Jump to content

dandilov

Фен
  • Мнения

    2671
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    139

Всичко публикувано от dandilov

  1. @StefanTsvetanov Здравей, При мен не работеше преден десен. Купих си заместител от https://namaleniavtochasti.com/, но и той не работеше! Явно не знаят какво продават. Накрая си купих от този търговец в OLX: https://www.olx.bg/d/ad/datchik-senzor-parktronik-honda-cr-v-39680-shj-a61-b0-honda-tsrv-CID1243-ID7PPhX.html Датчикът не е оригинален. Сигурно и той е от "али-то", но работи. Питай го дали има за твоя акорд.
  2. @heyu Ravenol FDS 5W-30 е по-добро масло откъм маслената база. По-добра термостабилност, по-добра течливост при ниски температури и т.н., отколкото Toyota 5W-30. Вискозитетните х-ки и на двете, при работна температура, са подобни. Тоест, колко ти гори FDS, толкова ще ти гори и Toyota 5W-30. Даже има вероятност, след 6000 км, тойотовското да го лапне повечко. Ако искаш да "уплътниш" малко мотора, MOTUL 8100 ECO-LITE 5W-30 e подходящ избор. Също и: AMSOIL XL 5W-30 Synthetic Motor Oil AMSOIL XL 10W-30 Synthetic Motor Oil RAVENOL HDX SAE 5W-30 И по-скъпото RAVENOL DXG SAE 5W-30 Ако си на бензин, не ги карай повече от 7000 км. На газ мо же и малко повечко.
  3. Здравейте, Купих колата с разкаченa букса на Bluetooth модула. Явно е разреждал акумулатора на предишния собственик. Смених кондензаторите с нови, по инструкциите тук: https://forums.hondabg.com/topic/112828-honda-cr-v-3rd-gen-bluetooth/?do=findComment&comment=1057615363 Bluetooth модула работи. Сдвоих телефона, приема и изпълнява команди. Значи чиповете не са за запояване, иначе нямаше да приема команди. Но въпреки това, остава консумация от 0,245А след заключване на колата и изчакване да мине в stand by режим. След като го разкачих отново, консумацията падна на 0,02А. Въпросът ми е, защо при повечето колеги се оправя след смяната на тези кондензатори, а при мен - не? Някой знае ли още някаква "тайна" по въпроса? Иначе съм приготвил и реле, което ще монтирам по инструкциите на колегата хахо, от началото на тази тема. Но ме гложди, защо не заспива гадинката...? За Андроид мултимедия ще мисля по-нататък.
  4. Здравей! Да, този двигател си има своите специфични особености, както повечето съвремени двигатели с директно впръскване. Една от тях е разреждането на маслото с бензин, както си писал. Има сервизно решение от Honda ( т.н. safety recall) с обновяване на софтуера, на ECU-то. Коригира тримовете на инжекторите, или нещо такова. Трябва да се обърнеш към Бултрако за това. Помага частично, но не напълно. Освен тази стъпка, допълнително помощно средство е качествено масло и по-честата му смяна. На 5 - 6 хил. км.! Само в съвкупност от тези неща може да си гарантираш ресурса, на този тип двигател. И още нещо - периодично почистване на всмукатените клапани, с необходимата техника и химия. "Earth Dreams" не са като предишните двигатели на Хонда... Или се грижиш като за малко дете, или караш и хвърляш. Съвременни икономически тенденции...
  5. Здравейте! Нека да има и тема за обзор и сравняване на въздушни филтри за нашите Хонди. Обсъждане на качество, цена, доставка и всичко, което би било полезна информация за всички. Давам началото с два филтъра, закупени от https://autopi.bg/ Филтрите са за CR-V III 2.0 VTEC 4x4 01/2007 - 06/2012 Купих ги за сравнение. FILTRON AP105/1 (Made for Filtron) срещу PURRO PUR-PA8154 (Made in South Korea) Двата филтъра изглеждат абсолютно еднакво, без никаква разлика. Дори и мънички детайли по пластмасата, от матрицата за производство, са абсолютно идентични. Изработени са качествено. Филтърните елементи са дебели, по-дебели от на MAHLE. Ще имат възможност да поемат много прах, преди да се задръстят. Единственото което малко не ми харесва е, че гуменото уплътнение по периферията не е залепено (фиксирано) за пластмасата, и може да се свали свободно. Но, така са вече и "по-марковите" филтри като MANN и MAHLE. Изглед отгоре: Изглед на филтриращия елемент от близко разстояние: Изглед отдолу: Изглед на филтриращия елемент от близко разстояние: Надписи: FILTRON AP105/1 - цена: 26.97 лв. PURRO PUR-PA8154 - цена: 18.32 лв. Тук е интересно как един и същи филтър може да има такава разлика в цената. Още повече, че корейският, след мито и ДДС е значително по-евтин от полският?! Но защо полският е "Made for Filtron"? Може би произведен за Filtron от MANN+HUMMEL FT POLAND, както пише на кутията? Между другото, този Filtron не можах да го намеря, никъде другаде, за по-малко от 30 лв. Останах приятно изненадан не само от цените, но и от отношението към клиента. Поръчах в събота вечерта и след няколко минути - изненада! Обадиха ми се по телефона да потвърдят, че са получили поръчката и дори ми предложиха да заменят поръчания допълнително от мен филтър-купе с друг, също много качествен, но на значително по-ниска цена. Дано да продължат все така!
  6. @Bizzito При диаметър на отвора 1,01 см и натиск, средно 1,25 кг, се получава: - Площ 0,8 см2 - Налягане 1.25/0.8=1,56 кг/см2 * 0.980665 = 1,53 bar. Малко по-високо е от целта, но е приемливо. Не е като при Filtron и Hengst над 2 бара, например. За площта на филтърната хартия може да се приеме ширина (по снимките) средно 5 см и дължина 122 см = 610 см2. Стандартна за този размер филтри. Наско (с общите поръчки) ми беше предложил няколко филтъра да ги отворя, но му отказах, че нямам време. Ако си мераклия, обади му се да ти ги изпрати. Адмирации за положеният труд и отделеното време! Чудесно си се справил!
  7. Профилактично ползвам тези две добавки на Pro-Tec. PRO-TEC P1180 OXICAT и PRO-TEC P1101 FLC Два пъти в годината OXICAT и веднъж годишно FLC. Убедил съм се, че работят. Друго не ми трябва. Добавки за масло не слагай в никакъв случай!
  8. В София, на Сивик-а, 2 години подред, ми дават Еко 3. Казваха, че по емисии е за Еко 4, но годината на производство не позволява по-висока от Еко 3. Този месец баща ми я мина на ГТП във Враца. Учудили се колко добре работи двигателят и колко ниски емисии има. Но накрая лепнали Еко 2. Защо - не знам... И никой не може да обясни...
  9. Не би трябвало да има съществени разлики в качеството на хартията и отварянето на байпас-а. Разликите са в размерите, а от там и в площта на филтърната хартия. За съжаление, вече нямам време да се занимавам с "изследване" на филтри.
  10. Малко теория от Дойчланд. Заредете правилно калциевата батерия.pdf
  11. Има разлика, но не е кой знае какво. Маслото си има още доста ресурс откъм диспергиращи свойства и е доста "чисто". Но е на 1 година и няма как да се прецени окисляването. С оглед на това, покарай го до пролетта, пък после мисли за смяна.
  12. Един нашенец го били кръстили Рудолф, защото "било модерно" да се кръщават децата с чужди нами имена. ... Понеже някои си мислят, че така ще станем по-европейци от европейците... Дошло време. Рудолф се оженил и му се родило момиченце. Много му се искало, в знак на признателност, да кръсти дъщеричката си на майка си Елена. Но как да кръсти детето си "елена Рудолф"?!?! ... И се отказал... Дал му друго име. О, Паисий. О, Хилендарски! Колко добре си го казал преди време...! ... Та внимавайте как си кръщавате децата.
  13. Thanks за msds-а. Между 45% и 65% PAO. Завиден резултат за сегашните рецептури. А пък си го дават хората, не е като: "тайна, майна".
  14. 2018г. беше едно, а сега е друго... Всяка година си "пипат" рецептурите. Почти всички производители. От Равенол съм искал msds-и преди година. Няма да са актуални, за да ги качвам. Който иска - пита ги по имейл и получава. Другият вариант е oil-club.de. Сядаш и четеш. Google Chrom ти превежда автоматично от немски, като го настроиш. Кеф ти пресни лабораторни анализи на чисто масло, кеф ти на отработено.
  15. Да добавя. Именно за това се ориентирам към Равенол, понеже има постоянно лабораторни анализи в oil-club.de, Може да видиш актуалните съставки, актуална ИР спектър графика, дават актуален msds по имейл и така можеш да си направиш изводите, дали маслото си заслужава цената.
  16. Нищо не можеш да заключиш от msds-а ли? Напротив! Точно тук имаш цифрово изражение на съставките. Когато са дадени, разбира се. Когато не са дадени, значи производителят иска да скрие нещо. Какво? Ами хайде де...? Пример: Маслото има висока термостабилност, ниска точка на замръзване и ниска изпаряемост, но това може да се постигне с висок % GTL базово масло, вместо PAO. GTL е с по-добри х-ки от крек 3-та група, но все такa си е крек група III+ , а плащаш за група IV. А PAO си е по-горе в класа, за това и е скъпо. Не искам да плащам скъпо за нещо, което е по-евтино. Не казвам, че Амсойл са процедирали по този начин! Да не бъда пак грешно разбран. А се опитвам да дам повод за размисъл на всеки, над това, което му предлагат. Не сляпо да купува, понеже рекламата е мноо яка... П.П. Който умее да чете ИР спектъра, веднага ще си направи изводите (чисто визуално, но без цифрово изражение) колко (ориентировъчно) PAO има в даденото масло, колко естери, има ли "алкилирани нафталини" (които имат подобни х-ки като на естерите, но и други предимства) и т.н., и т.н. Търсете информация за това което купувате, за да не купите: "щрък за гъска". Речник: "щрък = щъркел"
  17. Пиши им пак. Може имейлът ти да е получен в spam folder-а им и да не са го видяли. Пиши им и от контактната форма тук: https://www.ravenol.de/en/service/contact И на имейл: info@ravenol-shop.de Все от едното място ще ти отговорят.
  18. Изглежда много добре. Интересното ще бъде след 4000 км. Как усещаш работата на двигателя с това масло?
  19. @Rakeem Много грешно си ме разбрал. Не казвам, че Amsoil е шир потреба, а че повечето 0W-30 нямат неговите качества.
  20. Подобрителите се разграждат в процеса на работа на маслото, при високи температури ( а те са високи при сегментите) и правят отлагания. Колкото повече VIIs има маслото, толкова по-податливо е на високотемпературни отлагания. Особено при маслосъбирателните сегменти. Не в лошият случай. Ams-a 0W-30 показва по-добри стойности в сравнение с повечето други 0W-30. Казвам повечето "шир потреба" на пазара. Четете tds-ите.
×
×
  • Създай нов...