iovcho 0 #1 Публикувано 18 Февруари, 2016 Здравейте,от 1 седмица съм собственик на хонда црв 2.0 2008 година и днес излеве проблем, при включване на климатроника оборотите падат до 600-650 при което започва едно постоянно вклюване и изклюване на климатроника .Видях,че има доста теми с оборотите , но така и не разбрах какъв може да е проблем?Ако има някой,който е решил този проблем ще му бъда много благодарен да сподели как ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #2 Отговорено 19 Февруари, 2016 CR-V от тази генерация имат проблем с компресора. Включително и нашето CR-V мина по този път, сменихме компресор миналото лято. Съветвам те да започнеш от там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iovcho 0 #3 Отговорено 19 Февруари, 2016 Каква е цената на компресора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #4 Отговорено 19 Февруари, 2016 Към 900... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #5 Отговорено 19 Февруари, 2016 Търси втора употреба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #6 Отговорено 19 Февруари, 2016 Колега виж дали не може да се смени само шайбата на самия компресор, понякога тя блокира и тормози двигателя като вкл. климатроника. Имал съм такъв проблем с друга кола, не с хонда, и сменихме само шайбата на компресора. Успех. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #7 Отговорено 20 Февруари, 2016 То принципно шайбата е проблемът, въпросът е да не е прецакала оплътнението на компресора. Sent from my LG-D855 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iovcho 0 #8 Отговорено 20 Февруари, 2016 Благодаря за инфото колеги ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #9 Отговорено 20 Февруари, 2016 Именно, ако може, защо да не се смени само шайбата, а не целия компресор за около 900лв... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iovcho 0 #10 Отговорено 20 Февруари, 2016 а друго да попитам нормално ли е климатроника,да се включва и изключва през 30секунди или има някакъв проблем с него ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iovcho 0 #11 Отговорено 20 Февруари, 2016 смисъл перките спират иначе вътре си духа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #12 Отговорено 20 Февруари, 2016 Незнам на CRV-то ,но на моят акорд 8th климатика работи точно така и няма никакъв проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #13 Отговорено 21 Февруари, 2016 Йовчо,във форума битуват доста глупости за климатроника.Просто върви да го погледне компетентен техник или диагностик.Нещата са много прости за един специалист. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове