Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 24.03.2024 in Мнения

  1. 6 точки
    Обухме клеберките. Доволен съм от резултата. С малко подобрение на работното пространство, инструментариума и техниката джантите могат да се бълват сравнително бързо.
  2. 6 точки
    Здравейте, На 1-ви април колата ми реши да се пошегува малко с мен. Реших да споделя с вас тази неприятна шегичка. Излизайки от работа, реших че ще използвам Комфорт функцията и ще отворя отдалече стъклата и шибедаха, докато вървя към колата. Натиснах дистанционното за отключване, видях мигането на мигачите, натиснах втори път и задържах няколко секунди. Стигайки до колата обаче се разочаровах. Нищо не беше се отворило. Качих се и отворих люка докрай. Потеглих и след 5 минутно пътуване спрях до един магазин. Люка отказа да реагира на натискане на копчето на тавана. Оставих го отворен за момента. След като се прибрах, започнах да правя нови опити да го затворя. С копчето на тавана, с дистанционното, с ключ в шофьорската врата... никаква реакция. Междувременно стъклата се вдигаха както си трябва. Предпазителя за шибидаха се оказа здрав. N 20 в купето от страната на шофьора. Нов неприятен момент настъпи, когато видях, че нямам сервизен отвор за ръчно затваряне на шибидаха (в сервизния комплект също нямам ключе). Тъй като нямам гараж, започнах да търся начин да стигна до моторчето. Свалих задния плафон, от там може да се види механизма, но не и да се стигне до него. Свалих двете задни дръжки на тавана. Свалят се като дръжката се отвори, от двете страни има едни капачета, те служат и като скобички. Вадят се с отвертка, след което металните пластинки вътре трябва да се съберат и дръжката излиза без усилие. След като се свалят дръжите, кората на тавана може да се издърпа надолу от страната на люка, също и от задния край. После през провисналата кора може да се бръкне от страната на люка и да се стигне до моторчето. Не е много удобно, но е достатъчно за да се стигне до механизма за да се затвори люка. За целта ще ви трябва шестограм 4-ка. Механизма се върти трудничко, ако шестограмчето е късичко. Може да се ползва и някое малко гидоре. В началото помислих, че моторчето и механизма са едно цяло и се отказах да се опитвам да го свалям. Затворих люка частично с шестограма. Опитах с копчето, започна да се движи напред но, остана леко повдигнат нагоре. Натиснах копчето за отваряне на люка и той отново се отвори и остана там. Затворих го малко ръчно и пак проба. При натискане на бутона за повдигане, вместо да се вдигне нагоре, люка се отвори нацяло и пак остана там. Нямах повече време, затворих го ръчно и се прибрах. Последва четене в интернет и търсене на възможна причина. Модула за управление (намира се на самото моторче) съдържа 2 релета, датчк на Хол и ECU. На следващия ден, когато вече бях пред нас реших да пробвам отново да го задвижа с копчето. Люка се задвижи и в двете посоки, но не спираше на точната позиция при затворено положение, нито при повдигнато положение. Намерих процедура за ресетване на модула, и след като го ресетнах всичко се оправи. Процедурата е следната: 1. Close driver’s door, leave it closed during the whole procedure. Затворете шофьорската врата, оставете я затворена през цялата процедура. 2. Turn ignition to LOCK (0). Завъртете ключа за запалването на LOCK (0). 3. Press and hold the tilt switch, and turn ignition to ON (II). Натиснете и задръжте превключвателя за повдигане на люка и завъртете ключа за запалване на (II). 4. Release the tilt switch, and turn ignition to LOCK (0). Освободете бутона за повдигане на люка и завъртете запалването на LOCK (0). 5. Repeat steps 3 and 4 four times. Повторете стъпки 3 и 4 ЧЕТИРИ ПЪТИ. 6. Check if the AUTO OPEN and AUTO CLOSE function still work. If they still work, the AUTO functions have not been cleared, go back to step 1. If AUTO functions have been cleared, go to step 7. Проверете дали функциите AUTO OPEN и AUTO CLOSE все още работят (става дума за автоматичното отваряне и затваряне докрай през копчето на тавана). Ако все още работят, функциите AUTO не са изчистени, върнете се към стъпка 1. Ако функциите AUTO са изчистени, преминете към стъпка 7. 7. Press and hold the moonroof open switch for at least 3 additional seconds after the moonroof is fully opened. Натиснете и задръжте превключвателя за отворен люк за поне 3 допълнителни секунди, след като люкът е напълно отворен. 8. Press and hold the moonroof close switch for at least 3 additional seconds after the moonrood is fully closed (tilted). Натиснете и задръжте превключвателя за затваряне на люка за поне 3 допълнителни секунди, след като люкът е напълно затворен (наклонен). 9. Confirm that the moonroof control unit is reset by using the moonroof AUTO OPEN and AUTO CLOSE function. Проверете нулирането на блока за управление, като използвате функцията АВТОМАТИЧНО ОТВАРЯНЕ и АВТОМАТИЧНО ЗАТВАРЯНЕ на люка. В случай на нужда, моторчето заедно с модула може да се свали. Държи се на три болта, а оста на редуктора е зацепена с едно зъбно колело. Прилагам малко снимки от интренет: Това е целия механизъм. Ето и снимки на моторчето от двете страни. На първата снимка се вижда къде е шестограма, с който може да се задвижва ръчно.
  3. 6 точки
    Сряда, 27/03/2024-та, Willand, Devon, UK Събота, 30/03/2024-та, Костенец, София-окръг, България
  4. 5 точки
    Аз съм автора на темата в испанския форум. След 2 години ползване на китаеца мога да кажа че съм страшно доволен. Ето малко инфо и отговор на твоите въпроси: - андроид потребител съм от край време и съм притежавал и много бавни и много бързи телефони, китаеца е със 6ГБ РАМ и смея да кажа, че се справя впечатляващо. Няма мислене, няма лагване, всички програми работят плавно и без проблеми. - що се отнася до екрана, вижда се дори и в слънчеви дни. Тъч скрийна е много добър и реагира мигновено на всяко едно натискане. Няма мъртви зони по екрана - аудиото си остава същото(с премиум пакет съм) - свързаността е достатъчно добра, не очаквай да хваща толкова gps сателити и 5g интернет скорост както телефон от 2000лева. Ползвам SIM карта и щеше да е хубаво да има 5G антена, но уви... въпреки това се справя много добре с 4G антената(не знам каква е максималната скорост на 4g, но на скоро го мерих и 50mb/s не са проблем, напълно достатъчни за навигацията и браузване). GPS сигнала е много добър. Има един голям пост свързан със GPS сигнала в испанската тема. - могат да се включат предна/задна, че и 4 камери създавайки 360 поглед. Оригиналните бутони на волана работят абсолютно всичките. Тези на мултимедията за увеличаване/намаляне на звука и средния за настройките на оригиналната мултимедия(бас, средни, високи, тн) също работят. Бутоните които са за смяна на песни, папки, дискове и тн ще работят само в режим FM, AM, CD. Тоест ако си в режим AUX, там е вързан китаеца и тези бутони няма да работят. Ето тук може да видиш какво се вижда на екрана когато натиснеш някое копче на климатроника и още много други неща за китаеца Преди да купя китаеца също си мислех, че е прекалено голям и няма да стои естетично както отпред, така и отзад, но тези мисли се изпариха 2 минути след като е бях монтирал. Самото табло на Акорда е много масивно и този китайски екран лично мое мнение е че заспива, наистина стои страхотно. Ето малко снимки как се вижда отзад и др:
  5. 5 точки
    Смених ремъка и ролките и колата заспа.
  6. 5 точки
    1 Jапонец по японски.
  7. 5 точки
    Странно. Какви екземпляри сте карали ? Или само сте чули че еди кой си е казал че еди кое си не става. Аз не съм от спокойните шофьори и не съм забелязал да имам проблеми. Музика не слушам и преди това 30 години само ръчки съм карал. Нищо и няма на CVT кутията пробвай ще ти хареса. И с ръчка да си състезател няма да станеш ....
  8. 5 точки
  9. 4 точки
    Аз не съм се отказвал като браточката, но пък си взех нова машина (да се похваля ) - CB 750 Hornet 2023 Мотора е страхотен. Успях да му навъртя 2700 км. Ето и малко снимки задно с брат ми @scyberboy
  10. 4 точки
    @stany681 Аз съм с такава, колега. От 2020-та я карам, 4 години ще станат Юни. Ако имаш конкретни въпроси, пиши тук или на лично. Проблеми никакви не сме имали за 4г. Нашата сега прави 50 хил. км. - https://www.carspending.com/bg/vehicle/18279-honda-cr-v-hybrid Още не съм сменял масло в CVT-то или диференциала. Обслужване в Бултрако (понеже е в гаранция), между 300 и 500лв. зависи дали се семеня въздушен филтър или някакви други дреболии. Разхода можеш да го видиш в Carspending, линка който пуснах горе. Мега доволен съм от колата. Аз карам пенсионерската, разбирай бавно и плавно. Макс 140-150-160 на магистрала. Има достатъчно мощност когато натиснеш да изпревариш или при нужда, но не може да се сравнява кола 200к.с. с ръчни скорости. Няма "отскок", но мен това ме устройва и съм свикнал. Нашата версия е с най-високото оборудване (Prestige) - отоплението на волана и Premium audio са най-яките неща в повече в сравнение с по-ниските версии. Колата е супер широка и удобна отвътре. На задния ред сме с 2 детски столчета и в средата остава място и за възрастен да седне. Фабричната навигация (Garmin) не ме кефи, затова си ползвам Android Auto за връзка с телефона - топ е. Качваш се и всичко тръгва: музика, навигация. Абе с 2 думи - караш и си пееш P.S. Прикачвам 1 оригинална Брошура за модела от Бултрако. Поздрави, Веско 2019_CR-V_Bro_260x210_BGHYBRID_web.pdf
  11. 4 точки
    Да отбележа че халогените и вечер не се ползват, тяхното предназначение е да помагат САМО при силно намалена видимост, като гъста мъгла, силен снеговалеж или силен дъжд. При нормална пътна обстановка е забранено използването им както през деня така и през нощта. Халогенът не е ...... ХАЛОГЕН, той се нарича фар за мъгла и е със същото предназначение като задния фар за мъгла. Писна ми от включени халогени срещу мен в ясна и хубава вечер, няма да се свършат малоумниците които си мислят че халогените им осветяват по-добре пътя и компенсират кирливите им фарове. И малко по темата, каквито и крушки да сложиш ще имаш проблем с катаджиите ако ти светят фаровете за мъгла, ако дългите ти са с халогенни лампи можеш да ползваш DRL модул и да ги направиш дневни с намален интензитет на 25 или 30%.
  12. 4 точки
    Март. Доле 22, на билото горе - 2 градуса. Вива ла инерция. Понеже я стреснах и се прибра в "караваната" си, извиних и се (не че ме разбра) и я пренесох отвъд шосето, което бе тръгнала да пресича. За неа тва си е "скок във времето". The wall - a hole in the holy church. Пей чица над шир ината.
  13. 4 точки
    Благодаря, ама не съм аз и това не е моята кола. Приятел на братовчед на съпругата ми ме помоли да му купя кола и каравана. Нямам пръст в избора на влекач. Той каза, че иска CR-V 2, ръчна ск.кутия, без да знае, че съм Хонда фанатик. Купихме ги, регистрирахме ги на съпругата ми и им направих ТО. Таааа, два месеца имах 3 Хонди на паркинга пред нас. Двамата ентусиасти дойдоха, съпругата им продаде двете возила и ги изпратихме за България. Голямо приключение беше последните 2 месеца. Бях силно притеснен, дали ще харесат избора ми на кола и каравана, и още повече, как ще се справи точно 20-годишната Хонда с 3000 км преход с пълен багажник, и 1300 кг ремарке. Нооо, справи се чудесно и всички са щастливи. Предстои обмитяване и регистрация в София-окръг, т.е. още маааалко приключения. п.п. Ако някой има въпроси, как се купуват кола с каравана от Англия и, как се карат до България, знаете, къде да ме намерите.
  14. 4 точки
    Споделям информация какво съм сменил и колко е струвало към момента. Започвам от самото начало. На въпросния Акорд не работеше климатика. Напълних системата за тест с фреон. При тест всичко включваше - компресор, перки и т.н. Въпреки това липсваше налягане на компресора и имаше теч ( не голям, но имаше такъв). По моята логика в тази ситуация има проблем в компресора. При оглед на кондензатора установих липса на елементи и то доста по питата. Съответно посетих сервиз за климатици за експертно мнение. След проба и те установиха същите нередности, които и аз сам видях. Реших да направя сам подмяната на компресора, кондензатора и дехидратора. По въпроса дали може да се ремонтира компресора - вероятно може срещу доста прилична сума и несигурни резултати, предпочитам нов, чиято цена ще е малко по - висока от ремонта, но без излишни главоболия. Купих частите за около 700лв. Може и по - евтино да се купят, зависи каква отстъпка ползвате. Аз купих Nissesns. Подмяната не изисква кой знае колко умения, но все пак известна прецизност и последователност при сглобяването. Промивката на системата е абсолютно задължителна. В домашни условия не мога да кажа дали е напълно правилно, но аз ползвах препарата, който съм дал в горния пост и след това продухах с азот. Азотът изсушава идеално и затова е по - добрият избор. Сглобяването не е философия, сменяват се всички уплътнения и се стяга с динамометрите ключ(при възможност). Има клипове достатъчно за смяната стъпка по стъпка. На следващия ден отидох да заредят с фреон системата. Една особеност - новият компресор идва предварително зареден с масло. Препоръчително е да се източи маслото, да се премери какво е количеството му и да се сипе обратно в компресора толкова, колкото е по спецификация на производителя. След като се монтира на автомобила се завърта на ръка няколко пъти, след това се стартира климатика на празен ход. Следва да се пуска и спира на интервали 10 секс. работа, 10 сек. изключен компресор. Упражнението се повтаря 10 пъти след това се прави пробно кръгче. Зареждането на системата ми струваше 120лв. По мнение на специалисти проблемите с климатика идват от ненавременна поддръжка. Хубаво е дехидратора да се подменя на 2-3 год и да се дозарежда с фреон и масло.
  15. 4 точки
    Смених Кавазаки z750 с ето тази грозотийка.
  16. 4 точки
    Колеги, моля внимавайте, видях че по родните сайтове за обяви като olx и bazar представят китайски LED ментета за оригинални продукти, като ментетата са дори по-скъпи от оригинала! 😱 Внимавайте за бомбастични изявления на шарени картинки като 30000 лумена и 100 000 часа живот и проверявайте хубаво на сайтовете на производителите кои са официални дилъри и как точно изглежда продукта. Не пълнете джобовете на мошеници 😡
  17. 3 точки
    Мина една година от както взех електричката. Направих 11000км при среден разход 13.3kWh/100km. Вчера минах и годишен преглед в Бултрако-Пловдив. Всичко по колата е наред. Смениха поленовия филтър и направиха два ъпдейта: на парктроника и на BCMM софтуера /Battery condition monitoring модул/.
  18. 3 точки
    На филер и водна 1000. Утре ще се пръска, ама първо тунинг на бояджийската стойка да поема джанти.
  19. 3 точки
    Ето тук: https://www.ilportaledellautomobilista.it/interrogazionistoricorevisioni/spa/ Тук можете да видите кога колата е минала технически преглед и на колко километра е била тогава. Данните в системата са от 2018 година насам, в Италия техничеки преглед се минава през година. Трябва да знаете италианския регистрационен номер и да следвате стъпките на страницата. Първо от падащатото меню горе в ляво избирате AUTOVEICOLO, от дясно пишете италианския регистрационен номер, например: dv673dj, написвате символите от картинката, чукате зеления бутон отдолу и след това синия с лупичката. И информацията се появява най-отдолу на екрана.
  20. 3 точки
    Airbus 380 пътува през Атлантическия океан. Лети последователно с 800 км/ч на 30000 фута, когато изведнъж се появява Eurofighter с Tempo Mach 2. Пилотът на изтребителя забавя темпото, лети редом с Airbus и поздравява пилота на пътническия самолет по радиото: „Еърбус, скучен полет нали? Сега вижте тук! " Той търкаля самолета си по гръб, ускорява, пробива звуковата бариера, издига се бързо до главозамайваща височина и след това се спуска почти до морското равнище в спиращо дъха гмуркане. Той се завърта назад до Еърбъса и пита: - Е, как беше? " Пилотът на Еърбъс отговаря: "Много впечатляващо, но гледайте това! " Пилотът на самолета гледа Airbus, но нищо не се случва. Продължава да лети направо, със същата скорост. След 15 минути пилотът на Еърбъс излъчва: "Е, как беше това? Объркан, пилотът на самолета пита: "Какво направи? " Пилотът на AirBus се смее и казва: "Станах, разтегнах краката си, отидох до задната част на самолета, за да използвам тоалетната, след което получих чаша кафе и шоколадов сладкиш. " Когато си млад, скоростта и адреналина изглеждат страхотни. Но с напредването на възрастта и помъдряването научаваш, че комфорта и спокойствието са по-важни.
  21. 3 точки
    Това е моята красавица. Чист стоков вид и състояние.
  22. 3 точки
    Амии, понеже изтървах 2-та дена пролет, чак сега минавам на летните гуми и по-големият "калибър". 17" vs 18"
  23. 3 точки
    Моето моторче ми правеше проблеми от известно време. Работеше когато то реши и много ме дразнеше. Наложи се да взема втора ръка и го подмених, сега няма проблем. За целта обаче отидох да ми свалят целия таван. Смяната е за 2мин. Оказа се, че старото моторче просто е със замърсени и клеясали четки и в следствие на това не правят добър контакт. След почистване вече е ок.
  24. 3 точки
    1.RAVENOL DXG 5W30 от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила- 245330км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 100км. 5.Цикъл извънградско/градско 70/30 6.Средна скорост,около 50 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 01.04.24 8.Мото часове около .... 9.Изразходвано гориво 14 л.газ и 2л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен "Blueprint" 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло -Ravenol FDS 5W30,Ravenol SSV 5W30 Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия.
  25. 3 точки
  26. 3 точки
    Бронята вече съхне. Не съм се престаравал с китването, но се освежи от люпките от камъчета. Сега да видим де ще ги диря щипките за гумата в предната част на капака.
  27. 3 точки
    Ти тоя инфлуенсър "го мани". Явно и той си мисли че колата му е стандартното хондово AWD, забравяйки че пред него има SH, което напълно променя играта. Rear Differential Dual Pump II Fluid Dual Pump II Fluid is used in the Real Time 4WD/AWD™ system for lubrication and to produce hydraulic pressure for transmitting force to the rear wheels when needed. Тая система има 2 попми и нагнетява нейното си масло, за да включи задният мост в различни условия. Самата система се управлява електронно и алгоритмите и се менят, както и с различните генерации се усъвършенства - тоест - повече функции, но си остава задвижване "до поискване". Ледженда е с постоянно зацепен заден мост. Там няма помпи, които да правят налягане, което да зацепва задницата. Няма и диференциал с класическата конструкция. За какво му е тогава "дуал пумп флуид за заден диф"? Отзад си е втори автоматик и си има масло за него. Защо са 2 сектора ли? Ами заради различните нива на маслото в 2-та агрегата. За да е общ картер, или отвор (и скачени съдове) компановката на надлъжните редуктори (след кардана), трябва да е по-високо, спрямо сега - тоест по-нагоре в купето (резервоар - задна седалка). Така го е решил японеца, а и няма да се плиска напред - назад при рязко потегляне и спиране. Умен е японецът - поне "нашият".
  28. 3 точки
    Здравейте фенове, Ще споделя как "закърпих" модул мигачи след като останах без десни мигачи. По законите на Мърфи това се случва Петък привечер и познайте дали има работещи морги Събота и Неделя. Положението при мен беше като на клипа който споделям: https://www.youtube.com/watch?v=pDN1ucP6wM8 Достъпа е малко затруднен и неудобен, но човека на клипа показва вариант. В тези модули натоварената част са съответните релета в предвид принципа им на работа. Предполагам, че модула е все още оригиналния на колата и си представих колко хиляди мигания са минали през него. Ето полуразглобения модул с едното отворено капаче на реле: Оказах се прав! Ето снимка как контактната пластина е залепнала за подвижната котвичка на релето" Ограденото с червено" Оригинално това е свързано с точкова заварка, но разбираемо е не всеки да има такова оборудване у дома си, а и да не говорим за минимилистичните мащаби с които трябва да работите. Аз лично се наложи да наслагвам 2 лупи. Преди да ме критикувате за метода който съм използвал, а именно запояване, то затова съм кръстил темата "ЗАКЪРПВАНЕ" ! Релетата използвани в оригиналната схема са: Ако имате познания и умения, моля споделете от къде може да се намерят аналогични релета които да паснат по размер на платката, че иначе ще се оформят едни "гроздове" от релета и кабели! Тука опираме до дилемата дали да търсим от моргите или да поръчаме оригинал. Колко ли време са работили модулите които бихте взели от моргите и колко биха изкарали? На мен лично 40лв. за стар модул не ми е оферта! Ето парт номерата, цената и местоположението на модула: Има разлики в модулите преди фейса, защото след фейса мигачите вградени в огледалата са LED. Виждате какви са цените. Моето решение беше да поръчам оригинал за да съм сигурен, че ще изкара още толкова. Надявам се темата да е полезна за феновете за да не изпаднат в ситуация като мен! По гадно щеше да е да ми изчезнат левите мигачи, е съдбата беше на 50% на моя страна.
  29. 3 точки
    Здравейте, да внеса малко яснота по темата с маслата, за да не стават грешки. Всичко е на база...много търсене и четене... 1. Масло двигател: търсите спецификация ACEA A1/B1 или А3/B3 т.е. стават и A3/B4, A5/B5. Производителя си го избирате... 2. Масло на скоростна кутия (автомат): ATF-DW1, да не влизам в подробности, но това не се слага на заден диф... 3. Масло раздатка: HGO 4. Масло заден диф (на 2-те места се слага едно и също): ATF-Z1 или DPSF-II
  30. 3 точки
    Дойде ред на предната броня.
  31. 2 точки
    Здравейте, след около месец ще получа поредната си ХОНДА - този път заменям АКОРД-а с CR-V Hybrid, 2.0 i-MMD Executive AWD, от 2020 год. Ще имам много въпроси Автоматик е, а единствения автомат, който съм имал, беше една ТОЙОТА АВЕНСИС, която беше много мудна и я освободих след 2-3 години лека експлоатация :).Със сигурност ще имам въпроси за автомата, за маслата( сервизирана и обслужена е преди 3000км. в сервиз на Хонда, та поне това ми отпада на първо време). От Бултрако са потвърдили 8 години гаранция на батерията, остават още 4.(колата е от представителство на Хонда в Италия), като се надявам всичко да е наред За какво трябва да се внимава, някои най-основни неща при този хибрид ? Затова - има ли някой с такъв автомобил ? Благодаря предварително на отзовалите се.
  32. 2 точки
    Да, друг код излезе като най-близък. 3 комплекта джанти ме чакат (5 ако не скромнича).😃
  33. 2 точки
    Купих си аз легенда 2007г купена и карана в БГ аз съм и втори собственик Цената беше 15500лв реални 214 000км със сервизна история до днес съм на +3000 лв за части не говоря за труд сам си я правя Ангренажен комплект оригинал Хонда + Пистов ремък 890лв Два лагера за ролките на пистовия ремък х12лв Газов компютър +инсталация 600лв (колата си имаше газово ама не работеше ) Тампон мотор най евтиния (Афтър маркет ) 180лв Масло автомат 9л АТФ сменях го 3 пъти докато промия хубаво кутията 😂😁48лв литъра (оригинално Хонда) Отделно още масло разадка,диференциал Ланда сонда оригинална е 740лв 😱 взех си втора употреба 100лв ама от третия път уцелих работеща 🤣🤣 ( да казвам ли че са 4бр сонди) 😁🤣🤪 Чистачки оригинални 158лв двете Остана още 2 тампона на мотора Заден ляв амортисьор Преден лагер главина 385лв поръчан чакам го 😁 че малко се чакат частите😂😂 Идеята за това което ти написах е хубаво да си отваряш очите и вземи човек който разбира от модел да може да и открие забележките и евентуално да се намаля от цената не вярвам да си намериш перфектната кола която да няма забележки но поне да е на цена Колата е страхотна обслужването на мотора е елементарно да не ти казвам че за 3 часа се сменя ангренажа....
  34. 2 точки
    Тази гледахте ли я? https://autoplacepm.mobile.bg/obiava-11710490187237836-honda-legend-kb1-v6-sh-awd-distronic Ако не се лъжа колегата @pepur може да даде повече информация за нея.
  35. 2 точки
    @kanadeca75 Аз като човек занимаващ се професионално с хладилна и климатична техника, бих те посъветвал да не се занимаваш с такъв тип препарати, защото вредата от тях е по-голяма от ползата им. Тези добавки работят на принципа при който, като реагират с кислорода във въздуха, се образуват твърди кристали, които я запушат дупката, я не. Като страничен ефект от използването им е, че тези кристали тръгват по системата и много често запушват дроселиращите елементи. А още по-лошо е когато се предозират, в такива случаи почти винаги се стига до повреда на компресора. Сам си представи колко ще ти струва тогава ремонта. Бих ти препоръчал да си намериш читав майстор на автоклиматици, който си разбира от работата. Да надуе системата с азот, да намери теча/течовете и да ги отстрани. След което системата трябва да остане под налягане още известно време (колкото по-дълго, толкова по-добре) и да се уверите, че налягането не спада. Едва след това системата задължително се вакуумира и зарежда с необходимото количество фреон.
  36. 2 точки
    Принципно, процесът започва полека, с цел пестене гориво, а като види че му остават още доста до зададената скорост, вече се втурва да навакса и сваля предавки. Поне така действа с класическия ни автомат и мен ме дразни, та бутвам скоростния лост в ръчен режим и си ускорява на 5-а, та не е толко дразнещо. Другият вариант си е с газта, както вече бе споменато.
  37. 2 точки
    Не, няма начин. Това лесно се преодолява с напасване в начина на каране - леко с газчицата я "учиш" и така... А за бързото и бавното - това е доста субективно и въпрос на лично усещане, през повечето време. Пак лесно се преодолява с педала на газта.
  38. 2 точки
    Освен, ако колата няма да се купува без оглед (както преди съм купувал коли от Германия), пазаренето за цената, без да си видял колата са абсолютни приказки на вятъра. Като купуваш кола от Северна Америка и правиш обратното на пазарене (наддаване) трябва да си отваряш очите на четири, защото колкото и да си гледал, винаги има още нещо (и/или по пътя се случва нещо) и после пиеш студена вода. Колата вече е твоя с всичките ѝ недостатъци и трябва да отговаряш пред клиента за тях, все едно ти си ги причинил. Тук масово има хора, където си мислят, че клиентът е цар. Може да се пазари, може да тества колата, може да иска да я кара на сервиз, може да иска всичко! Истината за мен е, че продавачът е в правото си да откаже някои от тези неща, или цялата сделка, щом не го устройва и е преценил, че може да търси сделка с друг по-малко изискващ клиент. Може да е преценил, че този клиент, колкото и да я гледа, колкото и време да му отнеме, пак няма да я вземе. А дали ще му остане колата за продан и на колко ще я пусне, си е лично негов проблем. Бил съм и от двете страни и знам, че освен продавачите, клиентите също могат да бъдат изключително напрягащи. "Аз му отивам на крака с парите си"... Продавачът не ти "взима" всичките пари. Взима някаква част за печалба. Останалото е било по покупката и евентуално ремонта на колата. Срещу горницата си е рискувал, занимавал се е с транспорт, плащане, разправял се е с майстори, търпял е клиенти. Ако толкова искате - прескачайте ги и взимайте директно от чужбина
  39. 2 точки
  40. 2 точки
  41. 2 точки
    Проблема решен със смяна на EKU-то и съответното опознаване с другите модули с HDS с кодовете от Honda.
  42. 2 точки
    Има в 6-така нещо умиротворяващо. Един такъв мекичък на окачване, тихичък на мотор, плюшен на салон - абе приятелче като мечо Пух. Достатъчен за човек поживял и вече смирен.
  43. 2 точки
    Фолирахме хромираните лайсни на решетката.
  44. 2 точки
    Нова микро среща със стария другар. Жив е той, жив е Там, под балкана. След 25 години Bi-fuеl стана.
  45. 2 точки
    Объркванията са отчасти "търговски", а отчасти и поради спецификата на колата - конкретно Ледженд КВ1 със SH_AWD - ПЪРВА ГЕНЕРАЦИЯ! Какво ни грее кой какво предлага в търговската мрежа и как го нарича? Да си припомним дали изобщо Ледженд-а има диференциал отзад, или иде реч за позабравена (или непозната) материя. https://www.autozine.org/technical_school/traction/4WD_3.html Да уточня че предполагаемо говорим за Honda SH-AWD - Honda Legend / Acura RL (2005), защото по-новите генерации са опростени и там ... абе - четете и мислете. А кратката версия (ако не ви се чете) е че няма диф, а отзад има втора автоматична скоростна кутия. Таа, как стоят нещата с маслата в този кейс???
  46. 2 точки
    Кратко, точно и ясно. Бих добавил единствено нужното количество за да се добие още по-ясна представа: 1. Масло двигател - дават го 4.3л, аз повече от 4л. при смяна не съм слагал (идва доста над максимума с 4.3) 2. Автоматик - споменават се 4л. , аз при опресняване слагам 3л. (идва доста над максимума при по-голямо количество) 3. Раздатка - 0.5л. 4. Заден диференциал - 4л. общо (0.75л + 3л.)
  47. 2 точки
    Ами, щом е така и пилота няма значение колко е добър, що Чеко е толкова назад??? А другите мотори що гърмят, прегряват и т.н.???
  48. 2 точки
  49. 2 точки
  50. 2 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...