Jump to content
tosheftw

Антифриз 6-та ген

Recommended Posts

Водих я по сервизи няма течове,уж всичко е наред,но ми гълта доста яко антифризец,какви може да са вариантите? Колеги ми думат за издухана гарнитура ако е така какво следва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом няма теч значи е издухала гарнитурата.Трябва да се отваря главата.Хубаво е след като ще я отваряш да смениш и сегментите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега джапанка нали ти все се оплакваш че хондите били "масларки".Пък и да различни ремонти са,но после като реши да ги смени няма ли пак да сваля главата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Предната ми кола беше така. Губеше антифриз без да има течове. Проблема се отличава като от ауспуха изилиза повече пара. Ремонта е само от горната част на двигатела. Гарнитура на глава, гарнитура капак клапани, гарнитура колектори 2бр, гумички клапани, шлайфане глава, хидротест и напасване на клапани.

Сумата беше около 400лв.+

За сегменти не мисли. Там ремонта е доста по-голям и се отваря и от долу.

Редактирано от h5rov
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех,ами благодаря за мненията..А дали е възможно да ме насочиш някъде? Аз съм от Варна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех,ами благодаря за мненията..А дали е възможно да ме насочиш някъде? Аз съм от Варна

Дидо в Левски до втори корпус на ВИНС. Занимава се само с Хонди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали не е възможно да е от изпратилят, ако колата има газ. Просто по-безболезнен вариант.

Иначе колегите са прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , най-вероятно имаш "пробита" гарнитура на цилиндровата глава-между блока и главата.

Смяна на гарнитурата , най-вероятно и шлайфане на главата за всеки случай.

Миналото лято на една Астра се губеше около 1 л на всеки 150 км - оказа се "пробита" гарнитура на 4-ти цилиндър.

След смяната всичко е ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При прогоряла гарнитура рано или късно ще пресече маслото на майонеза... Освен това ако е много, започва да излиза от ауспуха бял пушек.

По-малко вероятно, но се случва, ако е малък теча и капе/стича на гореща повърхност, той се изпарява и е трудно да се открие. Преди години, на руска кола правих проба и открих такъв теч- на стара капачка за радиатор пробих/запоих 6мм тръбичка и надух системата с помпата за гуми около 0.8 атм и видях вече теча на студено...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...