Jump to content
kurti7912

сивик 1,5 98г не пали топла помогнете

Recommended Posts

като е  студена  пали  и  върви без проблем, но щом я огася  немога да запаля,помагаи те

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смених релето и пак не пали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чека свети нали. И ти дава 6та грешка.?

Датчика на главата с двете жици под делкото.

Д15з8?

Ей научете се да пускате теми кат хората. Не много трудно да опишете кой модел ръждивец карате.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И що смени релето -презапояваш го в тв сервиз като нашия за 5 лв и не го мислиш вече.В движение гасне ли или други шашми да прави като загрее -заподозряни бобина и комутатор в делкото ако е така ,датчици някви -грешка няква дава ли на ламбата?Тука ще има филм като един скорошен  за спирачките.Този може пък да е хубав.

фена ме преварил -ма то всичко си важи

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,5 114 КОНЯ  98 год  запоих релето и пак не пали ,смених делкото и пак не пали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в движение няма проблем работи като часовник

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никакви грешки не  дава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чека свети нали. И ти дава 6та грешка.?

Датчика на главата с двете жици под делкото.

Д15з8?

Ей научете се да пускате теми кат хората. Не много трудно да опишете кой модел ръждивец карате.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи един тестер и гледай живи данни кво става с колата и датчиците .Като загрее какво прави припатква ли поне или върти все едно няма ток или гориво.Пиши кво прави бе батка ,така на сляпо как да помогнем !

Редактирано от borko 30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двупинова букса за диагностика толко ли е трудно д и набиете един кламер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това ми е  номера 0888443560  които  знае нещо  моля  да ми прозвани и аз ще му  звъна  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

възможно е стартера да ти затяга след като се нагрее двигателя, при мен на реното е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега кurti7912 ако си решил проблема пиши какъв е бил той.Скоро един приятел ме пита за такъв проблем предполагам е ставало въпрос за теб.В тоя форум много малко теми има със решен проблем и все по рядко го четем

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като я угася на скорост без да връщам  ключа пали но върна ли го до краи вече не пали, 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клеморед? Сигурен ли си, че има връзка това дали е загряла?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да е клеморед :thumbs1: Лампичката с ключа светва ли ти на таблото,като не иска да запали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не свети  ключа,ельжия го  гледа  каза чее добре,и пак  почвам  да  хфърлям  боб

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как я угасяш на скорост.Докъде връщаш ключа -как установиха че не е клемореда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом.не е....

Е до са си говорих и с Калмара и стигнахме до следния извод.забии един кламер в двупиновата букса за диагностика на работеща кола. А между временно смени датчика на главата никаде не си писал.че.си го сменил и все още не си сигурен съм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По -горе имаше питане за стартера ,без отговор.Върти ли стартера при завъртане на ключа като е загряла ?Ако върти пробвай да я гасиш и палиш на няколко пъти преди да загрее напълно за да видиш как се влияе от температурата постепенно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, 
Аз пък друго се чудя.
Колегата пише на сума хора с въпроси и се чуди вече какво да прави, налял е сигурно 200лв и е в изходна позиция. 
Има хора, които могат да му помогнат. 
В Габрово има силна група, Пловдив има свестни хора, Фелата от Дупница може да помогне, моя човек му е на път, но няма чаркове да върти за проба, което не важи за Фелата и за габровци / ако са навити да я правят де /. Колата пали и кара. Еми- пали и изчезва след уговорка и готово. Защо ли имам усещането, че за 1 събота можеше да си оправи момчето колата. Ако няма пари е друго, но е налял не малко. И аз самия влизам в такива филми понякога, но изход има. 

Хора, не сменявайте чаркове наред. Има си начини за пробване дали нещо работи или не в повечето случай. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стартера си  варти  и на  топла  ,но  забелязах че като дам на контакт когато е  топла  чека си  свети и не  изгася и докато  вартя и на  студена  е  така , пали си студена  и тогава изгася  чека, а на главното реле на буксата кабела за помпата е оголен и свързан с червения. Ако ги разделя за да са нормално няма ток към помпата. Като я купих колата беше така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом.не е....

Е до са си говорих и с Калмара и стигнахме до следния извод.забии един кламер в двупиновата букса за диагностика на работеща кола. А между временно смени датчика на главата никаде не си писал.че.си го сменил и все още не си сигурен съм.

датчика го извадих на работещ  двигател и се  вдигнаха оборотите  после го сложих веднага угасих колата като изстина я запалих и оборотите бяха нормални това означава ли че е здрав  датчика

Редактирано от kurti7912

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стартера си  варти  и на  топла  ,но  забелязах че като дам на контакт когато е  топла  чека си  свети и не  изгася и докато  вартя и на  студена  е  така , пали си студена  и тогава изгася  чека, а на главното реле на буксата кабела за помпата е оголен и свързан с червения. Ако ги разделя за да са нормално няма ток към помпата. Като я купих колата беше така.

но нямаше проблем и си палише 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом.не е....

Е до са си говорих и с Калмара и стигнахме до следния извод.забии един кламер в двупиновата букса за диагностика на работеща кола. А между временно смени датчика на главата никаде не си писал.че.си го сменил и все още не си сигурен съм.

пак не  дава никаква грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По -горе имаше питане за стартера ,без отговор.Върти ли стартера при завъртане на ключа като е загряла ?Ако върти пробвай да я гасиш и палиш на няколко пъти преди да загрее напълно за да видиш как се влияе от температурата постепенно.

да  върти,  като е  студена  в самото начало я гася няколко пъти  и пали  но като позагрее вече не 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как я угасяш на скорост.Докъде връщаш ключа -как установиха че не е клемореда.

Гася я на скорост а ключът си стои без да го връщам и направо въртя и запалва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси сагата?!? :-o

Но така е, който само пише без да чете.

колега   чета и  пробвам  варианти  но несе  получава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стартера си  варти  и на  топла  ,но  забелязах че като дам на контакт когато е  топла  чека си  свети и не  изгася и докато  вартя и на  студена  е  така , пали си студена  и тогава изгася  чека, а на главното реле на буксата кабела за помпата е оголен и свързан с червения. Ако ги разделя за да са нормално няма ток към помпата. Като я купих колата беше така.

Само ще кажа - симптомите ти все повече пищат "ГЛАВНО РЕЛЕ", а тези калъми дет са правени там са правени от някой майстор, дето не е знаял как се прави главно реле и съответно е мазал с г**а си.

Най-добре отиди при някой хондаджия, който знае как работят нещата за да ти прегледа цялата кола и да отстрани тези творчества на предишния "майстор". След като колата не е фабрична (някой е чоплил нещо там) аз спирам да помагам дистанционно, че ще вземат пак да ме провъзгласят за голямото светило, свикнало да бъде във центъра на вселената едва ли не.

 

Директен пример на български творец : карат ми кола с несветещи къси фарове, вдигам капака и забелязвам че левия фар е захранен със 2м жица през цялата маска от десният и на едно място има протрито, където е дало на корпус и е думнал бушона. След кратка проверка установявам, че твореца преди мен го е мързеяло да погледне и смени един бушон (за левият фар), и му е било по-лесно да пусне кабел от другия къс през цялата предница на колата. 10мин и два бушона по-късно колата е със нормално светещи фарове и -2м излишен кабел от коша. :)

 

Поздрави, Ники!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега не си споменавал, затова питам - на какво караш ? Бензин, газ ? Има ли (или да е имала) газова уредба тази кола ?

 

PS: и на мен иначе ми звучи като главно реле. Или както Калмара казва нещо е каламисвано яко или просто главното реле не е презапоено както трябва. Затова - свали го пак, занеси го на някой, който знае как се работи с поялник и тинол и наново да се презапои. Ако смяташ, че това реле вече има някакъв проблем и някой преди теб го е ровил - отиди от една морга и вземи друго реле, за всеки случай си вържи гащите и да се презапои и тествай. Едно реле едва ли би ти продали за повече от 30 кинта, та - тествай така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега не си споменавал, затова питам - на какво караш ? Бензин, газ ? Има ли (или да е имала) газова уредба тази кола ?

 

PS: и на мен иначе ми звучи като главно реле. Или както Калмара казва нещо е каламисвано яко или просто главното реле не е презапоено както трябва. Затова - свали го пак, занеси го на някой, който знае как се работи с поялник и тинол и наново да се презапои. Ако смяташ, че това реле вече има някакъв проблем и някой преди теб го е ровил - отиди от една морга и вземи друго реле, за всеки случай си вържи гащите и да се презапои и тествай. Едно реле едва ли би ти продали за повече от 30 кинта, та - тествай така.

със  обикновена  газава  е  а  релето  го презапои  елажия и пак нестава  взех друго  от познат работещо и пак не  стана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

стартера си  варти  и на  топла  ,но  забелязах че като дам на контакт когато е  топла  чека си  свети и не  изгася и докато  вартя и на  студена  е  така , пали си студена  и тогава изгася  чека, а на главното реле на буксата кабела за помпата е оголен и свързан с червения. Ако ги разделя за да са нормално няма ток към помпата. Като я купих колата беше така.

Само ще кажа - симптомите ти все повече пищат "ГЛАВНО РЕЛЕ", а тези калъми дет са правени там са правени от някой майстор, дето не е знаял как се прави главно реле и съответно е мазал с г**а си.

Най-добре отиди при някой хондаджия, който знае как работят нещата за да ти прегледа цялата кола и да отстрани тези творчества на предишния "майстор". След като колата не е фабрична (някой е чоплил нещо там) аз спирам да помагам дистанционно, че ще вземат пак да ме провъзгласят за голямото светило, свикнало да бъде във центъра на вселената едва ли не.

 

Директен пример на български творец : карат ми кола с несветещи къси фарове, вдигам капака и забелязвам че левия фар е захранен със 2м жица през цялата маска от десният и на едно място има протрито, където е дало на корпус и е думнал бушона. След кратка проверка установявам, че твореца преди мен го е мързеяло да погледне и смени един бушон (за левият фар), и му е било по-лесно да пусне кабел от другия къс през цялата предница на колата. 10мин и два бушона по-късно колата е със нормално светещи фарове и -2м излишен кабел от коша. :)

 

Поздрави, Ники!

 

вече незнам кои да питам тука в СЛИВЕН,като  разделя 2 та кабела  помпата  не  работи   ,жълтозеления кабел дирекно към помпатали  води  ,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо свързано с газовата ще е, 100% !!! Трябваше да започнеш темата с това.

 

PS: не съм разбирач, но обикновена газова и НЕ светеща чек енджин лампа (оная оранжевата, за грешките) ми се струва невероятно. А казваш, няма грешки...

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо свързано с газовата ще е, 100% !!! Трябваше да започнеш темата с това.

 

PS: не съм разбирач, но обикновена газова и НЕ светеща чек енджин лампа (оная оранжевата, за грешките) ми се струва невероятно. А казваш, няма грешки...

давам контакт  чека  свети постояно  варта и пали и след това вече е  огаснал,,и така  ,като  окася 2 пиновата букса да видя за грешки  чека  не  мига само си  свети  като  е  на  контакт

Редактирано от kurti7912

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

буксата на  главното реле  жълтозелениа кабел които  е  за помпата  е  окасен със  черния  кабел до  него  и помпата  работи  постояно  ,а като ги  разделя   помпата  спира   незнам как мога  да въстановя в оригинален вид,и дали има  връзка  със непаленето на топал  двигател,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...