Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/03/24 in all areas

  1. 3 points
    Здравейте! Маслата пристигнаха. Тези, които са с получаване чрез куриер, ще бъдат изпратени днес, а останалите, които са за лично получаване, може да се взимат. ✅
  2. 2 points
    Прясно прясно минат преглед преди час. Благодаря отнова за съветите на @dandilov !!!! Всички фактори ги изброих в по-предните постове. Покри изискванията за 4та от първия път . По пътя към пункта нарочно карах на 2-ра и 3-та. От пункта бяха впечатлени и то след като преди мен върнаха една Астра 1.6 "полицайския модел". Наистина не знам как ги определя системата след като годината на Акордчето е 2007 и по таблицата уж е 3та група
  3. 1 point
    Аз я знам теоретично, ако има тема по въпроса, някой да даде линк, да видим размерите... Идеята е, къса втулка с резба като на сондата, се завива на нейното място и в нея се завива сондата, демек отдалечаваш сондата от директното обдухване на оригиналното и място...
  4. 1 point
    Това са данните от последния преглед на старото ми ЦРВ. За съжаление нямам снимка на ниски обороти.
  5. 1 point
    Знам за някакъв майстор в Елхово, когото хвалят и тук, в Бургас. Но нямам никакви координати. Попитайте някой познат от там. Иначе мога да ви препоръчам в Бургас, но ще трябва да оставите колата или вие да останете за ден-два.
  6. 1 point
  7. 1 point
    Атанасе, нямаш грешка! Маслата и филтрите пристигнаха надлежно опаковани в кашонче - голямо благодаря!
  8. 1 point
    @Bizzito Наско, с общите поръчки на маслата, има желание да предостави филтри за рязане. Обади му се и се разберете.
  9. 1 point
    Късно виждам , иначе да, аз ще мога. Даже си купих отварачка за консерви да видя дали ще стане
  10. 1 point
    Днес имах време след рабтора и след 1 час гъзене успях да сваля диска на съединителя. Беше леко лилав предпполагам се е понагрял малко . Намалих разстоянието със около 0,2 милиметра и сега не преплъзва и работи нормално.. ако за в бъдеще съединителят пак прави проблем ще го сменя с някоя друга марка... като цяло настройката на процепа е много финна и ако нямате пластини да измерите не си е работа.
  11. 1 point
    При англичанките, поне при D14-ките, радиаторите не са един пред друг, а са един до друг и са с отделни вентилатори. Ако при колегата е такова разположението, тогава венилаторът на климатика си охлажда само радиатора на климатика, но не и радиатора на антифриза. Там работи другата перка.
  12. 1 point
    Ogibo, звънни ми когато решиш да дойдеш, че не влизам всеки ден тук на 0887 53 99 99.
  13. 1 point
    Здравей, Преди 3 седмици имах подобен проблем. Светна ми чека за еърбег. Отидох в Бултрако и се оказа проблем в буксата под седалката. Леко била поизлязла.Та в тоя ред на мисли може да си провериш буксите под седалките.
  14. 1 point
    Така след дълго търсене на сервиз, в който правят и диагностика на климатици не само наливане на фреон, бе установено че компресора работи нормални и наляганията са добре, но съединителя преплъзва когато се настъпи газта.. иначе замерана температура на въздуха около -1 градуса . Мерих разстоянието между диска и ролката и е 0,45мм.. уж трябва да е в норма, но препъзва и най вероятно ще си поиграя със растоянията и ще пробвам да го намаля и да видя дали няма да се оправи. Ако не стане ще го мъча в България в сервиз да видя има ли още майстри
  15. 1 point
    Здравейте, само да вметна като пример, че и този вариант на универсалния инструмент върши хубава работа, стига накатката да е изработена качествено. Моят е брандиран "BGS". А захвата е или с камък 21, или 1/2. И същевременно това е адаптер 3/8 към 1/2 и като се извади инструмента може да се ползва и с 3/8 тресчотка. По повод сервизите - до 6тата година обслужвах колата само в официалните сервизи. По отношение на маслото, след като няколко пъти във фактурите намерих допълнителни точки за нови болтове на кората, че и пробка, реших да си го сменям сам. Над 100 евро ми струваше заради това, че не искат / могат да отделят времето да ги свалят и монтират както трябва. Преди месец си монтирах теглич. Ами в сервиза ми бяха сваляли и дясната кора във багажника. Като тръгнах да я свалям аз установих, че единия болт беше така превъртян, няма развъртане. За късмет имам JIS Vessel Megadora 980 Impacta P2 и P3 размери ударни отверки, ама монтажа беше в Неделя, та никакъв шанс да ударя с чука. Загубих един следобед заради това. На другия ден след работа след 2 удара с чука се развъртя. Стяган като структурен елемент по шасито. Та затова предпочитам да си отделя време и да свърша работата както трябва, с подходящи инструменти и консумативи.
  16. 1 point
    Вандалски акт в престижния столичен квартал "Сухата река": Причината остава неясна. Колата беше паркирана на съвсем легитимен паркинг зад един от блоковете. Добре че имам водна шкурка и ексцентрична полир машина.
  17. 0 points
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Create New...