Jump to content

lelemale13

Фен
  • Мнения

    844
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Всичко публикувано от lelemale13

  1. сигурно знаеш че има химии които разпускат спечени сегменти. един колега си взе спрей за 20 цилиндъра бил. каза че пръснал на боя и веднага я набръчкала. По принцип е по добре да се отвори двигателя но в предвид целта на покупката дали си струва Sent from my A700 using Tapatalk
  2. Оказа се, че не влизала добре. Позпилих малко перцата и вече светят където трябва. В лабораторни условия е постигната, мисля че два пъти по-висока ефективност на светодиодите, така че Markony е прав със сигурност. Като предсказание, за момента ще се надявам вентилаторите ми да не дефектират, в предвид че имам и дневни и нощем карам по-рядко. Ремонтирал съм китайски неща и съм намирал вложени дефекти на неочаквани места, така че и без вентилатори са намерили как да им скъсят живота. В нас имам лед осветление, но съм си го правил сам. само диода струва колкото няколко евтини лед лампи, а от там радиатор и драйвер. Добре, че в работата ми спонсорират хобито по някой път, с някой качествен диод с висок CRI. Sent from my A700 using Tapatalk
  3. И при мен светва, мига. Може да е изгоряла, ако е лампа, а не светодиод, но не знам дали е възможно да нямаш имобилайзер. Sent from my A700 using Tapatalk
  4. И аз съм с d16v1, зелена лампа няма. Някъде в темата е описано, че се включва при 2100, при пълна газ до 3200 и при пускане на газта изключва. При 3000 ще е интересно да го потвърди, ако е така. Всъщност, ти вече имаш лампа за икономично каране; щом светне лампата, която си сложил и вече не си в икономичен режим . Ако на някой му е интересно, при автоматика, при заключен торк, при 100км/ч е на 2500 оборота някъде по спомен. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  5. То може на първа да се усеща повече а на другите не но той каза че му отделял високо а не ниско. Имал съм такъв проблем на Форд но там буквално нямаше свободен ход.
  6. Провери защото ако е нормално май трябва да търсиш проблема в съединителя или нещо друго. По принцип е добре да отидеш при монтьор поне да знаеш каде е проблема. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  7. Трябва да включва първа в движение тоест пускаш съединителя натискашго и пробваш да включиш 1 докато се движи колата. Не е добре да натискаш силно просто чакаш синхронизаторите да си свършат работата ако не успеят поради някакви причини не си го слагай навътре. Ако подадеш газ да дига оборотите бавно ще влезе кото се изравнят оборотите. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  8. По принцип знам, че слагат и стандартно масло, за скорости в хондите и това не води до проблеми. Има вероятност синхронизатора на 1ва да не е перфектен вече, а това не се оправя с масло. Но влиза, не влиза, това са доста субективни понятия. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  9. Оригиналното хондово масло не е диференциално, а по-скоро двигателно. Някога сложиха 15w40(Сивик 91г.) и зимата, преди да загрее, влизаха трудно, ядосах се и сложих 5w30. Това не ми реши малкия проблема със синхронизатора на първа, но скоростите започнаха да работят нормално дори и в най-големия студ. Така че, дай си тия 60лв. или колкото са там, че в момента си с неправилно масло. Хонда са мислили доста, за да ни накарат да слагаме само тяхното масло в скорости и диференциал. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  10. За 0W20 стигнах до извода че целта му е икономия и нищо друго но тази снимка долу малко ме учудва става въпрос за марката JEEB бензин. става въпрос за високите температури
  11. И още един въпрос ме мъчи за видкозитета на маслото, двигателя е D16V1 тук съм раздвоен от една страна май 0W20 е за постигане на икономия от друга страна за да се пази двигателя се препоръчва по гъсто масло. Да кажем избирам 0W30 но дали не е по добре първата цифра да 5 все пак преди да загрее двигателя има по голямо луфтове а и аз чакам да вклучи газта(20C) най често. Та малко съм в дилема мисля че колата ми е на около 200 хиляди и не е от Италия. Та кой е най подходящия вискозитет? Има ли по евтино масло от амсоила с добри миещи свойства че хондите с тоя тънки сегменти малко им трябва да спекът. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  12. 1 въпрос колеги вече двама сипват comma взет от сигурен източник, магазин на коли които харчат масло едната е към 500 000км и до 7000 разхода на масло е 0. В крайна сметка какво да си мисля че comma е страхотно масло, едва ли, тогава че просто не се бутилира БГ и както в праховете за пране от Германия например Ариел няма нищо общо с Ариел от българия(някога имаше скандал но бързо се потули) та предполагам и с маслата е така, прав ли съм? Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  13. Струва ми се, че едни вентилатори ще изкарат повече от едни напечени светодиоди, които на всичкото отгоре, са на по-малка мощност, за да не изгорят още в първите чесове. Температурата е основния фактор за скъсяване на живота на диодите. Типичен продукт на консуматорското общество. Животът на вентилаторите не е малък, а и те се водят водоустойчиви, така че праха няма да им влияе много. Иначе съм си мислил да си взема без вентилатори и да им сложа някакви евтини, които да сменя, ако се прецакат, но драйвера също има къс живот, особено ако е в лампата в радиатора , на топло. Та според мен, ако се ползват и като вместо дневни, ще е много добре, ако изкарат колкото един ксенон. Драйверите със сигурност са импулсни и точно това е най-слабото място на лед лампите, струва ми се, че вентилаторите ще ги надживеят. Аз съм инженер по електроника и това малко радаторче хич не ми допада. Съжалявам, но тук или радатора трябва да е буквално огромен топуз, или да има вентилатори. Другото решение е по-малка мощност, което за мен не е приемливо. Лед лампите много рядко се правят качествени и затова живота им е неприемливо къс, спрямо цената. Но за двусекционни фарове, за дългите, е единственото решение, за малко по-силна светлина. Изпратено от моят Redmi 3, с помощта на Tapatalk
  14. Ако ти се занимава, премери им тока ; по-скоро ми се струва,че ще е около 10w на крушка. Ако при извадена крушка пипнеш около диодите, може и да се опариш, не трябва да прескачат 80 градуса, за да изкарат дълго. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  15. Трябва да са с вентилатори, иначе диодите прегряват. Особено на дълги, ако и късите работят. Като philips-са има и с вентилатори, но са скъпички. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  16. Имам тези , светят много добре и на мокро са много добре. Но светят доста високо и се оказа, че единия фар не може да се регулира. Затова ги продавам, може и само едната крушка. На къси консумират 19-20W, на дълги 34-35W. Ксенона на мокро направо изпада от класацията и на сухо, май е по-добре с диоди. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk Едит от мод: Моля тази тема да не се използва за продажби! Редактирах част от мнението. За скритото си има раздел Продава.
  17. Опасността е за акумулатора зимата, ако се разреди например, много въртене на стартер и после алтернатива не успее да го зареди до някакъв минимум, може да замръзне, и после туто финито. Реално няма опасност за нищо. Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
  18. Когато е на равно и пуснеш спирачката тръгва напред, та това е силата, която я държи да не тръгне назад, когато е на наклон. И естествено при голям наклон, тя е не достатъчна и тръгва назад. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  19. С две думи нормални свещи(1,1мм) и може би да се подменят малко по рано. Явно ще си върна старото разстояние тамън ще видя как са работили новите свещи Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  20. Моята е афтоматик и харчи повече в големите студове 150 градско но се свиква. С старата ми софийско 350 км. искарваше. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  21. Може би има 1см. Махнал съм кората отдолу. Да 20,5-21,5 събира според мнението на бензиностанция за това колко е 1л. в действителност. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  22. И 160 е малко повече но съвсем малко, събира 21л.
  23. Мойте свещи са направени на 0,9-0,8 ще има ли някакви негативи от това? Не ми е проблем да си ги върна на1,1мм. Ясно е че искрата е с по малка енергия така но пробивното напрежение е по голямо на газ а аз съм с 4 бобини и не искам искрата да прескача извън електродите на свеща? За Ламбда емулатора на инжекционна би било направо непростима грешка ако правилно съм разбрал то на моноинжекция по скоро пречи, обърква но не видях къде е писал за емулатора. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  24. Какво е фрайлайф и има ли го този проблем при бензиновите, при мен просвирва лагера му в студа. Щ Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
  25. Май не е изчезнал а газовата която е обд се е настроила вече, Май темата е за триене. Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
×
×
  • Създай нов...