Jump to content

CARPERA

Фен
  • Мнения

    4679
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    54

Мнения публикувано от CARPERA


  1. On 4/22/2024 at 7:05 PM, stanislavnba said:

    Оказа се регулатор на вентилатора или нещо такова, майстора каза. Една джаджа с радиоторче за охлаждане, каза че по принцип е слабо място на доста коли. 40-50лв е , оригиналното е майка си и баща си. 

    Реостат парно е часта отговаря за степените на вентилатора.

    Screenshot_20240423-215145_Chrome.thumb.jpg.f89b8651b422136565083ac1d9b97e6f.jpg

     


  2. Задължително на всяка кола отваряш капачкана за масло там не трябвап да виждаш чернилка като асфалт .

    Ето ти пример когато не отвориш капачката

    https://forums.hondabg.com/topic/120008-ще-мога-ли-да-го-спася/

    После оглеждаш аспуха черен ли е като на дизел ,харчи масло.

    Тези тук не  го харчат

    Screenshot_20240421-092913_Viber.thumb.jpg.5ca2951b0139ec2756be1f544854bce9.jpg1Messenger_creation_F30B4C2E-0FA9-4F2E-8FBB-3D0367466EF0_0.thumb.jpeg.fb040bea7d57b75cdc7caea850a9d619.jpeg

    Под капачкато за масло то може да е почерняло то дйлгия преход но елементите да са сиви и чисти.

     

    20231216_125009.thumb.jpg.06ca530bcc6dbc46afa9d00d1f67f010.jpg

     

    Черно ли е под капачката и аспуха отиваш на следващата.

    Автомата пази двигателя и веригата на Хонда.Трябва плавно да превключво,вадиш щеката на масло автомат изтриваш в бяла салфетка,трябва да има розов утенък маслото,кафяво към черно  не е сменяно никога,

    При пълен ляв и на отворен прозорец ако е зле задния диференциал вие и се чува.

    Най -вече се уговаряй предварително да караш колата поне 30до 40 мин и на висока скорост,не разрешат ли Ти да караш има проблем прикриват нещо.


  3. Здравей това 5 и 20 са режими при които се тестват акумулаторити  при произвадителя и е обозначение за AGM такива.

    20240420_064406.thumb.jpg.91cb75906eb91f8afc3af55ae9671fd7.jpg

     

    ЕFB и AGM са направени да издържат на натоварвате в пъти повече от обикновения,твой е избора какъв ще купиш,като тези двата ще издържат в годините повече от обикновен такъв.

     


  4. За сажаление аз имах 1 ген и сега 3ген CRV автомат.

    Компресия се измерва в сервиз  всеки майстор знае как.

    Страхът че колата ще тръгне и няма спиране според мен е неоснован,все пак освен ръчна имаш и спирачки с които можеш да спреш колата.

    Колегите с рачна скоростна кутия да кажат как е при тях с това потегляне на скорост.


  5. @trc21

    Ако наистина няма харчене на масло за тези 8500 км не сменяйте сегменти,то едното от предназначенияте на тази смяна е спиране разхода на масло.

    Това за наклона и потеглянето не го схванах може да го до обясните,няма общо с ремонта.

    При подаване на газ  пак ли потегля колата назад,може би трябва да споделите проблема с майстора да му го покажете,това да не е признак на заминаващ съединител,трябва да се тества.При заминаващ съединител скоростите пребуксуват но при 3та и 4та  в началото.


  6. Преценете точно кокво ще правите писъл сйм по горе,може ремонт на глава само,при което се сменят леглата на клапаните и така те могат да се регулират.

    Основния е по-сложен и по-скъп,и там трябва не случаен майстор,защото после се влиза в голям филм.

    Ако разхода на масло  на двигателя е поносим направете ремонт глава,там тя се сваля и праща на фирма коато се занимава само с това и няма голям риск от оцапване на положението. 

     

    п.п Чистен ли е дросело и (стъпкавото моторче)  IACV клапана.


  7. @ceco_accord

    Само че ти не   караш CRV 3  а Legend.

    Това за налягането да,като кажа на гумаджията че искам 2.1 бара да е гумата ме гледа като извънземно и се хили,когато му покажа че на вратат на табелката пише толкова се чеше по главата.

    Последният път ги бяха надули на 2.9 бара,една пломба ми падна.

     


  8. При 18ки почваш да усещаш всяка неравност по пътя.

     За повдигането заводски от земята до горната точка калник отзад трябва да са 81-82 см с 17ки.

    Така трябва и   да е отпред.

    Screenshot_20231102-113504_Viber.thumb.jpg.b4f333aacf05a75c6503dcec7d03dd25.jpg

     

     

     

    Всичко друго измерено е умора и слегнали пружини.

    Моята я повдигнах с нови пружини  подсилените купени тук от форума,има тема.


  9. 54 minutes ago, dinkoneychev said:

    Не е вярно това, което казвате...И в момента в АТО24 има масло ATF-Z1... ATF-DW1 е специално разработено за кутията и НЕ БИВА да се слага на заден диф...

    Маже би  ще обясниш това НЕ БИВА,ATF-Z1 и ATF-DW1 са взаимно заместими.

    При ATF-DW1 е подобрена термостабилността ,охлаждащите и смазочните му свойства.

     

     


  10. 1 hour ago, dinkoneychev said:

    Здравейте, да внеса малко яснота по темата с маслата, 

    4. Масло заден диф (на 2-те места се слага едно и също): ATF-Z1 или DPSF-II

    2. Масло на скоростна кутия (автомат): ATF-DW1, да не влизам в подробности, но това не се слага на заден диф...

    ATF-Z1 е старата разработка  на маслото за автомат,новото е ATF-DW1 .

    Така че това обезсмисля точката 2.

    Не е голяма яснотата.

     


  11. Тоест да обобщим ,маслото за автомата е ATF-DW1  4л ,за предна раздатка е HGO3-0.5л.

    Заден диференциал тук идва драмата,явно са разделени на два с отделни пробки @ceco_accord казва че и в двата е ATF-DW1.

    @jijo86 до колкото разбрах е налял в едното отделение ATF-DW1 и в другото DPS-F на задния диференциал.

     

     

    Quote

    Не мисля че DPS-F има нещо общо с ATF  че да заменяш едното с другото 

    Да но  само DPS-F съм слагал наCRV1 gen въпреки надписа защото когато са я произвели1999 е нямало DPS-F по-късно се заменя.


  12. Quote

    Защо само на задната част на самия диф пише ATF защо не го пише и на другата пробка за наливане ??!?!

    Може ли да го покаже някой този надпис,снимка да направи.

    Да и на първа генерация Хонда CRV пише това ATF,но Хонда е разработила ново масло DPS-F и го сменях с него,тук такъв ли е казуса.

    image_8550063565.thumb.jpg.e505822b605a13eba09a009e11c6e68e.jpg

     

    Quote

    На ме. Са ми сменяли в сервиз на Хонда маслото на автомата и са сложили HGO

    Не вярвам в Хонда да са се набута толкова HGOто е 80лв литъра за сметка на ATF което е на половина.

    Освен Легенда да има предна раздатчъна кутия и там както при CRV3hgen дизел автомат само ,да е отделно но събира 0,500млHGO 3 при CRV.

×
×
  • Създай нов...