Jump to content

Mad`Head

Фен
  • Мнения

    450
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

Mad`Head last won the day on Септември 8

Mad`Head had the most liked content!

Обществена Репутация

72 Neutral

Относно Mad`Head

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 7.02.1988

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    214743292
  • Skype
    antonnn_vasilev

Profile Information

  • Кара
    Tourer
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стралджа<->Бургас
  1. https://www.mobile.bg/11496571249887105 някой гледал ли е тази кола ?
  2. На горивната рейка има един маркуч за излишното гориво един да стисне с клещи маркуча друг да върти ако пали без проблем, датчик/клапан на рейката.
  3. На 4 с 60 дизела мобе би и да го хванеш.н бензина с тоя въртящ момент не мисля. При мен като тръгна съединителя първо много трудно нацелвах предавките във интервала 6-7000оборота. Вече накрая много трудно вкарвах 1ва и задна. Вибрациите са възможни от деформации по маховика.
  4. И аз вече карам Акорд

    Май ще ги патентова колегата
  5. Акорд 7-ген - общи дискусии

    Нареждали сме се няколко тайп ес и няколко ех и спорт. От гума до калник разлика не видях. След като обаче сложихме ниски пружини на единия падна с 2-3см. Та до колкото ми е известно има и акорди със заводски по ниски/твърди пружини. Но това не е само за тайп ес.
  6. К24а3...като тръгне съединителя скоростите влизат все по трудно, а във втек често хъркат..и накрая става белята...
  7. Honda Accord 2.2 i-ctdi, помощ...

    За Ходите незнам, но италиянските таралясници са така. Като усетят, че акумулатора не го бива, се освяткват, abs, усилвател на волана, въздушни възглавници и прочие.
  8. Акорд 7-ген - общи дискусии

    Демферна е шайбата мисля http://namaleniavtochasti.com/accord-clcncm-2002-2008/19043-13810-pna-013-icp9402-honda-k20a-k20b-k24a-dempferna-shajba.html
  9. Който има каско, да действа признават го
  10. Веднага давам стокови 16ки на бартер По темата, колата изглежда много добре, все пак снижаването и джантите много я отварят, цената е повече от добра, стига да няма нужда от някакви фрапиращи ремонти(изключваме консумативите) . Датчиците алтернативни са около 50 лв/бр, да не те притресняват. Живота им няма общо с цолажа. Лагерите заминават по- скоро, ако нацелваш стабилни дупки . Аз съм със стандартен резмен гуми на 16ки, и след добра дупка хвърлих лагер. Моята е ръчка, но съм замислил да я махам и да си търся читав автомат. Автомата си е голям гъдел. Иначе вероятно липсата по предницата е обяснима с ударче или усуркване... да не те притеснява това ходи гледай, тествай вдигайте на подемник и гледайте за намеса по рогове, маски и прочие, ако е направена добре почти няма да си личи и не бива да те притеснява, ако има нагънати железа вече ти си приценяш. Поздрави
  11. Погледни тук, дали няма да има нещо от полза. http://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00000000000000EBRT00i024.HTML Поздрави
  12. И на преди фейса има не на всички.
  13. Избор на марка за биалети

    Понеже ще сменям съединител много скоро. Ще съчетавам нещата и аз. Тампоните - оригинални, с доставката на Еконт - под 40лв двата.
  14. Студени са в момента на снимане.
  15. VSA свети постоянно

    Айде бре, колко да е неСериозно на два акорда да съм изгасил лампите след смяна но същата джаджа. Аз съм аматъор, но в случая споделям от опит- не казвам че при него това е 100% проблема. Относно дневните, ако са взели сигнал от не където трябва е възможно освен да отива сигнал към модула то и да връща назад по веригата. Колега ако решиш пиши на лични ще ти изпрата VSA модул за проба. Живи и здрави
×