Jump to content
maks4o0o

Въпрос относно дълъг и къс пистов ремък за Хонда Акорд 7 2.2i-ctdi

Recommended Posts

Здравейте! Въпросът ми е следния: понеже съм решил да заменя стария (дълъг) пистов ремък с новия (къс), когато отида в магазин за авточасти и по модел и година излиза само една дължина на ремъка: 2265мм. и предполагам, че това е размера да дългия .. Може ли да ме ориентирате по какъв начин трябва да излезе късия ремък ... на фейслифта ли или с каква дължина е, колко писти има ... ?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което намирам в нета е следното, на Japanparts 2700mm, на Bosch 2265mm, на Herth+Buss 1785mm като всички са с 7 на брой ребра, най-скъп е последният 67лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега погледни и този:

 

Gates 7PK1785

 

Gates са доста масови и продавани.. Намират се лесно и не са толкова скъпи..

Аз като преминах към късия вариант сложих такъв.. Нещо към 50-55 лв. ми се въртят в главата (мина време и може малко да греша за цената)..

Редактирано от petko_z

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И фейслифта излиза от завода с дългият. Колегите вече са ти дали размера на късият 1785мм. Трябва да видиш и начина на поставяне на новият ремък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже ми стана интересно каква 'шъшкания' правите.

Ако и на друг му е интересно, воала:

 

 

"...remove the old (Long) Aux belt and replace it with the newer 'short' version which reduces load on the alternator bearings..."

http://typeaccord.co.uk/forum/topic/11712-7th-gen-new-aux-belt-alternator-diy/

 

 

ПС и за да не съм :offtopic: , ето и номера на "Gates upgrade shorter drive belt part number"

post-1118-0-29597800-1453368932_thumb.jpg

post-1118-0-13485200-1453368939_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще питам в тази тема направо - за 8 генерация има ли го този момент с къс и дълъг пистов ремък, защото другата седмица мисля да сменям?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С. Като го направих сложих ремък Гейтс и за половин година се нацепи като на стара баба петите ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще питам в тази тема направо - за 8 генерация има ли го този момент с къс и дълъг пистов ремък, защото другата седмица мисля да сменям?

На i-DTEC го няма този филм :)

Директно си минава като късия вариант на стария мотор.. Дали е със същата дължина не мога да кажа..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах от бултрако - къс ремък и една ролка, 226лв. Това ми препоръчаха от магазина им, така го давали от Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах от бултрако - къс ремък и една ролка, 226лв. Това ми препоръчаха от магазина им, така го давали от Хонда.

Коя ролка, на обтегача ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано не питах. Казаха ми че е една ролката с пистовия ремък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано не питах. Казаха ми че е една ролката с пистовия ремък.

Като се слага къс ремък, не се слага ролка а се маха излишната. Ако тази на обтегача шуми/има луфт, тя се сменя, та беше добре да питаш за какво е...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата зима бях писал за един странен шум като стържене. Оказа се че се появява винаги като е студено и го засякох някъде около пистовия ремък. Надявам се да имам късмета да сменят точно тази ролка, която шуми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се слага къс ремък, не се слага ролка а се маха излишната. Ако тази на обтегача шуми/има луфт, тя се сменя, та беше добре да питаш за какво е...

 

 

 

Колега g0sh е с различен от твоя мотор и в неговият случай няма излишни ролки. 

 

И за мен е странно това, да се сменят ролки, без да се знае коя точно е проблемна, но това всеки си го решава сам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Като се слага къс ремък, не се слага ролка а се маха излишната. Ако тази на обтегача шуми/има луфт, тя се сменя, та беше добре да питаш за какво е...

 

 

 

Колега g0sh е с различен от твоя мотор и в неговият случай няма излишни ролки. 

 

И за мен е странно това, да се сменят ролки, без да се знае коя точно е проблемна, но това всеки си го решава сам.

 

Да, сега видях, че е друг...не е ли на 8ма серия? Не съм запознат, но ремъка вероятно си е къс за модела, просто се сменя...

Когато се свали стария ремък и се запали, ако е от ролка, шумът ще изчезне. На ръка се проверяват заподозрените ролки за луфт/шум...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8ма серия е, обаче двигателя е DTEC, а не CTDI както на 7мата, която си написал в описанието си. Иначе на тоя двигател ми казаха от два сервиза че при смяна на пистовия ремък се сменя само една ролка, не знам къс ли е, дълъг ли е - върви с една ролка. Не я сменям заради шума, а защото трябва да се смени и отделно се надявам шума който се чува като е много студено да е от нея. В противен случай ще търся от къде е и ще оправям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Не я сменям заради шума, а защото трябва да се смени и отделно се надявам шума който се чува като е много студено да е от нея.

Е, щом си решил така, ОК. Аз не съм привърженик на мнението на повечето майстори, нещо да се сменя не защото е повредено/тръгнало, а защото някой е казал, че трябва и всички го повтарят (но никой не може да каже свестен мотив защо). Естествено, че интереса им е да сменят колкото може повече неща...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. консумативите кога да се сменят? В книжката пише на 180000км какво да се сменя, на 200000 и т.н. Пистовия ремък с ролката също има определени км на които да се сменя и аз предпочитам да го правя по книжка, а не когато се скъса и ми кажат причината във форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. консумативите кога да се сменят? В книжката пише на 180000км какво да се сменя, на 200000 и т.н. Пистовия ремък с ролката също има определени км на които да се сменя и аз предпочитам да го правя по книжка, а не когато се скъса и ми кажат причината във форума.

Щом ролката я броят  за консуматив, давай. (не съм го виждал из книжките)

Не те убеждавам да не го правиш, казвам само мнението си. Ремъка ако се скъса те оставя на пътя без предупреждение. Ролката е един лагер и не може да се скапе без да има шум/луфт, който се увеличава и би го забелязал...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремъка ако се скъса, може да се прибереш криво ляво на акумулатор, поне на старите коли беше така. А лагера, какъвто и да е, той се износва, затова бих го броил към консумативите. Като пристигнат и ги сменя ще пиша повече инфо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...