Jump to content

lelemale13

Фен
  • Мнения

    844
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Всичко публикувано от lelemale13

  1. Като гъстота(вискозитет) след като колата загрее са еднакви. Ако не се очаква люта зима слагай си 10W40. По важно е маслото да е добро. да не е менте. Повече трябва да те вълнува от къде да го купиш и каква марка.Забравих, по доброто е 5W40 както по нагоре са го обяснили достатъчно добре
  2. Наскоро загледах тампоните на носачите дето са за амортисьорите, няма и една година а май скоро пак ще са за смяна. Да вземе да му каже някой че различните тампони трябва да се правят от различна по качества гума. За големите може да е уцелил състава на гумата но тези за амортисьорите май се е изложил, въпреки че ако сега пак трябва да сменям големите не бих сложил плътни.Някой знаели каква е цената на втулките(тампоните) по носачите в Бултрако.
  3. На 3-тия д16 с компресор става и за ежедневно и за юркане но кефа идва от разликата тоест да усещаш как на ниски не върви а на високи полудява(турбо или VTI) Ако върви и на ниски и високи бързо свикваш като да ядеш торта всеки ден.
  4. Като не е в авариен режим компютъра прави планини от чудеса да настройва сместа аз имам 2-те съпротивления кога ли ще ги изхвърля. Стига се до там че сега в жегите(сериозните ако е по студено не го прави) като я запаля така е объркала настройките че като почне да дига и сваля оборотите все едно ритам газта и накрая така ги сваля че гасне или пък не мога да и дам малко газ(с повечко няма проблеми) за да тръгне опитва се да гасне всичко това на бензин и като махна акумулатора за малко и пак всичко си е почти перфектно но само докато не покарам на газ няколко пъти. Ако я запаля на газ няма никакви проблеми, в авариен режим(без емулатори) поддържа малко по добре тихите обороти.Все питам каква е печалбата за разхода с тях и никой не помни ще взема сам да проверя накраяАко беше инжекция газовата чека не трябва да свети но на тоя двигател е малко смешно
  5. Емулаторите са 2 по 18ома 10W съпротивления вместо дюзите но вярвай ми с светещ чек както си сега (в авариен режим на компа) когато е на газ ще имаш по малко проблеми породени от газовата.
  6. А да знаеш какви пари взимат горе долу за това упражнение, търся конкретно сервиз с опит дето ще си свършат работата добре и няма да ми одерат кожата. А за ролката явно някой е забелязал малък спад в разхода, и единия ремък спъва колата(незначително), много далече съм от такива идеи.
  7. И при мен бълбука и май е от климатикаИмали още къде да се долее от стария фреон и как се разбира колко, тоест да не се долее повече от колкото трябва че моя май духа по слабо от преди.И да определено климатика дърпа колата назад има хора дето махат ремъка зимата за да им падне разхода малко но това има и негативни последици, по добре е да си върти шайбата
  8. Може и да може без скоби и връзване(но не съм сигурен ако може да слезе надолу прахозащитника), в общи линии разгласяш пружината от амортисьора и сменяш за което си трябва най малкото връзване на пружината. Сигурно втулката и горното тампонче са лесни но за долното стеблото на амортисьора трябва да слезе надолу и да го мушнеш между витките на пружината като си подпрял колата на барабана(диска) на нещо да не търсиш по спешно скоби ако тази гимнастика е възможна. Само на теория го казвам. Изрязването на парче гума с дупка май си е добро решение ако тампончетата са още горе долу здрави например от външна гума на кола или велосипед(личен опит става но беше на друго място).
  9. Това с газта точно при хондите е малко вероятно да стане, сегментите са доста тънки и нямат сила да се преборят с нагара(маслените). Сменяй сегментите при добър майстор който не отваря за първи, нито за втори или трети... път хонда но ако трябва сам си почисти каналите на буталата за сегменти че майсторите имат навика да сложат малко газ да врътнат сегментите и готово а после защо продължавала да гори масло пак !!! макар и доста по малко. Премери компресията би трябвало да е доста висока и затова върви повече от нормалното после малко ще по омекне но хондата си е хонда, голям кев е да я настъпваш и да не мислиш колко масло е изкарала през аспуха. А такъв филм за гумички на клапани при хондите няма освен ако не е прегрявана но тогава би трябвало и сегментите да са се разкалили
  10. Ако не се бъркам(което е напълно възможно) май при някое от марките масла не ме „плуеше“ с масло двигателя през капачката за наливане но това май не е от значение, може би съм бил налял по гъсто масло или пък точно обратното интересно е ако има такава зависимост.
  11. имах проблем точно с тази марка гуми, зимни. бяха се закъсали малки паечета от нея и като изрязах парчетата спря да тресе но дърпането си остана и чак като смених лява с дясна изчезна. бях изкривил джанта и гумаджията каза че трудно се балансира, все още карам с обърнати и зимни гуми(на 4 години са на доиживяване) На за мен ти трябва гумаджия той ще ти реши проблема като най вероятно имаш крива джанта
  12. Ако се окаже че имаш и проблеми с изпарителя: „колата загряла изпарителя студен“, той трябва да пари направо. Това може да ти създаде сериозни проблеми!!! а да не говорим ако антифриза ти намалее сериозно за евентуалните другите сериозни последствия за двигателя.
  13. Ако имаш път към Пловдив направо намери Чавдар. От опит един „ентусиаст“ ще ти свърши много по добра работа от един мързелив газаджия да не говорим че може „ентусиаст“ да се окаже по добър аз лично предпочитам сам да си върша работата да ми е мирна главата.
  14. Сигурно е правил настройката на място при 3 хиляди оборота. Качи един опитен газаджия в колата с лаптоп да ти настрой таблиците в движение както трябва. Може проблема да е в адаптациите но ако настрои таблиците в движение и на високи обороти май проблема ще изчезне яко дим. Не случайно освен автоматичен режим има и ръчна настройка на газовата, сигурно акордеона ти има и Vtec!
  15. ДА за съжаление по скоро така се правят пари особено ако заспалото човечество го интересува само външност. Така действа и природата когато не вдяваш тя ти слага огледала за да се оглеждаш колко си зле и да се промениш но засега май си се харесват
  16. Може да не е харчела достатъчно масло, аз съм я докарвал веднъж два пъти до 1л на 200км естествено оборотите бяха доста над 3к.Конкретно за проблема на момчето може проблема да е в изпускателната система или комплексен
  17. Не знам защо никой не го е написал. Но е напълно нормално за хонда като смениш сегментите да върви по зле. Така е защото проблем са само маслените сегменти и маслото дига компресията и колата върви повече.
  18. Имам такава(по стечение на обстоятелствата) и я сложих за опит, ламбда контрола отваряше на над 200 стъпки на свободен ход и докато се затвореше на около 100 при подаване на газ минаваше доста време дотогава се давеше с газ, и момочето от което взех моното каза че е имало големи проблеми с тихите обороти докато не сменило изпарителя с някакъв друг. Може би има начин да се излъже но за мен си е грешка(заради свободния ход) въздуха трябва да минава през плочката винаги(предполагам знаеш че EАCV взима въздух или в случая и газ отстрани на черната кутия а не през дросела)
  19. D15b2-моното се е утепало за газ чак си го проси като почне да си прави добре известните магарии .за карбуратора когато е топло май е по добре от моното но ако е зима, както един колега беше казал "повярвай ми, не искаш да караш" не че е чак такъв голям проблем.
  20. Нямах предвид в маркуча а точно след него. Виждах едно изпълнение на плочка над дроселавата клапа вътре в черната кутия не знам как се казва(може би интейк, маркуча с газта влизаше през една дупка която дори не беше оплътнена) и се оказва че на свободен ход взима въздух и газ преди плочката(тоест посоката на газта се обръща ), момчето се оплакваше че не е успяло да си оправи свободния ход и махнал газовата. Тази глупост имах предвид да не се прави, идеята е по принцип е добра ако беше например голф но за хонда е голяма грешка.
  21. По добре я изключи тая ламбда. с 2 релета ти прекъсват дюзите и силно ти препоръчвам да прекъсваш бензиновата помпа(след мейн релето) та то било и само затова ако я забравиш с прекалено малко бензин да не ти изгори(по добре я дръж с повече бензин).И още по добре искай ключ с който не може да се пали на газ за да не се изкушаваш че зимата ще го закъсаш яко.Плочката се слага на маркуча (след въздушния филтър)Общо взето е това тоя двигател си плаче за газова но не забравяй да регулираш клапаните по често и няма да имаш проблеми. Ако превключиш от газ на бензин без да я гасиш прекъсвача ще се пуска на 3500 или 3000 оборота(според годината на колата)Намери газаджии който не слагат за първи път газова на хонда, има тънкости.
  22. EАCV по принцип се чисти а не се мери там му е основния проблем но май са ти пробутали ментелива сонда. И с газова да си е добре да ти работи ламбда сондата ако не слагаш съпротивления(емулатори)на инжекторите компа ще ти работи в сервизен режим и не я гледа тогава е все тая дали имаш ламбда сонда.
  23. И в един магазин ми казаха същото, задното окачване не било променено.Ако разликата е няколко милиметра едва ли е болка за умиране .
  24. Въпроса е за Civic 4th или CRX след фейслифта с вилка са отдолу.http://www.hondapartsnow.com/Page_Product/PartDetail.aspx?vinNo=2HGED6340MH522934&sectionID=6&idAndImageID=6176%20937381&isBigPicture=False&pageName=Rear%20Shock%20Absorber
  25. Имах проблем с този датчик затегнах го на рака и проблема изчезна, на 4th civic се намира отгоре на скоростната кутия
×
×
  • Създай нов...