Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.04.2024 in Мнения

  1. 2 точки
    Един вълк се заселил наблизо до голямо стадо овце. Всеки ден той изяждал по една овца. Отначало нейните крясъци плашели другите овце, но с времето вълкът се спирал и говорел с всяка една поотделно: -Няма от какво да се страхуваш, защото аз убивам и ям само глупави овце, а ти си единственият ми умен и най-добър приятел в това стадо. След този разговор овцете седяли тихо и не тичали повече. И когато вълкът убивал следващата овца, всяка от останалите си мислела: -Е, уби още една глупава овца, но аз съм най-добрият приятел на вълка и няма от какво да се страхувам. Овцете били щастливи. На следващият ден вълкът просто се приближавал до поредната от тях и казвал: -О, най-добри ми приятелю, не сме говорили за глупави овце от дълго време...- И смъртта ѝ настъпвала моментално. Овцете нямали време да разберат нищо. Вълкът повдигнал самочувствието на всяка една, те спрели да се тревожат и спокойно пасели тревата, от което месото им ставало още по-вкусно. Повечето овце дори започнали да помагат на вълка - ако някоя твърде умна овца се досещала за истинското състояние на нещата, тогава друга овца, измежду най-добрите приятели на вълка, му разказала за странното поведение на подозиращата и на следващия ден вълкът изяждал точно нея. Всеки човек трябва да вярва по-малко на думите и да наблюдава повече действията. Ние чуваме това, което искаме да чуем и просто не обръщаме внимание на всичко останало. А трябва. Защото най-важното е да забележите навреме вълка в овча кожа! По делата им ще ги познаете! <интернет>
  2. 1 точка
    Аз само минавам да кажа, че две години след ремонта и 32 000 км, скоростната кутия е още жива и работи нормално. Не съм отварял никакви соленоиди от последния път споменат в поста. Не съм правил и никакви ремонти на автомобила, освен един - първият електрически. Спря да върти вентилатора на климатизацията в купето. Установих, че е изгоряла една термозащита на управлението на скоростите на вентилатора на купето. Само я замостих, защото не ми се даваха 250 лв за нова оригинална част и си тръгна пак управлението. Има ги в Aliexpress за 45 лв с доставка, ако на някой му трябва. Автомобила мина преди два месеца 400 000 км. Всичко му работи без проблеми и за сега нямам желание да се разделяме. Гледам, че много упостяха постовете по модела. Или са останали много малко или не се развалят?! [emoji848] Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
  3. 1 точка
    Оказа се регулатор на вентилатора или нещо такова, майстора каза. Една джаджа с радиоторче за охлаждане, каза че по принцип е слабо място на доста коли. 40-50лв е , оригиналното е майка си и баща си.
  4. 1 точка
    Когато имах проблем с една от ламбда сондите, SH-AWD ми светеше постоянно докато не я смених. През това време тази кола беше "ужасна за каране", само на предно, тръгване с повече газ и веднага почват да свирят предните гуми и тн. Иска си го 4х4 и това е. По-добре ускорява, по-добре се кара, по-добре се държи на пътя, цялото усещане е съвсем друго.
  5. 1 точка
    Значи: 1. Това не е ремонт, приеми го като профилактика за превенция на ремонт; 2. Японецът е написал в сервизното ръководство да се проверяват (и регулират при нужда) хлабините на всеки 40K, без да го интересува дали тази кола отива в България/Италия и й се слага газ; 3. Дори и ти можеш да си направиш реглажа сам ако имаш инструменти и луфтомер. За да уцелиш средата на препоръчаните хлабини препоръчвам луфтомер в ИНЧОВЕ, не в милиметри; 4. След слагане на газ е препоръчителен реглажа на по-малко км от препоръчаните в ръководството; 5. За признаците е малко спорно. Играещи обороти на празен ход, загуба на мощност и т.н. Единственото, което съм чувал е да се видят стойностите на MAP-а при диагностика на празен ход и загрял двигател. Ако са натегнати би трябвало налягането в колектора да се вдигне. Нека някой, който е наясно с тази точка да каже как точно е.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...