Jump to content

Mad`Head

Фен
  • Content Count

    488
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Mad`Head last won the day on September 26 2018

Mad`Head had the most liked content!

Community Reputation

85 Neutral

About Mad`Head

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 02/07/1988

Contact Methods

  • Skype
    antonnn_vasilev
  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    Tourer
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стралджа<->Бургас

Recent Profile Visitors

7049 profile views
  1. Сваляш, дюзи, помпа и рейл и ги носиш в дизел хаус Лозово. Проверяват и ти казват кое може да се направи и кое не. Ремонта на една дюза излиза около 250-300лв
  2. Около 2000лв за комплекта 2ра ръка.
  3. Последната такава умряла помпа бе на црв 2016 година, на 77000км, буталото на помпата беше завъртяно в цилиндъра на 90 градуса и помпата бе блокирала.Отделно и вала и буталото бяха износени в повърхностите в които трябва да контактуват...колата бе изгаснала от раз по време на движение...по думите на шофьора, без никакви шумове преди това. Но двете дюзи бяха дроб... резервоара също бе почистен беше пълен с мизерии. Колата се движи с помпа втора ръка, рейл втора ръка, ремонтирани дюзи, почистен резервоар и нов горивен филтър.
  4. Понеже от скоро в семейството имаме подобно кола и писах до Бултрако....отговориха ми, че не е произведена за Европа и няма да ми издадат становище за Евро нормите ..... Сигурен съм, че може да се издаде документ стига да има желание от тяхна страна все пак евро нормите са на база емисии и прочие... Които няма начин да не са упоменати документално...но нямам нерви да се занимавам.
  5. 5 литра масло двигателно за акорд 2,4 2004г, 250000км преднимно на газ карам, какво ще ми препоръчаш?
  6. Резедавото комби е на баща ми. Аз съм го пуснал за продажба. Ако някой има въпроси да звънне. Колата е пусната за продажба от около половин година през това време си се кара и поддържа. Причината щом трябва да има такава е подобна Хонда по нова година. Поздрави
  7. Над 30000км съм с Aisin. Вътре, притескателя и феродовия бяха щампа Honda. Около 240-250 лв с отстъпки от приятели.
  8. Залагам на 7ците от схемата препоръчително и 16 с тях.
  9. Ако искарат 30000 и не загубят свойствата си. Не ме бърка.
  10. Втори сезон с Nokian wrd4 , уникални на мокро, сухо и сняг. Като минус доста бързо свършват- миналата зима съм им направил около 15000км тези които бяха отпред този сезон като ги слагах бяха на 5,5мм. Поздрави
  11. Взимаш англисйки, ако искаш да си запазиш всички екстри на шофьорска прихвърляш дунапрените+ калъфите и всичко е ок По принцип отворите на релсите съвпадат и от кола с десен волан. Монтирал съм такива седалки. Повечето коли от Англия с ел. управление, имат такова и на пасажерската седалка , но пасажерската седалка няма опция нягоре/надолу и лумбално. Задните както е писал колегата на седан и комби са различни. Корите на предните врати не пасват от дясна дирекция на лява . Поздрави
  12. Нивото съм го направил още след като монтирах маркуча. Обезвъздушаването до колкото съм запознат става с въртене на волана в крайни положения няколко пъти . Нивото не е мръднало. Поздрави
  13. За да не заблудя няой с поста си по- горе... след като няколко дни покарах автомобила забелязвам вибрации(притрисане във волана) при завиване по-рязко по завоите. Понеже преди да рециклират маркуча - това не го е имало никога, го отдавам на него. Съмненията ми са или за по- малък диаметър или поставен на обртано клапан(ако това е възможно). Поръчал съм си нов не оригинален, след като го подменя ще пиша.
×
×
  • Create New...