Jump to content
crown_bg

Вътрешно Каре - Как изглежда и кое точно се прецаква

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

70$ в САЩ но каква марка? Оригинално е 200$.

Тук ги има на це и под 100 лв. Ще се опитам да отреагирам на момента, пък ще видим.

Проблем ще е лагера, който ще принуди източване на маслото на скоростите. А аз скоро го смених, преди 3500 км.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената не е определяща за качеството.

 

Преди години, на първото ми CR-V RD1 JDM се наложи да сменявам предна полуоска и външно каре. Да, ама точно тези неща се оказаха различни от същите но за европейско RD1. Разликата всъщност беше само в шлиците на външното каре. Тогава за цяла полуоска (разбирай и двете карета) ми обявиха цена паунди 350 (или 450, не помня). Аз си намерих в ebay цяла полуоска за европейско CR-V + правилното външно каре за паунди 100 общо, включая доставката. Получих истински японски части ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е гати!!! Не съм съобразил, че си комби.

А и при мен си е ..........

Лявото е:    http://www.acurapartswarehouse.com/oem/acura~joint~inboard~44310-sea-e00.html            -   69,98$

Дясното е: http://www.acurapartswarehouse.com/oem/acura~joint~comp~inboar~44310-sea-e90.html    -  289,72$ !!! И то по-често се разбива

 

А при теб

Лявото е:    http://www.acurapartswarehouse.com/oem/acura~joint~inboard~44310-sea-300.html    - 227,18$

Дясното е:  http://www.acurapartswarehouse.com/oem/acura~joint~inboard~44310-s9a-900.html   - 187.91$

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да именно с комби съм. Изрових информация, от гугъл, попаднах и на официални сайтове. Големи производители на автомобилни части като, SKF, NTN, CSK, и т.н. произвеждат стоката си в Китай. Обявените цени в Китай, не са по-евтини от тези в Европа, но се дистрибутират от Китай.

 

Имам варианти 2, ново 200лв. и ново 90лв. На нито едно от двете не знам истинския произход, нито производителя. По-евтиното има 2г. гаранция, другото 6м.

 

Предупредиха ме обаче, че ако карето не бъде смазано както трябва преди монтаж, може и да не изкара и 1000км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Още не е късно след разглобяване и измиване, ако няма следи от износване да сложиш нова грес, особено ако старата се окаже спекла, което няма да е изненада!!!

 

А все пак марката на каретата не знаеш ли?

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих Марка Паскал, за малко под 90 лв. Ново, пасна си перфектно. Смяната я извърших сам.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колегата Миро сподели, че е Паскал, но звънях къде ли не, търсих къде ли не, и никои не ми даде категоричен отговор - единственото бе "може би са китайски, поне цената е ниска", но "може би" не е уклончиво. Другите се предлагат от Фебест, но не ги правят те. Питах на 5 места, днес ще звънна в Естония да ги питам и там какви са тия карета, ако не знаят това ще е Досие "Х".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така, трипода с лагерите и самото каре са павени в ЕС (не ми казаха къде) останалата част от комплекта са правени са от Китай. Също ми обясниха, че Фебест има най-високото ИСО за качество в Европа за частите, които продава.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИСО-то е стандарт за качество на управление в дадена фирма.

А техническите показатели се доказват с протоколи от изпитания за съответния продукт, които отдавна няма да намериш никъде. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все тая, всичко е усет, късмет и прочее.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колегата Миро предложи помощта си, за което му благодарих, и му благодаря отново, ако щях да взема Паскал, щях да се възползвам от помощта му, но имам други намерения.

Отлага се за утре ситуацията с карето, тъй като има забавяне поради многото работа, от страна на майстора. Надявам се утре всичко да приключи добре.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, да споделя: и двете карета бяха свалени заедно с полуоските. Каретата бяха разглобени, видях вече какво е каре и как изглежда. Каретата бяха кристално чисти, нямаха никакво износване, на двама майстора бяха носени, всеки един от тях каза, че са перфектни. Лагерите нямаха проблеми също. Единствения проблем бе в дясната полуоска, която бе леко изкривена. Изправиха я. Тъй като имах всички тампони нови, на долните носачи, външни и вътрешни накрайници (нови), тампоните на щангата (нови), бяха сменени. Майстора каза, че всичките части, които е подменил са били в перфектно състояние, здрави, с изключение на големите тампони на носачите.

Утре правя реглаж и за сега е това. Следваща стъпка са биалетките, но във времето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалихте и външното каре от полуоската и я закачихте на струг придполагам за да се види, че е крива??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, на машина, която проверява и ти показва колко и къде е изкривяването и как трябва да се изправи, на кратко.

Аз споделих на колегата Миро, че ходих и в друг сервиз, където ми казаха 100% каре+висящ лагер, и почти сигурно полуоска, и всичко това бе установено след ръчкане с един кози крак, ремонта щеше да ми струва скромната сума от 180лв. само за труд, 40лв. ми струва ръчкането. Не го препоръчвам, това е сервиза на Митсубиши преди О. Купел. Да не говорим, че според тези от сервиза, колата е на повече от 250К км., нямаха обосновка за това си твърдение, а всичко отгоре не спираше да говори единият, "баш майстора". Бях се подготвил за страхотии, но след основното разглабяне на окачването отпред не можах да повярвам, и отидох на място и видях с очите си.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво стана с  "при ускорение между 20-40км/ч предницата става малко като лодка играе странично, много леко"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма го това, изчезна. Сега предницата ми се струва по-стабилна, люшкането го няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр колеги карам Акорд 6 2.0 147 коня 2000г и при потегляне и при отпускане на педала на газта докато сьм на скорост или като подам рязко газта се чува едно прещракване чукане от дясно от кьм пасажера :( ходих в 3 сервиза в пьрвия ми казаха че ми е скьсан предния танпон на мотора и го смених но без промяна :( вьв втория сервиз ми казаха че ми е скьсан тампон на рейката и затова чука .Ходих да проверя в друг сервиз но тампоните на рейката са здрави .Майстора гледа показах му как трака , чука и той ми каза че ми е счупено карето от вьтре . Според вас това каре ли е ? Че сьм в германия и в всеки сервиз различна теория : D

Редактирано от DIVALDOO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен при потегляне и спиране се чуваше откъм окачването металическо цъкане/щракане. След първата нормална проверка на окачването, казаха - всичко е ОК! Посмяхме се на ОК-я (предимно аз) и ги накарах да продължават да търсят. В един момент се оказа, че и двата долни шарнирни болта са за смяна. Имайте предвид, че нормалното вертикално клатене на колелата, за диагностика на горни и долни болтове не даде резултат. Проблемът се диагностицира с голям камък от гидория и щанга, сложени между болта и джантата. Чак тогава започнаха да мърдат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр колеги карам Акорд 6 2.0 147 коня 2000г и при потегляне и при отпускане на педала на газта докато сьм на скорост или като подам рязко газта се чува едно прещракване чукане от дясно от кьм пасажера :( ходих в 3 сервиза в пьрвия ми казаха че ми е скьсан предния танпон на мотора и го смених но без промяна :( вьв втория сервиз ми казаха че ми е скьсан тампон на рейката и затова чука .Ходих да проверя в друг сервиз но тампоните на рейката са здрави .Майстора гледа показах му как трака , чука и той ми каза че ми е счупено карето от вьтре . Според вас това каре ли е ? Че сьм в германия и в всеки сервиз различна теория : D

Вдигни колата от дясно и като е във въздуха хвани гумата в долният и горният край и почни да я клатиш,към купето и навънка.Ако нищо не чуеш пусни колата от криука и хвани гумата от горния край и силно я дръпни на вънка след това бутане на вътре.Ако пак нищо не чуваш,след това с пълен десен и като погледнеш има една щанга която свързва долният носач с рога отпред,хваната е към долния носач с 2 болта един до друг.При мен бяха се разхлабили по някаква причина и при подаване на газ изтракваше (чукаше).Вътрешното каре също може да издава такива звуци при ускорение,но като хванеш полуо0ската и я разклатиш ще има голям луфт.Трябва да има минимално аксилано и радиално отклонение на полуоската.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и поздравления за форума - страшно полезна информация, особено за хора, които не разбират много от коли :). От 10-тина дни съм собственик на Акорд Турър 2.0 2003 г.  Още преди да и се порадвам дойде проблема, усетих описаното от колегите тресене при ускорение. На 2 и 3-та между 2500-3000 оборота предницата тресе, волана леко вибрира и се чува леко похлопване отдясно под пасажера. Вчера сложих чисто нови зимни гуми в оторизиран сервиз - резултат нулев. Доколото прочетох остава да опитам с реглаж и ако и това не помогне проверка на вътрешното каре и висящ лагер. Ще съм благодарен, ако имате други идеи какво може да е? Ще пиша как се развива ремонта, за да може да сме максимално полезни и на други колеги с подобен проблем. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо смени карето или лагера и след това на реглаж!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Имам проблем дизеловия акорд, при ускорение доста тресе. Прочетох темата и мисля, че проблема ще е вътрешното каре. Ще съм благодарен ако ме ориентирате от къде мога да намеря такова каре. В магазините ми казват че върви цялата полуоска и ми искат 450лв. Благодаря предварително...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

И аз го имам проблемът със тресенето при ускорение при 80-120км/ч и най вече при ниски обороти и при натоварване. 

 

Разглеждам от известно време и търся от къде да си купя каре, видях че всъщност карето от 7-ма генерация пасва, та се чудех дали не е по добре да се смени със втора ръка оригинално отколкото ново, но от неясен производител. Аз мисля да пробвам да го сменя със такова от 7-ма.

 

Грезта е много важна и се чудя каква грез да си взема да напълня карето, ако имате инфо по този въпрос

 

montblan

Може да провериш на Фебест , за моята кола цената на карето беше 120-130лв. Може и да провериш за втора ръка ако не ти се дават пари за ново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каре само оем или 2ра ръка здраво !

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами Аз сложих каре на паскал, тресене то останя и даже почна да вибрира и на между 30-40км, а преди това тази вибрация я нямаше. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

След разглобяване на дясно вътрешно каре, се оказа че му няма нищо, няма износване, никви следи от стареене, въпреки това имаше малко хлабина между лагерите и чашката, карето беше със оригиналната скоба и грес. Въпреки това реших да пробвам да го подменя и да видя дали ще има разлика. Купих някво каре за 90лв сложих го и...... разлика има но не е съществена и колата продължава да си тресе. 

 

Забелязах че имаше и малко хлабина между карето и мястото където се монтира (където влизат шлиците), та се чудя дали не е от там проблемът?

 

Видях че има пост за крив прът от колегата Crown_bg , ще се радвам ако споделиш къде си ходил за изправяне и проверка на пръта?

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата преди време май се разсърди за едни LED-светлини и спря да участва във форума. Може би чете като гост, но за най-сигурно - напиши му ЛС и ако не е променил настройките на профила си, ще бъде информиран на мейла, и ще може да прочете съобщението ти. 

 

Последно посещение: 01.12.2018

Редактирано от ogi28b
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Благодаря ти колега, ще му пиша на лично :)

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.08.2019 г. at 12:29, Angelov_88 написа:

Здравей,

 

Благодаря ти колега, ще му пиша на лично :)

 

Поздрави

Продават се прътовете в комплект със лагер и гарнитури за 200лв в случай че още те интересува

https://www.ebay.de/itm/Zwischenwelle-Lager-Honda-Accord-VII-CL-CM-2-2-2-2-i-CTDI-Antriebswelle-rechts/183863991446?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, benjamin4o написа:

Продават се прътовете в комплект със лагер и гарнитури за 200лв в случай че още те интересува

https://www.ebay.de/itm/Zwischenwelle-Lager-Honda-Accord-VII-CL-CM-2-2-2-2-i-CTDI-Antriebswelle-rechts/183863991446?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649

 Благодаря ти колега, но мисля да пробвам да сменя висящия лагер и ако не се оправи ще се насоча към пръта.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитурите и тях трябва да смениш защото ще сваляш и пръта,самия лагер се пресова на пръта (междинната ос)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих заложил, на тампона, между двигателя и скоростната кутия!

Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...