Jump to content

Хондьо Сивиков екс Акордов

Фен
  • Мнения

    30
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно Хондьо Сивиков екс Акордов

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda HR-V 1,5 T sport
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

1541 профилни разглеждания
  1. На Ботевградско шосе. Слабият, висок приемчик ми каза, че няма смисъл да сменям амортисьори. Моята е 1,5 sport и не е точно чукане или тропане, а някакъв по-мек и малък луфт, а същинското окачване си е наред.
  2. При мен, макара да съм с японска такава, също понякога се чува леко клопане отпред, но в Бултрако ми казаха да не се притеснявам и че няма опасност. И аз исках да сменям амортисьорите, но те ми казаха, че няма смисъл и най-много след 1000 км. пак ще клопа. Явно е някакъв "инженерен луфт" (не знам какъв термин да използвам), който няма отношение към безопасността.
  3. Ателието (сервизът) е на ул. "Черковна" 105, срещу Военно-историческия музей. Накратко - разочарование. Защитното фолио е с високо качество, но поставянето му точно там е с ниско качество. Все пак, хората са любезни при промотирането си. Пета кола фолирам, но при тях за пръв път. Всичките ми предходни коли са били без забележки от изпълнението в други ателиета. Сега прашинки под фолиото, мехурчета, неточно изрязани детайли и т.н. Не грешете като мен и изберете друго място за фолиране.
  4. А ползватели на 1.5 Т sport има ли? От месец съм собственик на HR-V 1.5 Т sport (182 к.с.) и ще се радвам ако мога с някого да обменям опит.
  5. Как се зануляват сервизните интервали на HR-V 1.5 sport 2019 г., с бутоните от таблото?
  6. Такъв теч бе причината да продам същия автомобил. - Колата бе почти разглобена - нищо; - Два или три пъти презалепвах челното стъкло и в интерес на истината течът спря; - За късмет, камъче спука стъклото, което наложи да го сменя с ново и познай какво..... - пак потече.... отнякъде; - Продължението го разбра.
  7. Закупих същата на 110000 км., в момента е на 160000 км., само масла, филтри и предни дискове с накладки са сменяни. Преди това имах Акорд 8 със същия мотор, от 96000 км. до 160000 км. също безпроблемна.
  8. Три години с такъв двигател, купена на 97000, продадена на 156000 нищо не съм ремонтирал. Така, че кое колко струва има значение единствено ако се наложи да го ремонтираш. А темите във форума са предимно за бензина, ми се струва. Сега съм със същия 2.2 дизел на Сивик 9 и съм още по-доволен.
  9. Up EDIT (emod): @Хондьо Сивиков екс Акордов - спазвай правилата за повдигане на темата: Всеки потребител ( с изключение тези с платени теми ) имат право да подновяват информацията в темите си 7 дена след последното такова Събрал съм всичките ти снимки в този пост.
  10. Турбото е свалено и ревизирано от известен във форума добър сервиз. Геометрията му е без забележки. "Вакуумното нещо" е за смяна, макар че двигателят работеше нормално, но като светна чека, диагностиката го посочи като проблем.
  11. В ръководството пише 12 л. Аз лично на резерва съм карал до 170 км. без да изгасне колата, не исках да рискувам за още километри, защото бях в чужбина.
  12. Не знам до колко ще съм полезен с информацията си, защото моят Сивик е 2.2 I-DTEC. Резервоарът е 50 л. и резервата светва при оставащи 12 л.
  13. При мен беше 1. Намерих употребяван, но ми поискаха неразумна цена и направо си взех друго турбо. Това ми се случи с предишната кола, която беше Акорд.
  14. Вакуумен регулатор (онази сферична на турбото) , на диагностика би трябвало да го покаже. P. S. Без претенции да съм специалист. Просто съм го преживявал.
×
×
  • Създай нов...