Jump to content

Recommended Posts

Моторът ми е R20A2.

 

Ето в България: http://www.digitaltuning.bg/tuning/honda/cr-v/2.0-150-cv

 

Ето и в Холандия: http://kcperformance.eu/en/chiptuning/article/3422-honda-cr-v-2-0i-vtec-re-r20a2-gasoline-2002

 

Доколкото знам, на атмосферен мотор най-много 5% да изкараш. Холандския линк дава 211 Нм, докато този в БГ малко не ми се вярва да го докарат до 221 Нм и 167 к.с.

 

По-скоро биха могли да направят газта малко по-пъргава, да реагира по-бързо, но чак 10% мощност ....

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи мойта е ремапната вече , като гледам параметрите. :) На газ си вдигам 195 км/ч със зимни гуми.

 

Независимо от това, с радост бих се разделил с едни пари, ако имам възможност да си поиграя с 2-3 проблема, които откривам в работата на мотора. Примерно пеперудите, празния ход, ЕГР ...ей такива дреболии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , един бърз въпрос ? Къде се намира бензиновия-горивният филтър на црв R20A2 2,0 150 2011г ?

 

Изпратено от моят HUAWEI GRA-L09 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намира се в резервоара и не се сменя по документация. Но ако искаш, не е невъзможно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По документация се сменя на 60к км, на цр-в 4 е същия филтър и се сменя над 100к км.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си колега, сменя се. :) Но в книжката пише доста противоречиви неща - 40 или 80 000 км, ходи разбери .....

00000138.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се объркаш още малко, това което гледаш е в упътването за потребителя, сега погледни сервизната книжка - не на 40, не на 80, а на 60! И както споменах, същия филтър, същото гориво на црв-4 е на два пъти повече! Или вече беше несменяем.... :|

Далаверата, че е в резервоара ти дава 1 час сервизен труд за смяна и едни пари в Бултрако дето няма да ти повярва никой! :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вчера си поиграх с бутона за страничните огледала, защото не светеше. Много идиотско изпълнение. Крушчицата е с фасунга, като на другите бутони,обаче за да се смени, трябва да се разпои цялата платка (9 крачета),защото е от долината и страна и не може да се извади по друг начин.

След което, платката се издърпва нагоре от кутията и започват да хвърчат пружини и части.

Ако имате късмет и сте отстранили всичкия калай от крачетата и платката с помпичка ,ще е добре, иначе рискувате да скъсате някое краче, или писта на платката, както се получи при мен.

Възстанових щетите, бутна вече свети, но е неприятно.

Редактирано от Emicha
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,освен предпазители в коша при двигателя и под волана,други има ли?Имам някаква утечка половин ампер(500мА) и не мога да я хвана от къде е.Свалях всичките предпазители един по един и си стои консумацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как го мериш?

Повечето коли с компютри харчат минимално количество ток известно време след като изключиш контакта.
Преди една седмица жена ми си купи нов акумулатор за Пежо 206 1.4 HDi 2005г. Продавача не и подписал гаранционната карта и я накарал да си оправи утечката.
При това Пежо (с изключени плафони и касетофони) първите 30 секунди разхода е 0,65 след тридесетата секунда е 0,3 и след около минута е 0,00А

При Хондата не знам как е, но предполагам, че ще е нещо подобно.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измервам го с Ампер клещи за прав ток,при  заключена кола в продължение на половин час консумацията варираше м/у 480 и 520мА.Утре мисля да разкача динамото да видим какво ще стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блутут модул? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам,Parrot,аз съм си го монтирал.Захранването му е от радиото,но и неговият предпазител свалях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа,да дам отчет.Заключвам колата,консумацията 500мА си седи.След 20 мин.консумацията падна на 13мА.След още 2 часа си беше 13мА.Явно е трябвал да изчакам повече време още при първото замерване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13мА си клони към 0 А :)  Какви са тези прецизните ампер клещи?
Мери го с мултицет през плюса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо с амперклещи за прав(и променлив) ток с обхват до 400А.За да съм сигурен го направих и с мултицет на FLUKE.Показанията и в двата случая бяха еднакви.За сеа сагата приключи.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегите с ЦРВета с най добри чувства.

https://www.digital.bg/honda-cr-v---istoriqta-na-edna-legenda-ot-parviqt-do-nay-noviqt-model-article671895.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стари проблеми, но като гледам доста хора страдат от тях: датчиците за парктроника, особено предните. Работят, когато колата е до 20км/ч и ако някой започне да подава фалшиви сигнали го подменяте директно с нов от Китай за по $15 USD. Също и се ремонтират, но няма смисъл:

http://www.sansanych-honda.ru/stati/park-sensor-repair

В четирите ъгъла на колата са еднакви, само отзад на бронята средните два са с различна форма.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой, свалял ли е предната броня на 3-та генерация?

Има ли някакъв по-специален чалъм и евентуално някаква последователност.

 

Реално, трябва да сваля фаровете, (трябва да се отворят, почистят и да им се залепи фолио), че на късите е много зле и нищо не се вижда.

Иначе в сервиза където ще ги правят, могат да си свалят и бронята и фаровете, но не ми се чака две седмици и ако е лесно свалянето на бронята , ще ги сваля и ще им ги закарам директно.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук има видео, 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сваля се лесно, държи се на 4 основни болта и няколко малки за пластмасите.

В youtube мисля че имаше клип.

.........

колегата ме изпревари с клипа

Редактирано от mccoy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Emicha написа:

Някой, свалял ли е предната броня на 3-та генерация?

Има ли някакъв по-специален чалъм и евентуално някаква последователност.

 

Реално, трябва да сваля фаровете, (трябва да се отворят, почистят и да им се залепи фолио), че на късите е много зле и нищо не се вижда.

Иначе в сервиза където ще ги правят, могат да си свалят и бронята и фаровете, но не ми се чака две седмици и ако е лесно свалянето на бронята , ще ги сваля и ще им ги закарам директно.

 

Емич ако е удобно питай ги с какво ги чистят от вътре?Предполагам че и при теб както при мен е замъглена от вътре тази прозрачната пластмаса на фара, и от там се разваля осветяването.За бронята няма нищо особено по свалянето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

niksi благодаря , гледал съм го това видео - но то на клипчета и основен ремонт се прави за 10 минути:D.

 

mccoy , абе лесно е, ама като не си го правил, трябва да си подготвен поне на теория. Та затова питам и се чудя, дали аз да я свалям, че и без това има две счупени щипки на бронята от двете страни под фаровете.

 

sredez403 , тя пластмасата отвътре че е зацапана и спира светлинния поток е ясно и при мен е така , но съм сигурен, че по-големия проблем идва от замърсените лупи. 

И целта е, тотално разглобяване, почистване, (ако трябва рециклиране и на рефлекторите - което при мен мисля че не трябва), фолиране отвътре и полиране и фолиране отвън.

Като ги закарам , ще разпитам и ще пиша.

 

Та ако някой знае, след като се разкачат болтовете и щипките, бронята само се издърпва , или има някакво повдигане, усукване или нещо друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е всичко е много лесно докато го прави, майстор. Свалял съм задната броня, там след развиването на всички болтове и видии, се дърпа първо настрани да се разкопчее от подкалниците и после си пада назад. Като се започне то си показва. Ако ремонта ще е събота, неделя свиркай може да помогна да довършим и останалите щипки. :)

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бронята е свалена, фаровете също. 

Интересното е, че всички споменават някакви болтове, обаче освен 4-те рапидки и то при подкалниците, няма и 1 болт.

Въпросните счупени "щипки-закопчалки", не са на бронята,а на някаква малоумна пластмасова изгъзица,(тип основа) захваната в долната част на фара която се използва и за закрепването му от едната страна. 

Супер измислица.

Намерих и 1-то отчупено палче-закопчалка и го залепих. Другото го направих от някакъв подобен материал и също го залепих. 

Колкото изкарат - толкова, защото не смея да се обадя в Бултрако за нови,че днес като ги питах за лепенката HONDA, за калъфа-кутията на резервната гума на 2-ката, ми обявиха 110лв.:).

Да не забравя само утре да снимам, (за информация), че ще е полезно. 

Редактирано от Emicha
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е сглобена, фаровете блестят, лъщят, трещят, мигат, абе като нови, все едно са от "Кореком":).

Ама най-интересното е, че вече светят доста прилично.:D

Забелязах и нещо много различно-положително, в снопа светлина, който се получи след процедурата. 

Преди светлиния поток се разсейваше във всички посоки, (като китайски ксенон на обикновен рефлектор), а сега отгоре е отрязан като с нож,но пък лъча е доста концентриран, осветява доста добре пътя-дори и като дължина. Предполагам,  че няма и да заслепява насреща движещите се коли.

Ето как изглежда единия фар след процедурата :

DSC_1158.thumb.JPG.198aff35e003f8715e19dc824fb19cbb.JPG

 

Ето и въпросната пластмасова измислица, с вече залепената щипка :

DSC_1152.thumb.JPG.fecc0f0cbd61f748d589831bf7e62645.JPG

 

DSC_1156.thumb.JPG.44211dad8e6309c4d6be6c2cdd21db03.JPG

 

Колега sredez403 , разпитах ги, но не казаха почти нищо (различни специални препарати -според зависи)с две думи нищо.

Но пък казаха, две други неща, относно проблема с лошото светене.

Първо, обикновено най-виновно е покритието на рефлекторчето зад лупата,което се изпича с времето и затова не може да концентрира- фокусира светлиния поток. Затова те правят ново покритие (имало два метода за тази процедура), но не запомних те точно кой прилагат.

Втората причина е матиране на "стъклото" (пластмасата), отвън, която се оправя лесно,(полиране и лепене на фолио. Но по-фатално е матирането отвътре, защото японските фарове обикновено ги третирали с нещо като вид лаково покритие, което също се изпичало и матирало с времето. И за да има ефект, трябвало да се отстрани и съответно да залепят фолио и от вътре.

Та това разбрах и ако са ме излъгали, значи и аз ви лъжа - но ефект има и то доста голям.

 

п.п. Между времено, открих и причината,защо десния преден датчик на парктроника се ебаваше от време на време - прекъснат кабел, който в повечето време си прави връзка, но доста често откачаше. Вече е запоен и всичко е ОК.

 

п.п.п. Тази трета генерация е много зле от към броня - демек безопасност отпред. Въпросната броня е само един декоративен елемент за фасон, а зад нея няма нищо обезопасяващо. Е има една декоративна ламаринка между двата рога, но тя е толкова афив, че може и без нея. При втора генерация, нещата са доста по добре според мен.

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич, не знам, колко добре е 2-ра генерация и дано не разбера. 

 

Предполагам си спомняш, че скрапирах първото си CR-V, 1-ва ген, след близка среща с язовец със 100км/ч. Двата радиатора се залепиха за двигателя. При 1-ва ген също има някаква имитация на греда между роговете. Освен това има и някаква тръба към 30мм ф, пак между роговете, ама по-ниско. 

 

Според мен сигурността започва след предните колонки на вратите. Всичко пред тях е изчислено да се смачка и по този начин да поеме енергията от удара.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

супер са станали,на колко к е колата че се наложи такова усновно почистване и никелиране на рефлектори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 160 хиляди.

Реално рефлекторите на дългите си бяха като нови, но пластмасата на фаровете отвътре беше помътняла/патинирала , както и лупите на късите бяха помътнели, предполагам и рефлекторите зад тях, са били доста изпечени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Системата зад предната броня е за безопасност на пешеходците.Общо взето ако удариш някой ще те попилее до катализатора.Не ме питай къде намерих здраво място ,за да закрепя ледбара ,че да не се клати...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×