Jump to content

victor_xtz

Фен
  • Мнения

    240
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Всичко публикувано от victor_xtz

  1. Хах, нямаш проблем. Аз също се чудех преди доста време по този въпрос, но пробвай да затвориш външният въздух и ще видиш как "духането" ще спре. Всъщост като си пуснал външен въздух и шофираш директно вкарва в купето от радиатора и затова се усеща леко. При повечето коли е така, при тази се усеща повечко, не знам защо. btw Веси има 2018 мнения през 2018та
  2. Хаха, 6 години по-късно все още помага темата. Много се радвам, при мен веднъж на 2-3 години си правя манипулацията с огледалата.
  3. Едно доста умерено ревю за новата 10та генерация. Отбелязва се значителния напредък от към окачване и шаси, пространството вътре (както винаги) и системите за сигурност. Също така и напредъка в интериора. Друг въпрос е колко хора ще харесат външния вид . Набляга се на това, че колата е доста по-ниска, с независимо (и адаптивно) окачване, добър 1.5 турбо двигател с 182 bhp. Colourful character in a muted part of the market
  4. Здравейте, продавам оригинални предни амортесьори от Хонда сивик 2007 (бензин, 1.8) на 100 хил. км. Предния ляв е без проблеми, предния десен имаше съмнения за лека кривина, но като се свали се оказа, че е май е окей (така или иначе вече бях взел нови та ги смених). Десният е каран 5 хил. км с тези съмнения и не е протекъл или създавал каквито и да е проблеми. Обявата е за София. Цена 120лв. за 2та. Може и по отделно, но нз какъв е смисъла и все пак. За контакт на лично или О887 девет девет 77 76
  5. Аз съм за LFA и след него Aventador, то по една снимка не може да се съди много добре. LFA е лудницата с тези движещи се екрани
  6. За какъв ремък и ролка става въпрос, като колата е с верига? Обслужването в Ю би ко е 30-40лв надолу.
  7. Радвам се, че е помогнала темата ми :)/> И при мен оправеното се прибира по-добре от другото - просто защото и то здава багажа :D/> Ще се разглобява и то скоро.
  8. Веси, това не е много точно. Червените (оранжеви?) точки са за оборотите (REV), просто показва като на състезателните коли, че трябва да превключиш на следващата предавка. Така няма нужда да сваляш погледа към оборотомера. не е до това дали си на баир или не, а просто в какви обороти си. Почва там след 6к оборота и на 6700 светват всичките.
  9. Здрасти1) Скърцането на желязо най-често се получава от металните протектори на дисковете. Свиват и разширяват се от температурата и понякога опират или пукат.2) Еко - показва колко икономично караш - колкото повече зелени точки, толкова по-малко бензин използва.3)и 4) нямам идея.
  10. мойте могат още малко да изкарат ... а съм на 95к
  11. Нормално е. Тя колата е 1300кг, а не 950 пък и да не говорим, че спира много по-добре от 5чка. По чуждестранните форуми можеш да видиш, че сменят дисковете между 70 и 100 хил. км. в зависимост как се кара колата.
  12. Рейката не я рециклирай, поне не сега. Тропането е от друго - има една метална част - не съм сигурен точно къде. В края на рейката, към гребена. Обира се луфта по тази част и спира тропането. Могат да ти обяснят в Ю Би Ко какво точно се прави. Не слушай какво те лъжат - нова рейка е 3000 лв. Рециклирането не знам дали ще помогне.Бордовия компютър винаги си лъже, при мен с около 0.8 литра. Причината е, че колата лъже и в скороста (нормално, направено с цел от производителя). Обсъждано е в темата вече, ако не се лъжа.
  13. Тази тема е за триене, то бива селяния ама съвсем излагане става тука. Ползваш нещо и не плащаш ... много яко.И не, не става. Аз съм се опитвал да вляза в МОЛ с мотора и сензора не ме засича изобщо - съответно не ми пуска билетче.
  14. Аз винаги съм карал със 17ките. И лято и зима, нямал съм проблеми, драпа колата, но пък и не съм я карал в кой знае какви условия (с малки изключения, където си се справи супер). Както каза Марто, препоръчително е климатика да работи на Auto. Аз никога не го ползвам така, винаги ръчно си го нагласям и регулирам. Не е имало проблеми досега. Зимата, както Веси, го пускам само при запотени прозорци и за профилактика.
  15. Ехее, супер, браво. Радвам се, че темата ми толкова бързо влезе в работа. Както четох, дефектиращият предпазител има цикъл на живот от около 100-200 цикъла та вече повечето 8ми генерации трябва да го имат този проблем.
  16. Здравей,както вече е споменато, продават се в повечето магазините за ел. части. Може да нямат налични в самия магазин, но може да се поръча. Аз лично мойте ги взех от едно малко магазинче близо до пазара на Красно село след 1 седмица изчакване на поръчката.
  17. Да Марто, същата работа и при мен ама ми се виждаше, че го мъча все едно и ме хвана страх да не си отиде електромоторчето. Иначе и в Юбико не знаеха, че може да се оправи или да се смени прекъсвача.Единствено забравих да спомена за смолата. Нужно е да се разтопи и обикновено се ползва пистолет, за да се постави. Аз тъй като нямам просто жертвах една метална лъжичка и нагрях малка част в нея. Бързо се изсипва около предпазителя, че стяга за отрицателно време. При мен стана малко мърляво както се вижда на снимката, но си е на 100% функционално.
  18. Най накрая се наканих и направих пълна DIY - направи си сам тема за това как се оправя проблема с неприбиращи се ел. огледала. Много съм щастлив, щото вече мойто си бачка Как да си ремонтираме страничното ел. прибиращо се огледало за 1 левче - 8ма генерация Сивик
  19. Първо да уточня, темата е оригинално от полски форум и в последствие пусната в civinfo.com. Тъйкато обаче е съответно на полски/развален английски и реших да го пусна на български с мои снимки и опит, че наистина може да си спестим доста кинти. Реално проблемът е следния: Ел огледалата след определен момент почват бавно да се прибират, с времето отказват да се прибират докрай и накарая изобщо спират да работят. При мен го докарах до момента, че дясното се прибира наполовина и реших да действам. 1ви вариант - Цена 300лв В сервиза казаха, че не може да се отремонтира и трябва да се смени цялото огледало - около 300лв ако не се лъжа. 2ри вариант - Цена 80лв С малко ровене открих, че има бюлетин от Хонда UK, за проблема и се сменя shut off устройство. Серийният номер е “76209-SMG-E01", може да се поръча и струва около 70-80лв, като питах преди няколко седмици. Това е най-бързия и лесен вариант. 3ти вариант - Цена 1 лев. В това shut off устройство има предпазител, който има определен цикъл на живот. След време се пуква/изгаря (както се вижда после на снимките) и не функционира. Техническите данни са 300 mA 72V MF-R030 MULTIFUSE D=7.4mm (BOU) RoHS и може да се намери из магазините за ел. части. Аз си го поръчах, че нямаха налични и дойде след 1 седмица. 1бр струва 90ст. Нужни инструменти - 3-4 прави отверки, предпазител, силикон на пръчка (непровеждащ електричество - 0.25лв от магазина) и малко сръчност с поялника. Отнема общо около 1-2 часа. Първото което трябва да се направи е да се разглоби огледалото. 1) Поставяте стъклото в най-крайна вътрешна позиция (виждате си само колата в него) и подпъхвате с пръсти в отвора. Самото стъкло се държи на пластмасови щипки. Внимателно почвате да дърпате към себе си и след всяко изщракване подпъхвате по-навътре. Така изгледжа отделено стъклото. Може да се извадят двете бели пластмаси които държат жиците закрепени за него, но трябва да се внимава, че са доста чупливи, а металните "обувки" в тях обикновено заяждат. 2) Следващата стъпка е да се премахне капака на самото огледало (този в който е вграден мигача). Той се държи на 4 щипки. 3 от тях са видими (оградени в червено) и една е скрита. Това става с пъхането на по 2 прави отверки в горните две за да се освободи захвата. За долната дясна се полза само една отверка. След като трите са освободени внимателно се издърпва капака навън, за да се освободи и последната щипка. Просто не трябва да се насилва много, за да не се счупи. Маха се конектора към странични мигач и вече виждаме самият shut off (прекъсвач?). 3) за изваждането на самият прекъсвач аз използвах отверка, но може и нещо не толкова твърдо. Подпъхва се между него и пластмасата която го държи, натиска се наляво и същевременно се дърпа. Аз се поозорих с това малко, че е доста стегнато. На следващата снимка се вижда как е почернял и се е напукал предпазителя. А ето го и новият: 4) След това просто откачаме прекъсвача от двете букси държащи го за огледалото. 5) За да заменим изгорелият предпазител с нов е нужно да се изстърже малко в смолата около него, колкото да може да се запои новата горна част. Няма смисъл да се дълбае надолу да се сменя целия, защото то вече си е хванато към нужните части. Отрязва се само жълтата част до края на изолатора. След това се отрязват част от крачетата на новият предпазител и се запояват за старите. Залива се със смола - задължително да е тип който не провежда електричество и сме почти готови 6) По обратният ред се сглобява всичко и вече трябва да имате прибиращо се странично огледало. Като резултат при мен, дясното огледало вече се прибира бързо,чевръсто и плътно. Всъщност ми направи впечатление, че вече се прибира по-бързо от лявото. Явно и то е на път. Добре, че купих два предпазителя. В крайна сметка ако не ви се занимава или просто нещата се оплескат трагично ползвате вариант две и за 80 кинта сте готови
  20. Първо да уточна. Темата е оригинално от полски форум и в последствие пусната в civinfo.com. Тъйкато обаче е съответно на полски/развален английски и реших да го пусна на български с мои снимки и опит, че наистина може да си спестим доста кинти. Реално проблемът е следния: Ел огледалата след определен момент почват бавно да се прибират, с времето отказват да се прибират докрай и накарая изобщо спират да работят. При мен го докарах до момента, че дясното се прибира наполовина и реших да действам. 1ви вариант - Цена 300лв В сервиза казаха, че не може да се отремонтира и трябва да се смени цялото огледало - около 300лв ако не се лъжа. 2ри вариант - Цена 80лв С малко ровене открих, че има бюлетин от Хонда UK, за проблема и се сменя shut off устройство. Серийният номер е “76209-SMG-E01", може да се поръча и струва около 70-80лв, като питах преди няколко седмици. Това е най-бързия и лесен вариант. 3ти вариант - Цена 1 лев. В това shut off устройство има предпазител, който има определен цикъл на живот. След време се пуква/изгаря (както се вижда после на снимките) и не функционира. Техническите данни са 300 mA 72V MF-R030 MULTIFUSE D=7.4mm (BOU) RoHS и може да се намери из магазините за ел. части. Аз си го поръчах, че нямаха налични и дойде след 1 седмица. 1бр струва 90ст. Нужни инструменти - 3-4 прави отверки, предпазител, силикон на пръчка (непровеждащ електричество - 0.25лв от магазина) и малко сръчност с поялника. Отнема общо около 1-2 часа. Първото което трябва да се направи е да се разглоби огледалото. 1) Поставяте стъклото в най-крайна вътрешна позиция (виждате си само колата в него) и подпъхвате с пръсти в отвора. Самото стъкло се държи на пластмасови щипки. Внимателно почвате да дърпате към себе си и след всяко изщракване подпъхвате по-навътре. Така изгледжа отделено стъклото. Може да се извадят двете бели пластмаси които държат жиците закрепени за него, но трябва да се внимава, че са доста чупливи, а металните "обувки" в тях обикновено заяждат. 2) Следващата стъпка е да се премахне капака на самото огледало (този в който е вграден мигача). Той се държи на 4 щипки. 3 от тях са видими (оградени в червено) и една е скрита. Това става с пъхането на по 2 прави отверки в горните две за да се освободи захвата. За долната дясна се полза само една отверка. След като трите са освободени внимателно се издърпва капака навън, за да се освободи и последната щипка. Просто не трябва да се насилва много, за да не се счупи. Маха се конектора към странични мигач и вече виждаме самият shut off (прекъсвач?). 3) за изваждането на самият прекъсвач аз използвах отверка, но може и нещо не толкова твърдо. Подпъхва се между него и пластмасата която го държи, натиска се наляво и същевременно се дърпа. Аз се поозорих с това малко, че е доста стегнато. На следващата снимка се вижда как е почернял и се е напукал предпазителя. А ето го и новият: 4) След това просто откачаме прекъсвача от двете букси държащи го за огледалото. 5) За да заменим изгорелият предпазител с нов е нужно да се изстърже малко в смолата около него, колкото да може да се запои новата горна част. Няма смисъл да се дълбае надолу да се сменя целия, защото то вече си е хванато към нужните части. Отрязва се само жълтата част до края на изолатора. След това се отрязват част от крачетата на новият предпазител и се запояват за старите. Залива се със смола - задължително да е тип който не провежда електричество и сме почти готови 6) По обратният ред се сглобява всичко и вече трябва да имате прибиращо се странично огледало. В крайна сметка ако не ви се занимава или просто нещата се оплескат трагично ползвате вариант две и за 80 кинта сте готови
×
×
  • Създай нов...