Jump to content
tipin

Съвет: Honda Accord или Toyota Avensis

Recommended Posts

Здравейте,
спрял съм се на тези две марки:  Honda Accord и Toyota Avensis
купе - седан.
Бюджет - до 10 000 лв.
Също имам колебание бензин или дизел. Досега съм карал само бензин, ама знам ли...
Гледам, че за тези пари моделите са около 2005 г.
Бензиновите държат малко по-висока цена.

Тези автомобили съм ги харесал единствено на външен вид. Висок съм 1,90 ако има значение това.

Много се надявам да си кажете вашето мнение от техническа гледна точка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така зададен въпросът във форума на Хонда, ясно е какво ще ти препоръчаме ние. Ако питаш в Тойота форума знаеш какъв ще е отговорът там.

 

Авенсисът е доста добра, но не е Made in Japan, а Акордът е. Ако това е от значение за теб.

 

Малко по-широк е Акорда. Бензин или дизел - този въпрос няма отговор. Колкото хора, толкова и мнения. Дъвкана е темата милиарди пъти.

 

Успех.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За бензин или дизел - колегата е написал ясно.. На който каквото душа му сака :)

 

Иначе ако е бензин моя съвет е да избереш Акорда. Особено ако смяташ газ да му слагаш.

Единия от двигателите (2.0 мисля) на Тойотата е и с директно впръскване. Той пък изобщо на газ не става.. Или по-точно излиза много скъпо.

 

Ако е дизел мисля че Тойотата е малко по-добре. И са и по-евтини ремонтите. Прочети важните теми за акорда. Има най-честите проблеми.

Четох из техния форум, че съединители и маховици са проблемни. Така е и при Акорда. При Тойотата поне има заместител с твърд маховик.

 

Успех!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако приемем, че технически и двата автомобила са на добро ниво (стига да не е някой мъртвец), за мен съпоставката между втория авенсис и седмият акорд е по-комфортната возия, която предлага авенсиса и изключителната скука от шофирането му (да не кажа и от гледането му). В зависимост от това, което търсиш и двете могат да са и предимство и недостатък.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не взимайте 2.2 Д-кат 177к.с.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така зададен въпросът във форума на Хонда, ясно е какво ще ти препоръчаме ние. Ако питаш в Тойота форума знаеш какъв ще е отговорът там.

 

Що бе, аз например и в Тойота форума да пита, пак ще му препоръчам ако ще е бензинка да е Акорда, ако ще е дизел да е Тойотата, нищо, че не е правена  в Япония .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей колега.Дали да е дизел или бензин,повече ще ти хареса 2.4 мотора бензиновия на хонда с едно Brc ще изпитваш удоволствие от 12,13 газ и педала постоянно в дъното,удоволствието от Vtecе несравнимо.Дизела хич не е лош и честно казано предифейса рядко имат дпф,а и 5 степенната скоростна кутия е доста по здрава от 6 степенната по обясними причини.Ако обаче търсиш дизел се оглеждай много внимателно,защото там боли и всички сме запознати с новият common rail който е извращение на мобилостроенето.Казвам го защото на 6 та генерация направих 600к километра и монтьора не повярва,че не е сменяно нищо и вика това не е възможно,но за да са конкурентно способни японците на пазара,се наложи и те да вървят по следите на немските инженери,които не могат да стъпят и на пръста на японските.Повечето знаят че дизела в този клас е страхотен,особено ако е екзекютив,лукса е прекрасен.Ако обаче нямаш достатъчно твой човек,да ти вкара колата си вземи бензин,за да не те боли главата излишно.Удоволствието от турбото е несравнимо и дизела върви много,но ако знаеш как върви бензин с турбо :D.Поразгледай се за 2.4 комбитата са малко грозни,но са страшно широки и с една прилична джанта и затъмнени стъкла,започва да изглежда доста по добре.Бих ти препоръчал Италия или Испания,защото Германките имат доста ръжда,казвам го от личен опит естествено че има случаи.Направи си сметка но хонда са страшно силни в бензина и всеки знае как Vtec мотора е уникален.Не бих сменил марката никога.За 7 години смених 4 автомобила и мога да кажа,че от както се качих на хонда,разбрах защо японските инженери са най добрите в света,не случайно единствените признати от немските.Успех и дано скоро да се похвалиш.

Редактирано от atoma
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Инж. Вълков , колега , градски , разбирам те фен си на хонда ясно е. Караш кола 190 коня - супер . Ама нека малко да си казваме нещата с истинските си имена.

Сега казваш че немските инженери нищо не стрували , ами помпата ,дюзите и компютъра на дизеловия акорд са бош. Някой да е имал проблеми с тях ?.

При дизеловия акорд проблем правят най вече съеденител с маховик, ангренажните вериги и пукнати  изпускателни колектори ,Все неща за които трябва да отговарят японските инженери . Но да речем че, това им е първия дизел и са нямали информация за износването на двигателя във времето.Това се вижда и в презастраховането на мотора , от 2,2 литра  правят само 140 коня ,смъкват поне със 30% мощноста на мотора. Немците правят 170-177 коня от същия мотор, а аз карам 204 коня който пак е 2.2 литра само че би турбо и ако ти кажа че разхода ми е колкото на акорд  дали ще ми повярваш . Хонда да правят това ?

Казваш силни са в бензина ,вземи си 2.4 сложи и газ и си свиркай, ще ти гори 12-13 и те така. Е да  ама 80% от 2.4моторите горят по 2л масло на 10000 км че и повече.

да не говорим че иска регулиране на клапаните на 20к километра все едно че сме във 20век. А и разход 12-13 на 100км със педал до ламарината си е направо химера .

съгласен съм че пред авенсиса ,хондата е по добрата кола от към визия ,возия и остатъчна стойност.Останалото си е чист късмет.

Аз бих посъветвал колегата търсещ кола да заложи на по подържан екземпляр отколкото на марка.Ако тойотата купена и сервизирана в БГ и на доказани километри ,защо да не е предпочетена пред хонда от Италия със неясен произход.

Редактирано от Zlatozator
Редактирано с доуточнението на автора. За всички останали: Придържайте се към темата!
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си намери колегата някоя запазена иначе ще се почне пак един спор.И аз съм много доволен от мойта печка,ама пробвах едно А6 2.7 ТДИ автоматик, на 280 000 км и беше от вътре като нова,та следващата ще е 6 цилиндъра със сигурност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ако конкретно на 10 човека раздадем сходни автомобили и 10 те ще са с различни впечатление.Много добре всеки от нас знае колко са ни качествени горивата.Познавам страшно много хора,които имаха проблем с въпросните бошове но мисля да си замълча :).За читавия екземпляр си съвсем прав.Не мисля да ти доказвам факти,защото може да ти говоря до утре.Ако за теб съвременен автомобил битурбо,който е скъсен отвсякъде от време и е орязан и изчислен до максимална степен е кола,за мен не е :).Още далечната 2007 когато магна стъпиха в Пловдив,работих на цнц и правихме главно помпи и маховици от E46 нагоре,много добре им е ясно как трябва да е направено,пазара е такъв,времената са скъсени и всичко е прекрасно изчислено да си от е***ната страна.Колегата Тошко :) когато немците направят кола като gtr и японския инженер ти каже,че че изхвърлил учебниците за мобилостроене през прозореца тогава ще ми хвалиш ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...