Франко
Фен-
Мнения
40 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
27 NeutralОтносно Франко
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
FRV
-
Пол
Мъжки
-
Място
Бургас
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Кола с чуждестранна регистрация не може да има Българска ГО. Ако няма регистрация (без табели) е друго - прави се със "служебен номер (само на шаси). Френската ГО, щом е валидна, може да се ползва и тук, докато автомобила си е с чуждите табели. Винетка обаче си трябва. Българите, работещи и живеещи в чужбина (ЕС), не си правят нова застраховка щом влязат тук.
-
Според мен, Чеко закъсня с атаката. Алонсо много такива битки е изкарвал и ги е печелил ... Перес би трябвало да го знае
-
Благодаря
-
Кара се само на бензин (няма и не е имала газово), като похапва 1-1,5л/10 000км ... приблизително (старая се да не го юркам на високи обороти). Мотора, естествено, не е първа младост и нямам реална представа на колко км. е в момента ... не чувам някакви чукания и тракания, освен съвсем леко цъкане (като на газови дюзи) - възможно е да е от клапаните (не знам кога са регулирани). Работи си равномерно - не потрепва и според мен не са умрели много коне (то по рождение не са много де).
-
А за старичък бензинов мотор, който се кара основно градско, кое би било най-подходящото?
-
Здравейте, Моля за разяснение каква е разликата между Shell Helix Ultra (чист), ЕСТ и Profesional? Порових из темата, но повече се обърквам, отколкото да ми се избистря. Замислил съм се да сложа такова на ФР-В 1,7, което се кара само на бензин. В момента съм с Пакело и съм доволен, но ако ми затрябва за доливане, трябва да го поръчвам по куриери, а си мисля, че Шел-а ще е по-лесен за купуване на място. Благодаря преварително.
-
Смяната на номера не е задължителна, без значение откъде се купува и къде ще се кара - сменя се само собственика по документи. Друг е въпроса, че купувача трябва да е наясно, че не трябва да сменя регистрацията.
-
Защо ще се минава през пререгистрация?
-
Ако има каско, неговия застраховател го обезщетява и после си търси регреса от застрахователя на виновния. Ако няма каско, предявява претенция към застрахователя на виновния и той му изплаща обезщетение според кодекса на застраховането .
-
На моята съм сменял без никакъв проблем (Н4) - 1,7 бензин. Възможно е за някои модификации, с други мотори, да е различно
-
То вода си влиза .... и изтича отдолу - уплътненията не са херметични.
-
Ноември си взех FALKEN EUROALL SEAZON за задни. На сухо и мокро държат, а сняг .... в Бургас не е падал през последните три зими. Кара се основно градско и няма проблем.
-
Според мен трябва да са по-твърди - с тази аеродинамика (на бордюр) и височина, за да стои на пътя относително добре, трябва да е твърдичка, иначе в завои ще се люлее и замята.
-
Здравейте, Бях обещал на Стефан да напиша мнение за маслото. Мнението ми е чисто субективно и не съм правил замеравания с някакви пособия или апаратура. Преди месец и половина сложих Пакело 5W30 - двигателя стана по-тих и хапва по-малко масло (поне 2 пъти по-малко). До момента са изминати 1100км. почти само градско. Предното беше Бардал 5W40 - за такъв период и пробег "изчезваха" 250-300мл. (интересното е, че изчезваха когато се кара само градско - на дълъг път не мърдаше и с грам, като изобщо не припушваше при палене и в движение). В момента "липсва" не повече от 3мм. според щеката, като изчаках към 4 часа преди да проверя и е спряна на относително равно място. С няколко думи - не очаквах чак толкова добро представяне откъм разход на масло - взех си 2л повече от необходимото и май за следващата смяна ще си имам половината от необходимото. Изключително доволен съм! П.С. - другия път ще изчакам черния петък