Jump to content
simeonpor

Возия на Акорд 7

Recommended Posts

Колеги, здравейте , имам Акорд 7 и го карам около шест месеца. Какво ви е мнението за возията на конкретния модел? На мен ми се струва доста твърдо, даже ходих на майстор да ми каже дали всичко е наред.Прегледаха цялата кола и не откриха проблем,казаха ми:

Те така си возят.Преди съм карал VW и ми се струва, че Акордс е една идея по-твърд.Ако съм пропуснал някоя тема се извинявам и ви моля да ми я посочите.

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа как вози Фолксвагена, но да Акорда вози твърдичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с возията е до лично усещане и очакване. Не смятам, че сравнение с VW е най-правилното. Имат там един модели Golf, Jetta, Bora, Polo, които са каручки. Карам постоянно Passat-и B5, B5,5 и B6. За мен най-приятно вози 5.5, но пак казвам, всичко е въпрос на виждане. Правилната дума за Accord e стегнато, но не и твърдо. Също и нивото на оборудване оказва доста влияние за комфорта на пътуването. На мен след като слезна от Passat-a и се кача на Accord-a ми е по-приятно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...каква е разликата между твърдо и стегнато? 

 

По моите представи, като човек, който кара само Хонди от над 10години, и разнообразни служебни, Акорда просто си друса...

Дори съм имал сивици, които са се чувствали по-комфортни, когато минават по неравности. 

 

Както каза майсторът ми последния път "за съжаление, нямаш нищо за смяна" 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За твърдо имам предвид както ти казваш, друса. Колите които аз съм карал и возят друсащо са Jetta, Golf, hyundai i30, дори Vectra. Accord-a ми е първата Honda и определено не друса в сравнение с изброените по-горе. Както казах в предния пост е въпрос на лично определяне коя возия е по-приятна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не си сгрешил с колата, карай спокойно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Maлко абстрактни понятия използвате. Какво значи "друса"? Критериите са малко неясни. То ясно, че много неща влияят на возията, ама освен окачването и вида гуми влияе. Някои гуми са просто по-твърди и усещаш твърдо возене. Иначе най-добра возия имат високия клас немски коли - Ауди, БМВ, Мерцедес. Ама и там прецака ли се нещо ремонтите струват хиляди лъвчета.

Колега, Акордът си е екстра съотношение между цена, качество и надеждност. Не си се прецакал с малко по-твърдото возене. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 2008ма имам Акорд Турър 2.2 дизел на 16цола джанти ;) Смея да кажа същото, Акорда има стегната возия но далеч, далеч от твърда или пък друсаща. Качете се на Сивик 7ма, Джазз или Сивик 5та - това са си тръскачки ( Сивик 7ма не толкова, но няма общо с Акорда ). Колегата правилно е отбялязал, обърнете внимание на джантите. Много споделят, дори някои се отказват от 17ки или 18ки джанти имено поради загуба на комфорта, който са имали с 16ките. Зимни- летни гуми, има разлика, има разлика и в летни-летни - примерно 2 години карах с Дънлоп Спорт - може би гумата, която най-много ми допадна, сега съм с някакви Ханкук Примаси или нещо такова - е возят осезаемо по-твърдо. А пък със зимните Goodyear8 вози меко, но в завои се накланя - т.е. й е мек борда и не издържа килограмите на колата. Има и разлика между седан и турър, винаги по-тежката кола вози по-меко или повече като кораб спрямо по-леката ;) а разликата между тях е май 150кила :) 

Нямам опит с ВАГ, карал съм Голф 3ка 1.8 - определено вози дооста по-меко от Сивиците, и е по-добре обезшумен. Предполагам, че ще е така и с Пасата. Тука вече идва момента, че концепцията на единия и другия производител доста се разминават, Хонда не правят безлични автомобили ( или поне 7ма Акорд не е такъв ) :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията, не мисля че съм сгрешил с избора си, просто исках да видя дали само при мен усещането е такова или имам някакъв проблем с колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако смяташ,че Акорда вози твърдо,а то е така,тествай 8ген Сивик и ще преоткриеш возията на твоята кола :tooth:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако това ще те успокои колега, Acura RL също не вози достатъчно меко за класа си. Бих казал че от всички хонди най комфортно окачване съм усетил при CR-V 1, вероятно дължащо се на по високите и все пак 15ки гуми.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената причина за твърдото возене е ако колата е със спортно окачване. Дори и да не е - пак става въпрос за лична преценка, но според мен си вози много добре. Особено ако трябва да сравнявам с някои прехвалени немски марки - акорда е 100 пъти по-добре от тях. Хем е широко вътре, хем вози меко. Но пак казвам - това е мое мнение. Имам колата от близо година и нямам никакви забележки в това отношение

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорда си вози твърдо, няма защо да заобикаляте истината, само защото се кефите на всичко останало. Пълно щастие няма. Едва ли кой да е конструктор му е трудно да направи меко окачване...но губи стабилност и подобни. За това правят компромиси и търсят оптимума...

Известно, е че най-добрата малка/лека/къса кола вози по-зле от най-лошата голяма/тежка/дълга кола. Това е принципно положение, подкрепено от физичните закони, дори и да има някое изключение.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз досега не съм карал меко возещ Японски автомобил, а съм си откарал япончета!

Такава им е конструкцията, по-добре стегната возия, отколкото от мекота в завоя да търкаш огледалото в асфалта! :D :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за твърдата возия. Най-малката неравност се усеща вътре. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз досега не съм карал меко возещ Японски автомобил, а съм си откарал япончета!

 

Авенсиса вози малко по-меко...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... няма защо да заобикаляте истината, само защото се кефите на всичко останало. 

Аз не видях някой да заобикаля истината, всички казваме, че вози твърдо.

един-двама или им харесва или са карали още по-големи каруци.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност съм карал по-големи каруци начело с Ауди, но за мой късмет колите не са били мои, само съм ги карал няколко пъти. Имах преди Рено Меган 2005 година седан (не правете тази грешка) и също си возеше доста добре въпреки, че беше по-нисък клас. Разликата със сегашната ми кола не е малка, но все пак акорда на мен ми се вижда по-добре. Въпрос на лично мнение

Редактирано от entem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз минах от 16ки на 17ки преди 3 седмици...и мога да кажа, че наистина се усети влошаването на возията...

Не ми харесва - беше сравнително твърдо с 16ките...а сега още повече...ноо ще търпя - аз така или иначе карам по асфалт и магистрали най-вече :)

Обаче нещо откакто взех новите гуми усещам някакви вибрации в задната част на колата - седалките като че да вибрират от време на време като карам с повече от 130...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен комбито ме устройва напълно. Причината да го избера (наред с обема на трюма) е именно по-комфортната "возия", тъй като отзад е по-тежко и с по-дълга колесна база спрямо седана. Окачването си е типично стегнато -но не прекалено, а нюансите в комфорт и хандлинг зависят и от гумите.

Пътувал / карал съм в Европат-та с Пасат В7 комби, дизел, DSG -като цяло е по-комфортен от Акорд 7. Имам и преки впечатления от S класата и Q7 (от която слязох вчера -бях за седмица до Германия), но сравнението с тези машини е некоректно заради размери, маса, мощност, пневмо окачване и всички други разлики. Принципно немските коли от среден клас са предназначени за комфортно пътуване на дълги разстояния. Германия е голяма, аутобани, полегати завои -релаксът е важен. Япония е малка държава, а и философията към живота е друга. За това разликите са осезаеми и при автомобилите. Предният ми Акорд 6 си беше с европейска (нали от там е родом) возия -комфортна по правите и плавните неравности и стегната в завоите и дупките. Сегашният 7, въпреки аналогичното  окачване (отпред) посреща битките типично по самурайски - точно и без страх и емоции. Като цяло 7-ма ген. е по-груба и първична, а 6 е по-култивирана и рафинирана, но причините са ясни на всички (предполагам). Жената -возеща се отзад и нешофираща, също смята че предишната и беше по-удобна и комфортна, но аз като  :plane:  предпочитам №7.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз тоя проблем го нямам. Миграцията от РАВ4 към Акорд комби, ме издигна в очите на жената откъм возия, много. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно нещо аз съм сбъркан. На мен страшно много ми харесва возията. Ако е с една идея по-мека, ще се сменя колата. Дори нямам търпение да дойде пролетта, за да сложа 17-ките, че с тези 16-ки зимата ми се струва, че в завоите нещата не са добре. Със 17-ките е по-стабилна, повече усещам пътя и като цяло за мен пътното поведение е доста по-добро.

 

Съобразявайки се с термините по-горе, за мен това е стегната возия, а не твърда, ама в никакъв случай. С една идея по-меката возия за мен води до неприятни изживявания в завоите и цялостното пътно поведение. Мразя да се люшкам настрани - "да опирам огледалото в асфалта" - много се смях на тази реплика, както и да забивам муцуната като спирам рязко.

 

Идеална си е возията, и то със 17-ките. На мен проблем ми е шумоизолацията. На баща ми Mercedes C220CDI не вози по-меко, но возията се усеща субективно по-комфортна. Колата му е само със 130 кг. по-тежка, но е толкова тихо вътре, особено отзад, че и сравнение не може да става.

 

А братовчед ми има BMW X3 M-Package. Е онова е твърдо!!!:)

 

От Пловдив до Хисар например от твърдото возене и твърдите седалки направо се изморих. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шумоизолацията се разправя, че е скъпа, иначе сигурно удоволствието се увеличава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като бивш собственик на Акорд 7 бих казал,че си вози твърдо и стегнато, но за сметка на това е супер устойчив и стабилен автомобил. Сега карам Сивик седан 2007г. и да ви кажа вози многократно по меко и комфортно от Акорда,но пък не е така стабилен.Няма пълно щастие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет.

Аз пък мисля, че комбито си вози супер...

Трябва да се повозите на комбенце и ще ви хареса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! На мен пък ми харесва ужасно много возията на хондите. На 6-цата 1999 сравнение с Авенсис 2008 е космос. Стегнато-меко, ако мога така да се изразя. Авенсисът е по-шумен, потропва през неравностите повечко и има едни фуги м/у вратите и купето, които страшно ме дразнят.

Сивикът ми комби е също така комфортен. Е пропътувах 2100 км за 18часа с него без да ме заболи д-то.

Акорд 2004 (седан) 2.0 - малко по-стегнато окачване има от 6-ца. Но като цяло това е целенасочено, хората в Европа са се оплаквали от мекотата на предишното поколение (мрънкалници не е лодка като ладата), просто е стегнато и стабилно.

Твърдо или не, следващият ми автомобил ще е 7ца или някой type R.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2100км за 18часа..... как да те заболи д-то, като адреналина те е държал във въздуха  :tooth:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е въпрос на индивидуално усещане. За мен возията не е от първостепенно значение от колкото сетивното моментно възприятие между мен автомобила и пътя, което за ХОНДА е силно изразено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз редовно сравнявам моето комби с Пасат комби от 2009г. Управлението и возията на Хондата е по-стегнато, но и усещането за контакт с пътя е по-добро.

Пасата вози по-меко и една идея по-безшумно преминава през дребните пукнатини и неравности по пътищата. Ако ще карам основно по магистралата със 120км/ч бих избрал Пасата. 

Не знам обаче как са високият клас седалки при Пасата, но на Хондата седалките са ми много по-удобни. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усещането за пътното покритие е въпрос на каучуковите смеси в използваните гуми и тампони. Иначе по равен път си вози добре и не пяга в острите виражи, но на големи и плавни неравности по тесните планински пътчета се усеща липсата на електромагнитни амортисьори или активни торсиони. Това обаче са модерни и скъпи технологии и няма как да се интегрират в нащо вече вехто 7-мо поколение. Иначе като за класическо чисто механично окачване си е доста добро. Единственото което леко не ми допада е нелинейното предавателно число на волана и по-точно не разликата а резкия преход от ниско към високо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...