-ела след 1 час"и след 1час вече ще виеш яко.При прекъсване на тия кабели не по определена процедура,дори и на свален акумолатор,имобилайзера реагира като при кражба.И приключваш пътуването Forever......Или плачеш и тичаш към хонда.Дано си ме разбрал.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moже ли някой да ми даде по-актуални телефони за връзка с Омбре понеже днес звънях няколко пъти но телефоните не са същите. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moже ли някой да ми даде по-актуални телефони за връзка с Омбре понеже днес звънях няколко пъти но телефоните не са същите. :P

0877 246 632 :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Djack_

Искам специално да благодаря на Омбре за отстранения проблем с моята кола. :blink: Заслужаваше си чакането. Наистина е най-добрия!!!:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се че ще си караш Дизела пълноценно.п.с.Значи си се прибрал по бързо от колкото си дошъл до София. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се че ще си караш Дизела пълноценно.п.с.Значи си се прибрал по бързо от колкото си дошъл до София. :)

Направо искам да кажа ,че летях по магистралата. Но това беше благодарение на Омбре. :):):) Колата в момента върви повече от добре. PS. В момента дебитомер въобще нужен ли е??? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Не.Нито в момента нито преди и е бил нужен.Можеш да си закачиш буксата колкото да имитира връзка с дебитомера,да не ти дразни окото.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Djack_

Не.Нито в момента нито преди и е бил нужен.Можеш да си закачиш буксата колкото да имитира връзка с дебитомера,да не ти дразни окото.

Aз така и направих за по-добра визия :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Djack_

Днес на връщане по магистралата колата отново започна да прекъсва по съшия начин :cool: Опитах се да се свържа със сервиза на Омбре но не успях да намеря телефона за съжаление. Дали отново се е появил съшия проблем или е нещо друго? И какво трябва да се направи?ПС: Май отново ще трябва да идвам до Омбре да видим каде е проблема-познатото старо или нещо друго! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес на връщане по магистралата колата отново започна да прекъсва по съшия начин :rolleyes: Опитах се да се свържа със сервиза на Омбре но не успях да намеря телефона за съжаление. Дали отново се е появил съшия проблем или е нещо друго? И какво трябва да се направи?ПС: Май отново ще трябва да идвам до Омбре да видим каде е проблема-познатото старо или нещо друго! :)

:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес съм много доволен от себе си:) Та проблема в кабелния сноп не е толкова неразрешим колото си мислех :blink: След като неуспях да стигна до сервиза на Омбре,понеже колата ми прекъсваше адски много се обадих на мениджъра на сервизите на БУЛТРАКО и той бе така любезен да ми разясни как може да бъде отстранен проблема с кабелите. Оказа се не много трудна операция , която аз и един мой приятел (ел техник) успяхме да прозвъним кабелните снопове на колата за около 20 минути след което припоихме всичките връзки, запечатахме ги с термошлаух,после ги поставихме в гуфрирана тръба. След всичко това запалихме АКОРД-а и колата работеше просто страхотно!!! Колеги искам да кажа ,че понякога на пръв поглед много сложните проблеми се оказват лесно разрешими.ПС: Ако някой има подобен проблем да пише :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май и при мен има същия проблем само че карам хонда сивик 2000 tdi и ми придърпва всеедно ми свършва нафтата, но го прави много рядко, а имам моля някой да ми даде съвет!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ! Този проблем и при мен го има при преминаване през дупки се получава много често, някои ако знае майстор тук във Варна който е запознат с проблема нека сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Galin Lefterov, аз моя Акордеон го взех преди 2 г. от Варна, със отстранен проблем с кабелите..

До колкото знам от бившият собственик, проблема са го отстранили в БОШ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същият Акорд и си купих Дебитомер точно заради тези проблеми ,но "МАЙСТОРА"не беше улучил диагнозата дефекта се оказа че е в снопа кабели който върви под кутията на въздушният филтър,там имаше два прегорели кабела след изолирането им вече две години се возя и само наливам гориво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да беше писал тук, преди да си купуваш дебитомер.. ;) Щеше да знаеш вече, че дебитомера на тази кола е сложен само за "красота" ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми как да ти кажа че това стана доста отдавна малко след купуването на самият автомобил:blink: и тогава и представа си нямах какво да правя бях на 18 и найвен ,ама няма нищо сега пък си имам резервен :huh::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Galin Lefterov, аз моя Акордеон го взех преди 2 г. от Варна, със отстранен проблем с кабелите..

До колкото знам от бившият собственик, проблема са го отстранили в БОШ...

Аз също си уговорих час за Цоков Бош сервиза дано там да го намерят тоя смотан проблем. А скоро ходих да ми я закачат на едно друго място на компютър и ми казаха че нямало никакви грешки ако било кабел да окъсява някаде е щяло да дава някакви грешки и неможахме да разбереме какво и има :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Galin Lefterov, аз моя Акордеон го взех преди 2 г. от Варна, със отстранен проблем с кабелите..

До колкото знам от бившият собственик, проблема са го отстранили в БОШ...

Аз също си уговорих час за Цоков Бош сервиза дано там да го намерят тоя смотан проблем. А скоро ходих да ми я закачат на едно друго място на компютър и ми казаха че нямало никакви грешки ако било кабел да окъсява някаде е щяло да дава някакви грешки и неможахме да разбереме какво и има :stupid:

 

Така в Бош неможаха да ми оправят проблема, преправиха един сноп с кабели но не под въздушния филтър а от другата страна и проблема си остана. сега си мисля дали не е потенциометъра на педала на газта или да търся в този сноп под въздушния филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си снопа кабели до нафтовата помпа и самата букса на помпата..Виж също и кабела на "умната дюза" да не е протрит и да замасява..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...