Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 22.03.2024 in Мнения

  1. 4 точки
    Колеги, моля внимавайте, видях че по родните сайтове за обяви като olx и bazar представят китайски LED ментета за оригинални продукти, като ментетата са дори по-скъпи от оригинала! 😱 Внимавайте за бомбастични изявления на шарени картинки като 30000 лумена и 100 000 часа живот и проверявайте хубаво на сайтовете на производителите кои са официални дилъри и как точно изглежда продукта. Не пълнете джобовете на мошеници 😡
  2. 4 точки
    2.5-3 години е максималния интервал за смяна! Проблема е, че е хидроскопична! Ама аз даже имам роднини(тъста ми) , които не са сменяли от 6-7 години, само ако имат ремонти при спирачки и апарати тогава! Няма смисъл да се ходи в сервиз само за това! Ако няма някакъв осезаем проблем със спирачките разбира се! Може спокойно да се изчака няколко месеца, или пък да се направи сега всичко ! Погледнете си казанчето за спирачна течност, какъв цвят е! Не е хубаво да е мътно много! П.С. Ако колата е с ръчна скоростна кутия се сменя и течността за помпите на съединителя !
  3. 3 точки
    Здравейте фенове, Ще споделя как "закърпих" модул мигачи след като останах без десни мигачи. По законите на Мърфи това се случва Петък привечер и познайте дали има работещи морги Събота и Неделя. Положението при мен беше като на клипа който споделям: https://www.youtube.com/watch?v=pDN1ucP6wM8 Достъпа е малко затруднен и неудобен, но човека на клипа показва вариант. В тези модули натоварената част са съответните релета в предвид принципа им на работа. Предполагам, че модула е все още оригиналния на колата и си представих колко хиляди мигания са минали през него. Ето полуразглобения модул с едното отворено капаче на реле: Оказах се прав! Ето снимка как контактната пластина е залепнала за подвижната котвичка на релето" Ограденото с червено" Оригинално това е свързано с точкова заварка, но разбираемо е не всеки да има такова оборудване у дома си, а и да не говорим за минимилистичните мащаби с които трябва да работите. Аз лично се наложи да наслагвам 2 лупи. Преди да ме критикувате за метода който съм използвал, а именно запояване, то затова съм кръстил темата "ЗАКЪРПВАНЕ" ! Релетата използвани в оригиналната схема са: Ако имате познания и умения, моля споделете от къде може да се намерят аналогични релета които да паснат по размер на платката, че иначе ще се оформят едни "гроздове" от релета и кабели! Тука опираме до дилемата дали да търсим от моргите или да поръчаме оригинал. Колко ли време са работили модулите които бихте взели от моргите и колко биха изкарали? На мен лично 40лв. за стар модул не ми е оферта! Ето парт номерата, цената и местоположението на модула: Има разлики в модулите преди фейса, защото след фейса мигачите вградени в огледалата са LED. Виждате какви са цените. Моето решение беше да поръчам оригинал за да съм сигурен, че ще изкара още толкова. Надявам се темата да е полезна за феновете за да не изпаднат в ситуация като мен! По гадно щеше да е да ми изчезнат левите мигачи, е съдбата беше на 50% на моя страна.
  4. 3 точки
    Странно. Какви екземпляри сте карали ? Или само сте чули че еди кой си е казал че еди кое си не става. Аз не съм от спокойните шофьори и не съм забелязал да имам проблеми. Музика не слушам и преди това 30 години само ръчки съм карал. Нищо и няма на CVT кутията пробвай ще ти хареса. И с ръчка да си състезател няма да станеш ....
  5. 3 точки
    Споделям информация какво съм сменил и колко е струвало към момента. Започвам от самото начало. На въпросния Акорд не работеше климатика. Напълних системата за тест с фреон. При тест всичко включваше - компресор, перки и т.н. Въпреки това липсваше налягане на компресора и имаше теч ( не голям, но имаше такъв). По моята логика в тази ситуация има проблем в компресора. При оглед на кондензатора установих липса на елементи и то доста по питата. Съответно посетих сервиз за климатици за експертно мнение. След проба и те установиха същите нередности, които и аз сам видях. Реших да направя сам подмяната на компресора, кондензатора и дехидратора. По въпроса дали може да се ремонтира компресора - вероятно може срещу доста прилична сума и несигурни резултати, предпочитам нов, чиято цена ще е малко по - висока от ремонта, но без излишни главоболия. Купих частите за около 700лв. Може и по - евтино да се купят, зависи каква отстъпка ползвате. Аз купих Nissesns. Подмяната не изисква кой знае колко умения, но все пак известна прецизност и последователност при сглобяването. Промивката на системата е абсолютно задължителна. В домашни условия не мога да кажа дали е напълно правилно, но аз ползвах препарата, който съм дал в горния пост и след това продухах с азот. Азотът изсушава идеално и затова е по - добрият избор. Сглобяването не е философия, сменяват се всички уплътнения и се стяга с динамометрите ключ(при възможност). Има клипове достатъчно за смяната стъпка по стъпка. На следващия ден отидох да заредят с фреон системата. Една особеност - новият компресор идва предварително зареден с масло. Препоръчително е да се източи маслото, да се премери какво е количеството му и да се сипе обратно в компресора толкова, колкото е по спецификация на производителя. След като се монтира на автомобила се завърта на ръка няколко пъти, след това се стартира климатика на празен ход. Следва да се пуска и спира на интервали 10 секс. работа, 10 сек. изключен компресор. Упражнението се повтаря 10 пъти след това се прави пробно кръгче. Зареждането на системата ми струваше 120лв. По мнение на специалисти проблемите с климатика идват от ненавременна поддръжка. Хубаво е дехидратора да се подменя на 2-3 год и да се дозарежда с фреон и масло.
  6. 3 точки
    Смених Кавазаки z750 с ето тази грозотийка.
  7. 3 точки
  8. 2 точки
    Ти тоя инфлуенсър "го мани". Явно и той си мисли че колата му е стандартното хондово AWD, забравяйки че пред него има SH, което напълно променя играта. Rear Differential Dual Pump II Fluid Dual Pump II Fluid is used in the Real Time 4WD/AWD™ system for lubrication and to produce hydraulic pressure for transmitting force to the rear wheels when needed. Тая система има 2 попми и нагнетява нейното си масло, за да включи задният мост в различни условия. Самата система се управлява електронно и алгоритмите и се менят, както и с различните генерации се усъвършенства - тоест - повече функции, но си остава задвижване "до поискване". Ледженда е с постоянно зацепен заден мост. Там няма помпи, които да правят налягане, което да зацепва задницата. Няма и диференциал с класическата конструкция. За какво му е тогава "дуал пумп флуид за заден диф"? Отзад си е втори автоматик и си има масло за него. Защо са 2 сектора ли? Ами заради различните нива на маслото в 2-та агрегата. За да е общ картер, или отвор (и скачени съдове) компановката на надлъжните редуктори (след кардана), трябва да е по-високо, спрямо сега - тоест по-нагоре в купето (резервоар - задна седалка). Така го е решил японеца, а и няма да се плиска напред - назад при рязко потегляне и спиране. Умен е японецът - поне "нашият".
  9. 2 точки
    Объркванията са отчасти "търговски", а отчасти и поради спецификата на колата - конкретно Ледженд КВ1 със SH_AWD - ПЪРВА ГЕНЕРАЦИЯ! Какво ни грее кой какво предлага в търговската мрежа и как го нарича? Да си припомним дали изобщо Ледженд-а има диференциал отзад, или иде реч за позабравена (или непозната) материя. https://www.autozine.org/technical_school/traction/4WD_3.html Да уточня че предполагаемо говорим за Honda SH-AWD - Honda Legend / Acura RL (2005), защото по-новите генерации са опростени и там ... абе - четете и мислете. А кратката версия (ако не ви се чете) е че няма диф, а отзад има втора автоматична скоростна кутия. Таа, как стоят нещата с маслата в този кейс???
  10. 2 точки
    Кратко, точно и ясно. Бих добавил единствено нужното количество за да се добие още по-ясна представа: 1. Масло двигател - дават го 4.3л, аз повече от 4л. при смяна не съм слагал (идва доста над максимума с 4.3) 2. Автоматик - споменават се 4л. , аз при опресняване слагам 3л. (идва доста над максимума при по-голямо количество) 3. Раздатка - 0.5л. 4. Заден диференциал - 4л. общо (0.75л + 3л.)
  11. 2 точки
    Здравейте, да внеса малко яснота по темата с маслата, за да не стават грешки. Всичко е на база...много търсене и четене... 1. Масло двигател: търсите спецификация ACEA A1/B1 или А3/B3 т.е. стават и A3/B4, A5/B5. Производителя си го избирате... 2. Масло на скоростна кутия (автомат): ATF-DW1, да не влизам в подробности, но това не се слага на заден диф... 3. Масло раздатка: HGO 4. Масло заден диф (на 2-те места се слага едно и също): ATF-Z1 или DPSF-II
  12. 2 точки
    Ами, щом е така и пилота няма значение колко е добър, що Чеко е толкова назад??? А другите мотори що гърмят, прегряват и т.н.???
  13. 2 точки
  14. 2 точки
    Дойде ред на предната броня.
  15. 2 точки
  16. 2 точки
  17. 2 точки
    Само да кажа днес разглобих половината кутия съответно къде какво можеше да се свали ФИЛТЪР външно НЯМА
  18. 2 точки
    Не е вярно, че става невалидна. Прави се с презумпцията, че може да трябва да настъпи корекция по премията на застрахователната полица - сиреч може да си поискат да си доплатиш, ако решат.
  19. 2 точки
    Аз ще направя така или иначе застраховка. Преди да сложа БГ номерата. Реално обаче имам още 20 дни френска гражданска, защо пък да не ги използвам. В три различни области на кат се обадих, на едното място не бяха сигурни, а на другите две казаха, че щом стикера е валиден, значи няма проблем да се кара. Казаха ми също, че Френските автомобили всички си идвали с номерата и щом номерата са на тях значи са валидни. Относно транзитните номера, джамбаза каза, че може само постоянна регистрация да се сложи на тази кола.Аз мога и с платформа да я прибера, но реално има ли смисъл от нея като има валидни документи.
  20. 1 точка
    Бронята вече съхне. Не съм се престаравал с китването, но се освежи от люпките от камъчета. Сега да видим де ще ги диря щипките за гумата в предната част на капака.
  21. 1 точка
    За да се влезе в менютата за настройки трябва да се дръпне ръчната спирачка! Пробвай така!
  22. 1 точка
    Така е, но който има гараж, а в Люлин, Дружба, Надежда и т.н. НЕма! Тока също струва пари, така че 20Кв на 100км струва нощна 3лв, а дневна 5лв. Внимание, тока на зарядно е 0.90лв на киловат. 20х0,9 = 18лв. и става много безсмислено да ползвам електрически миксер! От газта по евтино няма.
  23. 1 точка
    Най-доброто "от 2-та свята" е PHEV с рендж екстендер ДВГ за извънградско. Зареждаш го нощем в гаража - градско си на ток от мрежата, а извънградско на собствен.
  24. 1 точка
    Благодаря колега. Поръчах го вече и чакам с нетърпение да дойде. Поздрави
  25. 1 точка
    На скоро четох едно интервю на Джони Хърбърт в което казва "Още не сме видяли най доброто от Макс Верстапен защото до сега не му се е налагало да го използва". Аз мисля, че е прав.
  26. 1 точка
    Вероятно съм първият с тази грешка, да кажа и как я реших. Проблем с първа ламбда сонда, след смяна се оправи.
  27. 1 точка
  28. 1 точка
    та на 1-та снимка пише: "да не се ползва в AWD диференциали"...
  29. 1 точка
    Ето тук е написано...Официалният сайт на Хонда Ирландия
  30. 1 точка
    С пожелания за още толкова. Много готина е станала колицата - отличава се. С кеф да си я кара младежа!
  31. 1 точка
    Темата е за Формула 1 в общи дискусии а що се отнася до двигателят той може и да е най добрия в момента. Това не значи, че трябва да съм фен на РБ и най вече на пилота им.
  32. 1 точка
    Провери тампоните на двигателя и СК. А воя да не е от този лагер, за който говорят колегите в темата 🤔
  33. 1 точка
    Това на салфетката изглежда вече нормално. Може снимката с остатъка по капака да лъже, като цвят. Просто на нея ми изглеждаше доста кафеникаво.
  34. 1 точка
    Дошел, отишел. Микро и мини среща.
  35. 1 точка
    Здравейте! Искам да поръчам: Линк: https://ato24.de/en/bmw-twin-power-turbo-5w-30-ll-04-engine-oil.html Вид и количество: BMW ENGINE OIL TWIN POWER TURBO 5W-30 LL-04 7х1L Стойност на поръчката: (7х11.80)*2.15 = 177.59 лв Начин на плащане: - Чрез наложен платеж Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма Поздрави!
  36. 1 точка
    Тази тема става все по забавна. Той пича аКо потроши някой така или иначе ще изяде дървото, предполага се, че не се е засилил да го прави. Това във Франция сигурно ли е, че предният собственик може да си спре застраховката когато пожелае защото в БГ това май е невъзможно ако е платена (за разлика от данъка), сигурно ли е на 100% позволява ли го тяхното законодателство? Аз лично бих си прибрал колата щом имам тези документи и не виждам как нашите пътни полицаи могат да влезнат във френската система за проверка и то при условие, че е спряна при условие, че е възможно.
  37. 1 точка
    Има много мнения, защото има и много "професори". В България си купуваш регистрирана кола, с всичките необходими документи, включително и с валидна ГО към момента. По спомен имаш 20 или 30 дневен срок да пререгистрираш колата, но само 7 дневен срок, да направиш "добавък" на полицата - в противен случай става невалидна. Реално дилемата ти е, дали френската ГО е все още валидна и дали можеш с нея да придвижиш колата - според мен отговора е НЕ. Ти може да си докараш колата и да нямаш проблеми,(Господ обича смелите моряци) но ако за беля стане някаква случайна и нелепа злополука - ще го изядеш целия.
  38. 1 точка
    бистра е в казанчето, но тя колата толкова е и карана- няма и 20 000км от смяната, предимно стои в гаража. Ще изчакам
  39. 1 точка
    Колегата с червеното копче ще обясни (ако има мерак). Той също търгува с коли. Някои закони може и да са нелогични, но непознаването им не оневинява прегрешилия. Не случайно имаме "обилна" държавна администрация. Не искам да стресирам авторът на темата, нито да се чувства длъжен да ми благодари.
  40. 1 точка
    Ей тоз японец е изобретателят на VTEC-a
  41. 1 точка
    Въпрос, комбито бензин(без значение кои мотор) и комбито дизел една и съща рейка ли ползват? Питам защото изглежда втулките май не стават за всички модели рейки... Седан дизел => 53601-TL0-415 https://www.parts-honda.uk/honda-cars/ACCORD/2009/22-EXECUTIVE/STEERING-BRAKE-SUSPENSION/PS-GEAR-BOX-EPS--DIESEL--LH-/17TL1901/B__3312/4/3723 Комби дизел => 53601-TL0-415 https://www.parts-honda.uk/honda-cars/ACCORD-TOURER/2009/22-EXECUTIVE/STEERING-BRAKE-SUSPENSION/PS-GEAR-BOX-EPS--DIESEL--LH-/17TL4901/B__3312/4/1038 Комби бензин => 53601TL1305 https://www.parts-honda.uk/honda-cars/ACCORD-TOURER/2009/24-EXECUTIVE/STEERING-BRAKE-SUSPENSION/PS-GEAR-BOX-EPS--LH-/17TL4901/B__3310/4/1065
  42. 1 точка
    Мнение на приятел за нов Санта Фе 2022г., plug in hybrid: Много бавно зарежда на обикновен контакт в дома. Над 8 часа за 80%! Нужна е зарядна станция. Има такива БГ, 1650лв, до 22Kw. Около 4 часа на 100%. За дълъг път 1.6, макар и с турбо не е много удобно и икономично. За градско рядко включва двигателя, при напълно заредена батерия, 13,8Kw. Силна рекуперация. Собственика се надява с домашна зарядна станция EVPOINT да оправи разхода и времето за зареждане. Моя личен извод, наблюдавайки няколко plug in hybrid e, че засега е тегаво със зареждането. Проста сметка за цената води до главоболие! Парите за скъпите плъг ин хибриди и ел.коли, може да дадеш за гориво за 200 000км. И затова се ориентирах към мощна Q50, FHEV, а не към plug in! 8/100 си е нисък разход за кола 364к.с. AWD! Предишният ми 400к.с. матор и то само на задно, харчеше средно 20/100!
  43. 1 точка
    Някои си бяха направили сметката да изкарат пара. Другото после бе еко пропаганда. Между другото, новото БМВ 5 - комби (още не е излязло), ще е само с дизелови мотори!
  44. 1 точка
    Дупедатите, я "съсИпаа тАа дръжава"! ПропаднАаме, а беуме прЪви, ама коги партиите беха забранени. А китайците са начело на целия глобус. Имат над 70 автомобилни бренда, произвеждат си всичко, а на европците продават същите компоненти, ама на тройна цена, а онеа са гордеят че имат автомобилна история и традиции. О времена, о нрави, лицемерно позеленели сделки, вонящи на плесен, а от там само тирирамби - как животът ще е песен.
  45. 1 точка
    При мен се получи интересен парадокс. На Харвито преди около две години (бях ги купил от Тех Ко ) сложих дискове и накладки TRW . Останах крайно разочарован То не беше кривене още на втората седмица, накладките бяха толкова твърди, че бяха надрали диска. Смених на третата седмица накладки с Ате и престъргах дисковете на Про кът. Та бях се зарекъл повече ТРВ да не слагам. Преди месец на Митсубишито трябваше да се сменят предни дискове и накладки и задни накладки. Майстора- Хондаджия работел основно с TRW. Доверих му се и сложи всичко ТРВ. Към момента съм много доволен. Няма място за сравнение между тези ,който бях взел аз и това ТРВ. Не съм го разпитвал от къде ги доставя,но по някога по скъпото (без отстъпка от склада) излиза по евтино с допълнителните манипулации.
  46. 1 точка
    В момента не мога да направя снимка, но при мен на вратата на багажника(отвътре) има 2 капака. Махам капаците и се виждат крушките с кабелите ( не е като смяна на крушка отпред). Примерна снимка: По спомен, забелязах че на единия фар (отзад) имаше празно гнездо - може би за крушка за мъгла, защото от другата страна имаше. Също да добавя, за смяна на крушка над номера - се натискат едни палчета (видими) и след като излезе от гнездото, може да смени крушка. Поне аз така си ги смених, не знам дали има по-добър начин. Например, за крушка отпред ходих при майстор. Поздрави, Тео
  47. 1 точка
    Колеги може би не е по темата,но как се сваля плафона на задния номер на Акорд 8 комби?Гледам,че на седана е по друг начин,а на моята не мога да разбера.
  48. 1 точка
    Човека в клипа ти каза,че (гледа ли го изобщо?!) може с 2 шибани релета за 10лв да направиш така ,че като вкараш ключа на кочината и дадеш на контакт огледалата да се отварят сами,като махнеш контакта да се затварят сами,без да натискаш никакви бутони. Това не е ли същото като да я заключваш/отключваш,ама за 10лв а не за 100 паунда?! Варианти има,от теб зависи колко пари ти се дават да имаш такава екстра.
  49. 1 точка
    Така няколко неща: Крушката я смениха в сервиз и я смениха толко куцо.Дразни ме но без топъл гараж не смятам да се разболявам и да ме пратят да спя на хотел заради малкия. Положението не е толкова зле колкото го изкара колегата.Колата е пробвана на тъмен път и съм преценил че нещата са окей.При първа възможност за топъл гараж ще бъде поправена. А иначе аз обмислям да търся оригинален фар с ксенон,определено не ми се занимава с китайски изделия.А отностно леда четох по нагоре че филипса бил добър. Мерси на всички за помоща и обещавам да не създавам условия за ПТП-та.
  50. 1 точка
    Не знам @ogi28b, може и да съм наивен оптимист, но аз вярвам в доброто у хората. Сигурен съм, че колегата @Кристиан много добре разбра къде му е грешката след като @JHM и @romborak му обясниха толкова изчерпателно. И в най-скоро време ще фокусира лампата във фара, за да не създава предпоставки за възникване на ПТП. Все пак вече е родител и би трябвало да е станал по-отговорен. Също съм и на мнение, че няма нищо лошо човек сам да си смени крушката на фара. Пък бил той и неспециалист. Как ще се научи иначе, вярно сега ще стане по трудния начин, ама това е натрупване на опит. Пък и се вижда, че човека има желание и не го е срам да пита.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...