Jump to content
cborisoff

Тропане в движение от към багажника

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Това е сменения водач. Личи си къде се е трил и чукал,но няма изменения,изяждане по профила му. Пораженията са по отворите, във вследствие на екстентричната му работа:

post-32686-0-43809600-1468317133_thumb.jpg

post-32686-0-11378600-1468317148_thumb.jpg

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моите изглеждат малко по добре, но вероятно е от тях че като сложих новите с повече грес и е по добре само по паваж се чува сега и то по тихо. Вероятно греста помогна а не самите водачи. Първо ще сменя накладките, че почти си е време и ако трябва и втулките с водачите гледах има комплекти.

Редактирано от pecata07

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.07.2016 г. at 12:43, JHM написа:

Колега износват се отворите,а не водачите.Моите ги прави стругар чрез райбероване и нови водачи и вече 22 000км.работят добре.Моя съвет е да си вземеш оригинални,защото много не дават гаранция за сполучлив резултат при отремонтирането.При мен мисля се получи.А това е важна част в автомобила.За цената на нови разбрах по късно,може би щях да взема нови.TRW мисля са единствения производител предлагащ ги за нашите автомобили на пазара.Успех!

http://www.autodoc.co.uk/trw/2183212#


Аз също го боря това тропане отзад. Първо минах през горни носачи - 450лв с труда и стенда. След това тропането стана една идея по-тихо, но пак си се усещаше. Имаше нещо от генерацията, отстраниха и това, но тропането остана почти непроменено. Сега се откри доста осезаем луфт във въпросните съпорти, но ми казаха, че трябвало и спирачните апарати да сменя освен съпортите? Това дали наистина се налага, смисъл какво може да им стане на задните апарати, че да се разтропат?
Отделно от това имам май и по-голям от нормалния луфт за тези биалетки или как се водят, от които се саморегулират фаровете. Изразено в пари, за да си разреша проблема с тропането откъм багажника трябва да дам общо към 1500лв... Поне такива ориентировачни цени ми дадоха за останалите части, които трябва да се подменят, за да утихне положението. Това ми се вижда несериозно на мен лично. На предната ми кола като се беше разтропала задницата смениха някакви неща за 200лв и следващите 60 000км не чух нищо от там. Така и я продадох.
Моля за съвет дали конкретно и апаратите трябва да се подменят, защото ако са само съпортите бих ги сменил на пролет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля,че трябва да сменяш целия апарат,трябват ти само супортите.Аз си ги поръчах в тех-ко,като ги чаках близо 20 дни от Германия. Нямаха ги налични,сега незнам може да ги предлагат и на други места,но както съм писал по горе,единствен производител е TRW,така че такива трябва да са итвоите.Виж и тези,пртидните номера отговарят:

https://chastite.com/държач-спирачен-апарат-TRW-BDA1000-y2604752.html

 

https://chastite.com/държач-спирачен-апарат-TRW-BDA1001-y2604753.html

Цената е с 40 лв. по ниска от комплекта,който купих преди 2г.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Не знам какво точно е клопането при вас, но при мен също имаше поклопване при преминаване през неравности. Не говоря за дупки, а за преминаване през неравен път.  Колата е седан и се чуваше само с летните гуми, на джанти 18-ки. Със зимните 16-ки не се чуваше. Това лято смених гумите с нови отново 18-ки и клопането изчезна. Звучи наивно, но при мен е такава ситуацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...