Jump to content

Krasi-mir

Фен
  • Мнения

    3898
  • Присъединил/а се

  • Days Won

    42

Всичко публикувано от Krasi-mir

  1. Зависи, какъв е баира!А "губи мощност на баир", според мен има 2 тълкувания.Подхождаш към баира на 5-а например, баира е голям, скоростта пада, оборотите падат, т.е. двг се мъчи. Еее ... ми тая кола има и 3-та, предполагам , и не ти е виновен съединителя.После - същото упражнение - голям баир, скоростта пада, обаче оборотите продължават да се вдигат. Еее ... ми съединителя е фира - боксува.Можеш да пробваш съединителя, дали боксува и на равно. На 3-та (на 2-ра май няма да се получи), както си караш, стъпваш рязко на газта. Ако оборотите скачат, а колата не реагира - боксуване на съединителя.п.п. Не знам, колко малко ти се виждат 147 коня, ама моите 126, на 10%-тен наклон правят следното - скоростта (110 км/ч) започва да пада, стъпвам на газта, автоматикът се връща на 3-а (директна), и на края на баира изскачам със 140 км/ч, на 5500 оборота. Това независимо, колко човека сме в колата.
  2. Да погледнат първо нивото, и качевството на маслото.В какъв сервиз е - обикновен, или специализиран за автоматици?! От това зависи, колко професионално ще се отнесат към проблема.Нивото се мери на горещ двг, респективно ск.кутия, и на изгасен двигател. Смяната на маслото е скъпа. Ако искаш цялостна смяна, трябва 4 пъти да ти източат, и налеят 2.9 литра. Това означава, че ти трябват 12 л. масло. Маслото е САМО и ЕДИНСТВЕНО Honda ATF, за предпочитане от Мейн Дилър. Не си прави експерименти с друго масло. Цената е между 20 и 30 лв/литър.Ако нивото е ниско, нека първо ти долеят необходимото количество, пробват, какво се случва, и ако пак е така проблемът може и да не е в маслото. Ако не ще да тръгне още от 1-ва, проблемът може да е в хидросъединителя (торк-конвертор), многодисковите съединители в кутията, или соленоидите. Щом не ще да тръгва, когато е гореща, може да има проблем с контактите в някоя букса на управлението на кутията. Като им стане горещо да не дават контакт. Но пък казваш, че тръгва лека/полека, значи може и да не са соленоиди.Абе, като гледам, какво изписах, за теб ще е най-добре сервиза да е специализиран.
  3. Не е необходимо да учиш 4 г. "Експлоатация и ремонт на автомобили и кари"(като мен).Не е необходимо да учиш 5 г. за Машинен Инженер (като мен).Не е необходимо да прочетеш 100-тина мнения, в няколко теми (поне 5, от които на доказали се Хонда-монтьори).Не ... не ти трябва всичко това, за да си отговориш на въпроса "Как се регулира ХИДРАВЛИЧЕН СЪЕДИНИТЕЛ на Хонда?".Отговорът е - СЪЕДИНИТЕЛ НЕ СЕ РЕГУЛИРА!Регулира се ПЕДАЛА на СЪЕДИНИТЕЛЯ. По-точно СВОБОДНИЯ ХОД на ПЕДАЛА. Даже и япончето го е написало в ръководството за Хонда - CLUTCH PEDAL ADJUSTMENT ( регулиране ПЕДАЛА на съединителя).След като "обереш" свободния ход на педала, всяко следващо натягане, или отпускане на стержена на главния цилиндър води до НАРУШАВАНЕ на правилната работа на системата.
  4. Доколкото разбирам собственикът е грък, явно и регистрацията е гръцка - griechische Papiere (немския не ми е сила). Май не е добра идея купуването на кола с гръцка регистрация. В оффроуд форума имаше тема за приключението "купуване на кола от Гърция". Имало някакви проблеми около отписването на кола от Гърция.
  5. И нов съединител може да тресе при потегляне на баир. Зависи, колко е голям баира. Също зависи, и кога е правен съединителя - в понеделник, или в сряда.Един съединител не е само феродо. Има и малко метални части, които може да са монтирани дефектни, или да са дефектирали в процеса на експлоатация.
  6. Отдолу била добре ... а отвътре?! Как е вътре в съединителя?!
  7. Така ... само за протокола ...CR-V номер 1, RD1 JDM 126 коня, автоматик, само с една "ламбда сонда". Карах го почти 2 г. (от 140000 до 180000 км., реални). Половината време със стопен, оригинален катализатор, и с оригиналните "гърнета". Сменявам грънците, изтърбушвам кат-а, и го монтирам празен. Така карах почти месец. Пристига ми новия кат - универсален, горе-долу с 1/3-а по-къс от оригиналния. С него карах оставащата почти година.CR-V номер 2, абсолютно същото, като номер 1. На Нова Година започнах трета година с него (от 170000 до 225000 км. в момента, реални). Оригинален катализатор, и средно гърне, задното го смених. Карам го без кардан.И ... със/без/или с универсален катализатор, със/без кардан разлика във вървенето и разхода на гориво няма.Или поне незабележими с просто око.
  8. Не, не са ги пипали в сервиза, предишния собственик ги е пипал, БаЛиМааМуЩо
  9. Тва с качването на някой май е най-добре. И ти пробвай някоя друга.Когато купих моята, първата, воланът стоеше на една страна. Покарах я така, докато дойде ред на 4 нови гуми. Тогава отидох да ми регулират предницата ... ама само предницата. Тръгвам от сервиза ... воланът пак така, само че по-малко от преди. Нямах време да се връщам, и от там направо на нашия подемник.И кво ... и двата болта за регулиране на задните колела изместени в една и съща посока. Единия с 5 мм., другия с повече от сантиметър, и си личи предишното им положение. Върнах ги, където са били, и работата с волана заспа.
  10. Ако стария накрайник е имал голям луфт, когато караш по павета играенето на колелото се е обирало от този луфт, т.е. не е стигало до волана. Сега накрайникът няма луфт, и воланът играе заедно с колелата. Не съм сменявал вътрешен накрайник, и не знам, какво се разглобява за да се смени. Мисълта ми е, че може да се е объркало нещо в рейката, или окачването при смяната на накрайника (ти сам ли го сменява), и от там да ти прави проблем с трудното изправяне на волана след завой.
  11. Ми тогава ... отиваш пак при "майсторите".Да ти изправят волана чрез външните накрайници - единия се навива, другия се отвива, докато волана се изправи.Друга причина да стои накриво не виждам, щом казваш, че всичко е регулирано.
  12. Ако задния мост не ти е регулиран, колкото и да регулираш предния, няма да стане, воланът се ще ти е "крив".В момента цялата кола стои на криво, т.е. задните гуми не вървят в следите на предните, и за да караш направо волана трябва да е леко навит. Ти няма как да усетиш това, обаче този дето кара зад теб вижда, че колата ти върви с вратите напред.А това с паветата едва ли е от регулирането, по-скоро е от заминали тампони, пружини, амортисьори ...
  13. Аз пък онзиден си сложих джанти 5х114.3 на моите главини, които са 4х114.3.Е, ... успях да завия само 3 гайки, и едната шпилка я нагрях с оксижена и я изкривих с 4мм. на ляво, а четвъртата шпилка я резнах с флекса. Ама централния отвор е еднакъв, и гумата няма никакво биене, или вибрации.
  14. Лявото си е ляво, нема значение къде е волана.Друг е въпроса, че на единия от вас скоростите са отляво, а на другия в същото ляво са ремъците.Двигателите ви са наобратно.Към автора - понеже казваш, някой да стои отвън и да слуша - това означава ли, че виенето се проявява и в движение, и на място?!
  15. Krasi-mir

    Бисери

    Не, не си внимавал!Бисерът е, че мембраната на ИЗПАРИТЕЛЯ на газовата е създавала проблем със спирачките
  16. 20 мили/час, или 32 км/ч е минималната скорост на повечето коли.
  17. Не, не съм върл почитател на този мотор.Просто казвам, че черното не е чак толкова черно.
  18. Продавам си GDI-ката Требеше да е умрел преди 4 години ама още си върви, като умрел ху* и си гори под 10/100 бензин комбинирано
  19. Има кардан - има проблем, няма кардан - няма проблем.=> ... можеби ... некой разбит лагер ... входящия на дифа, например?! А що не и нещо друго в дифа?!
  20. С едно уточнение - за да духа през тия духалки врътката за разпределяне на въздуха (от ония трите над пепелника) трябва да е в положение човече със стрелка в лицето. И чак тогава, от въпросното копче си избираш - синя стрелка = студен въздух, бяла стрелка = топъл (колкото си си го настроил) въздух.
  21. Тогава ... повредата е в моя телевизор ... за което се извинявам.От снимките на Вен се подведох по това, че капачетата са две, и предположих, че и двете са свалени от една кола, и са обемни сензори за аларма. Явно не са, а си е инфраред сензор за дистанционно.Заблудил съм се още от първия пост. Там нямах предвид сензора, които е показал Вен, а оня другия, който е като черна, изпъкнала полусфера.
  22. Аз знам, че нищо не знам! Обаче чета. И прочетох, че автора на темата пита за Сивик 6-а с D15Z6.После се появяват едни снимки, на едни неща, които не са това, за което пита автора. Питащият за тези неща в профила си казва, че кара Сивик 6-а седан с D15Z6. Същият, точно над снимките споменава EDM/JDM 96-00 Сивик.Къде се разбира, че колата е хеч, а не седан?!За една и съща кола ли говорим?!И понеже не съм наясно, къде още се монтира D15Z6 (и сигурно не съм само аз), питам - възможно ли е да говорим за Сивик 6-а фастбак, или аеродек, т.нар. англичанки?! Защото инфрачервено дистанционно съм виждал, най-често в Сивик 6 англичанка. Не знам, може и да го има заводско и на хач/седан.
  23. За коя кола питаш?!За кой "датчик" питаш?!Може и да са заводски, и да не са заводски.И не, не може в завода да ти монтират половин система, т.е. да имаш сензори, и да нямаш оостаналото.
  24. Ти ... сутиена го остави ... човека иска пластмасов, хамерикански малко така ... Bonnet shield му викат, ама като гледам има само за CR-V, и за некои други Хонди в нетаhttp://www.direct4x4.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/2/9/299_5_.jpg
×
×
  • Създай нов...