Jump to content

kalmara

Фен
  • Мнения

    1278
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Мнения публикувано от kalmara


  1. стартера си  варти  и на  топла  ,но  забелязах че като дам на контакт когато е  топла  чека си  свети и не  изгася и докато  вартя и на  студена  е  така , пали си студена  и тогава изгася  чека, а на главното реле на буксата кабела за помпата е оголен и свързан с червения. Ако ги разделя за да са нормално няма ток към помпата. Като я купих колата беше така.

    Само ще кажа - симптомите ти все повече пищат "ГЛАВНО РЕЛЕ", а тези калъми дет са правени там са правени от някой майстор, дето не е знаял как се прави главно реле и съответно е мазал с г**а си.

    Най-добре отиди при някой хондаджия, който знае как работят нещата за да ти прегледа цялата кола и да отстрани тези творчества на предишния "майстор". След като колата не е фабрична (някой е чоплил нещо там) аз спирам да помагам дистанционно, че ще вземат пак да ме провъзгласят за голямото светило, свикнало да бъде във центъра на вселената едва ли не.

     

    Директен пример на български творец : карат ми кола с несветещи къси фарове, вдигам капака и забелязвам че левия фар е захранен със 2м жица през цялата маска от десният и на едно място има протрито, където е дало на корпус и е думнал бушона. След кратка проверка установявам, че твореца преди мен го е мързеяло да погледне и смени един бушон (за левият фар), и му е било по-лесно да пусне кабел от другия къс през цялата предница на колата. 10мин и два бушона по-късно колата е със нормално светещи фарове и -2м излишен кабел от коша. :)

     

    Поздрави, Ники!


  2. Пропуснал си най-големия и най-важен враг на амкулатора - големийо студ! ;) Най-ми е любимо кат паднат малко температурите и някой другар почне да мучи - пада ми акумулатора, имам утечка, не ми зарежда динамото, стартера ми е за четки, втулки....блаблаблабла дрън дрън та пляс - смръзне ли малко времето и почне да не пали колата, изхода е един - нов акумулатор! Не зареждане на старият, а НОВ!

    Поздрави, Ники!

    • Хаха 1

  3. Да се включа със един ъпдейт по темата - до момента са събрани около 1/4 от нужните средства. Има ефект от фейсбук кампанията като цяло, но не достатъчен - в процес на работа са и нещата по DMS кампания, но тя едва ли ще бъде полезна, тъй като парите от там се превеждат с месец закъснение...време което е ценно и крайно далеч в подобен случай! До колкото разбрах - всичко е уговорено със Френската клиника и остава само и да се съберат всичките средства, които трябва да се преведат авансово 8 дни преди началото на лечението. Имало е и уговорка с краен срок 22-ри сепмтември, но тя най-вероятно няма да бъде спазена поради липсата на финанси. :(

    За хората, които не познават момчето - попринцип е от Враца, а от доста време живее и работи в София. Има хора от вас, които може да не го харесват, поради импулсивният му характер (имал е закачливи включвания във форума), но да Ви кажа честно - реално той не е това което първоначално показва...до сега колкото пъти ми се е налагало да опирам до него (основно в неговата сфера-компютърната, и по-конкретно мрежите), я за съвет по телефона, я за лично съдействие - абсолютно НИТО ЕДИН ПЪТ не е казал "сега не мога" или "ще ти звънна по-късно" или нещо подобно и винаги ми е помагал както и с каквото може - било то със съвет на момента по телефона, посещение на място при мен, връзка с приятел на приятел на приятел, който може да свърши работа и така нататък. Момчето е стабилно и заслужава да му ударим едно рамо - и той е човек, и той е хондаджия, а и преди всичко друго - и той заслужава живот! Въпреки че му е прекалено голямо егото за да се изкаже лично - сигурен съм че ще бъде благодарен на всеки един човек, а пък и на клуба като цяло ако успеем да допринесем за успешен изход от ситуацията!!!

     

    Сигурен съм че има колеги, които и да искат не могат да помогнат финансово - нека поне следят/разпространяват фейсбук страницата с кампанията, тя се ъпдейтва постоянно в инфо полето когато има новини по темата.
     

    Благодаря и Поздрави, Ники!

    • Нагоре 4

  4. post-2675-0-95155800-1433850682_thumb.jpgpost-2675-0-16983200-1433850692_thumb.jpg

     

    Продавам светеща кутия за Д-серия на парчета, цените общо взето са :4.43 крайно предаване - 130лв барабар с диференциала5-та скорост 0.75 - 25лв3те вилки комплект с осите - 25лвПерфектните муфи, синхронизатори и другите предавки са по договаряне, след като броих пета и крайното имах нерви само втора да преброя - 1.78, ако не се ориентирате какви би трябвало да са другите предавки и имате интерес към някоя ще драснете едно лс да ида да я изброя.

    За контакти с мен - на лични, и на 0895/12-65-59 без значение коя част на седмицата/денонощието е, стига да не е след 12:30 нощес. :)

     

    Поздрави, Ники!

     


  5. Продавам ECU PM6 - компа е от старите модели! Липсва му горният ламаринен капак, но това не му пречи да си работи! :)post-2675-0-39473700-1405281079_thumb.jpg

     

    Търся му 60лв, намирам се във Враца, изпращам с Еконт! За връзка - моля звънкайте на 0895/12-65-59 или на лични съобщения във форума! ;)


  6. Моят съвет, а и не само мой, стягайте всички възможни тампони по окачването, отпред и отзад с ИЗКЛЮЧЕНИЕ на задните големи тампони на носачите само тях си ползвайте ОЕМ за да нямате проблеми с поведението в завои :)

    Санде, ше ме извиняваш брат ама съм карал автомобил на бърз водач (подписа :D), който е със предни горен и долен стрът, задни горен и долен стрът, спортни пружини и енержи съспеншън големи задни тампони. Колата е БЕТОН, кръговите движения се взимат със 50+ км/ч.А за другият колега, който пита - да, енерджитата се движат, остатъка от стоковия тампон се набива в енержито, и точно движението премахва проблема със късането на тампоните (нали, освен факта че са плътни :lol:), защото хората си сменяват големите тампони с нови, новите ги слагат както са извадили старите, и ако колата е снижена с 40мм примерно този тампон пак си остава усукан/под напрежение и се чудят що аджеба след 6 месеца пак се късат новите тампони. :)Вече ако се напълнят старите тампони и станат абсолютно плътни въпроса е друг, тогава наистина не знам как ще успява да се задържи на пътя. :D

  7. Според мен па скръцат от тва, че гумата на подметката на десната маратонка е малко поизабена. ;)п.п. Другите 50% са дължат на твърдия диск....който е заводски вграден на хондата, точно да не се фъргат редовно дискове (като по-скъпИЯТ консуматив), а да се карат заводските твърди дискове с няколко чифта меки накладки. ;)

    • Нагоре 1

  8. Ширина/вътрешен диаметър/външен диаметър ;)ЕДИТ : п.п. След, като избереш материала : най-добре си вземи един комплект от въпросните биели, избий им 21мм болтовете, избий си и твоите болтове, и заедно с твоите 4 болта и 4те нови биели отиди някъде да ти измерят прецизно с вътромер диаметъра на дупката в биелата, и с микромер външния диаметър на твоя болт. Това, с цел да можеш после да пресметнеш какъв точно аванс да ти остави стругаря, за да може да заклинят добре втулката в биелата и болта във втулката.


  9. Нищо не го бърка и ако е от акорд, стига да е от едновалов акорд и зъбчетата да могат да се зацепят на разпределителния вал. :) Аз лично не съм правил такава интерверенция, но не виждам защо не. :D


  10.  

    Падат се под разпределителния вал

     

    Няма никакви гуми под разпределителния вал :D на самият капак на клапаните са

     

    Залагаш ли пари на това си твърдение? ;)

    http://www.hondaworld.ru/images/spare1/17ST301/E__1000.gif

    Загледай хубаво снимката - уплътнение номер 16 са четири броя, и се редят на капака на клапаните, точно както се реди и гарнитурата му, а уплътнение номер 17 също са четири броя, които се намират...аре да не е точно под него, но под него и малко към всмукателя, разликата е че там алуминий ляга върху алуминий и всичко е много плътно, гумичките са само за презастраховане, аз не мога да си го обясня защо става така, след като толкова площ като ляга плътно една върху друга, но да - случва се и от там да протекат. :D

     

     

    Едит : Пардон, объркал съм снимките. :D

    http://www.hondaworld.ru/images/spare1/17ST301/E__1000.gif

    Тук са три броя 16 и един 17, т.е. тези ДО* вала - както е отбелязал колегата

    http://www.hondaworld.ru/images/spare1/17SR301/E__0900.gif

    А тук са четири броя с номер 4, т.е. тези на капака


  11. Само ушите на обд0 делката се разпилват, за да станат на втек глава, на това не би трябвало да се разпилва нищо. :) Разгледай го хубаво, да не би да си му обърнал посоките нещо, в смисъл такъв - "горно" трябва да е ушето, което е в близост до стойката за буксите. Тоест както седиш пред колата изхода на бобината трябва да сочи по посока малко над радиатора.TD-43U според интернет трябва да е заводското делко за D16Z6. Не знаеш ли от каква кола е свалено това нещо?п.п. Другия вариант е тва да е от някоя англичанка пълна инжекция, която използва старата отливка на без витековата глава - като на д15ките.


  12. В крайна сметка що я напрай тая щуротия не разбрах, само като да си сменяваш скорости заради един елементарен проблем. Ма щом па си мераклия давай. :)Иначе по въпроса : най-много да не ти съвпаднат шлиците и да се наложи да сменяш маховика. ;) Като свалиш твоята кутия преди да се кикимчиш да слагаш новата им изброй шлиците и на двете да видиш еднаква ли е бройката. :)едит : п.п. нали си си запазил двете помпи и маслените магистрали за съединителя?


  13. Пичуе, 15-та грешка означава комутатор. :) Това може да значи много работи.Може на комутатора да са му много годинките и километрите и вече да си е тръгнал.2. Комутатора може да си е тръгнал заради кофти бобина.3. Бобината може да си е тръгнала заради кофти свещи.4. Комутатора може да си е тръгнал в следствие на кофти бобината, която е кофти в следствие на кофти свещите.....И триста други глупости в тази логика. Дерзайте! :)


  14. Ако е от едновалка, не може да не му стават ушите.

    Ето тук някъде по страничната част на ушите трябва да има щампа TD-XX, където XX е някакво двуцифрено число, по него горе-долу можем да получим някъв ориентир от какъв мотор е точно.

    Публикувано изображение

    Иначе така като го гледам е или обд1 или обд2 делкото, на обд0 бобината изглежда по различен начин - изхода за капачката е точно в центъра и, не е изнесен така на една страна. :)


  15. И тук дрън дрън та пляс, д13ката е карбуратор и няма как да и се регулират оборотите от стъпков мотор. По-скоро ако преди не го е правила това, а сега е започнала да го прави - възможно е да е заталачен някой филтър, напримерно въздушен (или съответно горивен), от това се влияят оборотите на празен ход при карбуратора, от гориво-въздушната смес. Вярно е, че има и стъпково моторче, което изглежда като на инжекционните коли, но точно на този двигател върши съвсем друга работа. ;)Ако чак толкова те дразни - като застанеш на шофьорския калник и се пресегнеш зад тавата на въздушния филтър - точно където ти отива жилото за газта, само че от задната страна - има една черна бакелитена врътка (ако можеш да я видиш) със 6 или 8 пера - от там можеш да си ги връцнеш малко. ;)п.п. А като пущиш фаровете и радиото и парното пробвал ли си да врътнеш волана да видиш па тогива кфо стаа. :tooth:


  16. Явно кода на ЕКУто си е P1J, тоест като моето :) Би трябвало да подлежи на преработване :)

     

    Дрън, дрън, та пляс, да ти снимам едно P1J и едно P1K, които имам да видиш половин платка вътре обд2 стайл. :) Не всички стават за тоя номер. ;)

  17. Щампована буква "N" на сегменти NPR май се предполага че означава NPR. :lol:А иначе колегата ти е отговорил на въпроса - сегментите се редят с буквата на горе, старите сегменти като ги сваля не загледа ли че имат щамповано "R" от горната страна? :)

×
×
  • Създай нов...