-
Мнения
4679 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
54
Мнения публикувано от CARPERA
-
-
On 4/22/2024 at 7:05 PM, stanislavnba said:Оказа се регулатор на вентилатора или нещо такова, майстора каза. Една джаджа с радиоторче за охлаждане, каза че по принцип е слабо място на доста коли. 40-50лв е , оригиналното е майка си и баща си.
Реостат парно е часта отговаря за степените на вентилатора.
-
На 3ген бензин ,не вярвам фара да е по различен от този на дизел има достъп отзад от горна страна ,малко е навърте.
Ето
-
-
-
-
-
Задължително на всяка кола отваряш капачкана за масло там не трябвап да виждаш чернилка като асфалт .
Ето ти пример когато не отвориш капачката
https://forums.hondabg.com/topic/120008-ще-мога-ли-да-го-спася/
После оглеждаш аспуха черен ли е като на дизел ,харчи масло.
Тези тук не го харчат
Под капачкато за масло то може да е почерняло то дйлгия преход но елементите да са сиви и чисти.
Черно ли е под капачката и аспуха отиваш на следващата.
Автомата пази двигателя и веригата на Хонда.Трябва плавно да превключво,вадиш щеката на масло автомат изтриваш в бяла салфетка,трябва да има розов утенък маслото,кафяво към черно не е сменяно никога,
При пълен ляв и на отворен прозорец ако е зле задния диференциал вие и се чува.
Най -вече се уговаряй предварително да караш колата поне 30до 40 мин и на висока скорост,не разрешат ли Ти да караш има проблем прикриват нещо.
-
Ето тук как колегите са се справили с старт/стоп системата.
-
-
За сажаление аз имах 1 ген и сега 3ген CRV автомат.
Компресия се измерва в сервиз всеки майстор знае как.
Страхът че колата ще тръгне и няма спиране според мен е неоснован,все пак освен ръчна имаш и спирачки с които можеш да спреш колата.
Колегите с рачна скоростна кутия да кажат как е при тях с това потегляне на скорост.
-
Ако наистина няма харчене на масло за тези 8500 км не сменяйте сегменти,то едното от предназначенияте на тази смяна е спиране разхода на масло.
Това за наклона и потеглянето не го схванах може да го до обясните,няма общо с ремонта.
При подаване на газ пак ли потегля колата назад,може би трябва да споделите проблема с майстора да му го покажете,това да не е признак на заминаващ съединител,трябва да се тества.При заминаващ съединител скоростите пребуксуват но при 3та и 4та в началото.
-
Преценете точно кокво ще правите писъл сйм по горе,може ремонт на глава само,при което се сменят леглата на клапаните и така те могат да се регулират.
Основния е по-сложен и по-скъп,и там трябва не случаен майстор,защото после се влиза в голям филм.
Ако разхода на масло на двигателя е поносим направете ремонт глава,там тя се сваля и праща на фирма коато се занимава само с това и няма голям риск от оцапване на положението.
п.п Чистен ли е дросело и (стъпкавото моторче) IACV клапана.
-
Избора на пазара е голям но след като закупих такъв автърмаркет взех и оригинален койо поставих.
На снимките си вижда разликата в изработката.
-
Маслото от втората снимка Honda DPS-F
1.2л ти трябват насипва се до протичане от горната пробка.
-
Не не е нармолно това,правил съм ремонт глава и след 10хил проверка ,колата се кара на газ , клапаните бяха излезли малко от стойностите.
-
Само че ти не караш CRV 3 а Legend.
Това за налягането да,като кажа на гумаджията че искам 2.1 бара да е гумата ме гледа като извънземно и се хили,когато му покажа че на вратат на табелката пише толкова се чеше по главата.
Последният път ги бяха надули на 2.9 бара,една пломба ми падна.
-
-
На гърба на ATF-DW1 която е в кварти пише това.
На сивата опакавка от 1л пък не пише нищо такова.
-
Какво точно масло сложихте при смяната.
-
54 minutes ago, dinkoneychev said:Не е вярно това, което казвате...И в момента в АТО24 има масло ATF-Z1... ATF-DW1 е специално разработено за кутията и НЕ БИВА да се слага на заден диф...
Маже би ще обясниш това НЕ БИВА,ATF-Z1 и ATF-DW1 са взаимно заместими.
При ATF-DW1 е подобрена термостабилността ,охлаждащите и смазочните му свойства.
-
1 hour ago, dinkoneychev said:Здравейте, да внеса малко яснота по темата с маслата,
4. Масло заден диф (на 2-те места се слага едно и също): ATF-Z1 или DPSF-II
2. Масло на скоростна кутия (автомат): ATF-DW1, да не влизам в подробности, но това не се слага на заден диф...
ATF-Z1 е старата разработка на маслото за автомат,новото е ATF-DW1 .
Така че това обезсмисля точката 2.
Не е голяма яснотата.
-
Тоест да обобщим ,маслото за автомата е ATF-DW1 4л ,за предна раздатка е HGO3-0.5л.
Заден диференциал тук идва драмата,явно са разделени на два с отделни пробки @ceco_accord казва че и в двата е ATF-DW1.
@jijo86 до колкото разбрах е налял в едното отделение ATF-DW1 и в другото DPS-F на задния диференциал.
QuoteНе мисля че DPS-F има нещо общо с ATF че да заменяш едното с другото
Да но само DPS-F съм слагал наCRV1 gen въпреки надписа защото когато са я произвели1999 е нямало DPS-F по-късно се заменя.
-
-
QuoteЗащо само на задната част на самия диф пише ATF защо не го пише и на другата пробка за наливане ??!?!
Може ли да го покаже някой този надпис,снимка да направи.
Да и на първа генерация Хонда CRV пише това ATF,но Хонда е разработила ново масло DPS-F и го сменях с него,тук такъв ли е казуса.
QuoteНа ме. Са ми сменяли в сервиз на Хонда маслото на автомата и са сложили HGO
Не вярвам в Хонда да са се набута толкова HGOто е 80лв литъра за сметка на ATF което е на половина.
Освен Легенда да има предна раздатчъна кутия и там както при CRV3hgen дизел автомат само ,да е отделно но събира 0,500млHGO 3 при CRV.
Климатроника не работи
в Accord 7ма ген. (2003-2007)
Отговорено
Да грешката е в парвилната дума други места го пишат резистор.