Jump to content
NENKOV

Проблем с утечка на Хонда Акорд 7 2.2 i-cdti

Recommended Posts

Здравейте ,

имам проблем с утечка на моята Хонда Акорд 2.2  дизел ,която е 2004 г.,след замерване  и игри с бушоните -Виновникът е бушон номер 7 в купето.Ако някой знае точно за какво е той или има ел.схема ще съм много благодарен да сподели с мен.

Едно голямо Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имобилайзера/алармата най-вероятно точи. Тоз бушон бил за :

 

Combination switch control unit
Gauge control module
Immobilizer control unit-receiver
Immoes control unit
Navigation display unit
Navigation unit
Power tailgate control unit
Ultra sonic sensor
Alarm control silent
Multiplex integrated control unit
 
поне така пише в 'моите' записки.
Редактирано от afe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси,

ще видя какво ще измисля с толкова много работи на един бушон

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, сподели колко е консумацията при направените замервания и колко остава след като извадите предпазител "7"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Консумацията е 0,18А ,а след изваждане на бушона е 0,01

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е нормална консумация според мен.По добре си провери акумулатора дали не е издал багажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е нормална консумация според мен.По добре си провери акумулатора дали не е издал багажа.

0.01 ампер е добре, ама 0.18 ампера въобще не е нормална консумация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 0.01А е по-ниска консумация от нормалната, но това е защото изваждайки бушона, то много модули остават без захранването, което ги държи в stand by.

 

0.18 е доста, но не бива да ти дръпне цялия ток на акумулатора за 3 дни.

 

Друго не ти остава, освен да започен да изключваш нещата от този токов кръг, докато намериш кой е истинския виновник.

 

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , колата ти има ли bluetooth ?

На брат ми Хондата 2007 facelift  имаше утечка и се оказа ,че е от изгорелия Bluetooth

 

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата няма блутуут,но продължава борбата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя правеше утечка 20Ма. Като го откачих остана 0.07А. Според някои е нормално, според други трябва да е 0.05А. Категорични данни не намерих, но консумацията си зависи от броя допълнителни модули според спецификацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен същия проблем. 2006 Акорд Тайп С със блутуут хендсфрий. Преди да разкача модула 220 мА, след като го разкачих около 30мА.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В старата кола имах компютърна система, лаптопа на която бе постоянно закачен да се зарежда от акумулатора. Утечката, която това даваше бе около 0.2А/0.25А по спомен. С нов акумулатор Варта 77АЧ, освен към края на третата му година (наскоро, преди да продам колата), не съм имал никакви проблеми да запаля и след седмица некаране на колата (макар че след седмица определено не палеше с такъв ряз както като е добре зареден акумулатора).

 

Утечката трябва да бъде отстранена, но това падане на акумулатора за 3 дена не е само от тези 2W консумация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора ми е на една година и половина Варта Силвър 78 Аh., и като е зареден колата пали от ряз,но след два дни мъка,дали не е тръгнал към оня свят .Днес кото се пребирах забелязах , че лампата на пепелника не свети постоянно,а от време на време - утре ще я прегледам и ще меря да видим дали ще има резултати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги от скоро и аз се сдобих със Honda Accord 2.0 бензин  но и  при мене след 3 дни се получи същия проблем със утечката .Акумулатора ми го събаря за 3 дена.Прочетох темите във форума за наличие на утечка и случая е аналогичен като на колегата NENKOV. Утечката  е 0,22mA и идва от предпазител номер 7 от тези в купето.На книжката пише че е за светлини заден ход..Разкачих всичко и мерих но не е от тях,колата няма навигация,блутут или хендсфри с-ма.Акумулатора е нов мерен с товарна вилка всичко е ок,отпада като причина.При сваляне на предпазителя спира осветлението на вратите,централното,алармата,осветлението на таблото и задния плафон на купето,а може би и имобилайзера,Моля ако някой има идеи да помогне или да ме насочи да си изтегля подробна схема да си реша проблема.ПОЗДРАВИ -Desislav Ivanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали не ти свети постоянно лампата в багажника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги от скоро и аз се сдобих със Honda Accord 2.0 бензин  но и  при мене след 3 дни се получи същия проблем със утечката .Акумулатора ми го събаря за 3 дена.Прочетох темите във форума за наличие на утечка и случая е аналогичен като на колегата NENKOV. Утечката  е 0,22mA и идва от предпазител номер 7 от тези в купето.На книжката пише че е за светлини заден ход..Разкачих всичко и мерих но не е от тях,колата няма навигация,блутут или хендсфри с-ма.Акумулатора е нов мерен с товарна вилка всичко е ок,отпада като причина.При сваляне на предпазителя спира осветлението на вратите,централното,алармата,осветлението на таблото и задния плафон на купето,а може би и имобилайзера,Моля ако някой има идеи да помогне или да ме насочи да си изтегля подробна схема да си реша проблема.ПОЗДРАВИ -Desislav Ivanov

 

Колега,

 

Бушон Ном. 7 под краката в купето отговаря за:

-Лостчето за фаровете и всичко каквото има на него.

-Управляващия модул за таблото

-Имобилайзер рисийвър

-Имобилайзер контролен модул

-Навигационен екран

-Навигация

-Мултифункционален контролен модул (мисля това е модула на шофьорската врата за прозорците, откл. и закл., подгрев на стран. огледала)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата CROWN_BG за точния отговор. От схемите ,които разгледах препоръчани от колегата petko_z ВСИЧКИ изводи от този предпазител отиват точно до описаните неща за  неща посочени от колегата CROWN_BG,който навчрно много е чел и се сблъсквал с този проблем.Лек ден на всички,при първа възможност при откриване на нещо веднага ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги проблема е намерен след няколко часово търсене,оказа се в модула на шофьорската врата за управление на прозорците и заключването и по точно за у-ние на центр. заключване.Успех на всички съфорумници.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое установи, че е точно централното закл., как го отркихте, и как реши проблема колега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Здравейте колеги, от доста време и аз има подобен проблем на CR-V-то. В покой тока ми е 50мА , от форумите разбрах че трябва да е 10 - 20мА.  Батерията отива за 3-4 дена, изобщо не светват лампички. В началото обвиних алтернатора защото ми показваше ту 12,5В, като включа дълги става 13.8. Ходих при майстори, малко озадачени от волтажаи, те подтвърдиха диагнозата. Отложих смяната на алтернатора, защото и мен доста ме озадачиха тези напрежения, и се захванах с четене. И след няколко дена ровене из нета открих че динамото е  DCS(Dual Charging System), или с други думи всичко му е наред, но това си е друга тема. След това обвиних батерията и я смених, но проблема си остава. Реших да стесня кръга и започнах да вадя предпазителите  под капак.  Предпазител 16/10А се оказа ключът. Започнах да търся схема, но, ... тук да вметна че моята хонда е 2007 с десен волан и  кутията за предпазители и номерацията е различна от европейските. За Английска версия схема не открих, но като гледах европейска версия на схемата стигнах до извода че  предпазител 23/10А е еквивалента.

 Като извадя се изключва централното, радиото, друго не съм забелязал, може да пали. Ако някой е имал подобен проблем или някакви идеи, ще съм благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш нещо допълнително инсталирано, като аларма, парктроник или др., почни от него. Някъде бях чел и за подобен проблем с някакъв модул, какъвто аз нямам, но не си спомням BlueТooth ли беше, USB или нещо друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 7 ма серия има проблем с фабричния блутуут модул. Обикновено са разкачени  модулите след толкова години. Не знам ЦРВ то дали има такъв. За англичанките съм чел по форумите, че имат допълнително монтирани аларми. Можеш да провериш дали имаш и дали тя не прави проблем.

Редактирано от Г.Писаров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Здравейте колеги, нямам нищо допълнително слагано, всичко си е оргинално, като аларма, медия, дистанционно, БТ и др. Но телефона ми не може да се свърже с БТ на колата и мисля да го проверя, ако може някой да подскаже къде се намира. Следващото е Субуфара, той под седалката и засега срещам затруднения да  сваля седалката, болтовете не се развиват и ще търся механик. Показвам и предпазителния отсек.

Fuse Box.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се появи този проблем от началото на тази година. Дърпа ми 120мА. Хонда акорд 2007 2.2 дизел.  В началото мислехме, че може да е уредбата, защото от години бяха заседнали 6 диска вътре и при стартиране се чуваше някакъв странен шум. Разкачихме я днес, но резултатът остана същият.Днес извадихме всички бушони един по един и не даде никаква разлика. Разкачихме и кабелите за алтернатора и пак същото. Имам и блутут. Преди време бях го свързал с телефона, но микрофонът беше много скапан и като говорех с брат ми през него, ме чуваше много зле. Освен това има гласови команди, които можеш да даваш през този микрофон и компютърът постоянно не те разбира и те кара да повтаряш. На този етап не знаем каква може да е причината. Налага ми се да си вадя минуса на първо време, за да мога да ползвам колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако блутута ти е оригинален, 99% проблема е от него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...