Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/01/24 in all areas

  1. 2 points
  2. 1 point
    chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2015/SB-10099931-9340.pdf И сервизен бюлетин си има, показваш го на майстора и да си преценява дали е способен да се справи. Изключи релето на AWD-то, ако ще я караш междувременно.
  3. 1 point
  4. 1 point
    Моето редовно каране извънградско е 270 км за 3 часа и половина. Като 1/3 е магистрала. Което идва средна скорост около 80 км/ч. И аз ги смятам 250 моточаса * 80 км = 20 000 км. Ако е само магистрала ще са доста повече. Но както казах груби сметки са това. И все пак доста наработка е за маслото. Не че няма да изкара още толкова ама... такъв съм си и ме кефи да сменям по-често. 😀
  5. 1 point
    Излезе диска да Его е дзвера
  6. 1 point
    Ще го погледна евентуално да не е затлачен. Благодаря
  7. 1 point
    Огледът преди зимата показа че пробоината в корпуса (над предния калобран) на лодката леко се е увеличила, та бяха взети мерки. От дясно също бе обработено, че и там е тръгнало. Така и не ги оправих преди 2 години, с покупката на колата, та викам си - 2 зими им стигат на тез ръстита.
  8. 1 point
    Едно и от мен, че ми стана интересно. При пълнене, под 8 бара. Никаква разлика в заредено количество, или в разход.
  9. 1 point
    Аз много рядко прибирам огледалата и не са ми отказвали, та не съм ровил. Вероятно са през бушон, заедно с нещо друго.
  10. 1 point
    Добре дошъл и честити радости + нови впечатления! Разлика в звука на мотора заради някое от 2-те горива няма, или е 99% незабележима, та бих те насочил към тази тема: Може да ти е полезна, както и преглеждането на целият технически раздел https://forums.hondabg.com/forum/164-legend-since-1985/ Като за начало виж какво си си купил.
  11. 1 point
    Сузуки е всичко с изключение на дизеловия мотор. То добре, че е на Фиат дизела, че иначе си представям каква трагедия щеше да е. Проучвах ги преди време за нашия, но в крайна сметка бих ги избягвал.
  12. 1 point
    Фаровете харчат и особено аудио уредбата. За 30-тина мин на музика, без работещ ДВГ и аку-то е клекнало. Сигурно имаш мъртва клетка, особено ако бързо и се зарежда.
  13. 1 point
    Моя е над 4-5 години и си държи, при това изкара проблема с блутута преди 2-3 години, който и ти си имал, тогава 3-4 пъти съм давал ток от другата кола. Няма логика за 2 години да заминава, ама знаеш ли... потърси дали няма утечка от някъде.
  14. 1 point
    За да ви държа в течение. Китайския маркуч, направи около 60 000км. и държи! Няма да издържи, ако колата ви, дърпа постоянно в страни, поради криви гуми или нещо по окачването. Криви гуми, бяха причината маркучът, леко да таи в кримпването до помпата, но като сложих нови гуми и колата не дърпа надясно (в моя случай), повече таене не се е появило.
  15. 1 point
    Моя проблем се оказа полуоска с висящ лагер + дясно вътрешно каре. Шлиците са износени. Преди седмица смених нещата. Цената е солена, но няма алтернативи. Около 1600лв. с труда. Оригинални части. 713лв, каре, 765лв. полувал. Пробвах заместител на карето, но Фебест вибрират, та да си знаете, да не се набутвате.
  16. 1 point
    Емблемата е пластмаса, както и капакът на радара. Странно ми е как малко мизерия външно отпред води до проблем?
  17. 1 point
    Смених ги долните носачи и от двете страни днес в БТ.Веднага се усети разлика в поведението на колата стана много стегната отпред.Общо двата плюс работа близо 1.4к лв излезе сметката.
  18. 0 points
  19. 0 points
    Ето една Тойота... пардон Сузуки... И едно Ренцобиши: Кой кой е, никой не знае вече. И колите започнаха да си самоопределят идентичността...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Create New...