-
Мнения
2769 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
7
Мнения публикувано от Takumi Fujiwara
-
-
А колко пъти й е сменяна гарнитурата на главата до сега?
-
Ако ми покажете една газаджийка на 370 000 км (на толкова продадох моя Сивик, който никога не е каран на газ) без да й е отварян двигателя - може и да се съглася, че газта е безвредна.
Тези дни ще постна и снимки на последния му комплект свещи, които са на около 50 000 км пробег, за да прецените сами как е работил двигателят му.
-
Колега, какво масло като марка са ти наляли?
-
То навсякъде си го пише - на газ ДВГ-то работи на по-висока температура.
-
98-102*C e на антифриза, а в цилиндрите колко е - на газ и на бензин?
-
Като цяло най-вредното за едно окачване (особено спортно) и от там за стаб. щанги е, когато си в завой и минеш през неравност. Тогава освен вертикални сили, действат и хоризонтални/латерални и това е пагубно за окачването.
-
Преди 16 часа, Pavel_Pavlov написа:Кое наричаш температура на двигателя?
Темп. в цилиндрите. От там се товари повече охладителната система и разбира се маслото (маслото освен, че смазва също и охлажда).
За това, заради по-високака темп. на хората често им се прецаква термостата, капачката на радиатора, водната помпа и гарнитурата на главата - защото темп. на антифриза е по-висока от там термостата и перката на радитора работят по интензивно. Дори с 5-10*С да е по-видока температурата, поддържана по-дълго, това не е полезно за двигателя и води до по-чести ремонти.
- 2
-
Да колега, това което аз научих от тази тема, че газта гори по-дълго след като се е възпламенила. Дали се запалва по-бавно от бензина не разбрах, но със сигурно гори по-дълго, което значи, че гори след като са се отворили изпуск. клапани, което от като цяло означава, че темп. на изгорелите газове е по-висока.
От там двигателят като цяло работи на по-висока температура. Колко точно по-висока не знам, но със сигурност с темп., за която двигателят фабрично не е проектиран и не е тестван.
Отделно, както знаем, сместа на газ обикновено е по-бедна (или поне пишман майсторите така я правят) и от там темп. в цилиндрите допълнително нараства. В този случай изгорял клапан е най-малката беля, а най-голямата изгоряло бутало, прецакана водна помпа и разбира се гарнитура на главата.
Не съм запознат само, дали при по-високо компресионно число (1:12-1:13), газта не изгаря по-бързо.
Така че, както често се случва - евтиното излиза скъпо. Въпреки това, ако живеех в България, сигурно и аз бих карал на газ, пред дизела примерно.
-
-
преди 52 минути, Markony написа:Началото на демокрацията е прекрасно време....няма закони, пари бол,знам точно какво да направя ,че да не работя цял живот.
Eдин познат (Бог да го прости), казваше:
"Краят на 80-те и на началото на 90-те, Бог ходеше по земята!"
Повечето тогава лапааа мухите, ходеа по митинги и бичиха здраво айляк. Дали тези са били по-честни от другите или по-мързеливи е въпрос с Вселенско значение.
- 1
-
Колега, в/у тази щанга през повечето време няма да има никакво усилие, защото ще караш направо. Усилие ще има само на 90* завои и по-осъри завои, но не толкова голямо, защото първо си със сток окачвсне и второ няма да караш на писта. Но дори и дакараш на писта няма да имаш проблем с усилието в/у щангата или захващането й.
Аз съм карал с такава щанга на майсторско шифиране (полигон за време), където има много остри завои и усилването ми беше само с тези две алум. плочки, които се виждат на първата снимка по-нагоре. Човек, който ми ги направи (един поляк) караше 6-та хеч със същите плочки, но неговата задна стаб. щанга беше 22 мм от Интегра Тайп Р. Така че се престараваш малко с усилването на шасито.
-
Колега, сложи си болтове и гайки от неръждавейка и шайби от двете страни + федерка от страната на гайката (в/у шайбата) и си готов.
-
Ами на базата, че ти изчезва върт. момент от ниските обороти (под 3000) и това, което си описал - падат ти по-бързо оборотите при превключване.
И двете не са много приятни като караш в града.
-
Заповядай, колега:
-
преди 55 минути, rollin написа:
Колата с Сток мотор и Сток софтуер - изпада от Втек постоянно (на всеки шифт).Бавни са рефлексите на този, който ревключва. Лекият маховик не е за всеки, особено пък за ежедневно каране по улиците!
-
Колега, по принцип мотор, който гори и 1л на 1000 км е за основен ремонт, но пак казвам - по-добре да се долива масло, докато се направи ремонта, отколкото да му се хакат добавки.
-
Честито колега!
Не знам защо си я взел тази кола с всичките тези проблеми, аз не бих. Дано да са от акумулатора и да е била евтина.
Както казва тук един съфорумец:
"Кола, дори да я купиш от брат си, задължително трябва да й смениш течностите!"Маслото, мас. филтър и антифриза задължително да се сменят. Да се проверят свещите и най-добре да се сменят. Да се смени спирачната течност. А в твоя случай - да се смени и акумулатора.
Споменавам задължителните неща (профилактика), които аз бих направил, ако съм купил колата току що, независимо дали е Хонда или VW.
Да беше взел на баща ти един карбураторен или моно инжекцион Сивик - пак ще ше да е много по-добре от тази швабска кошница, или една 25-30-годишна Корола.
- 1
-
Преди 1 час, benjamin4o написа:изрядни не но строшени да,повярвай има много 20+
Пак не е хубаво!
По-добре доливай, ако трябва един литър на 500 или 1000 км, но не наливай добавка.
Същото важи и, ако имаш течн от охлад. система, да наливаш от онези прахчета.
-
Моля, покажете ми мненията в тази тема.
Скоро ще напиша още едно мнение и ще кача снимки по темата, но искам и предните ми мнения да са тук.
-
Здравей колега!
За генерацията и крайното гърне пиши в тази тема, а тук само споделяй инфо как върви ремонта на двигателя:
По принцип няма нужда от по-широка генерация, ако не е слаган друг всмук. колектор и не е портвана главата, и ако колата няма да се кара на писта.
По-широката генерация ще ти развали върт. момент в ниските обороти - под 3000 rpm, точно при които караш най-често в града, а и на магистралата.
-
Преди 2 часа, Markony написа:Здрасти Маркони!
Имаш късмет, че в мазето имам една туба 5 кварти с AFE 0W20 (чудя се дали да го слагам лятото). Тези малки QR кодчета отпред и отзад на етикетите НЕ може да се скенират. Предното е обозначено с М6963F, а задното с М6964В. Предполагам, че М значи Мобил, F значи front, a В значи back. Предполагам, че може да се скенират само от служители във фабриката или го чете само машината, която печата и/или лепи етикетите и/или сортира бутилките/тубите.
Иначе големият QR код в средата на задния етикет на бутилката се скенира и води към тази страница:
https://www.mobil.com/English-US/Passenger-Vehicle-Lube/pds/GLXXMobil-1-0W20
- 2
-
Може първо да пробваш да направиш промивка на двигателя, както те посъветваха по-горе.
Много ми е интересно как тази гняс минава през филтъра.
-
Първо в Бултрако, после в интернет.
Като например тук:
https://www.amazon.com/s?k=2017+honda+cd-v+roof+rails&ref=nb_sb_noss
или тук:
Или на друго подобно място.
-
Добре, всеки да си пави проби, когато реши, но това усложнява сравнението м/у различните масла и дори сравненито на едно и също масло карано от разлчини хора.
Свещите за газ
в Алтернативни горива
Отговорено · Редактирано от Takumi Fujiwara
Колега, за едни са глупости, за други истини.
Отделно аз работя за форума - колкото повече посещения и постове има в този форум, толкова повече пари правят собсвениците му от реклами - Google Ads и други. Т.е. с моето всекидневно влизане във форума аз правя пари за форума, а от там и за клуба.
Щом си губиш времето значи или не ти е достатъчно или не си никакъв фен на Хонда. Също така значи, че не знаеш кое да четеш и кое да не четеш. Сега ти казвам - НЕ ми чети мненията! По този начин няма да си губиш времето с безполезна информация.
Форумът ви е адски заспал, защото сте изгонили от тук почти всчките фенове на Хонда в България. Това се вижда и от посещаемостта на съборите ви. Така, че аз възродих този овехрял и прашасал форум за има-няма 3-4 години и се гордея с това. Отделно ми е адски забавно тук. Преди това само влизах да чета и имаше една-две теми на седмица.
Айде до скоро и сполай ти!