Jump to content

Petargazdov89

Фен
  • Мнения

    143
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Всичко публикувано от Petargazdov89

  1. на мен ми светва чек ограничава ме до 2000 оброта .... след повторно палене си ме пуска да я карам над 2000 оборота .... та тоя код за грешка какво ще рече ? свещи ли е ? P1384
  2. това с оборотите и аз го наблюдавам отдавна но немога да го хвана ... при исвобождаване от скорост пропадат до към 500 и се връщат обратно ...следователно подавам леко газ и има вибрацйя която изчезва сле 1000 1100 оборота
  3. има ли решение по въпроса при някой ?
  4. Ако някой се интересува за пропадането на оборотите направих следното нещо и се оправят нещата : махам клемите на акумулатора за около 20-30 мин и закачам в обратният ред от + към - и оборотите си заковават няма пропадания няма проблеми , по светофари и темподобни ..... Но се случи следното нещо : загасих я без да искам като изпуснах педала на съединителя и при следващо палене колата беше олашкана както преди ресета ..... Ако има компетентен колега да изрази мнение дали ТПС на дросел клапта не прави мизерий ..... Та след ресет и малко каране да си се калибрира
  5. Здравейте колеги има ли намерено решение на проблема и при мен се появи след смяна на съединителя акорд 7 2.2 140 Чистих дросел,смукателен колектор Егр, Дебитомер, Мап .... решение никакво
  6. замерихме централния вакум директно от помпата но е слаб а турбото го взех от приятел за проба понеже продава 3 коли Хондилаци и е перфектно
  7. насочете ме как по лесно без много разглбяне да се смени
  8. не ще направя утре ... взех втора ръка помпа а иначе не сме разглабяли за да махнем старата понеже си е работа като се почнело горен капак,дюзи ремак ..... ако има по лек начин за сваляне ще е добре .... някой които е правил подобна процедура може да каже .... ако се има в предвид ,че ще се стигне до там предполагам ще е добре и смяна на верижките така или иначе ще се отваря
  9. Здравейте какъв е редът за подменяне на вакум помпа понеже ми дава ниски стойности на вакум и явно идва проблема с мудното ускоряване и ред други неща ( при запалване издърпва лостчето към актуатора на турбото и след секунди го отпуска- проверен е да не истърва мембраната ) .... Изолиран бе и вакума към сервото при замерване поради съмненията от там да се губи , но след замерване на централният вакум от помпата според майстора има недостиг. При запалване си прави налягането с вакум но като позагрее почва да се губи след по-малко от минута.
  10. Здравейте Ако може помощ имам сходен проблем не светва чек или някакви грешки да записва спрямо клапни за вакувама към турбото но при палене ми изтегля актуатора съвсем лекичко . В ниските колата е мудна усещам теглене след 2500 оборота нагоре .... преди това е праволинейно без усещане кой знае какво .... все едно съм с лагове и педала на газта го натискам до ламарина и започва реагиране след 2 3 секунди та правиха тестове в един сервиз на познати и ми казаха,че проблема ми идва от тва ,че лоста на актуатора се вдига до край и нещо го кара да се връща на някакво положение или съвсем лекичко се дърпа ,реагира мудно.... Може ли да е зацапна геометрия понеже вакума бил нормален ... ( във високите няма удържане ускорява като луда) ... сменяхме 3 клапана за проба
  11. това само при бензиновите ли се сменя или и на дизела ?
  12. закачаха я двама майстори всичко било ок гледаха дани стойности и нищо .... на какво може да се дължи това с въздушната струя ако не е Ок и какво имате в предвид ?
  13. да прав си смесих ги малко нещата като цяло играта на оборотите ме притеснява .... просто се чудя от къде да се хвана за да излезна от проблема по безболезнено ,че наринах сума и пари по майстори .... няма да задълбочавам.... та ще изчакам още някое мнение и ще се хващам на хорото за последно ... ако не се справиме я оставям за музеен експонат много е красива но явно все целя късите клечки
  14. колата е дизел 2.2 друго много странно нещо което наблюдавам е че при преминаване от 1ва на 2ра предавка и при отпискане на педала на газта колата не поема да се движи а почва да се сецва и да се дави всякаш .... преди на 2ра 3та без газ си подържале обороти и си вървеше
  15. аз карам така вече има няма 3000 4000 км от смяната....има ли вариант да се отвори на ново за смяна ако го върна за рвкламация след тоя пробег .... всякаш като натисна спирачката и усещам като хлабавина някъде заклащане от към отсека към скоростната кутия съединителя ..... може би гл определям когато демфера си отива и при гасене се усещат вибрацийте Но може да си въобразявам.... затова исках да се допитам до някой от форума запознат или с сходни проблем минал през тях ..... Съединителят е Ексайд а Демфера Валео ....
  16. Колеги имам много странен проблем-на 2-ра предавка при рязко спиране на светофар оборотите ми падат към 500-600 и след секунда две се връщат към нормални с вибраций от двигателя... Дори при освобождаване от скорост съпътсвано с натискане на спирачка в нисък диапазон на 30-40 км оборотите също падат и се връщат в нормално състояние.... не се проявява всеки път но доста често в деня... Забелязвам, че след всеки престой на колата в загасено положение не зависимо 10мин или 1 час прч педала на спирачката е камък. Това колебание в оборотите го забелязвам след като смених и комплект дъединител,демпфер... преди смяната нямаше това явление с оборотите....може да е съвпдение Някой да ме насочи на къде да търся проблема ще съм благодарен
  17. благодаря! долях всичко е както трябва вече
  18. Здравейте днес докато карах ми светна следната индикация на таблото. Може ли да ме насочите какво означава и къде да търся причината Благодаря!
  19. Здравейте извинявам се за предният пост ! Имам следният проблем на работещ двигател натискам спирачката и се чува съскане ..... В градкси условия използвам спирачката постоянно, ако ми губи вакум ще се наблюдават ли промени в мудно ускоряване в ниските предавки (поради съмнения от загуба на вакум от сервито и респективно към останалите системи свързани с вакум). На свободна след засилка при натискане на спирачка обиротите ми пропадат до 600 и веднага се нормализират а не трябва да падат под нормалните 800 820. Ще я карам да разгледаме какво се случва но ми се иска и мнение тук в форума за да не гледам на сляпо като ида в сервиз Няколко сутрини преди да запаля колата прдала на газта ми е кокал и при престой след градско каране също наблюдавам твърдоста на спирачката! При подаване на газ на 2ра и 3та предавка преди време имах усещането, че колата към 2000 оборота ме залепя за седалката сега не е така!
  20. на работещ двигател натискам спирачката и се чува съскане ..... ако може някой да ми отговори в градкси условия използвам спирачката постоянно ако ми испуска сервото или маркучи при загуба на вакум от там ще влияе ли при пропадане на убороти и не ускоряване на колата в ниските както трябва ..... на свободна след засилка при натискане на спирачка обиротите ми пропадат до 600 и веднага се нормализират а държи 800 820 бормално ? ще я карам да разгледаме какво се случва но ми се иска и адекватно мнение от хората които разбурат в форума
  21. здравейте на запален двигател помпя педала на спирачките и на 2ро 3то напомпване е кокал въпреки че си работи двигателя .... зимата ми се случвало да не съм на ръчна а на скорост и при запалване ако не се усетя веднага да дръпна ръчната колата тръгва понеже спирачката е кокал докато не запаля двг и за секунди омеква мисълта ми е следната дайте ми адекватно мнение ще съм ви благодарен! Забелязвам, ме като покарам в града определено време колата не се форсира и не дърпа при натискане на педала на газта възможно ли е от цялата сируация да с педала на спирачката да се губи вакума и да оказва влияние на другите компоненти свързани с Вакум .... Спирам пред магазин без да гася колата на ръчна след като излеза и потегля на 1ва 2ра и 3та колата си се истрелва много ( съответно не съм пипал през това време спирачката ... такъв шофьор съм, че навика ми да убивам скороста с предавките не ми е приоритет а с спирачки което е много лошо ) през какви ли интервенций не минах с прословутата Хонда заради невървенето Съединители,чистих всмукателен колектор, Егр , смяна на испускателен колектор Дебитомер нов, алтенатор клапана преди турбото и прочие и оправия няма:) в града след натискане на спирачка като съм на 1ва оборотите ми падат до към 600 и пак се връщат на нормалните 820...
  22. като мина от 2ра на 3та предавка и оставя оборотите да падат колата почва да присецва и да се гаси .... на други дизели като карам на 2ра 3та да не казвам и 4та без подаване на газ мотора си работи и ускорява зависимо от предавката на по голяма по трудно ...... къде е проблема при мен .... сменил съм съединител и маховок ....
  23. този клапан може ли да влияе по някакъв начин с испускането на вакум.... като влияе на останалите системи работещи с вакум.... недостиг и темподобни ... това същевременно ще влияе на колата или греша ? при турбо егр ...
×
×
  • Създай нов...