Jump to content

Etsp

Фен
  • Мнения

    43
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Обществена Репутация

24 Neutral

Относно Etsp

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    2.2 i-CTDi N22A2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    България

Последни посетители

1287 профилни разглеждания
  1. Здравейте. Това "бучене" след снямата на съединителе, вече започна много да ме дразни (в началото не беше така). Лятото я гледах на канала и отдолу има едни черни гумени тампони, които държат гърнето. Всичко по тях изглеждаше ОК и не мисля, че има вариант да се обърнат. Какво точно е въртял и кое е грешно? Какъв е този ластик? Това "бучене" си от гърне ама огледах и на свръзките - гарнитурите, и не се вижда нищо. Ако има нещо по тях, не трябва ли да има сажди на свръзките? Ходих, където ми сменяха съединителят ама уж нищо не откриха. Гледах и по нагоре, където има едни болтове с пружини към "изпускателната" система и там изглежда всичко наред. Като бях в каналът извиках и приятел да огледа и той не видя нищо ама това "бучене" в купето си стои и не мисля, че трябва да се чува толкова. Преди смяната не беше така.
  2. Смених: 415027210 - LuK Демпферен маховик 624335600 - LuK Комплект съединител + имах лек теч от нофтовата помпа за високо налягане, който също отстраниха. Общо 1400 лв. с труд. Цената е с големи отстъпки, тъй като ми го прави приятел.
  3. Аз карам с такава добавка от години - BDC Bardahl. Много съм доволен от нея. Има написано и в други теми във форума - много хора не препоръчват слагането на добавка, но с тези горива, аз слагам на всяко зареждане.
  4. И аз минах през тези "мъки" с DPF, дори си купих заместител, който изкара твърде малко. Заместителят беше BM catalysts. Цената на оригинален беше твърде висока. Смяната с нов трябва да е само с оригинален. Но всичко опира до цена. Накрая го махнах софтуерно и премахнаха "питата". Писал съм всички подробности в темата, цитирана по-нагоре, за CR-V.
  5. По принцип го дават фабрично да е със SACHS. Провери по VIN, за пълна точност. Скоро сменях на 2.2 i-ctdi (140 кс.) Cr-v 2007 комплект съединител + маховик. Дават го с LUK и сложих такъв
  6. Нещо по горна и долна помпа. Не знам подробности. Майсторите са ми роднини и не ги разпитвах, а им се доверих напълно. Истински професионалисти. Весели празници!
  7. Точно така е. Моите изкараха 190 000 км. Можеше и още малко, особено маховикът, но това превъртане не бих го изтърпял още 10000 - 20000 км. Маховикът ми нямаше никакви признаци. Но както съм писал по-нагоре, предпочитам да ги сменя заедно.
  8. Никъде не пише, че е на 200+ км. Весели празници на всички!
  9. И аз съм карал с Castrol Edge 0W30 C3, което е за коли с DPF Но за мен по-добро от него е Repsol Elite.
  10. Аз пък съм напълно убеден в това. Колата ми е на реални километри. На маховикът пише също Honda. Отделно съм я проверил: - Имам данните на предишният собственик, с който съм се свързал и съм получил нужната информация. - Отделно имам и фактури - от данните от фактурите съм се свързал със сервизите в Италия и те са ми потвърдили информацията там (да колата ми е от Италия - аз исках такава, защото предпочитам да правя всичко останало без ръжда и изгнило). - има сервизна книжка с пълна история: свързал съм се с представителството на Хонда в Италия, където е обслужвана. От там информацията ми е потвърдена. Всичко по VIN излиза. - имам диагностика и съм я проверил, и с нея. На всеки модул, от който могат да се извлечат данните, излизат реалните (тук е най-лесно манипулирането, за разлика от хартията) Така, че да се твърди, че кола на 13+ години не може да е на реални км. е много лесно да се каже. Заучени клишета като това важат за други коли, но не и за моята. Има и такива бройки. Какво като е на 13+ години? Има коли на 2+ години на тези км. или по-мало дори, с проблеми и рядко изгастващи check лампички. Много голяма част от хората, не сменят маховик и после продават. Аз си поддържам колата, за да си я карам, без да я продавам, няма значение, че е на 13+ години.
  11. От свалените части: Оригиналният съединител е LUK; Оригиналният маховик също е LUK;
  12. Няма такава цена за реален ремонт. Реален визирам смяна на всичко необходимо. Равносметката при мен: Смених: 415027210 - LuK Демпферен маховик 624335600 - LuK Комплект съединител + имах лек теч от нофтовата помпа за високо налягане, който също отстраниха. Общо 1400 лв. с труд. Цената е с големи отстъпки, тъй като ми го прави приятел. Предполагам, че за бензин са същите части. Препоръчвам смяна и на маховик. Писал съм по-подробно в друга тема.
  13. Не я дочаках да започне да започне да превърта и на ниските предавки. Превърташе само на високите и то много гадно - при изпреварване. Равносметката: Смених: 415027210 - LuK Демпферен маховик 624335600 - LuK Комплект съединител + имах лек теч от нофтовата помпа за високо налягане, който също отстраниха. Общо 1400 лв. с труд. Цената е с големи отстъпки, тъй като ми го прави приятел. След смяна на съединителя започнаха всички предавки да влизат много трудно и някой път едвам включвах първа. Беше регулиран, там както се регулира с горната помпа, но е от това, нито от течност, нито от въздух. Покарах малко и се надявах да се оправи, но не стана. Като, че ли имаше някакво изместване леко на лоста и за това не влизаха лесно. Четох стара тема тук във форума с трудно сменяне на предавки след смяна на съединител и там пишеха, че са шлайфали маховика, което е пълен филм и аз се вкарах в него. Закарах я пак да я погледнат и да я регулират, и сега е перфектна. Скоростите влизат като на чисто нова кола, съединителя е мек и отделя перфектно. Карах доста км. и LUK си е номер 1. Има си и гаранции. Влизането трудно на втора предавка, още преди да започне да превърта, се оправи. Сега влиза с лекота. Преди съм сменял и маслото на скоростната кутия. Старият съединител и маховик са при мен. Ще ги огледам допълнително някой ден. От направеното запитване към Хонда, ми бяха казали 2200 лв. само за маховик. Което е абсурдно (по-нагоре писах, че искаха 1300 лв. само за комплект съединител + работа). Препоръчвам на тези, които сменят съединител, задължително да сменят и маховик. Ремонтът не е евтин така, че да се отваря няколко пъти, за мен не е добре. Отделно и тоя маховик си има живот, приблизителен на този на съединителя, и ако изкара само едни още 20000 - 30000 км, по-добре да се смеят заедно (всеки трябва да си направи преценка сам, защото ремонтите са доста скъпи, но спестяването повечето пъти излиза двойно).
  14. Направих запитване към Хонда: цена на оригинален комплект съединител е около 700 лв, цената на ремонта е около 600 лв. За момента карам още малко така. Ще запитам и познати в други сервизи, за да направя съпоставка и да преценя, къде ще го сменям.
×
×
  • Създай нов...