Jump to content

mechanicalsteam

Фен
  • Мнения

    721
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

mechanicalsteam last won the day on Октомври 10 2016

mechanicalsteam had the most liked content!

Обществена Репутация

114 Good

Относно mechanicalsteam

  • Ранг
    mechanicalsteam

Contact Methods

  • Website URL
    http://cb7tuner.com
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Кара
    F22 CB7
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Old Town
  1. Кой какво кара + СНИМКА :-)

  2. Новата Придобивка

    Честито, и да не забравиш да изхвърлиш предната броня , но щом така ти харесва, карай ... !
  3. Кой какво кара + СНИМКА :-)

    същата, само че нощем
  4. Грешка 43 Honda Prelude

    43 най-вероятно е ламбда сонда, но не пречи да смениш и горивния филтър
  5. Грешка 43 Honda Prelude

    43 най-вероятно е ламбда сонда, но не пречи да смениш и горивния филтър
  6. prelude мнения

    F22B e двувалов, същия е като Х23, стига да си сигурен, в това което пишеш...ако е с цифра след В-то положението е различно - колегата е обяснил в предния пост. Карах няколко години с F22B и бях изключително доволен, особено след някои донастройки и допълнителни екстри ! F22BThis engine was used in the mk4 1992–1996 Honda Prelude Si in Japan. It is similar to the H23A. The mk5 1997 Honda Prelude also used this engine in first years of manufacture sold as Si only in Japan. Specifications [*]Bore × Stroke: 85.0 × 95.0 mm [*]Displacement: 2156 cc [*]Valve Configuration: DOHC, 16 valves [*]Compression ratio: 9.3:1 [*]Max power: 166 hp (119 kW) @ 6500 rpm [*]Max torque: 158 lb·ft (215 N m) @ 6000 rpm [*]Redlines @ 6800 rpm
  7. Монтаж на тасове

    Що не вземеш няколко шайби и да ги нагласиш на гайките? Или нещо да импровизираш, не е толкова трудно! https://www.google.bg/search?q=%D1%84%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D1%80+%D1%88%D0%B0%D0%B9%D0%B1%D0%B0&biw=1093&bih=506&source=lnms&sa=X&ei=n2BFVPa0JMvY7AaVmIGwBQ&ved=0CAcQ_AUoAA&dpr=1.25
  8. Акорд - "лимузината на бедния"

    Акорда не се връзва с понятието "лимузина", а и не му е такъв таргета. Освен това всичко е въпрос на приоритет - когато потегля с Хондата усмивката сама се появява при първото по-рязко подаване на газта... Не че имам против по-луксозните автомобили, но не съм я докарал още до там ...
  9. Проблем с алтернатор/акумулатор

    В алтернатора има реле-регулатор, което поддържа/ограничава/ постоянен ток. Ако имаш проблем с него на фарове най добре се вижда - на моменти светват все едно пускаш дълги. Това, че е замерено зареждането е за момента, не е гаранция, че има постоянно напрежение.
  10. притрисане между 80-100км

    Сигурен ли си, че всичко е ОК с вътрешните карета?
  11. Кой какво кара + СНИМКА :-)

    олд скуул
  12. Въпрос към застрахователи и не само...

    Точно такъв е плана, благодаря! Не съм никак фен на тия изпълнения, но за съжаление обстоятелствата го налагат.
  13. Въпрос към застрахователи и не само...

    Колата е във Франкфурт, вече е застрахована, прегледа вероятно така ще си остане...Май ще пропусна Унгария, като чета коментарите.
  14. Въпрос към застрахователи и не само...

    Явно ще ползвам факса за документите и ще я застраховам, а с прегледа ще е на късмет...Че вече отмина времето на прегледи само на хартия...
  15. Случаят е следният: Автомобил с БГ регистрация е на паркинг в Германия от няколко месеца, но междувременно са му изтекли прегледа и гражданската. Възможно ли е там да мине преглед и да се направи застраховка, че да го докараме безпроблемно до БГ?. Или да ми изпратят талона, да направя застраховка и да се надяваме да не ни спират за проверка, рисковано ми се вижда. А и на нашата граница може да прегледат всички документи...и става лошо. Целта е да се пътува с автомобила, няма вариант за платформа /ще сме 3ма човека и куче, чудна картинка :)/. Приемам всякави съвети и коментари, стига да сте сигурни. Ще помоля без импровизации и предположения, тъй като нямам време за догадки и експерименти - след 10тина дена трябва да ходя да прибирам автомобила!
×