Jump to content

Markony

Почетен член
  • Мнения

    5141
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    61

Всичко публикувано от Markony

  1. Регулировката на клапаниете е елментарно нещо.Клипове колкото щеш. Поръчай си цолови пластини и една т-тка 10 за болчетата. За 4000 оборота....няма да коментирам какво става като изпреварваш и увиснеш на половината на тира. По-добре да обръща на бензин от колкото да се челосаш.
  2. Спирачна помпа за Сивик 8 ген. 46100-SMG-G02 795 лв.
  3. Ангренажен комплект непълен за К24Z3 /Accord,Cr-V/,липсващите части може да се поръчат по заявка ако са необходими.
  4. Една загубена пратка ми намериха след 3 месеца. Естествено непълна. Ако на някой му върши работа да се обади. 0893517709 . До изчерпване на количествата: Ангренажен комплект за N22 /Civic, CR-v, FR-V, Accord/
  5. Като намериш свестен газаджия, му кажи да прегледа основните настройки и избора на компоненти ,че от икономия на пари или заложена по- голяма печалба ,тоя сбирщайн не може да нахрани двигателя. R20 мотора изобщо не обича бедни смеси. От 3 снимки видях 2 грешки...Филтър не се сменя на 10 к км ,а когато му дойде времеето...интервала е на моточасове, не на км. Проверявай си клапаните на всеки 2 години, че ще натягат яко...
  6. Имаме вече сигурна нова система за конкретни двигатели. Tества се в продължение на година в Италия.Следващия месец съм на обучение и най-вероятно ще почна да монтирам от края на юни. Двигателите ,които се поддърржат са R18Z9- 143 Hp, L15B-132 и 129Hp, L15B7Turbo-180Hp. Не е завършило тестването na Acura и на L15C моторите.Предполагам до края на септември...АКо има някой мераклия да участва в тестовете тук ,моля да се свърже с мен.
  7. Всяко едно задно колело си има регулировка на ръчната.Жилото не се пипа.
  8. Общо взето се обърни към фирмите ,които ремонтирант дизели...помпи и дюзи.Ще ти се налага често да ходиш при тях с родната ни нафта.Нека и да ти почистят резервоара.Вътре сигурно е пълно с мизерии.Обикновено цетката-смукалото се задръства през година.
  9. Нито ксенона, нито лед-крушките могат да се модулират на нисък процент.
  10. В момента се тества по-добра система от на Принс, имайте малко търпение.....Мога да кажа само ,че впръскването на бензин е около 5% и се избива бързо. И пак има условия.....Независимо от това старите ми модели с 20-30% довпръскване не са дали никакви проблеми за 3 годин., Самото газифициране е лесно. Да направиш перфектни настройки със бавен процесор е на границата на безумието.От друга страна директното впръскване си има достатъчно проблеми и без газ с българския бензин
  11. Няма ли един свестен майстор покрай тебе? Автомонтьорството не е твоята стихия! Термоклапан там няма! Е-15 е преход-упътване за следваща страница
  12. Само фирмуер правен за Хонда може да работи с диагностика.Това е невъзможно в бюджетен модел...
  13. Ако желязото се върти не го закачай...личен съвет. Доста народ се мъчи да пипа там където не му е работа с цел да изкара едни 200 кинта лесно.После автовоз до Русе и започват истинските проблеми...Ако има сервизна акция належаща от Бултрако ще те извикат сами....Имат ти и телефона и имейла от КАТ ,като си вадил лични документи си се подписал ,че могат да го ползват за сервизни акции
  14. Ми отиваш при джамбазина да те излъже...знаеш го! Не те интересуват екстрите,годините ,документите,историята от сервиза.Лъжат навсякъде,дори в Бултрако,дори във фирмения сервиз в Швейцария... Написваш си домашното и проверяваш всичко,двигател,скоростна курия,вибрации,боя,луфтове по врати и капаци.Отвратително е,но няма друг начин.Постоянно ходя на огледи е Русе. Мразят ме. Оглеждам колата кукла...вали дъжд.Лягам в калта...кардана го няма. Питам къде е? Вдига рамене ...аз не съм собственика ,колата на ход дойде от Испания и се врътна и се прибра в караваната. Следващия глупак ще се нашие....
  15. За мен е обидно да си правя труда да пиша и някой вместо да прочете..... да пита пак.и пак... и пак. Тук на първия ред от совйствата пише с шрифт болд за коьоравите: https://www.amsoil.com/p/amsoil-extended-life-0w-20-100-synthetic-motor-oil-xlz/ 37% повече сапун.... Знам точно какво какво има вътре и защо го наливам.Знам и колко километра ще изкара.Само да си посмял да кажеш на някой да си налее такова масло щото Маркони казал......
  16. Да много резонни въпроси! Аз карам кола от Италия и имах същите проблеми,но в много по-малък %. Стареенето на масло е сериозна наука.Когато си създавах моето масло, инжинерите химици в родната ни фабрика,казаха.."Не може хем да е руса ,хем брюнетка. Примерно,това ,че TBN 0 не значи ,че маслото не маже. По всички класификатори живота е свършил,но то си смазва и двигателя си работи.Накрая си стиснахме ръцете да изкарва 8000 км ,но да е топ като характеристики. Аз съм недоверчив...тестове на моите коли, една партида замина за Ирак и една за Русия. След година иракчаните купиха 10 тона , а руснаците 100. Това преди ембаргото.В Русия не може да изкара 8000 км ,В Ирак изкарва 12000. Каква е разликата? В конденза. Това си е вода. Винаги има конденз,но колко? Оказа се ,че кондеза кара маслото да шлакува много странно. Получава се една ципа ,която е вид пресечено масло,но много не реагира на промишлени разтворители.Отдолу е грес,мека и разтворима. В маслената индустрия се приема като императив ,че маслото се сменя на време. Не се слагат добавки за абсорбиране на влагата ,както в хидравличното масло и спирачната течност.Погледнете внимателно първия клип в темата.Вижда се ясно за какво говоря.Ами ако не се смени навреме? Получават се необратими процеси по отлагане на шлака ,която не се разтваря от новото масло.В него има калциава основа,но тя не действа на ципата.Шлаката се отлага само на места ,където няма налягане и няма поток на масло...там където има разплискване се отлага спокойно. С други думи в маслените канали и вътре във валовете всичко си е наред.Както се вижда и разпределителния вал не е мръднал.Иглените лагери след измиването киснаха в ултразвукова вана и изкараха всички парцали.Двигателя вече е сглобен и си работи перфектно, В момента го газифицирам. Това което е важно да се почистят двата скрити картера и PCV клапана.Липсата на чиста площ в картерите кара отдушнеците да не работят. Да си припомним принципа:Изпарено масло на 160 градуса се опира в площ с температура 80 градуса. Кондензира една част и се връща в двигареля.Другата част посредством PCV клапана влиза в всмукателния колектор.Трета част през капака влиза в дросела.Като няма студена площ/ киреча е топлинен и звукоизолатор/ маслото не кондензира.Съответно отива течно за изгаряне..... Там всичко беше леж. От тук нататък слагам Amsoil XL 0W20 и се молим! С чисто нов ангренаж и малко-по честа смяна на масло ще изкара 200 к км.
  17. Не ти стига фреон,но това на лято се прави..
  18. Ако беше за тип масло или интервал за смяна ДА. Ама тук никога не сменяно масло. Светва лампата за ниско ниво. Спира се на бензиностанция. Купува се каквото има на рафта и лампата загася. Може и диференциално да е било ,но лампата загася...Дотук всичко е ясно. Кажи ми в първия сервиз в България масла и филтри какво източиха/изсмукаха/ и къде бляха...
  19. Чакай първо да го направя да се върти,после ще гледаме колко гори :). Навън е -7 и водоструйката е неизползваема Изобщо не съм подготвен за такъв ремонт. Радвай се ,че заради тебе имам 4 ангренажни комплекта за R20...
  20. Не,беше избърсана идеално
  21. Няма да пускам повече снимки ...надолу е същото. Нека да погледнем положително......в кашончето от личните ми запаси
  22. На следващоя ден продължавам да минимизирам щетите..Тук отдавна не е минавало масло.Ангренажа е изпилен тотално.Това го чух и на слух преди да разглобя...
  23. Трети ден.Мириша целия на мазут и на .....онова от траверсите
  24. Следва химията.Добре че имам познати в ПО и корабната...цъкнете върху снимките за реалното положение..
  25. Малко ръчен труд. Много търпение и ......псувни. VID_20240104_122300.mp4
×
×
  • Създай нов...