Jump to content

hondafan1443

Фен
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About hondafan1443

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
      Civic FN1 r18
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Pleven

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Абе колеги амортисьори и пружини от 2.2 дизел(или от 1.4) стават ли за 1.8 Type S модела? На няколко места в интернет видях че пише, че Type S е с по-твърдо окачване от обикновения сивик.
  2. за ключове става антибъга, ама за програмиране на ЕКУ - не. Ходихме с него до шарп сервиза, там освен че нищо не направиха, брикнаха компютъра и сега за нищо не става най-вероятно. За програмиране на имобилайзер - само в Хонда София
  3. продавам Hondata Flashpro за R18 двигател (US / американския сивик 2006 - 2011г.), отключено. Флашпрото е закупено от америка. Важно: Не става за европейските R18-ки! снимката е примерна. Цена: 1200лв. https://www.hondata.com/flashpro-civic-2006-2011-us-1.8 (тук по-надолу може да проверите дали става за вашия номер на компютъра)
  4. подарявам Джанта 16 5x114.3, централния мисля че е 65 или нещо от сорта, мерих го с линия; гума 205/55/16 която е стара но може и да става за резервна Който я иска да пише на лично
  5. На запад на това му викат Pops and Bangs или Burble. Не е точно ланч контрол. Та този ефект идва от неизгоряло гориво в цилиндрите, което минава през генерацията и се самозапалва в нея от температурата. Трябва ти ремап на компютъра(или дето му викаха чип тунинг преди), общо взето се задава много закъснение на запалването на свещите в момента когато си пуснал газта/ в целия диапазон от обороти или в първата колона на мапа, ето пример: (тук в таблицата на запалването вертикално са ти оборотите, хоризонтално - колко е натисната газта) Но ако тръгнеш да ремапваш компа така или иначе го ремапни за малко повече коне, ако имаш добър интейк и с тази широка генерация може и 15-20 коня да вдигнеш. Тук сигурен ли си че цялата ти генерация е на 76мм или е само накрайника на гърнето? И не на последно място за цената - скъпо е, няма да стане за 50-100лв. (може би даже ще ти трябва друг компютър p28 и hondata s300/flashpro). И все пак ако решиш - ето: https://www.youtube.com/results?search_query=tune+for+pops
  6. може и в Габрово и Велико Търново да ми препоръчате някой. Крайния вариант е да отида до представителството на Хонда в София и там да ги сдвоят.
  7. Колеги, смених компютъра и сега зеленото ключе за имобилайзера постоянно мига и не мога да запаля. Някой знае ли къде може да се обучи компютъра(и дали това въобще е възможно), пробвах при ключар но не можахме да го хакнем. Колата е 1.8 бензин 2009-та.
  8. при мен извънградско - 5.8, градско - 8.
  9. Здравей, мисля че този акорд е точно този двигател(не съм сигурен де), но са го направили турбо, на руски е: https://www.drive2.ru/l/4899916394579331124/ първа страница: https://www.drive2.ru/l/288230376152658283/#post по принцип и аз съм с R18 и го турбинирам, но събирам частите за кита една по една..
  10. @777nitrogen Тук се коментира малко по този въпрос https://honda-tech.com/forums/honda-civic-2006-2015-79/check-system-3231752/ Абе колеги, много твърдо вози тоя сивик, покарах 2 месеца и вече започна доста да ме дразни, при по-голяма неравност направо имам чувството че амортисьора ще продъни купето.. Модела е 1.8i Type S 2009. Има ли някаква разлика в окачването с обикновените сивици? В момента съм със 17-ки джанти, ако мина на 16 с малко по-високи гуми ще се усети ли разлика?
  11. Здравейте. Един ден след като закупих Сивик 8-ма генерация 1.8(за съжаление от автокъща), в движение светнаха 3те лампи ABS, VSA и за налягането на гумите. Изгасих двигателя, пак запалих и изчезнаха. Карам вече 2ри ден и лампите не са светкали. От какво може да е това внезапно светване на 3те лампи?
×
×
  • Create New...