Buchkata 1 #1 Публикувано 18 Януари, 2016 Здравейте, имам два проблема по колата като единия е малко дразнещ, а другия за мен е голям. Първия е, че от капака на масления филтър тече масло. Смених цялото масло с филтъра и О-пръстените(3 на брой) на филтъра заради това, но след смяната продължава да тече. Някой да има идея как се оправя, нов капак или други гумички, защото ме дразни този теч на масло и то най-отгоре. Втория проблем в късите светлини. Отначало ми гореше крушката на левия фар( скъпи, евтини, боклуци всякакви крушки пробвах) сега започна да гори и десния. Сменям и след 3-4 дена няма. Отначало забелязах че акумулатора кипи понеже е стар и се долива и проверих да не презарежда генератора, но заряда дори на 4000 оборота е 14,6 максимум и го отдадох на акумулатора но сега като ми горят крушките незнам вече. Дайте идея къде да търся. Колата е Accord Tourer 2.2 i-CTDi EX 2007 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 175 #2 Отговорено 18 Януари, 2016 14.6 волта е ненормално много! Затова ти горят крушките и ти кипи акумулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Buchkata 1 #3 Отговорено 18 Януари, 2016 Моя грешка за заряда - 14.2 е максимума Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlado5 18 #4 Отговорено 18 Януари, 2016 Здравей колега, ще се опитам да ти отговоря на 2 въпрос. Смятам че, акумолатора ти е за смяна - при напрежение 14,2 здрав акумолатор няма да заври. Регулатора на напрежение при нашите алтернатори е калибриран за 14,5V. По отношение на изгаряне на крушките ще ти дам почти единтичен пример (Accord 1999 г) при мен преди около 2 години на десния фар за 2 седмици изгоряха няколко крушки, видях се в чудо - проблема го реших със смяна на фасунката на късите светлини, просто старата фасунка не контакуваше добре с крушките които сменях и от това изгаряха. От тогава нямам проблем. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #5 Отговорено 19 Януари, 2016 Това за крушките го разисквахме май в друга тема вече.. И на мене ми горяха като луди.. На месец по 2-3 сменях - ту отляво, ту отдясно. Сменях какви ли не марки, докато най-накрая уцелих някакви, които година и повече не са мръднали. Лошото е, че от толкова смяна не знам кои останаха последно на фаровете.. Та според мене всичко си е от боклуците на пазара.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове