Jump to content
Shterev

Лагер на главината

Recommended Posts

Здравейте! Карам сивик 1.4 75 коня 96г. ej9

От една седмица на сам при десен завой се чува странен шум от лявото колело

То направо си е стържене все едно гумата ми опира в калника.При ляв завой, също се чува, пак от лявото колело но по слабо при рязко натискане на спирачките пак леко се чува.С амортисьорите всичко е наред.Казаха ми че проблема е в лагера на главината.Ако може някой да потвърди диагностицирането правилно ли е и да ми даде малко инфо за лагера, защото ми казаха че имало два вида.Главина с два лагера при която могат да се сменят само лагерите.Другия вид лагер-главина сменям цялата главина.Колата има abs, отзад е с барабанни спирачки.Всяка информация ми е важна защото съм в Германия и трябва да преценя дали да я вкарвам в сервиз за този проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам,че питаш за предно колело...

Само лагер се сменя,а той е двоен с цяла външна гривна и две вътрешни.Струва около 40 евро.Това не пречи на някой търговец да ти го продаде с главината,както е правилно за 100-120 евро.Най добре си провери с номера на рамата точния номер на лагера.Понеже няма как да обясниш колко е силен шума..не рискувай да пътуваш така.Потърси турци ,руснаци,поляци,някъде където можеш да се пазариш...Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това е Благодаря много за отговорите и разяснинието.Ако успея да намеря от къде да купя задна главина от тук, ще си я сменя сам иначе както казва колегата отивам в турски сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това за силата на стягане на главината става с динамометричен ключ който също нямам!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви 40 евро кви 181нм,само при мисълта,че си го оствил толкова време показва,че не си перфекционист,така,че стягай си на усет и повярвай за 25евро можеш да си намериш предоволен лагер,че и по-малко дори..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви 40 евро кви 181нм,само при мисълта,че си го оствил толкова време показва,че не си перфекционист,така,че стягай си на усет и повярвай за 25евро можеш да си намериш предоволен лагер,че и по-малко дори..

 

Така си е колега но все пак трябва да сме запознати с технологията как точно се прави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е такава.Хондата я купих от Германия преди точно 5 месеца и половина за да ходя на работа с нея.Взех я на 158000км. сега е на 168+

До сега само масло и гуми бях сменял но сега лагера, имам скъсан маншон на външното каре от ляво и нещо леко чука отпред от дясно като мина през неравност.И мисля да я оставя в сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги днес смених левия лагер отзад и както се упасявах това стъргане от ляво отзад при десен завой Не изчезна. Възможно ли е този шум да има връзка с накладките отзад защото са заминали напълно.Колата е без abs да се поправя.Ако някой има мнение,да споделя.Лагера го смених в сервиз но нямаше как да се върна да обясня че пак го има това стъргане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Принципно в завой няма логика ако е накладка само тогава да шуми,предполагам може да са пренатегнали лагер главината и да затяга по малко,но пронвай в завой да матиснеш спирачката докато шуми ако изчзне може и накладки,но все си мисля че е лагер,огледай подкалника около джантата отвътре,пружините дали всеичко е ок,другото възможно е самия барабан някой път където влиза в вътрешната основа от към амортесьора събира ръжда и почва да търка на места/шуми. Вдигни на крик и погледни.

Редактирано от Madness

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пусни малко снимков материал :) А ти във завой натискаш спирачките ли? Ако стърже при десен завой от ляво, при ляв стържели в дясно? Да не ти опират гумите някъде?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на него му шуми само при натоварване в завой. На ръка как да го натовари лагера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагера като е заминал, не е нужно да го товариш, за да го разбереш. Отделно, ако е правил теста и е нямало шум, не е трябвало да го сменя. А отделно може да е сменил грешния лагер, т.е. на грешното колело.

подкрепям мнението на колегата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте съжалявам че доста време не успях да пиша.След един ден каране шумът изчезна напълно.Не знам как може би  е бил пренатегнат лагера  майстора го стегна с пистолет .Теста с въртенето на ръка го бях направил преди да сменя лагера наистина ромолеше и така това се оправи и веднага друг проблем.

 

Когато мина през нервност пак от зад от ляво но този път се чува леко чукане и като има някой седнал от  зад от ляво и ми вика а бе тва тука нещо под краката ми мърда или се усеща като вибрация по пода.Освен това точно на 115км/ч се усеща леко разлюляване на задницата като при не балансирана гума  и при много рязко намаляване на скоростта пример от 120-0 не знам точно в кой момент се разтриса цялата задница и то доста.Гумите ги сменях и баланс преди 2 месеца.Ще ходя скоро да ми сменят накладките и трябва да събера малко информация и за този проблем че нещо нямам доверие на майстора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампона на носача ти е за смяна, според това което обясняваш .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам лек шум, като от турбовитлов самолет при движение със скорост само в границите от 80 до 90км/ч. Понеже е наистина лек, не мога да определя точно от къде се чува. Не се повлиява при завои.

 

Понеже купих колата със скъсан маншон на едното каре, и не знам колко време е карана така!

Може ли да е от карето или е лагер?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На старата ми 5ген хеч имах заминал лагер на задно ляво колело и ми шумеше когато карах направо, при завой спираше заради натоварването. Казвам го само за протокола, не гарантирам че винаги е така! Тогава си купих лагер-главина чисто нова японска (130лв.) и изкара точно два месеца, след това я смених със втора употреба от един колега от форума за 25 лв и така я продадох.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...