Jump to content
vazmuten

Въпроси за гуми и джанти за CRV

Recommended Posts

Не знам, колко J бяха моите джанти, но вместо "оригиналните" 205/70/15 изтърках едни 215/65/15. Това на CR-V 1, обаче колата беше JDM с по 4 отвора на джанта (алуминиеви).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички отзовали се!

В крайна сметка си взех оригинални стоманени джанти от CR-V първа генерация, които са 15-ки.

Зимните гуми, които имам отиват за продан, че и без това са бусови, а аз ще си взема 205/70/R15.

 

Питате защо стоманени вместо алуминиеви - според мен, по-малко се дерат и кривят от коловози и ледени буци зимно време.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дойде време за нови гуми и съм пред дилема между клебер /https://diana-ltd.com/tire?8151 / и vredestein /https://diana-ltd.com/tire?8677 /. Някой ако има преки впечатления за някой от моделите да сподели. Гумите ще се карат целогодишно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Quatrac 5 215 / 65 / R16 на втора генерация - тихи, удобни, катерят всичко, в снега газят.

Карат се целогодишно.

За тая разлика в цената не бих купил Kleber-a.

 

Първо взех 2 нови, сложих ги отпред, навъртяха 20 000 км, спуках задна гума и купих още 2 нови, тези ги прехвърлих отзад.

Почти нямат разлика за толкова пробег.

Ако изкарат 3 години ще са бонбон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Често карам извън асфалта и ми се струва че куатрака няма да го бъде по черния път .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Често карам извън асфалта и ми се струва че куатрака няма да го бъде по черния път .

... че какво ще ѝ стане на гумата от черния път?

Редактирано от rabbeat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е тва извън асфалта дето на Quatrac-а нямало да му хареса? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега бях с гуми АТ  но искам нещо целогодишно,говоря за трудни терени а не за полянки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се спрях на General Snow Graber Plus и чакам с нетърпение първия сняг за да ги тествам. Никога не съм карал гуми от тази марка и търсих мнения в нета. Тъй като са модел 2017 година не открих такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се чудя дали този нов гудиър https://www.goodyear.eu/bg_bg/consumer/tires/ultragrip_performancesuvgen-1/225-65-17-102-H-5452000487988.html

е по-добрър от бриджстона http://www.bridgestone.co.uk/car-tyres/winter-tyres-blizzak/lm-80-evo/ който возих 5 сезона....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да има впечатления от Yokohama W.drive V905? Интересува ме по-специално поведение на гумата при мокър/заледен път и утъпкан сняг, както и износването - колко сезона може да изкара?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що е то борд за защита на джантата? Ако съм разбрал правилно, гумата е "по-изтумбена" за да е по-навътре джантата и да не се драска по тротоарите?

Има ли смисъл при високи гуми като за ЦРВ 3?

Конкретно се чудя между

https://bg.avtogumi.bg/oscommerce/zimni-gumi/dunlop/winter-sport-22565-102h-p-193911.html и

https://bg.avtogumi.bg/oscommerce/zimni-gumi/goodyear/ultragrip-performance-gen1-22565-102h-p-197348.html

Гумите са на една цена, от един производител и нямат много разлики. ГИ ме влече повече заради по добър индекс на мокро и нисък шум. Дънлопа е с борд дет не знам какво порменя....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен тоя борд има смисъл само при ниско профилни гуми, защото там вероятността да надереш джантата на някой бордюр е много по-голяма. За нашите високи гуми, това би се случило по-трудно, но явно не е невъзможно. Така, че ако го има този борд, добре, но не трябва да е определящ при избора на такъв тип гума, поне според мен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.10.2017 г. at 10:29, plambeto написа:

Аз се спрях на General Snow Graber Plus и чакам с нетърпение първия сняг за да ги тествам. Никога не съм карал гуми от тази марка и търсих мнения в нета. Тъй като са модел 2017 година не открих такива.

Такааааа..... Зимата си отиде и сега да напиша малко впечатления от гумите и дано да съм полезен на колегите. Преди да кажа каквото и да е за гумите искам да имате предвид, че това ми е първа зима с автомобил 4х4.

  • На лед  (както казах за първи път карам 4х4)  колата си тръгва и стои на пътя при скорост съобразена с пътната обстановка.
  • На кал и мокър лепкав сняг не съм много доволен. Колата става неуправляема тъй като грайферите са запълват със сняг.
  • На пухкав сняг (ех от кога го чаках) голям кеф. Колата няма спиране само на едно място където снега беше почти до стъклото трябваше да се върна леко на зад и със засилка да мина.

И сега да попитам за летни гуми. Предлагат ми оригинални джанти 16" 5 бр.  от фейслифтово CR-V и се колебая за размера дали да е 205 или 215 като височината на протектора и при двете е 65. Ще се събере ли резервната гума 215 65 15 в пластмасовия калъф? Сега съм с 205 70 15. Разликата е +18 мм и ми се струва, че няма да влезе по-голямата гума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отваряш калъфа,вътре има дунапренени уплътнения-махаш ги,след това с макетно ножче леко сваляш височината на едни пластмасови оребрения които са от втрешната страна на калъфа и си готов.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

зимата карах с втори комплект джанти с гуми, които нямаха датчик за налягане. Съответно светеше сигнал за меки гуми. Сега след като смених с оригиналните алуминиеви джанти и гуми продължава да свети този светодиод. Направих ги всичките гуми 2,3 Ат, както е по книжка, но няма ефект. Въпроса е каква може да е причината? 

Благодаря предварително за отделеното време и отговори!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че те и едните и другите нямат датчици.Хонда не предлагат такива,системата  ТРМS е съвсем различна.

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, просто трябва да инициализираш системата за следене на гумите! За да влезеш в менюто трябва да си на контакт и задължително да се дръпне ръчната спирачка!

Системата не ползва датчици за налягане в джантите, а използва тези на ABS-a: като отчете разлика в оборотите на някоя от гумите /при спадане на налягането намаля и диаметъра ѝ/, излиза съобщението на таблото!

Редактирано от dindin
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.04.2019 г. at 22:23, ivan_m написа:

Колега, просто трябва да инициализираш системата за следене на гумите! За да влезеш в менюто трябва да си на контакт и задължително да се дръпне ръчната спирачка!

Системата не ползва датчици за налягане в джантите, а използва тези на ABS-a: като отчете разлика в оборотите на някоя от гумите /при спадане на налягането намаля и диаметъра ѝ/, излиза съобщението на таблото!

Благодаря за информацията! За съжаление не доведе до желаният резултат. Влизайки в менюто може само да се нулира показанието на дневния километраж. Няма система за следене на гумите 😞 Или нещо пропускам или не знам какво друго следва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно не си превъртял всички позиции в менюто:

 

gumi_crv.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за подробното и нагледно описание. Определено не видях всички тези неща. Ще пиша какво се е получило.

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега ivan_m, спазвайки стъпките резултата, както се очакваше е положителен. 

Весели Великденски празници!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да съживим темата.На вълна летни гуми съм. Купих колата със зимни,които са R18/225/60 .Дилемата ми е дали да купя летни или да взема целогодишни,които да ползвам като летни ? Марки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си имаш запазени зимни гуми, няма смисъл да взимаш всесезонни, вземи си хубави летни! Те са по-скъпи от летните, а са по-шумни и не толкова економични. А и смисълът им е да се карат целогодишно и да не се сменят!

Аз от 2 години и нещо карам с GoodYear  Vector 4Seasons SUV и съм доволен от гумите, с изключение на шума. По тихи са от зимни, но по-шумни от летни и това ме дразни, защото най-много се чуват между 50 и 90 км/ч, когато колата е най-тиха! Мой колега си взе MICHELIN CROSSCLIMATE SUV и е много доволен, нямат този шум /кара ЦРВ 3/, по-добри са на сухо и мокро, но са най-скъпи. Аз лично много се изкушавам да сменя моите с такива, въпреки, че са на 29000 км!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разсъжденията са ни сходни,просто мислех върху вариант след като зимните си заминат да продължа изцяло всесезонните .

Относно тия с които си пробвал ли си ги зимата на типични за сезона условия? Сняг и кал? Не говоря за офроуд, аз ще си карам по асфалт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, AzSum написа:

Дилемата ми е дали да купя летни или да взема целогодишни,които да ползвам като летни ? Марки?

Аз лично съм решил тази дилема. След като ми свършат летните, ще взема всесезонни, като съм избрал Vredestein Quatrac 5. Сигурно Кросклаймът-а са по добри за летни условия, но са със 100 лв. отгоре на гума за моя размер. При сегашният климат и моите нужди, не виждам необходимост от зимни гуми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имах само летни може би и аз щях да ги сменя с целогодишни. Но пък зимните като гледам ще изкарат поне няколко зими и вероятно поради това ще взема нови летни.Много ми е досадно обаче да сменям 2 пъти годишно гуми,признавам си :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, AzSum написа:

Много ми е досадно обаче да сменям 2 пъти годишно гуми,признавам си :)

Може да е досадно,но е разумно.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, отскоро се сдобих с Хонда ЦР-В, 4-та генерация, 2013-та година, бензин. Колата е "обута" на джанти 18-ки, та ми се иска да си намеря комплект оригинални джанти за Хонда, но 17". Та въпросът е дали такива от ЦР-В 3-то поколение биха станали? Може да има лека разлика в офсета...  Ако някой е правил подобно упражнение да сподели опита си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 15 минути, CARPERA написа:

Тук са всички данни за генерациите сравни.

http://kolalok.com/gumi-dzhanti/honda/cr-v.html

 

Знам ли на коя информация да вярвам... Ето от този линк https://www.car.info/en-se/honda/cr-v/cr-v-20-i-vtec-4wd-6782083/specs пишат за ЕТ 45 за 4-та генерация, пък в горния линк са дали ЕТ 55... Явно ще трябва да се сваля гумата, че да видя какъв е точно офсета и да се търси 17" със същия офсет.

Редактирано от Japancars

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ЕТ45доЕТ50 промените са незначителни ,пимерно и при ЕТ55джантата ще излезе навън като може да опира  при големи дупки  да опре в подкалника и то отзад. 

Най-добре е да видиш какво пише на твоята гума  за да разбереш коя таблица е варна.  

Оригиналното ЕТ е най -добре за окачването,все пак с него то е изчислено за модела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.09.2020 г. at 17:08, Japancars написа:

 

Знам ли на коя информация да вярвам... Ето от този линк https://www.car.info/en-se/honda/cr-v/cr-v-20-i-vtec-4wd-6782083/specs пишат за ЕТ 45 за 4-та генерация, пък в горния линк са дали ЕТ 55... Явно ще трябва да се сваля гумата, че да видя какъв е точно офсета и да се търси 17" със същия офсет.

Този сайт го има и в други теми https://www.wheel-size.com/size/honda/cr-v/2013/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.09.2020 г. at 17:08, Japancars написа:

Знам ли на коя информация да вярвам

Ако питаш мен вярвай единствено на лепенката, която имаш на купето като отвориш шофьорската врата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.10.2016 г. at 0:57, Emicha написа:

Няма такава гума -и не си мисли,че караш някакъв супер "джип", а повдигната лека кола, с някакво 4х4,което е достатъчно да ти помогне в определени случаи.

Така че, за зимата - зимни, а за лятото - летни.

Колеги днес смених гумите и след час ми светна това,какво означава моля за информация

 

20201018_182945.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мека гума.

Ако няма датчици в джантите които да измерват налягането както си мисля някоя от гумите е или мека или друг размер и датчика но абс хваща разликата.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казано по  друг начин - имаш различно налягане в гумите и най-вероятно някоя е по-мека. 

Напомпай ги по предписание и от бутоните на волана, влез в менюто и изчисти индикацията. 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, Сашо костов написа:

Колеги днес смених гумите и след час ми светна това,какво означава моля за информация

При смяна на гумите  винаги се показва дори и да са напомпени еднакво.Влез в менюто DEFLATION WARNING SYSTEM,нулирай го и повече няма да се появи до следващата смяна или вече не дай си боже някоя гума не омекне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.02.2020 г. at 17:02, inspektora написа:

Аз лично съм решил тази дилема. След като ми свършат летните, ще взема всесезонни, като съм избрал Vredestein Quatrac 5.

Quatrac 5 са вече стар модел. Взех Quatrac Pro 225/60/18. Много са добри, страхотно пътно поведение. Препоръчвам ги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12.06.2017 г. at 12:12, Markony написа:

... ЦРВ-то може да си позволи по-голяма скорост,така ,че там е по-важен товарния индекс...

 

А какъв е долният праг на товарен индекс за CR-V, под който не е добре да се слагат гуми? Нещо около 100 (800кг) ли е?  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...