Jump to content

IVO IvanOFF

Почетен член
  • Мнения

    2669
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

538 Excellent

Относно IVO IvanOFF

  • Ранг
    Mr.Roadra'Sir

Profile Information

  • Кара
    '27 year old Mistress in Red'
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    ... behind the wheel of B20A7
  • Интереси
    .... it's none of your business !

Последни посетители

19116 профилни разглеждания
  1. IVO IvanOFF

    КривИ дискове

    10 години се боря с "проблема" на колите , които съм имал и имам все още. Сменял съм дискове + накладки , престъргвал съм , разглабял съм спирачни апарати ... каквото се сетите !! Ефекта е дежавю до 4-5 месеца след поредната манипулация ... Единственият успешен ремонт ми се получи след струговане на дисковете с Pro Cut машина на място. Явно се напаснаха според луфтовете в главините и вече близо година Мепесето спира оптимално , независимо от натоварването. Вероятно някой ден пак ше "затресе" ... но засега е пич ! Имайте предвид , че дори нов диск има леки отклонения и монтиран към стара главина , след няколко месеца тресенето е почти гарантирано. Повечето производители дори препоръчват при монтажа на нови дискове и накладки да се напаснат спрямо главина именно с подобен тип машини.
  2. Привет , Включвам се с това : Кинти превеждам , когато кажеш. Мерси Поздрав: п.п...добавям и това :
  3. IVO IvanOFF

    OBD port

    Това е правилното инфо. На жената е CG9 98-ми набор и има OBD порт.
  4. IVO IvanOFF

    Акорда гасне - ignition switch?

    Тъйй , да дам аз инфо за еквилибристиката. Вчера операцията премина успешно , след като х'афтумубиля почна да гасне кога си сака , и Благоверната почнА да ми пали тилифоня .. Та ... разглОбиф двата клемореда , префърлиф от новия медните пластини на старото гнездо.Пасва едно към едно. Ползвах и старата капачка с четирите крачета, за да затворя новите карантии към новата основа. Малко се реже едното краче, че идва 3мм по широко. И воала, имаме си нов клеморед. Обаче, малко съм озадачен от връзването на ГИ към кабел от клемореда .... Мол , някой компетентен по въпрося .. може би Бай Маркоун да каже, дали така се прави или при мен е няква импровизация ?! Опасявам се дан' твари нещо кабеляка на клеморедя .... Е го дей, натрапника : Иначе кат цяло, картинката изглежда е така ... проста работа , има няма час и 15 минути с чесането ! Засега палим и фъркаме .. Та пича от Drive.ru много точно го е обяснил , за разлика от мен ... Потвърждавам !
  5. IVO IvanOFF

    Автомат Accord 1.8/2.0 97-02г.

    Случвало се е няколко пъти , неприятно е усещането , но явно е нещо нормално за тая кутия. Абе , като карате в ръчен режим по "хард" , бавно ли превключва на горна предавка ?! Надолу няма грижи , обаче нагоре , ако маторя е у витекЪ особенно .. бая са ошумолява дока превключи. Даже съм забелезАл , че ако отпусна леко газта , превключва моментално .. Инак в лежерен режим няма такива ефекти. Шантава е тая кутия като цяло .... Ванчо , добро дообяснение на процеса. За мен без да се гаси мотора е сложна операцията , даже ползвах помощник само да пали и гаси и пак бързо изтича маслото.Тъй че препоръчвам някой да ви удари едно рамо за 10на мин. само за палене/гасене.
  6. IVO IvanOFF

    Автомат Accord 1.8/2.0 97-02г.

    Най накрая му дойде времето на автомата ... наложи се да подменя водния радиатор и викам , тъй и тъй ше разкачам и ше си отворя мегдан , я да зема да сваля соленоидите и да ги почистя и да подменя и мазалото. Речено -сторено.Свалих двата двойни соленоида.Единичните не съм ги барал.Имаше мизерий по цедките, особенно в тоя , който се пада под акумулатора/трябва да се свали и той/.Не снимах , че бях бая омазан.Та продухах със спрей за карбове , светнаха нещата и обратно по кутията. Ей тоя "локъп-овия" за да го свали чиляк , направо играе тетрис с развиване и завиване на болтчета и тръбички по специален ред. Както и да е , почистени. Идва ред на маслото.Бях купил 7л. ATF DW-1.Реших да действам по горната процедура.Купих си прозрачен мъркуч с подходящото фи за тръбичките на маслената магистрала към радиатора.Нахлузих по един на двете.Единия ,който "бута" течност към радиатора наврях в празна тубичка 1л. , а другия натиках в пълна тубичка с нов АТФ с идеята ,че ше смуче.Даже го навирих нависоко.Преди това източих от пробката 2,5л. и долях през отвора на щеката същото количество. Да ама .. @ур , то тфа да нее някоя дърта @урва , че да смуче. Ще ми сЪ ... Не смуче , затова се налага да се долива ръчно. Фунийка с мъркуч забучен в пробката на щеката. Палим/кутията е на позиция P/ , точим 1л. , гасим ... доливаме 1л. И така дока текне розово чисто мазало. Препоръчвам да си купите 8л. , защото при мен не достигна малко и се наложи да долея със старо масло за ниво. Малко "акахме на метеното" , ама чиляк са учи дока е жив.Хеля пък като експериментира. По време на "операцията" , особенно към края почва да се пени АТФ-а , който излиза от кутията , щото смуче бая въздух , да не ви притеснява.После кутията си се обезвъздушава. Ми тфа е колеги. При мен ефекта от манипулацията е минимален , малко по мазно работи кутията и малко по меко "рита" на място. Като цяло съм леко разочарован , очаквах чудеса ... , но пък поне знам ,че е обслужена нацяло.
  7. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101841
  8. Моля 1бр. HONDA ATF DW-1. Превеждам 24лв. Мерси
  9. IVO IvanOFF

    Акорда гасне - ignition switch?

    Ще допълня темата с инфо , за да е полезна за колеги с подобен проблем. Ето какво ми пратиха от БИМ БГ и каква е разликата в профилите: 99 набор е колата , но е ляв волан и сигур от там иде разликата да го е@а ! Не става със заигравки , прави се от двете едно. Ето и нагледно обяснение как : https://www.drive2.ru/l/6524688/
  10. IVO IvanOFF

    Акорда гасне - ignition switch?

    Късметлия си , че ти е съвпаднал профила , аз си поръчах от тия пичове преди година/цената даже беше 45лв/ и се оказа , че е другия модел профил при мен. Писах им и познай дали ми го смениха .... ни дума , ни вопъл .... та сега ше си правя от двата един !
  11. IVO IvanOFF

    Акорда гасне - ignition switch?

    Симптоми за клеморед ; извади го , разглоби го и му почисти контактите. Цъкни му няква техническа смазка за контакти и виж дали ше има ефект. Моят е почистван по тая схема и работи вече 2 години ... Ако продължава ефекта .. явно ше е газЪ, както казват колегите !
  12. Ами ай честито дет са вика , имах кофти пресантиман за тая кола аз ... Мяза ми на прецакан knock sensor/детонационен датчик/ или ламбда сонда , а може и двете ! Трябва да я закачиш на диагностика някъде , за да се изясни точно. В раздела за Акорд 6 има теми и по двата проблема , ако не излезе нещо друго ... Успех
×